SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HET WEER
MEER INFO?
› Kunst, Cultuur & Media
• Uitagenda Groningen
• Groninger Museum
• Eurosonic Noorderslag
• Noorderzon | Performing Arts Festival
• Sikkom - nieuws/community voor en door Groningse jongeren
• Omroep Organisatie Groningen (OOG Radio en Televisie)
• StadjersTV
› Studie & Sport
• Rijksuniversiteit Groningen
• Hanzehogeschool Groningen
• FC Groningen
› Overig
• Groningen.nl
• Gemeente Groningen
• Oude foto's van de Stad
• Diverse foto's van de Stad
[ Bericht 2% gewijzigd door Lienekien op 03-05-2020 11:43:19 ]The love you take is equal to the love you make.
Hmm bijzonder dat ze dan niet nog naar huis mogen. Laatste bericht op de fb is van 10 min geleden.quote:
Is een beetje raar bericht van AD, gaat blijkbaar niet over vanavond.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm bijzonder dat ze dan niet nog naar huis mogen. Laatste bericht op de fb is van 10 min geleden.
Ahh oke. Ben wel benieuwd hoe dit afloopt.quote:Op zondag 3 mei 2020 00:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is een beetje raar bericht van AD, gaat blijkbaar niet over vanavond.
Ja ook echt.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En nog meer spul gevonden vandaag
Dat is ook het slechtste stukje Beijum
Klopt, ze hebben ooit geprobeerd die flats te bevolken met mensen met minimaal een MBO diploma (of hoger zelfs) maar blijkbaar stevig mislukt.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En nog meer spul gevonden vandaag
Dat is ook het slechtste stukje Beijum
Toen ik het contract ging ondertekenen om in de flat te gaan wonen vroegen ze nog van Nijestee of ik het echt wel zeker wist.quote:Op maandag 11 mei 2020 11:35 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt, ze hebben ooit geprobeerd die flats te bevolken met mensen met minimaal een MBO diploma (of hoger zelfs) maar blijkbaar stevig mislukt.
Wiba en nijenstijnheerd heeft zo zijn niet leuke plekken, al zijn er nog genoeg andere heerden die je liever ook vermijd (als je ergens wil gaan wonen)...
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:19 schreef LPFAN het volgende:
http://www.112groningen.n(...)-explosie-video.html
Wat is Beijum toch leuk![]()
Beijum is prachtig, alleen de achterkant niet echt...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:20 schreef LPFAN het volgende:
Toen ik het contract ging ondertekenen om in de flat te gaan wonen vroegen ze nog van Nijestee of ik het echt wel zeker wist.
Achteraf gezien grote rode vlag
Beijum is harstikke mooi, als die flat niet zo k*t was geweest had ik er nog wel gewoond.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:45 schreef Chandler het volgende:
[..]
[..]
Beijum is prachtig, alleen de achterkant niet echt...
En die explosie... niet normaal... dat filmpje is echt damn....
Gelukkig heb ik 26 jaar aan de goede kant van het fietspad gewoond... dus mij hoor je niet klagen!
Clownmasker op enzoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:23 schreef yosander het volgende:
Heb insta filmpjes van haar gezien. Ze heeft de gaskraan openstaan en de ramen gesloten. Ook filmde ze de afzetting/agenten voor haar woning. Ze had ook haar kat geofferd/gedood (die heb ik gelukkig niet gezien)
Ja bizarre shitquote:
Precies en in iedere wijk wonen wel gekkies om het zo even grof te noemen...quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:23 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Beijum is harstikke mooi, als die flat niet zo k*t was geweest had ik er nog wel gewoond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |