Die vrienden woonden ook in Beijum. Maar WIkade inderdaadquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Westindischekade neem ik aan. Ja had ik ook heb het hele huis toen eerst geverft met van dat antischimmelverf daarna geen last meer van. Had ook altijd wel ramen open.
Eddy Zoey kwam een keer bij een van mijn buren langs met een programma van hem. Heroine lag gewoon op de salontafel :’)
Ik nog altijd Kempkensbergquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:40 schreef Rene het volgende:
[..]
Yes. Wel wat meer op pad. Zie dat gebouw zo min mogelijk in het echt!
Das een hoek waar ik nooit kom. Maar schijnt door de jaren heen wel een betere wijk te zijn geworden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut inderdaad. Heb vrouger aan de westindischekade gewoond. Ook beetje smerige buurt.
Nu al jaren koopwoning in Beijum.
Lewenborg is het nieuwe Beijum...quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik nog altijd KempkensbergAlleen wissel het af met Zwolle.
[..]
Das een hoek waar ik nooit kom. Maar schijnt door de jaren heen wel een betere wijk te zijn geworden.
Mja als je er niks hebt snap ik dat wel. Hoeft ook niet voor het winkelcentrum ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:00 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik nog altijd KempkensbergAlleen wissel het af met Zwolle.
[..]
Das een hoek waar ik nooit kom. Maar schijnt door de jaren heen wel een betere wijk te zijn geworden.
Oh haha toevallig. Ik woon in het goeie gedeelte.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:57 schreef Rene het volgende:
[..]
Die vrienden woonden ook in Beijum. Maar WIkade inderdaad
Ik heb het idee dat de hype een beetje over zijn top heen is. Huizen in de Oranjewijk waren eerder met een-twee weken al verkocht, nu staan sommige toch al wat langer te koop.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:35 schreef 2dope het volgende:
Zelf nog immer residerend in de Noorderplantsoenbuurt, sedert 2016. Daarvoor Oosterstraat, Noorderbinnensingel, Korreweg en Damsterwaard gewoond. Geen plannen om te vertrekken hoewel het af en toe heel erg aantrekkelijk lijkt om de hut te verkopen...Maarja wil eiks wel in stad blijven
Inderdaad, ik hoor/merk dat ook om me heen. Zit nog wel regelmatig op Funda te koekeloeren, blijft toch wel een leuke bezigheid.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de hype een beetje over zijn top heen is. Huizen in de Oranjewijk waren eerder met een-twee weken al verkocht, nu staan sommige toch al wat langer te koop.
Ze hebben alle deuren al mooi kaal geschuurd, kun je zo verven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Inderdaad, ik hoor/merk dat ook om me heen. Zit nog wel regelmatig op Funda te koekeloeren, blijft toch wel een leuke bezigheid.
Dit leek me wel een leuk optrekje: https://www.funda.nl/koop(...)pte-zuiderdiep-55-a/ Ken ik alleen nait betoal'nStaat ook al heel lang online. Was aanvankelijk ¤550.000, toen weekje offline en 50k van de prijs af. Ook wel een absurd bedrag per m²
Die hoek van Froukemaheerd was vroeger wel wat minder. Nu wel prima buurtjes. Ik woon zelf vlakbij de beijumkorfquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:11 schreef 2dope het volgende:
Heb ook redelijk wat vrienden wonen in Beijum, Grevingaheerd en Froukemaheerd o.a. Zijn wel prima 'heerdjes'
Heerlijk he ?! Ik woon daar super dichtbij. Fijne omgeving !quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is echt een groot dorp. Leuk vind ik dat. Een verademing na zeventien jaar randstad. Al woon ik nu ook alweer bijna 17 jaar in Groningen.Nog nooit zo lang in één plaats blijven hangen. Niets voor mij. Ik ga dan ook vast nooit meer weg.
De Oosterpoort heeft helemaal mijn hart gestolen en ik woon in mijn droomhuis, dus knappe vent die.
Hier wil ik meer over weten.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoe is het met DaD? Ze kwam laatst ter sprake hier thuis
Hoi!quote:Op woensdag 11 januari 2023 19:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hier wil ik meer over weten.
Rijd ook vaak door de Oosterpoort. Dan glimp ik altijd even jouw straatje in. Grappig is dat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is echt een groot dorp. Leuk vind ik dat. Een verademing na zeventien jaar randstad. Al woon ik nu ook alweer bijna 17 jaar in Groningen.Nog nooit zo lang in één plaats blijven hangen. Niets voor mij. Ik ga dan ook vast nooit meer weg.
De Oosterpoort heeft helemaal mijn hart gestolen en ik woon in mijn droomhuis, dus knappe vent die.
Maar weer net zo vrijgezel als in de hoogtijdagen van deze reeks 🥲quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh en @:Alexxxxx heb ik een tijd terug ook nog gezien. Nep-Groninger maar toch.
Leuk!quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:15 schreef Rene het volgende:
[..]
Rijd ook vaak door de Oosterpoort. Dan glimp ik altijd even jouw straatje in. Grappig is dat.
Zonde man dat je weer vrijgezel bentquote:Op woensdag 11 januari 2023 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar weer net zo vrijgezel als in de hoogtijdagen van deze reeks 🥲
Toch tien leuke jaren gehad!quote:Op woensdag 11 januari 2023 23:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zonde man dat je weer vrijgezel bent
quote:Op woensdag 11 januari 2023 22:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar weer net zo vrijgezel als in de hoogtijdagen van deze reeks 🥲
Eens, voor mij precies hetzelfde. Het jeukt af en toe wel maar dan relativeer ik het weer voor mezelf met het feit dat ik het nu best wel goed voor elkaar heb qua prijs, ligging, ruimte etc. De nood is er dus ook niet verder.quote:Op woensdag 11 januari 2023 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hebben alle deuren al mooi kaal geschuurd, kun je zo verven.![]()
A-label, dat scheelt. Zou wel benieuwd zijn wat ze aan energiekosten toch nog kwijt zijn.
Ik hoef niet te verhuizen, wat mij betreft wonen we hier nog tot het niet meer gaat (als we de trap niet meer op kunnen). Rustige en sfeervolle buurt, naast het groene Noorderplantsoen. Lopend naar de Grote Markt. Wat wil je nog meer.
6 minuten lopen. Op de fiets 1 minuut.quote:Op donderdag 12 januari 2023 08:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Eens, voor mij precies hetzelfde. Het jeukt af en toe wel maar dan relativeer ik het weer voor mezelf met het feit dat ik het nu best wel goed voor elkaar heb qua prijs, ligging, ruimte etc. De nood is er dus ook niet verder.
We wonen erg vlakbij elkaar denk ikNPS is ook mijn achtertuin, woon vlakbij Lambik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |