abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192931894

Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
SPOILER
Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)
SPOILER
Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)
SPOILER

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
pi_192931946
Bastiaan en Milou *; Wat een heerlijk koppel. De liefde spat er vanaf zoals we dat al tijden niet meer hebben gezien bij BZV (misschien Steffi en Roel, maar dat vond ik ook nog wel meevallen)
Somebody that I used to know
pi_192932032
Via Twitter:

pi_192932034
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:50 schreef Postbus100 het volgende:
Bastiaan en Milou *; Wat een heerlijk koppel. De liefde spat er vanaf zoals we dat al tijden niet meer hebben gezien bij BZV (misschien Steffi en Roel, maar dat vond ik ook nog wel meevallen)
De lust toch vooral
pi_192932110
Ik vond het eigenlijk helemaal niet lullig wat en hoe Geert het zei. Er zat ook weinig in Angela, en het kwam er ook echt niet uit. Saai wijf. Zoals zovelen. En dat is niet wat Geert zoekt.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:03:04 #6
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_192932156
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

De lust toch vooral
?
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 mei 2020 @ 22:04:55 #7
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_192932174
Dat vreselijke accent van Geert. :r

En dan ook niet een beetje je taalgebruik aanpassen. :{
pi_192932177
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 21:56 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

De lust toch vooral
Ah joh, lekker belangrijk. De rest komt vanzelf. Zij hadden een stuk inhoudelijker vakantie dan de rest van de boeren. En Annemieke was ook wijs. Die wilde een vakantie zoals Bastiaan & Milou, en anders niet. Denk dat ze anders ook zo'n vakantie als de andere drie had gehad.

quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik vond het eigenlijk helemaal niet lullig wat en hoe Geert het zei. Er zat ook weinig in Angela, en het kwam er ook echt niet uit. Saai wijf. Zoals zovelen. En dat is niet wat Geert zoekt.
Ik snap de negativiteit richting Geert ook niet helemaal. Die man is gewoon eerlijk, pretendeert geen gevoelens, houdt niemand voor de gek. Angela wordt gek en wil iets wat er helemaal niet is. Wie heeft hier dan het probleem? Ik mag Geert wel. Lekker nuchter, lekker eerlijk, lekker zichzelf.
pi_192932229
Lekker eerlijk? Er is toch niks eerlijks aan om te zeggen dat Angela hem niet bij kan houden? Hij doet niks, diepgang can een dode mus
pi_192932260
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Lekker eerlijk? Er is toch niks eerlijks aan om te zeggen dat Angela hem niet bij kan houden? Hij doet niks, diepgang can een dode mus
Misschien omdat hij daar niet voor werd uitgedaagd? Dat hij uiteindelijk niet in haar zag wat hij zoekt en daarom ook niet meer moeite doet. En er dan gewoon een gezellig vriendentripje van maakt. Ik snap dat al goed eigenlijk.
pi_192932296
quote:
Ja, omdat het voor hem toch geen zin heeft. Hij weet toch al dat 'ie niets met haar wil. Waarom zou hij dan nog moeite in haar steken? Ik snap dat wel.

Ik denk dat, als hij een vrouw heeft waar hij ineens voor moet werken, en waarbij hij zich realiseert: 'shit, ik moet moeite doen, anders ben ik haar kwijt, en dat wil ik niet', dat 'ie dan vliegt. Maar bij Angela had 'ie dat niet. Enige wat je hem wel kunt nadragen, is dat hij het zich wel laat aanleunen. Beetje makkelijk. Maar ja, dat mag een vrouw hem duidelijk maken.

Wel verwonderlijk eigenlijk dat hij Vera dan heeft laten gaan. Denk dat hij haar best wel leuk vond, maar Vera heeft 'm zelf de bons gegeven.
pi_192932372
Vera paste aan de ene kant wel goed bij hem, maar aan de andere kant weer helemaal niet. Wat betreft het zweverige dat zij heeft en inhoudelijke dat zij zocht. En dat zagen ze ook wel allebei in.
pi_192932547
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:11 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Misschien omdat hij daar niet voor werd uitgedaagd? Dat hij uiteindelijk niet in haar zag wat hij zoekt en daarom ook niet meer moeite doet. En er dan gewoon een gezellig vriendentripje van maakt. Ik snap dat al goed eigenlijk.
Het is gewoon een saaie vent natuurlijk. Nauwelijks interesses, hangt een beetje op de bank, kan alleen maar in algemeenheden praten. Prima natuurlijk, maar wel bijzonder dat je je dan afvraagt of iemand jou wel kan bijhouden _O-
  roze zondag 3 mei 2020 @ 22:28:03 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_192932564
Toch vond ik Angela en Geert wel een leuk stelletje. :@ :D
Your beauty never ever scared me.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:40:34 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_192932749
Wat een aflevering :')
  Moderator zondag 3 mei 2020 @ 22:43:28 #16
382129 crew  Donna
pi_192932799
Ik vraag me af wat Geert doet in het leven waardoor hij denkt dat Angela hem niet bij zou kunnen houden.
  zondag 3 mei 2020 @ 22:57:04 #17
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192932986
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:43 schreef Donna het volgende:
Ik vraag me af wat Geert doet in het leven waardoor hij denkt dat Angela hem niet bij zou kunnen houden.
Ik kan me daar ook slecht een voorstelling van maken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192933091
quote:
Ik vind hem nou echt een hele saaie vent hè. Lijkt niks in te zitten, hij lijkt ook niks te vinden.
pi_192933140
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2020 22:13 schreef Postbus100 het volgende:

Ja, omdat het voor hem toch geen zin heeft. Hij weet toch al dat 'ie niets met haar wil. Waarom zou hij dan nog moeite in haar steken?
Een beetje man zorgt ervoor dat de vrouw in kwestie een mooie tijd heeft en zich goed voelt, puur uit hoffelijkheid.

Ze heeft op zijn oproep gereageerd, op zijn boerderij verbleven, hem voorgesteld aan haar dochters, voor hem gekookt, hem min of meer de liefde verklaard op nationale tv, het minste wat je dan kunt doen uit respect naar een vrouw is gewoon belangstelling tonen in haar als mens, haar een beetje entertainen en er een leuke tijd van maken ipv iemand in een dodelijksaaie deerniswekkende midweek op deze manier afwijzen.

Ik heb echt het gevoel dat Geert een vrouw niet meer te bieden heeft dan met een zak pinda's op de bank zitten, ondanks zijn best spannende oogopslag voor een wat oudere man.
pi_192933158
Hij vond tijdens de trip toch juist alles heel interessant, de gebouwen en de natuur. En Angela hoorde ik dan alleen over het weer klagen..
pi_192933200
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Hij vond tijdens de trip toch juist alles heel interessant, de gebouwen en de natuur.
Dat wel, maar dan toch op zo'n onechte manier dat niemand daar warm voor loopt.
Plichtmatig bijna.
pi_192933211
quote:
Geert is zelf ook een ontzettend saaie boerenlul. Komt ook niks uit die gast.

Saai meets saai dus.
pi_192933220
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:06 schreef Za het volgende:

[..]

Een beetje man zorgt ervoor dat de vrouw in kwestie een mooie tijd heeft en zich goed voelt, puur uit hoffelijkheid.

Ze heeft op zijn oproep gereageerd, op zijn boerderij verbleven, hem voorgesteld aan haar dochters, voor hem gekookt, hem min of meer de liefde verklaard op nationale tv, het minste wat je dan kunt doen uit respect naar een vrouw is gewoon belangstelling tonen in haar als mens, haar een beetje entertainen en er een leuke tijd van maken ipv iemand in een dodelijksaaie deerniswekkende midweek op deze manier afwijzen.

Ik heb echt het gevoel dat Geert een vrouw niet meer te bieden heeft dan met een zak pinda's op de bank zitten, ondanks zijn best spannende oogopslag voor een wat oudere man.
Dit!!
pi_192933222
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2020 23:03 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik vind hem nou echt een hele saaie vent hè. Lijkt niks in te zitten, hij lijkt ook niks te vinden.
Hij was nogal direct, dat vinden veel vrouwen vervelend.
Die Angela vond ik wel een beetje onder zijn League, ook die te dikke dochters, dochters en Vinex wijkje. Boeren hebben veel grotere ego's dan je denkt.
Verder is iedereen op die leeftijd toch behoorlijk saai.
Wat zijn de fantastische hobby's van Angela dan?
Vakman pur sang
pi_192933286
quote:
Ook dit.
Hij is altijd de andere dames voor, terwijl hij zelf een dooie mus/zak is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')