Ochja maar ik werd dan ook een beetje verlegen van je.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:57 schreef Rene het volgende:
POTVERWIJTDEKETEL!
Jij maakt deze foto stiekem op Noorderzon. Terwijl ik je niet eens gesproken heb!
[ afbeelding ]
Sure Goddamned hope so. Maarja, jij moet zonodig de wereld rond.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou nietz nog wel herkennen, denk ik.
Socialy awkwardnesssssquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ochja maar ik werd dan ook een beetje verlegen van je.
Ohja! Tara! Jep, wel ees gelukt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
@:Lyssa herken ik ook natuurlijk (officieel geen Groninger meer) want daar was ik nog niet zo lang geleden nog bij thuis,.
@:tararaboemdijee spot ik om de haverklap,.
Geen zorgen, ik heb ook geen flauw idee hoe jij eruit ziet,quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:59 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik herken niemand. Never. Ben ook te slecht in namen en gezichten.
Te vaak iemand aangestaard en/of verondersteld iemand te kennen terwijl diegene een compleet ander iemand is.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sure Goddamned hope so. Maarja, jij moet zonodig de wereld rond.
Oh en @Alexxxxx heb ik een tijd terug ook nog gezien. Nep-Groninger maar toch.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Socialy awkwardnesssss
[..]
Ohja! Tara! Jep, wel ees gelukt.
En @:devilsanddust . Maar zij is nu een sportmaatjeee
Hehehe. Sebas. Goed dat je hem even weer aanhaalt. Moet weer grinniken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb ook geen flauw idee hoe jij eruit ziet,![]()
. Dat geeft me altijd een wat raar gevoel omdat jij Sebas wel vaak zag en ik een tijd close met Sebas was. Gevoelsmatig kende ik je by proxy.
Oh ja. DaD. Was haar vergeten,quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Socialy awkwardnesssss
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Hehehe. Sebas. Goed dat je hem even weer aanhaalt. Moet weer grinniken.
Yep! ook compleet toevallig allemaal. Maar klopt, ja. Soms een paar keer per week dat we elkaar kruizen of een zelfde lesje draaien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ja. DaD. Was haar vergeten,. Op één meet na nooit gezien. Maar zit dus nog in Stad?
Tijdens corona best veel gedaan. Teruglezen. Tot een lamme RSI arm aan toe.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dacht eerder vandaag nog aan ‘m toevallig! Moet altijd grinniken. Oude topics teruglezen van deze reeks waarin hij nog volop aanwezig was, is ook best hilarisch.
Heb ook af en toe teruggelezen. Leuk wel. Soms wel gek idee als ik Sebas zijn posts in 2006 of 2007 zat te bekijken en dan te bedenken dat hij toen nog maar 2 tot 3 jaar (2009) te leven had,quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:08 schreef Rene het volgende:
[..]
Yep! ook compleet toevallig allemaal. Maar klopt, ja. Soms een paar keer per week dat we elkaar kruizen of een zelfde lesje draaien.
Ben eens spontaan bij Tara en Freecell, toentertijd nog aan de Wilgenlaan geloof ik, langs geweest.
[..]
Tijdens corona best veel gedaan. Teruglezen. Tot een lamme RSI arm aan toe.
maar ook om te zien hoe jij/jezelf als persoon was. Achteraf vet onzeker onduidelijk en en kneus. En aan de andere kant ook wel weer een goede gozer. Wanneer ik ff over mijzelf praat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ook af en toe teruggelezen. Leuk wel. Soms wel gek idee als ik Sebas zijn posts in 2006 of 2007 zat te bekijken en dan te bedenken dat hij toen nog maar 2 tot 3 jaar (2009) te leven had,.
Maar kom nog jaarlijks bij zijn ouders en broertje langs,.
Ja precies,quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:13 schreef Rene het volgende:
[..]
maar ook om te zien hoe jij/jezelf als persoon was. Achteraf vet onzeker onduidelijk en en kneus. En aan de andere kant ook wel weer een goede gozer. Wanneer ik ff over mijzelf praat.
Raar allemaal
Wat goed dat je nog langsgaat![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
@:Lyssa herken ik ook natuurlijk (officieel geen Groninger meer) want daar was ik nog niet zo lang geleden nog bij thuis,.
@:tararaboemdijee spot ik om de haverklap,.
Hoe is het met DaD? Ze kwam laatst ter sprake hier thuisquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Socialy awkwardnesssss
[..]
Dat is waar ook (en klopt, Wilgenlaan)quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:08 schreef Rene het volgende:
[..]
Yep! ook compleet toevallig allemaal. Maar klopt, ja. Soms een paar keer per week dat we elkaar kruizen of een zelfde lesje draaien.
Ben eens spontaan bij Tara en Freecell, toentertijd nog aan de Wilgenlaan geloof ik, langs geweest.
[..]
Tijdens corona best veel gedaan. Teruglezen. Tot een lamme RSI arm aan toe.
Nee, dat was ik niet. Ik stond achter je (met de fiets) voor het verkeerslicht Paterswoldseweg richting Westerhaven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Heb jij me toen aangesproken of niet? Iemand heeft me ooit aangesproken (‘ik zou het zeggen volgende keer als ik je zou zien dus hierbij’) maar ik weet niet meer wie,.
Had jij ook niet eens in userfoto's een selfie gepost >?quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja precies,. Ik moet soms echt cringen van mezelf. Toch wel leuk om allemaal terug te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |