abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192941212
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zie ook wel eens een café of een restaurant waarvan ik me afvraag hoe het kan dat ze al jaren open zijn. En toch zijn ze al jaren open.
Dat zijn witwastoko's gast :')

Net zoals die lege belwinkels en kapperszaken waar 20 Mocro's rondhangen de hele dag _O-
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_192941219
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:45 schreef Ringo het volgende:
Nu zit er in de centra van de (middel)grote steden wel echt té veel horeca. Sowieso een raadsel hoe al die tentjes het uithouden, coronavirus of niet.
Denk ook een hoop met rijke ouders. Maar nu gaat er weer iemand heel boos worden dat ik met cijfers moet komen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 4 mei 2020 @ 13:47:48 #228
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192941220
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:46 schreef raptorix het volgende:
Dat geld alleen voor particulieren, bij een bedrijf zal de pandeigenaar faillissement aan kunnen vragen.
Oké.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192941228
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:47 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Net zoals die lege belwinkels en kapperszaken waar 20 Mocro's rondhangen de hele dag _O-
Ok man.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 13:49:20 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192941238
quote:
7s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:45 schreef Ringo het volgende:
Nu zit er in de centra van de (middel)grote steden wel echt té veel horeca. Sowieso een raadsel hoe al die tentjes het uithouden, coronavirus of niet.
Ik maak me meer zorgen om de antiquariaten die zie je nergens meer, maar of dat aan corona ligt weet ik niet ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_192941239
Ik vraag me af of al die Marokkaanse thuiskappers ook die 4000 hebben aangevraagd.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192941240
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:47 schreef raptorix het volgende:

[..]

Denk ook een hoop met rijke ouders. Maar nu gaat er weer iemand heel boos worden dat ik met cijfers moet komen.
Ik hou je wel bezig he :*.
In Southern Sun
pi_192941242
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar je gaat toch wel gewoon afspreken met vrienden, en in de tuin/park zitten met een metertje afstand? Dat valt imo ook onder deelnemen aan de samenleving.
Oh ja dat wel. Maar he: ook daar zitten een hoop paranoia gasten tussen die nu opeens afspreken als een soort massa-moord zien :X

Dit gaat niet alleen een hoop relaties, maar ook een hoop vriendschappen kosten wat ik je brom.
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 13:50:45 #234
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192941252
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:49 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Oh ja dat wel. Maar he: ook daar zitten een hoop paranoia gasten tussen die nu opeens afspreken als een soort massa-moord zien :X

Dit gaat niet alleen een hoop relaties, maar ook een hoop vriendschappen kosten wat ik je brom.
Net zoals er een periode geweest is dat bepaalde mensen dachten dat langs een groepje immigranten lopen een zelfmoordpoging was.
pi_192941254
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik ken er al 6 in mijn nabije omgeving. De fall-out is enorm en er zolang men niet open kan gaat dat alleen maar erger worden. Een bloedbad is er gaande wat niet echt duidelijk zichtbaar is, wat het uiteindelijk wel gaat worden.
Ja ik snap ook niet dat mensen dat niet zien. Ze hebben geen flauw idee van de kosten en baten van de meeste ondernemingen. Dat de fiscus je straft als je geld oppot ook niet, het is helemaal niet aantrekkelijk om geld op te potten als NLe ondernemer!

Als dit doorgaat verwacht men dat 2/3e Juli niet haalt. Vakantiegeld deze maand gaat ook een killer worden :X
pi_192941256
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:46 schreef Ringo het volgende:

[..]

Volgens mij zijn huisuitzettingen opgeschort.
Huis ja. Bedrijf niet.
pi_192941268
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Ik ken er al 6 in mijn nabije omgeving. De fall-out is enorm en er zolang men niet open kan gaat dat alleen maar erger worden. Een bloedbad is er gaande wat niet echt duidelijk zichtbaar is, wat het uiteindelijk wel gaat worden.
Maar gaat het deze toko's helpen als je mag openen met beperkingen?
In Southern Sun
  Moderator maandag 4 mei 2020 @ 13:52:30 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_192941277
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:51 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ja ik snap ook niet dat mensen dat niet zien. Ze hebben geen flauw idee van de kosten en baten van de meeste ondernemingen. Dat de fiscus je straft als je geld oppot ook niet, het is helemaal niet aantrekkelijk om geld op te potten als NLe ondernemer!

Als dit doorgaat verwacht men dat 2/3e Juli niet haalt. Vakantiegeld deze maand gaat ook een killer worden :X
Nee de fiscus straft je niet je betaalt een beetje voor het oppotten maar het is nog steeds handig om te hebben in tijden van nood. Dat iets geld kost betekent niet gelijk dat je het maar niet hoeft te doen :)

Als je als bedrijf en veel winst maakt, geld opzij zet en daar belasting over betaald is een win-win-win situatie voor iedereen.
pi_192941284
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:46 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Die laatste komen voorlopig niet meer....
O jawel hoor, onze Oosterburen laten zich niet weerhouden bij de grens >:)
pi_192941295
Nieuwe maatregelen op NS-stations: houd vier treden en vijf tegels afstand

-Houd 1,5 meter afstand;
-Houd zoveel mogelijk rechts.
-Raak zo weinig mogelijk aan.
-Houd vier treden afstand op roltrappen.
-Gebruik de lift met maximaal twee personen.
-Houd vijf tegels afstand op het perron.

De maatregelen worden maandag en dinsdag al ingevoerd op Arnhem Centraal, Amsterdam Zuid, Utrecht Centraal, Gouda, Culemborg en Groningen Noord. In de loop van de week volgen de andere treinstations.
pi_192941302
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar gaat het deze toko's helpen als je mag openen met beperkingen?
Elke euro die ze binnenharken is er 1 die ze niet uit eigen zak hoeven te betalen. Of het genoeg is op de lange termijn zal blijken.
pi_192941305
Ben wel benieuwd hoeveel minder gevallen van buikgriep er zijn met deze hygiene maatregelen :D .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2020 13:55:02 ]
pi_192941308
quote:

[..]

Weer wat geleerd. Zou ik anders niet hebben bedacht :o
Er gebeurt een hoop buiten mijn beperkte autistische denkkader.
pi_192941309
Ben ook wel benieuwd of we nog een griep(influenza)golf gaan krijgen dit najaar.

Beter gezegd of de overheid hier überhaupt ook maar onderscheid in gaat maken in de data. Lijkt erop van niet. Iig ik kan niks vinden.
pi_192941321
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nee de fiscus straft je niet je betaalt een beetje voor het oppotten maar het is nog steeds handig om te hebben in tijden van nood. Dat iets geld kost betekent niet gelijk dat je het maar niet hoeft te doen :)

Als je als bedrijf en veel winst maakt, geld opzij zet en daar belasting over betaald is een win-win-win situatie voor iedereen.
Nee dat is echt niet hoe het werkt. Winstbelasting vs investeringsaftrek maken dat het veel gunstiger is om te investeren in je bedrijf dan om veel winst te maken en dat geld op de bank te zetten. Dat wordt ECHT tegengewerkt.
pi_192941325
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:55 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Serieus?
pi_192941328
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:55 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat hier gezegd wordt ;).
In Southern Sun
pi_192941330
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:52 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

De meeste bedrijven willen groeien, niet oppotten en stilstaan :)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_192941343
quote:

[..]

+ massagesalons, zonnebankstudios, stroopwafelwinkels.
en sinds kort ook inbrekers.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)e-aantal-witwaszaken
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 4 mei 2020 @ 13:59:13 #250
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192941344
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:55 schreef JANdeDERDE het volgende:
Ben ook wel benieuwd of we nog een griep(influenza)golf gaan krijgen dit najaar.

Beter gezegd of de overheid hier überhaupt ook maar onderscheid in gaat maken in de data. Lijkt erop van niet. Iig ik kan niks vinden.
Reken maar niet dat er veel influenza rond zal gaan met alle maatregelen die van kracht zijn. Ook in de landen waar zwaar getest wordt en waar zware maatregelen worden genomen bij een griepepidemie zag je dat griep binnen no time verdwenen was. En ja, dat wordt getest.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')