Zeker, Churchill was goed ziek toen Brits-Indië onafhankelijk werd.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:34 schreef PzKpfw het volgende:
Die lui draaien zich om in hun graf als ze zien waarvoor ze gesneuveld zijn.
Geen Jezus?quote:Op maandag 4 mei 2020 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een hoop... Roger Bacon, Galileo, Antonie van Leeuwenhoek, Michael Servetus, Georges Lemaitre, Sebastian Castillio
Zo zo. En wat heeft dit geholpen?quote:Op zondag 3 mei 2020 23:49 schreef Kriegel het volgende:
Dat maakt niet uit, die mensen hebben hun land verdedigd tegen een beter getrainde, beter bewapende overmacht en de Duitsers vijf dagen beziggehouden terwijl Hitler verwacht had de klus wel even binnen twee dagen te klaren.
Mooi wonen, achterafquote:Op maandag 4 mei 2020 09:53 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zo zo. En wat heeft dit geholpen?
Oh ja, om de Oranje-kliek tijd te verschaffen zodat ze naar het VK konden vluchten?
Wilhelmina wilde volgens mij eigenlijk niet vluchten, maar ze werd als het ware gedwongen door de regering.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:53 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zo zo. En wat heeft dit geholpen?
Oh ja, om de Oranje-kliek tijd te verschaffen zodat ze naar het VK konden vluchten?
Ik kan ook net doen of ik ballen heb als ik jou door de telefoon aanmoedig dat je een paar inbrekers in elkaar moet meppen en vooral de moed niet moet laten zakken.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:39 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wilhelmina wilde volgens mij eigenlijk niet vluchten, maar ze werd als het ware gedwongen door de regering.
Daarna bleef ze in Londen het volk toespreken terwijl ze ook naar Canada had kunnen gaan. Zij was een van de weinige Nederlanders met ballen in de oorlog.
Moest lachen.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik kan ook net doen of ik ballen heb als ik jou door de telefoon aanmoedig dat je een paar inbrekers in elkaar moet meppen en vooral de moed niet moet laten zakken.
Pic van je ballenquote:Op maandag 4 mei 2020 11:42 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik kan ook net doen of ik ballen heb als ik jou door de telefoon aanmoedig dat je een paar inbrekers in elkaar moet meppen en vooral de moed niet moet laten zakken.
Volgens mij wel hoor. Al in '39 werden er diverse plannen/toevluchtsoorden besproken toch?quote:Op maandag 4 mei 2020 11:39 schreef Harvest89 het volgende:
Wilhelmina wilde volgens mij eigenlijk niet vluchten, maar ze werd als het ware gedwongen door de regering.
Op veilig afstand een beetje door een microfoon brallen vind ik niet per se heldhaftig. Als de Duitsers voet aan bodem in het VK gekregen hadden, zou ze waarschijnlijk wel alsnog naar Canada doorgevlucht zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:39 schreef Harvest89 het volgende:
Daarna bleef ze in Londen het volk toespreken terwijl ze ook naar Canada had kunnen gaan. Zij was een van de weinige Nederlanders met ballen in de oorlog.
Ja ja point taken.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:00 schreef Hamzoef het volgende:
Op veilig afstand een beetje door een microfoon brallen vind ik niet per se heldhaftig. Als de Duitsers voet aan bodem in het VK gekregen hadden, zou ze waarschijnlijk wel alsnog naar Canada doorgevlucht zijn.
Alsof jij weet hebt van wat heldhaftigheid zou moeten inhoudenquote:Op maandag 4 mei 2020 12:00 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Al in '39 werden er diverse plannen/toevluchtsoorden besproken toch?
[..]
Op veilig afstand een beetje door een microfoon brallen vind ik niet per se heldhaftig. Als de Duitsers voet aan bodem in het VK gekregen hadden, zou ze waarschijnlijk wel alsnog naar Canada doorgevlucht zijn.
Alleen jammer dat we bevrijdingsdag thuis of beperkt gezelschap moeten vieren.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Onze helden. Leve vrij Nederland.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat niet doenquote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Pumpalov het volgende:
Je zou in 2020 jezelf nog maar zo druk maken over iets van een jaar of 80 terug.
Those who can't remember the past, are condemned to repeat it.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Pumpalov het volgende:
Je zou in 2020 jezelf nog maar zo druk maken over iets van een jaar of 80 terug.
Schattig om een random quote te plaatsen die totaal irrelevant is aangezien deze om kennis draait en niet om als één of ander losgeslagen projectiel te mekkeren over iets dat bijkans een eeuw geleden gebeurd is.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:55 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Those who can't remember the past, are condemned to repeat it.
-George Santayana
Zeker omdat het voor Nederland weinig is om trots op te zijn.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Pumpalov het volgende:
Wat is Nederland toch kut hè, wat doe je nog hier?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zeker omdat het voor Nederland weinig is om trots op te zijn.
Wat reageer je geprikkeld?quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Wat is Nederland toch kut hè, wat doe je nog hier?
Eigenlijk niemand maar zo gaat het.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat reageer je geprikkeld?Ik zeg helemaal niet dat Nederland kut is. Ik zeg dat de Tweede Wereldoorlog een epoche is waar Nederland weinig heeft om trots op te zijn.
Nederland heeft wat die 'epoche' betreft ruim voldoende om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 10:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Wat reageer je geprikkeld?Ik zeg helemaal niet dat Nederland kut is. Ik zeg dat de Tweede Wereldoorlog een epoche is waar Nederland weinig heeft om trots op te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |