Saaaadquote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Zuid zijn ze nog niet langs geweest
Heb jarenlang in Selweird gewoond, maar woon nu al een tijdje in Zuid. Bevalt primaquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:00 schreef Rene het volgende:
[..]
Saaaad
Maar dacht dat jij in Vinky resideerde? of ben ik in de war.
Je bespiedde mij laatst nog in de tante Truusquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:03 schreef 2dope het volgende:
Dood topic is dood
Zijn er nog altijd stadjers actief op FOK! ?
Nog bijzondere dingen te melden over onze mooie stad?
Hier nog steeds Selwerdquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb jarenlang in Selweird gewoond, maar woon nu al een tijdje in Zuid. Bevalt prima
Mijn oma woont ook in de Rivierenbuurt. Heenweg via ring (maar dan Peizerweg eraf), terugweg inderdaad altijd via de Diepenringquote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:39 schreef Rene het volgende:
[..]
Zooo ruk. Mn schoonmoeder woont in de rivierenbuurt. Moet altijd viaa de diepenring rijden om thuis te komen mochten we met de auto gaan! En de oprit bij driebond is ook zo vaak afgesloten geweest. Maar wordt wel mooooi
Paddepoelsterbrug en Gerrit Krolbrug zijn echter de keerzijde. Maar schippers en bruggen in Groningen is geen gelukkige combiquote:de Borgbrug gelukkig al weer een tijdje ongehavend
Vooral de terugweg was ruk. Ik geloof wel een jaar konden we ook niet via de parkweg en dan richting de Brailleweg. Regelmatig een half uur lopen klooien de Hereweg op en dan voor de Oosterpoort langs richting Meerstadquote:Op woensdag 11 januari 2023 08:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hier nog steeds Selwerd
[..]
Mijn oma woont ook in de Rivierenbuurt. Heenweg via ring (maar dan Peizerweg eraf), terugweg inderdaad altijd via de Diepenring
[..]
Paddepoelsterbrug en Gerrit Krolbrug zijn echter de keerzijde. Maar schippers en bruggen in Groningen is geen gelukkige combi
Daar woon' wie allemaal in.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:49 schreef Divje het volgende:
Oosterpark represent. Volgens mij wel mogelijkheid tot glasvezel, maar zit goed bij Ziggo
Ik spot jou ook vet vaak. Of nou ja. Je auto zie ik staan, wanneer ik weer door de eastside fiets.quote:Op woensdag 11 januari 2023 09:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Daar woon' wie allemaal in.
Met glasvezel overigens. Bij de bouw al.
Ja dat posten bij m'n kantoor en m'm huis begint wel een beetje ongemakkelijk te worden.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:24 schreef Rene het volgende:
Ik spot jou ook vet vaak. Of nou ja. Je auto zie ik staan, wanneer ik weer door de eastside fiets.
Mij nog nooitquote:Op woensdag 11 januari 2023 10:28 schreef Lienekien het volgende:
@:Chipszak is de enige hier die ik wel eens gespot heb in Groningen.
Waist ja wel mie jonkiequote:
Userfoto's in FOT effe checkenquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet ja niet hoe jij d’r uitziet.
Ik vind er zo twee. Een met bril en baard en een zonder. Dat maakt het niet gemakkelijker.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:31 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Waist ja wel mie jonkie
[..]
Userfoto's in FOT effe checken
ECHT?! NOOOO.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:39 schreef Lienekien het volgende:
Oh, nietzman ook ooit gezien, op Noorderzon. Maar dat was omdat ik met iemand was die hem herkende.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:28 schreef Lienekien het volgende:
@:Chipszak is de enige hier die ik wel eens gespot heb in Groningen.
POTVERWIJTDEKETEL!quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja dat posten bij m'n kantoor en m'm huis begint wel een beetje ongemakkelijk te worden.
Ik herken niemand. Never. Ben ook te slecht in namen en gezichten.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou nietz nog wel herkennen, denk ik.
Ochja maar ik werd dan ook een beetje verlegen van je.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:57 schreef Rene het volgende:
POTVERWIJTDEKETEL!
Jij maakt deze foto stiekem op Noorderzon. Terwijl ik je niet eens gesproken heb!
[ afbeelding ]
Sure Goddamned hope so. Maarja, jij moet zonodig de wereld rond.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zou nietz nog wel herkennen, denk ik.
Socialy awkwardnesssssquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ochja maar ik werd dan ook een beetje verlegen van je.
Ohja! Tara! Jep, wel ees gelukt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
@:Lyssa herken ik ook natuurlijk (officieel geen Groninger meer) want daar was ik nog niet zo lang geleden nog bij thuis,.
@:tararaboemdijee spot ik om de haverklap,.
Geen zorgen, ik heb ook geen flauw idee hoe jij eruit ziet,quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:59 schreef Rene het volgende:
[..]
Ik herken niemand. Never. Ben ook te slecht in namen en gezichten.
Te vaak iemand aangestaard en/of verondersteld iemand te kennen terwijl diegene een compleet ander iemand is.
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sure Goddamned hope so. Maarja, jij moet zonodig de wereld rond.
Oh en @Alexxxxx heb ik een tijd terug ook nog gezien. Nep-Groninger maar toch.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Socialy awkwardnesssss
[..]
Ohja! Tara! Jep, wel ees gelukt.
En @:devilsanddust . Maar zij is nu een sportmaatjeee
Hehehe. Sebas. Goed dat je hem even weer aanhaalt. Moet weer grinniken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik heb ook geen flauw idee hoe jij eruit ziet,![]()
. Dat geeft me altijd een wat raar gevoel omdat jij Sebas wel vaak zag en ik een tijd close met Sebas was. Gevoelsmatig kende ik je by proxy.
Oh ja. DaD. Was haar vergeten,quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Socialy awkwardnesssss
[..]
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:05 schreef Rene het volgende:
[..]
Hehehe. Sebas. Goed dat je hem even weer aanhaalt. Moet weer grinniken.
Yep! ook compleet toevallig allemaal. Maar klopt, ja. Soms een paar keer per week dat we elkaar kruizen of een zelfde lesje draaien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh ja. DaD. Was haar vergeten,. Op één meet na nooit gezien. Maar zit dus nog in Stad?
Tijdens corona best veel gedaan. Teruglezen. Tot een lamme RSI arm aan toe.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dacht eerder vandaag nog aan ‘m toevallig! Moet altijd grinniken. Oude topics teruglezen van deze reeks waarin hij nog volop aanwezig was, is ook best hilarisch.
Heb ook af en toe teruggelezen. Leuk wel. Soms wel gek idee als ik Sebas zijn posts in 2006 of 2007 zat te bekijken en dan te bedenken dat hij toen nog maar 2 tot 3 jaar (2009) te leven had,quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:08 schreef Rene het volgende:
[..]
Yep! ook compleet toevallig allemaal. Maar klopt, ja. Soms een paar keer per week dat we elkaar kruizen of een zelfde lesje draaien.
Ben eens spontaan bij Tara en Freecell, toentertijd nog aan de Wilgenlaan geloof ik, langs geweest.
[..]
Tijdens corona best veel gedaan. Teruglezen. Tot een lamme RSI arm aan toe.
maar ook om te zien hoe jij/jezelf als persoon was. Achteraf vet onzeker onduidelijk en en kneus. En aan de andere kant ook wel weer een goede gozer. Wanneer ik ff over mijzelf praat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Heb ook af en toe teruggelezen. Leuk wel. Soms wel gek idee als ik Sebas zijn posts in 2006 of 2007 zat te bekijken en dan te bedenken dat hij toen nog maar 2 tot 3 jaar (2009) te leven had,.
Maar kom nog jaarlijks bij zijn ouders en broertje langs,.
Ja precies,quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:13 schreef Rene het volgende:
[..]
maar ook om te zien hoe jij/jezelf als persoon was. Achteraf vet onzeker onduidelijk en en kneus. En aan de andere kant ook wel weer een goede gozer. Wanneer ik ff over mijzelf praat.
Raar allemaal
Wat goed dat je nog langsgaat![]()
Is dat zo?quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
@:Lyssa herken ik ook natuurlijk (officieel geen Groninger meer) want daar was ik nog niet zo lang geleden nog bij thuis,.
@:tararaboemdijee spot ik om de haverklap,.
Hoe is het met DaD? Ze kwam laatst ter sprake hier thuisquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:01 schreef Rene het volgende:
[..]
Socialy awkwardnesssss
[..]
Dat is waar ook (en klopt, Wilgenlaan)quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:08 schreef Rene het volgende:
[..]
Yep! ook compleet toevallig allemaal. Maar klopt, ja. Soms een paar keer per week dat we elkaar kruizen of een zelfde lesje draaien.
Ben eens spontaan bij Tara en Freecell, toentertijd nog aan de Wilgenlaan geloof ik, langs geweest.
[..]
Tijdens corona best veel gedaan. Teruglezen. Tot een lamme RSI arm aan toe.
Nee, dat was ik niet. Ik stond achter je (met de fiets) voor het verkeerslicht Paterswoldseweg richting Westerhaven.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]![]()
Heb jij me toen aangesproken of niet? Iemand heeft me ooit aangesproken (‘ik zou het zeggen volgende keer als ik je zou zien dus hierbij’) maar ik weet niet meer wie,.
Had jij ook niet eens in userfoto's een selfie gepost >?quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja precies,. Ik moet soms echt cringen van mezelf. Toch wel leuk om allemaal terug te zien.
Voor zover wij met elkaar aan de babbel zijn (vaak vluchtige hoi en zo) gaat het geloof ik wel goed!quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Hoe is het met DaD? Ze kwam laatst ter sprake hier thuis
En Nietzman tref ik sowieso jaarlijks op de hoek van Noorderzon
Neee, ergens in het midden van het land. Tussendoor nog Almere geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:37 schreef Gibson88 het volgende:
Moira en Monopoly zijn ook 050, of dat nog zo is, geen idee.
Ik wordt blijkbaar vaak gespotquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Oh, ik blijf aan het rectificeren. Ik heb Tara ook wel eens gespot en zijn lieftallige echtgenote ooit eens in de Parrel.
Zie Fotoboek, ik ben niet veel veranderdquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Zit al heel lang op Fok! Maar zou niemand hier herkennen. Alleen gibson wel eens gezien in paddepoel maar die post ook wel eens fotos.
En je komt ook wel eens voorbij in het plaatselijk nieuws.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik wordt blijkbaar vaak gespot
Het is dat ik in een andere wijk werk, anders waren we elkaar ongetwijfeld ook (vaak) tegengekomen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik wordt blijkbaar vaak gespot
Tegenwoordig te vinden in Oosterhavenquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Zit al heel lang op Fok! Maar zou niemand hier herkennen. Alleen gibson wel eens gezien in paddepoel maar die post ook wel eens fotos.
Aah oke. toen zij nog wel in Groningen woonde ben ik 's een keer langs geweest en anders in de 3 uiltjes in de achtertuin biertjes wegtikken.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:07 schreef Rene het volgende:
[..]
Voor zover wij met elkaar aan de babbel zijn (vaak vluchtige hoi en zo) gaat het geloof ik wel goed!
[..]
Neee, ergens in het midden van het land. Tussendoor nog Almere geloof ik!
Beter dan paddepoel?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:15 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tegenwoordig te vinden in OosterhavenHeeeel soms dat ik nog even langs Pasel ga voor een bordje kibbeling.
[..]
Aah oke. toen zij nog wel in Groningen woonde ben ik 's een keer langs geweest en anders in de 3 uiltjes in de achtertuin biertjes wegtikken.
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zie Fotoboek, ik ben niet veel veranderd
Wij waren ooit collega's in een ver, ver verleden. In een zeker pand naast het station.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Toen ik dat typte bedacht ik me dat dat best wel stalkerig over kwam eigenlijkquote:Op woensdag 11 januari 2023 07:02 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Je bespiedde mij laatst nog in de tante Truus
Volgens mij wel 's gezien in Stad.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nog altijd in de UWV / Gemeente kantoor Europapark ?quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:13 schreef Rene het volgende:
[..]
Het is dat ik in een andere wijk werk, anders waren we elkaar ongetwijfeld ook (vaak) tegengekomen.
Ja veel beter. Heb nog heel even tegenover de Westersingelbar gewoond, maar na 2 jaar het portiek vol pis en zwervers / junkies. drugsafval was ik het zat.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter dan paddepoel?
Kibbeling is goor daar joh
[..]
Nog nooit gezien.
Hahaha ik vond het wel grappig, toen je het over de Truus had wist ik dat je achter mij zatquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:32 schreef 2dope het volgende:
[..]
Toen ik dat typte bedacht ik me dat dat best wel stalkerig over kwam eigenlijk
Maar kon me vaag herinneren uit deze reeks dat dat jouw stamkroeg(?) of iets dergelijks
Ik kom er alleen 's zomers wel eens als ze statafels buiten hebben staan. Eigenlijk zelden. Toen ten tijde van dat topic over kebab (ofzo) was ik er ook helemaal niet geweestquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:36 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hahaha ik vond het wel grappig, toen je het over de Truus had wist ik dat je achter mij zatVolgende keer gewoon even een heads up, doen we even een biertje. Truus was sowieso mijn vaste stek toen ik om de hoek woonde. Tegenwoordig wel wat minder, maar blijft een leuke tent.
Oooh Rickoooooquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:33 schreef 2dope het volgende:
Verder zijn @:RickoKun en @:P8 IRL vrienden van me uut stad. P8 is nog maar zelden op FOK! volgens mij
Yes. Wel wat meer op pad. Zie dat gebouw zo min mogelijk in het echtquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Nog altijd in de UWV / Gemeente kantoor Europapark ?
Dat is waar, part of the jobquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En je komt ook wel eens voorbij in het plaatselijk nieuws.
Dat was inderdaad een ver verleden ...quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wij waren ooit collega's in een ver, ver verleden. In een zeker pand naast het station.
Volgens mij hebben we nooit 'irl' interactie gehad en kwam ik er pas veel later achter dat je FOK!er was
Oh dat is wel kut inderdaad. Heb vrouger aan de westindischekade gewoond. Ook beetje smerige buurt.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volgens mij wel 's gezien in Stad.
[..]
Nog altijd in de UWV / Gemeente kantoor Europapark ?
[..]
Ja veel beter. Heb nog heel even tegenover de Westersingelbar gewoond, maar na 2 jaar het portiek vol pis en zwervers / junkies. drugsafval was ik het zat.
Oe. Woonden vrienden van mij ook. Schimmelhok. Heb daar wel eens huisbezoeken afgelegd. Nait best.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut inderdaad. Heb vrouger aan de westindischekade gewoond. Ook beetje smerige buurt.
Nu al jaren koopwoning in Beijum.
Aaah dacht dat je er ook wasquote:Op woensdag 11 januari 2023 14:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik kom er alleen 's zomers wel eens als ze statafels buiten hebben staan. Eigenlijk zelden. Toen ten tijde van dat topic over kebab (ofzo) was ik er ook helemaal niet geweestZou jou ook niet herkennen.
Maar een keer pilsje pakken is altijd goed
Westindischekade neem ik aan. Ja had ik ook heb het hele huis toen eerst geverft met van dat antischimmelverf daarna geen last meer van. Had ook altijd wel ramen open.quote:Op woensdag 11 januari 2023 14:49 schreef Rene het volgende:
[..]
Oe. Woonden vrienden van mij ook. Schimmelhok. Heb daar wel eens huisbezoeken afgelegd. Nait best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |