quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:19 schreef TolstoiFan het volgende:
@:Sunshine1982 Slimme dame
Toen ik vanmiddag thuis kwam, riep Simon "mama, mama, ik heb een verrassing voor je en jij moet het zoeken" en vervolgens tijdens het verschonen boven "ik heb een verrassing voor je en het is chocolade. Jij moet het zoeken, het ligt in papa's kamertje"![]()
![]()
![]()
Na verschonen wees ie ook nog even precies aan in welke kast ik moest zoeken en dat het hoog in de kast lag![]()
Weg Moederdag verrassing![]()
![]()
![]()
Denk dat dat ieder kind eigen is.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 20:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Mijn dochter is ook zo slecht in cadeautjesgeheimen bewaren
Meer van Livje leek mij..quote:Op maandag 6 juli 2020 19:46 schreef Tink89 het volgende:
Pisje lijkt me gewoon een verbastering van zusje?
Zover had ik er niet over nagedacht en naar de leeftijd gekeken eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2020 21:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet of een kind van bijna twee de koppeling zusje > naam zus al kan maken.
quote:Op donderdag 9 juli 2020 22:55 schreef Malteser het volgende:
Twix (4 jaar, vakantie in Frankrijk waar het vandaag 33 graden was)
“Mam, wat is het toch een heerlijk weertje hè vandaag. Geen wolkje aan de lucht, een fijn zonnetje, lekker warm. Is het misschien een goed ideetje om onszelf eens op een lekker ijsje te trakteren?”
Dan kan je toch geen nee meer zeggen....
Toevallig zat mijn dochter daar vandaag ook over na te denken. Ze snapte niet hoe daar een baby door zou passenquote:Op dinsdag 21 juli 2020 20:53 schreef Seven. het volgende:
M'n neefje van 7 was wel een beetje gefascineerd door mijn zwangerschap. Voelen aan mijn buik en er tegenaan kruipen enzo.![]()
Hij vroeg zich af hoe die baby er dan uitkomt dus ik zo van 'ehhh...' maar zijn vroeg wijze zusje van 5 loste het op voor mij: 'de baby komt er gewoon uit via de vagina, hoor
'.
Maar toen ze even doordacht, vroeg ze zich wel af of dat dan allemaal wel past. 'Wordt je vagina dan niet heel groot?'. Precies op dat moment viel alle visite (15 man) even heel stil terwijl ik droogjes 'ja, enórm' zei. M'n zussen pisten zowat in hun broek van het lachen
.
quote:Op maandag 3 augustus 2020 10:35 schreef Franny_G het volgende:
I zit nu met 6,5 nog altijd wel in de poep/plas/kak-fase..
I: mama, wat is poep eigenlijk in het Engels?
Ik: shit
I: Maar dat zeg jij best vaak!
![]()
.
Omg die laatstequote:Op dinsdag 11 augustus 2020 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]. Die fase duurt nog tot minstens 8 jaar (althans, hier wel)
Onze 5-jarige:
“Mama, je moet maar geen gat graven naar de lava hoor, want als je erin valt, ben je meteen dood!”
“Oma, waarom voelt het velletje van je kin hetzelfde als het velletje bij mijn piemel?”
Hij heeft groot gelijk inderdaadquote:
😂😂♥quote:Op maandag 17 augustus 2020 17:04 schreef LeSage het volgende:
Ik kreeg weer eens een heerlijk compliment van S. (4).
Ik: ‘Hé..... ik houd van jou. Komt zomaar ineens opborrelenheb jij dat ook weleens?’
S.: ‘Nee, alleen bij papa.’
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |