Voor 2000-zoveel liggen de rechten bij de omroepen die de originele uitzendingen gedaan hebben. Daarmee hebben ze de afspraak gemaakt dat de show maar een weekje beschikbaar zou zijn. Na die periode gaat de EBU erover wat er met de shows gebeurt en of die op Youtube te zien zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand eigenlijk enig idee waarom de editie van 1997 verwijderd is van het officiële kanaal? Ik was hem een paar weken geleden aan het kijken en toen ik de volgende dag verder wilde kijken was hij weg.
Kiek Terry stralen
quote:
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net een Zoom-meeting. En dat al in 1998!
Ze mogen grote delen doen in een taal die ze sowieso al vaak en veel spreken. Dat zal vast wat helpenquote:
Ja, dit weet ik niet meer, hoor.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:10 schreef Nashipeer het volgende:
Ik kijk nu al uit naar het moment dat de Nederlandse puntengeefster aan de beurt komt
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor 2000-zoveel liggen de rechten bij de omroepen die de originele uitzendingen gedaan hebben. Daarmee hebben ze de afspraak gemaakt dat de show maar een weekje beschikbaar zou zijn. Na die periode gaat de EBU erover wat er met de shows gebeurt en of die op Youtube te zien zijn
quote:
Ik had er geen seconde bij stilgestaan dat ze misschien niet de rechten op hun eigen show hebben, maar dat is vandaag de dag vast beter geregeld dan vroeger ja. Thnx.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Rechten gok ik, langer zal RTE niet gewild hebben misschien?
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:10 schreef Sableheart het volgende:
[..]
aldus de zweedse die frans mag praten.
NEEEKAAAAMEEEEquote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Van die woorden die je in elke balkansong lijkt te horen, maar nog steeds niet weet wat ze betekenen.
quote:
Iets van dat de zon nooit meer voor haar op zal komen of zo, ik heb het eens opgezocht.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:13 schreef ijs_beer het volgende:
Van die woorden die je in elke balkansong lijkt te horen, maar nog steeds niet weet wat ze betekenen.
Songfestivalnerd.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets van dat de zon nooit meer voor haar op zal komen of zo, ik heb het eens opgezocht.
Dank!quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Die flap bij jaar jurk doet het lijken alsof er wat zwart wc-papier is blijven hangen
Het past ook niet echt bij de rest van het liedjequote:
het hele liedje past niet echt bij elkaar.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 21:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het past ook niet echt bij de rest van het liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |