SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET WEER
MEER INFO?
› Kunst, Cultuur & Media
• Uitagenda Groningen
• Groninger Museum
• Eurosonic Noorderslag
• Noorderzon | Performing Arts Festival
• Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
• Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
• StadjersTV
› Studie & Sport
• Rijksuniversiteit Groningen
• Hanzehogeschool Groningen
• FC Groningen
› Overig
• Groningen.nl
• Gemeente Groningen
• Oude foto's van de Stad
• Diverse foto's van de Stad
[ Bericht 2% gewijzigd door Lienekien op 03-05-2020 11:43:19 ]The love you take is equal to the love you make.
Hmm bijzonder dat ze dan niet nog naar huis mogen. Laatste bericht op de fb is van 10 min geleden.quote:
Is een beetje raar bericht van AD, gaat blijkbaar niet over vanavond.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm bijzonder dat ze dan niet nog naar huis mogen. Laatste bericht op de fb is van 10 min geleden.
Ahh oke. Ben wel benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is een beetje raar bericht van AD, gaat blijkbaar niet over vanavond.
Ja ook echt.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En nog meer spul gevonden vandaag
Dat is ook het slechtste stukje Beijum
Klopt, ze hebben ooit geprobeerd die flats te bevolken met mensen met minimaal een MBO diploma (of hoger zelfs) maar blijkbaar stevig mislukt.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En nog meer spul gevonden vandaag
Dat is ook het slechtste stukje Beijum
Toen ik het contract ging ondertekenen om in de flat te gaan wonen vroegen ze nog van Nijestee of ik het echt wel zeker wist.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:35 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben ooit geprobeerd die flats te bevolken met mensen met minimaal een MBO diploma (of hoger zelfs) maar blijkbaar stevig mislukt.
Wiba en nijenstijnheerd heeft zo zijn niet leuke plekken, al zijn er nog genoeg andere heerden die je liever ook vermijd (als je ergens wil gaan wonen)...
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:19 schreef LPFAN het volgende:
http://www.112groningen.n(...)-explosie-video.html
Wat is Beijum toch leuk![]()
Beijum is prachtig, alleen de achterkant niet echt...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:20 schreef LPFAN het volgende:
Toen ik het contract ging ondertekenen om in de flat te gaan wonen vroegen ze nog van Nijestee of ik het echt wel zeker wist.
Achteraf gezien grote rode vlag
Beijum is harstikke mooi, als die flat niet zo k*t was geweest had ik er nog wel gewoond.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
[..]
Beijum is prachtig, alleen de achterkant niet echt...
En die explosie... niet normaal... dat filmpje is echt damn....
Gelukkig heb ik 26 jaar aan de goede kant van het fietspad gewoond... dus mij hoor je niet klagen!
Clownmasker op enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:23 schreef yosander het volgende:
Heb insta filmpjes van haar gezien. Ze heeft de gaskraan openstaan en de ramen gesloten. Ook filmde ze de afzetting/agenten voor haar woning. Ze had ook haar kat geofferd/gedood (die heb ik gelukkig niet gezien)
Ja bizarre shitquote:
Precies en in iedere wijk wonen wel gekkies om het zo even grof te noemen...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Beijum is harstikke mooi, als die flat niet zo k*t was geweest had ik er nog wel gewoond.
Ja klopt helemaal.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:32 schreef Chandler het volgende:
[..]
Precies en in iedere wijk wonen wel gekkies om het zo even grof te noemen...
The fuck?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:23 schreef yosander het volgende:
Heb insta filmpjes van haar gezien. Ze heeft de gaskraan openstaan en de ramen gesloten. Ook filmde ze de afzetting/agenten voor haar woning. Ze had ook haar kat geofferd/gedood (die heb ik gelukkig niet gezien)
Gestoord.quote:Op woensdag 13 mei 2020 01:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja...
https://www.sikkom.nl/vro(...)es-wat-ze-ging-doen/
En dan vraag ik me toch af of ze wel hulp kreeg.quote:
Blijkbaar niet... Blijkbaar waren haar honden enzo al van haar afgenomen. Snap niet dat de kat dan mocht blijven maar oke.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan vraag ik me toch af of ze wel hulp kreeg.
Blijkbaar wel dan, maar die hadden dit dus niet voorzien.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Blijkbaar niet... Blijkbaar waren haar honden enzo al van haar afgenomen. Snap niet dat de kat dan mocht blijven maar oke.
Ja idd.quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dan, maar die hadden dit dus niet voorzien.
Het blijft ook de vraag of dit voorkomen had kunnen worden.
Gezien hoe hulpverleningsinstanties en woningbouw omgaan met mijn gestoorde buurvrouw... aan 1 kant wel (want ze gooien er met de pet naar, zijn voornamelijk reactief ipv proactief), aan de andere kant, je weet nooit wanneer het de druppel is en de stoppen helemaal doorslaan. Maar van wat ik begrijp zijn er genoeg signalen, geluiden, waarschuwingen afgegeven door kennissen en burenquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dan, maar die hadden dit dus niet voorzien.
Het blijft ook de vraag of dit voorkomen had kunnen worden.
Het is ook wel nogal een stap naar (langdurig) gedwongen opname.quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gezien hoe hulpverleningsinstanties en woningbouw omgaan met mijn gestoorde buurvrouw... aan 1 kant wel (want ze gooien er met de pet naar, zijn voornamelijk reactief ipv proactief), aan de andere kant, je weet nooit wanneer het de druppel is en de stoppen helemaal doorslaan. Maar van wat ik begrijp zijn er genoeg signalen, geluiden, waarschuwingen afgegeven door kennissen en buren
Heel herkenbaar, wij (mijn ex en ik) hebben 3 jaar last gehad van een buurvrouw met een alcohol verslaving en geestelijke problemen, de woningbouw kon hier weinig tot niets in betekenen. Pas na 3 jaar zeuren bij gemeentes, instanties etc kreeg mevrouw het zelf voor elkaar door onder invloed een peuk op haar bank te laten vallen terwijl ze in slaap viel waardoor haar bank ging smeulen... toen kwam de politie opeens wel rap en kon mevrouw opeens worden opgenomen (blijkbaar gevaar voor haarzelf en mogelijk anderen).quote:Op woensdag 13 mei 2020 13:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien hoe hulpverleningsinstanties en woningbouw omgaan met mijn gestoorde buurvrouw... aan 1 kant wel (want ze gooien er met de pet naar, zijn voornamelijk reactief ipv proactief), aan de andere kant, je weet nooit wanneer het de druppel is en de stoppen helemaal doorslaan. Maar van wat ik begrijp zijn er genoeg signalen, geluiden, waarschuwingen afgegeven door kennissen en buren
Anna deed zelf de rest.quote:Op maandag 18 mei 2020 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat je ook moet accepteren dat niet iedereen te helpen is. Als je je kat ombrengt ben je goed gek. Darwin doet de rest.
Die laatste zin mag je me uitleggen, die snap ik niet.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:28 schreef Rene het volgende:
Opnames worden niet meer gedaan... hulproepers doen dat ook niet altijd uit de beste overwegingen. Dus dan sta je als hulpverlener ook soms met de rug tegen de muur.
Het is erg makkelijk te zeggen wat moet. Maar we/de zorg legt teveel regels op in het kader van de EVRM...
Ah, op die manier.quote:Op maandag 18 mei 2020 16:38 schreef Rene het volgende:
Europese rechten voor de mens. Dus je mag en bent zelf een persoon en dient zo behandeld te worden. En je mag er ook wat van vinden. Zolang je niks strafbaars doet en geen gevaar bent voor mens of dier is het prima. Zogezegd: kan je niet goed met een hond omgaan maar je bent wel in staat het leven op jouw eigen manier te leven gaat je hond weg maar dawast.
Dus ben je een gevaar voor een ander: maatregelen maar wel zoveel mogelijk in eigen omgeving.
Mogelijk niet. Maar ik vind dat sommige mensen wat teveel rechten hebben. Maar dat is een werkdingetjequote:Op maandag 18 mei 2020 16:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Dan weet ik niet of ik het eens ben met je ‘ te veel’, eerlijk gezegd. Maar uit die discussie gaan we toch niet komen.
Moet je niet opeens een trekker voor je neus hebbenquote:Op vrijdag 3 juli 2020 15:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Het is gewoon weer heel fijn om een terrasje te pakken!
Oja, dat was gisteren toch?quote:Op vrijdag 3 juli 2020 17:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Moet je niet opeens een trekker voor je neus hebben
Vanavond weer!quote:Op vrijdag 3 juli 2020 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Oja, dat was gisteren toch?
Weet je meteen weer dat je in het Noordelijke helft van Nederland woont
Ohja, alweer uitverkocht zie ik. Jammer, ik ken zeker 2 namen van de 319quote:
Harharhar.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
Tim Knol? is dat de broer van Enzo Knol?
ESNS heeft vaak namen die pas later echt bekend worden. Ik denk toen Dua Lipa er in 2016 en 2017 was, bijna niemand van haar had gehoord. En moet je nu zien.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ohja, alweer uitverkocht zie ik. Jammer, ik ken zeker 2 namen van de 319
Verder:quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:03 schreef 2dope het volgende:
Dood topic is dood
Zijn er nog altijd stadjers actief op FOK! ?
Nog bijzondere dingen te melden over onze mooie stad?
De hele stad inmiddels toch al wel?quote:
Wel glasvezel mogelijk maar ik heb geen zin om van Ziggo af te stappen, i.c.m. Vodafone wel leuke voordeeltjesquote:
Maar ik zie bij zoveel huizen die oranje sprietjes nog bij de voordeur. Dan vraag ik me af of al die mensen de aansluiting niet hoefden of dat KPN achterloopt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De hele stad inmiddels toch al wel?
Selwerd, Paddepoel, Tuinwijk, De Hoogte, Korrewegwijk/Indische Buurt en Oosterparkwijk hebben sowieso al
Verschilt een beetje per wijk. Maar de huisaansluitingen lopen inderdaad wat achter. Duurde hier ook erg lang tussen aanleg buiten en het doortrekken naar binnenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik zie bij zoveel huizen die oranje sprietjes nog bij de voordeur. Dan vraag ik me af of al die mensen de aansluiting niet hoefden of dat KPN achterloopt.
Overigens kon je het kosteloos naar binnen laten aanleggen, zonder dat je er gebruik van hoefde te gaan maken. Ik was wel blij dat we dat hadden gedaan toen ineens werd aangekondigd dat mijn ouderwetse koperaansluiting binnen twee maanden zou stoppen.
Ik dacht dat glasvezel nog maar nauwelijks in de oude wijken was doorgedrongen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar ik zie bij zoveel huizen die oranje sprietjes nog bij de voordeur. Dan vraag ik me af of al die mensen de aansluiting niet hoefden of dat KPN achterloopt.
Overigens kon je het kosteloos naar binnen laten aanleggen, zonder dat je er gebruik van hoefde te gaan maken. Ik was wel blij dat we dat hadden gedaan toen ineens werd aangekondigd dat mijn ouderwetse koperaansluiting binnen twee maanden zou stoppen.
korrewegwijk hier en al bijna een jaar via KPN onlinequote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat glasvezel nog maar nauwelijks in de oude wijken was doorgedrongen.
Of ben jij verhuisd?
Nee, zelfde stek.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat glasvezel nog maar nauwelijks in de oude wijken was doorgedrongen.
Of ben jij verhuisd?
Oh, in onze buurtje is het er nog niet volgens mij. Gaat rap dan toch, in Stad.quote:
Vinexleven. Al jaaaarenquote:
Zooo ruk. Mn schoonmoeder woont in de rivierenbuurt. Moet altijd viaa de diepenring rijden om thuis te komen mochten we met de auto gaanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Verder:
- Zuidelijke ringweg zooi
de Borgbrug gelukkig al weer een tijdje ongehavendquote:- schip vaart tegen brug aan
hilarisch slechtquote:- bestelwagen rijdt zich klem onder viaduct Pop Dijkemaweg/Olgerweg/Oosterhaven* (doorhalen wat niet van toepassing is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |