SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
smaakt het ?quote:
in orde klinkt nog niet echt positief, vanaf nu voorzichtig doenquote:
Die plastic slierten kan je niet drinken...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
in orde klinkt nog niet echt positief, vanaf nu voorzichtig doen
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die plastic slierten kan je niet drinken...
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die plastic slierten kan je niet drinken...
Overigens is er op mijn werk op deze manier brand ontstaan.quote:
Koffie smaakt gewoon normaal. Het apparaat heeft nog een beetje een brandlucht, maar beslist niet de lucht van verbrand plastic. Ik heb nu na gebruik meteen de stekker eruit gehaald.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:12 schreef just me het volgende:
[..]
in orde klinkt nog niet echt positief, vanaf nu voorzichtig doen
Ik snap het risico. Ik ga zo spoedig mogelijk een nieuwe waterkoker kopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Overigens is er op mijn werk op deze manier brand ontstaan.
Mazzel dat we tegenover de brandweerkazerne zitten
Dark Roasted krijgt zo een heel andere betekenis...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Koffie smaakt gewoon normaal. Het apparaat heeft nog een beetje een brandlucht, maar beslist niet de lucht van verbrand plastic. Ik heb nu na gebruik meteen de stekker eruit gehaald.
dat ziet er niet verkeerd uit !quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is geen tjendol...
[ afbeelding ]
Niet? Ik vind het er echt heel ondrinkbaar uit zien.quote:
Net als de orgeade siroop prima te drinken...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet? Ik vind het er echt heel ondrinkbaar uit zien.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dark Roasted krijgt zo een heel andere betekenis...
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dark Roasted krijgt zo een heel andere betekenis...
Goede vraag.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom heet die single anders dan wat hij zingt?
Gewoon, om in de toekomst als strikvraag te dienen als Radio 49-luisteraars titels moeten raden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij heeft de drukproef niet goed gelezenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik begrijp jequote:
Ik heb nooit geweten wie dit zong. Zo stom. Sommige nummers zing je ongeveer mee, maar je hebt eigenlijk geen idee van wie het is of waar je het van kent.quote:
Ja, ik moest ook aan Spandau Ballet denken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende het überhaupt niet. En dit ook niet. Klinkt Spandau Ballet-achtig.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:41 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende het überhaupt niet. En dit ook niet. Klinkt Spandau Ballet-achtig.
#metooquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook aan Spandau Ballet denken.
Heb je je bier nu al gekregen? zie TT ?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je je bier nu al gekregen? zie TT ?
Ik heb het zelf maar gepaktquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:44 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je je bier nu al gekregen? zie TT ?
nu pasquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:45 schreef livelink het volgende:
Oh, ik ga denk ik eens een biertje pakken. Goed idee just me.
quote:
Ja, nu pas. Maar die is wel op voor de show is afgelopen.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat tjendol is dus net zoiets als wat ik vanavond zag uit Vietnam, daar heet het Chè. Lijkt me uitermate smerig
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, nu pas. Maar die is wel op voor de show is afgelopen.
Niet piepen, is heerlijk fris...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat tjendol is dus net zoiets als wat ik vanavond zag uit Vietnam, daar heet het Chè. Lijkt me uitermate smerig
gelukkig was het niet knokkels die de handgranaat gevonden heeft, anders had het wel eens heel vreemd kunnen aflopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Kijk eens mama wat ik gevint heb...
Mag ik tekenen met het pennetje?
https://accounts.tnet.nl/(...)straat-in-den-helder
Wel een goed middel tegen Corona.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:47 schreef Symphonic het volgende:
https://www.noordhollands(...)straat-in-den-helder
Een paar vingers meer of minder maakt ook niet meer uit...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig was het niet knokkels die de handgranaat gevonden heeft, anders had het wel eens heel vreemd kunnen aflopen
En dan gewoon een recente granaatquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:47 schreef Symphonic het volgende:
https://www.noordhollands(...)straat-in-den-helder
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar vingers meer of minder maakt ook niet meer uit...
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een paar vingers meer of minder maakt ook niet meer uit...
niet slingeren !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:50 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan gewoon een recente granaat![]()
Doodeng dat dat gewoon rondslingert
ik zie dat hij onze FB aankondigingen soms leest, meer ook nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand nog wel contact met knokkels?
Wellicht verspreidt de knal het virus juist tot in de wijde omtrek.quote:
Ik zou haast zeggen: wie is dat?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig was het niet knokkels die de handgranaat gevonden heeft, anders had het wel eens heel vreemd kunnen aflopen
Niet verspreiden, zit je weer weken thuis...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Wellicht verspreidt de knal het virus juist tot in de wijde omtrek.
Hij is ook nog gewoon op Twitter actief (te vinden via z'n profielpagina hier)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Heeft iemand nog wel contact met knokkels?
Hij zal wel uitgekeken zijn op onsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij is ook nog gewoon op Twitter actief (te vinden via z'n profielpagina hier)
Ik gebruik Twitter alleen nog maar om te checken waarom er een politie heli overvliegt...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hij is ook nog gewoon op Twitter actief (te vinden via z'n profielpagina hier)
Twitter is voor mensen die denken dat ze iets belangrijks te vertellen hebbenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik Twitter alleen nog maar om te checken waarom er een politie heli overvliegt...
Het lijkt erop ja. Of op FOK! in z'n totaliteit, zoals steeds meer mensen. Ik kom zelf ook amper nog buiten MUZ. Af en toe nog ESF of RTV en dat is het wel.quote:
Sinds hij per ongeluk ongeveer al zijn muziek heeft verwijderd van de harde schijf heeft hij niet veel meer gedraaid. Kan me ook wel voorstellen dat je daar behoorlijk stuk van bent.quote:
Ik heb er wel 5 accounts...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:56 schreef just me het volgende:
[..]
Twitter is voor mensen die denken dat ze iets belangrijks te vertellen hebben
Ik kom vrijwel niet verder dan R49 en dat bevalt me primaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het lijkt erop ja. Of op FOK! in z'n totaliteit, zoals steeds meer mensen. Ik kom zelf ook amper nog buiten MUZ. Af en toe nog ESF of RTV en dat is het wel.
En dan zenden ze die alsnog met terugwerkende kracht uit?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph twittert alleen als de NOS weer eens tig ritten van het schaatsen overslaat
Ze zenden op mijn advies helemaal geen live sport meer uitquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dan zenden ze die alsnog met terugwerkende kracht uit?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zenden op mijn advies helemaal geen live sport meer uit
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze zenden op mijn advies helemaal geen live sport meer uit
Mij ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom vrijwel niet verder dan R49 en dat bevalt me prima
Tsja, zo lang ze dat kunnen doen met weer een 'nieuw' Stones niemendalletje, zullen ze dat niet nalaten...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hun nieuwe single is zelfs Radio 2 Topsong deze week...
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:05 schreef livelink het volgende:
weer zo'n nummer dat ik ken en verder geen idee van titel of band.
Earth, Wind & Fire - After The Love Has Gonequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:05 schreef livelink het volgende:
weer zo'n nummer dat ik ken en verder geen idee van titel of band.
Ja, Earth, Wind and Fire had ik er eigenlijk wel uit kunnen halen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Earth, Wind & Fire - After The Love Has Gone
heeft livelink haar biertje op ?quote:
En mijn biertje was inderdaad op dus voordat de show was afgelopen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:07 schreef livelink het volgende:
[..]
En mijn biertje was inderdaad op dus voordat de show was afgelopen.
Ik vind het wel een aardig nummer, moet ik zeggen. Niet weergaloos of zo, maar best te pruimen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, zo lang ze dat kunnen doen met weer een 'nieuw' Stones niemendalletje, zullen ze dat niet nalaten...
Hoop dat we hem vaker terugzienquote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:09 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk/luister dit zo maar, dan heb je het origineel van de tekst te pakken...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:10 schreef livelink het volgende:
Het begin van dit nummer doet me altijd denken aan Opzij, Opzij, Opzij in de hoogste versnelling.
Bedankt weer Melting.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:11 schreef Melting het volgende:
Het zit er weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren.
Voor zo meteen: welterusten en/of fijne avond.
[ afbeelding ]
En tot maandag:
[ afbeelding ]
Ja, ik kende dit wel. Hoewel ik de film nooit gezien heb.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk/luister dit zo maar, dan heb je het origineel van de tekst te pakken...
En ook even geluisterd. Het was wel minder hysterisch, dus eigenlijk beter te beluisteren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Voor de liefhebber:
I Wanna Be A Hippy in z'n originele versie. De radioversie is nogal een stukje radiovriendelijker...
Goedemorgen livelink. Ook niet uit kunnen slapen?quote:
Nee. Ook niet geprobeerd overigens. Als ik was blijven liggen was ik misschien wel weer in slaap gevallen, maar meestal ga ik meteen mijn bed uit als ik wakker word.quote:Op zondag 3 mei 2020 07:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. Ook niet uit kunnen slapen?
Dan is het nog lekker rustig in huis.quote:Op zondag 3 mei 2020 07:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee. Ook niet geprobeerd overigens. Als ik was blijven liggen was ik misschien wel weer in slaap gevallen, maar meestal ga ik meteen mijn bed uit als ik wakker word.
Waar heb je geen zin in?quote:Op zondag 3 mei 2020 07:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb er geen zin in vandaag. Zo maar even terug naar bed. Kijken of ik nog een beetje kan slapen. Zal wel niet maar dan maar even liggen iig.
Groot gelijk Raf. Probeer wat te ontspannen nog.quote:Op zondag 3 mei 2020 07:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb er geen zin in vandaag. Zo maar even terug naar bed. Kijken of ik nog een beetje kan slapen. Zal wel niet maar dan maar even liggen iig.
Ik denk dat hij aan het ontspannen is.quote:Op zondag 3 mei 2020 07:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Groot gelijk Raf. Probeer wat te ontspannen nog.
Dat klinkt goed.quote:Op zondag 3 mei 2020 08:03 schreef livelink het volgende:
Met mijn zoon gaat het gelukkig weer wat beter. De hele nacht niet slapen was voor hem zelfs ook een teken dat er iets moest veranderen. Gisteren hebben we hem over kunnen halen om met mijn man op stap te gaan. Ze zijn bijna de hele dag weggeweest en 's avonds ging hij zelfs vrijwillig aan schoolwerk werken. Vandaag gaan ze weer de hele dag op pad. Hopelijk trekt dat hem helemaal uit de ellende.
Ze hangen de fietsen aan de auto. Rijden een heel eind (mijn zoon ontspant echt van autorijden) en gaan dan ergens fietsen. Vandaag gaan ze volgens mij naar de flevopolder.quote:Op zondag 3 mei 2020 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat klinkt goed.
Wat gaan ze dan de hele dag doen?
Ben jij dan alleen thuis, of heb jij dan quality time met je dochter.
Wat goed dat je zoon op deze manier kan ontspannen. Fijn dat het nu toch weer de goede kant op gaat met je zoon.quote:Op zondag 3 mei 2020 08:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hangen de fietsen aan de auto. Rijden een heel eind (mijn zoon ontspant echt van autorijden) en gaan dan ergens fietsen. Vandaag gaan ze volgens mij naar de flevopolder.
Gisteren zijn ze daarna nog voor mijn ouders boodschappen gaan doen. Dat was ook fijn dat mijn zoon mijn ouders weer even kon zien.
Gisteren was ik thuis met mijn dochter inderdaad. Vandaag ben ik dan alleen.
Die is gisterenavond naar haar vriendje vertrokken. Ik verwacht haar niet eerder dan vanavond weer thuis.quote:
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 3 mei 2020 08:41 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Fijn dat het nu wat beter gaat met je zoon livelink, geeft even ontspanning, fijn!
Ja en ik heb gedroomd dat er iets in de keuken in de fik stond, mijn moeder er ook was
en ik had daarna moeite met weer verder slapen
Brand, waterkoker en 11 dat kan ik plaatsen maar wat mijn moeder er nu bij deed ? Nou ja, let it go, het is mooi weerquote:Op zondag 3 mei 2020 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Dat is de schuld van 11 en z'n waterkoker.
Maar dat je moeder er ook was.Kan me voorstellen dat je daarna niet zo makkelijk weer kan slapen.
Je moeder heeft je gewaarschuwd voor de brand.quote:Op zondag 3 mei 2020 08:46 schreef just me het volgende:
[..]
Brand, waterkoker en 11 dat kan ik plaatsen maar wat mijn moeder er nu bij deed ? Nou ja, let it go, het is mooi weer
Ik ga mijn beddegoed wassenquote:Op zondag 3 mei 2020 08:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moeder heeft je gewaarschuwd voor de brand.
Maar het is inderdaad lekker weer. Alleen nog koud. Wel lekker zonnig.
quote:Op zondag 3 mei 2020 08:52 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga mijn beddegoed wassen [ afbeelding ] en dan kan het daarna [ afbeelding ]
eerst nogquote:
In dat geval mag ze die hier ook wel komen doen.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Kleine wasjes, grote wasjes, just me heeft een nieuwe hobby
quote:Op zondag 3 mei 2020 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Kleine wasjes, grote wasjes, just me heeft een nieuwe hobby
Ik las net dat iemand zich verveelde, omdat ze haar hele huis al 3 keer helemaal van binnen en buiten gepoetst had en nu nergens meer een stofje kon vinden.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:41 schreef Melting het volgende:
[..]
In dat geval mag ze die hier ook wel komen doen.
quote:Op zondag 3 mei 2020 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net dat iemand zich verveelde, omdat ze haar hele huis al 3 keer helemaal van binnen en buiten gepoetst had en nu nergens meer een stofje kon vinden.
Ik ga die een weekje inhuren, denk ik...
Met een weekje zou het hier net klaar zijn, denk ik. Maar voor de zekerheid zijn twee weken beter, de luxaflex op zolder enzo, dat vreet schoonmaaktijd.quote:Op zondag 3 mei 2020 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik las net dat iemand zich verveelde, omdat ze haar hele huis al 3 keer helemaal van binnen en buiten gepoetst had en nu nergens meer een stofje kon vinden.
Ik ga die een weekje inhuren, denk ik...
Goedemorgen Diaan.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:10 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat fijn livelink dat het wat beter gaat met je zoon!![]()
Hoe ging het gisterenavond, veel lol gehad ?quote:
Ja en het ging best goed op wat technische probleempjes na. Kahoot die opeens niet meer te gebruiken was voor het doorsturen van het antwoord. Maar dat hebben we op een andere manier opgelost.quote:Op zondag 3 mei 2020 10:34 schreef just me het volgende:
[..]
Hoe ging het gisterenavond, veel lol gehad ?
We zien de muziekversie hier wel tegemoet...quote:Op zondag 3 mei 2020 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het ging best goed op wat technische probleempjes na. Kahoot die opeens niet meer te gebruiken was voor het doorsturen van het antwoord. Maar dat hebben we op een andere manier opgelost.
Het is voor herhaling vatbaar en gaan er weer eentje maken en doen eind mei.
Was ook avondvullend...![]()
Top dat het uiteindelijk toch geslaagd was! En wat MadMaster zegt... kom maar opquote:Op zondag 3 mei 2020 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja en het ging best goed op wat technische probleempjes na. Kahoot die opeens niet meer te gebruiken was voor het doorsturen van het antwoord. Maar dat hebben we op een andere manier opgelost.
Het is voor herhaling vatbaar en gaan er weer eentje maken en doen eind mei.
Was ook avondvullend...![]()
Dan weet ik al wie er gaat winnen.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
Top dat het uiteindelijk toch geslaagd was! En wat MadMaster zegt... kom maar op
Ik ga voor de poedel prijsquote:
Dat was ik gister ook van plan.quote:
Nee jij won de hoofdprijs.quote:Op zondag 3 mei 2020 12:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was ik gister ook van plan.
Is niet gelukt
quote:Op zondag 3 mei 2020 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zien de muziekversie hier wel tegemoet...
quote:
Nee we hadden 3 prijzen: overall, muziekfragmenten en de op een na laatste. We hebben respectievelijk 15, 10 en 5 euro overgemaakt naar een goed doel naar keuze van de winnaar. De Johan Cruijff Foundation, Stichting Dierenlot en de Hersenstichting hebben een donatie ontvangen.quote:Op zondag 3 mei 2020 14:50 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat was de hoofdprijs? Een voetreis naar Rome?
quote:Op zondag 3 mei 2020 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee we hadden 3 prijzen: overall, muziekfragmenten en de op een na laatste. We hebben respectievelijk 15, 10 en 5 euro overgemaakt naar een goed doel naar keuze van de winnaar. De Johan Cruijff Foundation, Stichting Dierenlot en de Hersenstichting hebben een donatie ontvangen.
quote:Op zondag 3 mei 2020 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee we hadden 3 prijzen: overall, muziekfragmenten en de op een na laatste. We hebben respectievelijk 15, 10 en 5 euro overgemaakt naar een goed doel naar keuze van de winnaar. De Johan Cruijff Foundation, Stichting Dierenlot en de Hersenstichting hebben een donatie ontvangen.
Dank voor je aanbod maar ik ga vanavond naar BZV kijkenquote:Op zondag 3 mei 2020 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Als er behoefte aan is, wil ik bijvoorbeeld vanaf 19:30 of 20:00 uur wel een show draaien.
Dooie boel hier. Morgenavond rond 20:00 uur doet Melting een show omtrent de Tweede Wereldoorlog.quote:
Interessant! Ik zal proberen er te zijn en misschien er voor / na iets te draaien?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dooie boel hier. Morgenavond rond 20:00 uur doet Melting een show omtrent de Tweede Wereldoorlog.
Wat je ook doet, stem het af met Melting. Je kunt niet uitlopen.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:44 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Interessant! Ik zal proberen er te zijn en misschien er voor / na iets te draaien?
Ik zal netjes binnen de tijd blijven no worriesquote:Op zondag 3 mei 2020 21:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat je ook doet, stem het af met Melting. Je kunt niet uitlopen.
Ik ben morgenavond sowieso afwezig, i.v.m. familieverplichting.
Tip: Gezien de betekenis van deze dag én het moment, bedenk goed of je voor 20.00 uur hier moet draaien en als je dat toch doet, ook wat je draait.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:44 schreef emotionalrespect-bj6rk het volgende:
[..]
Interessant! Ik zal proberen er te zijn en misschien er voor / na iets te draaien?
dat dus, ik schakel sowieso pas in om 20.02 uurquote:Op maandag 4 mei 2020 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Gezien de betekenis van deze dag én het moment, bedenk goed of je voor 20.00 uur hier moet draaien en als je dat toch doet, ook wat je draait.
Daarnaast verwacht ik dat er vandaag voor 20.00 uur niet of nauwelijks luisteraars zullen zijn wegens de betrokkenheid van de meeste luisteraars bij Dodenherdenking...
Goedemorgen.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:17 schreef just me het volgende:
goede morgen
[..]
dat dus, ik schakel sowieso pas in om 20.02 uur
Ik hoor idd net op het journaal dat het dit jaar de hele dag mag.quote:Op maandag 4 mei 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
Zo meteen de vlag maar eens buiten hangen, halfstok uiteraard.
quote:Op maandag 4 mei 2020 08:31 schreef Melting het volgende:
Zo meteen de vlag maar eens buiten hangen, halfstok uiteraard.
Mocht dat eerst niet dan?quote:Op maandag 4 mei 2020 08:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoor idd net op het journaal dat het dit jaar de hele dag mag.
Nope, eerst was het vanaf 18.00 uurquote:Op maandag 4 mei 2020 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Mocht dat eerst niet dan?
Het mocht toch van zonsopgang tot zonsondergang?
Ik heb dat altijd heel de dag gedaan.quote:
Vooruitziende blikquote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 08:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je bent gewoon een trendsetter.
Of zoals dat tegenwoordig heet, een influencer...
Ik heb alleen een Nederlandse vlag van 4 meter breed met daarop in het rood witte deel de tekst 'AJAX' en daaronder 'AMSTERDAM' in het blauwe deel. Een stukje huisvlijt uit de jaren '80.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij genieten altijd mee van de vlag van de buren, we hebben geen houder, geen stok en ook geen vlag
Je gaat er toch weg dusquote:Op maandag 4 mei 2020 11:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik word met pek en veren de wijk uitgejaagd als ik een Nederlandse vlag ophang.
quote:Op maandag 4 mei 2020 12:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was enorm rustig bij de Deka, zo wil ik wel vaker mijn boodschappen doen
Da's waar. Maar dan is er het kleine probleempje dat ik geen vlag hebquote:
quote:Op maandag 4 mei 2020 12:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's waar. Maar dan is er het kleine probleempje dat ik geen vlag heb
*print*quote:
Als daar voldoende animo voor is, wil ik daar best over nadenkenquote:Op zondag 3 mei 2020 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zien de muziekversie hier wel tegemoet...
Oeps, dat was ik helemaal vergeten... Ik hou me vandaag stilquote:Op maandag 4 mei 2020 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Gezien de betekenis van deze dag én het moment, bedenk goed of je voor 20.00 uur hier moet draaien en als je dat toch doet, ook wat je draait.
Daarnaast verwacht ik dat er vandaag voor 20.00 uur niet of nauwelijks luisteraars zullen zijn wegens de betrokkenheid van de meeste luisteraars bij Dodenherdenking...
Oh... dat is al best snel! Wat nu, ga jij haar opvolgen ?quote:Op maandag 4 mei 2020 12:55 schreef Diaan73 het volgende:
Net te horen gekregen dat mijn manager een nieuwe baan heeft bij een andere organisatie, best gek idee. 16 juni 2020 is haar laatste werkdag.
Het is inderdaad best snel. Ik denk het niet, binnenkort in MT gesprek over de opvolging. Ik heb aangegeven dat ik het wel even tijdelijk wil doen. De situatie is namelijk zo: Ik heb 2 teams onder mijn hoede: de frontoffice en het secretariaat. Er is op dit moment een reorganisatie gaande: de Frontoffice gaat naar een andere directie binnen de organisatie en het secretariaat blijft bij de huidige directie (bedrijfsvoering). Ik heb eigenlijk de keuze gemaakt om te mee te gaan naar de andere directie maar dat is ook allemaal nog niet definitief. Ik wacht het wel even af en ik zou dan sws moeten solliciteren op de functie.quote:Op maandag 4 mei 2020 13:19 schreef just me het volgende:
[..]
Oh... dat is al best snel! Wat nu, ga jij haar opvolgen ?
Hou je grenzen in de gaten, tijdelijk is tijdelijkquote:Op maandag 4 mei 2020 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is inderdaad best snel. Ik denk het niet, binnenkort in MT gesprek over de opvolging. Ik heb aangegeven dat ik het wel even tijdelijk wil doen. De situatie is namelijk zo: Ik heb 2 teams onder mijn hoede: de frontoffice en het secretariaat. Er is op dit moment een reorganisatie gaande: de Frontoffice gaat naar een andere directie binnen de organisatie en het secretariaat blijft bij de huidige directie (bedrijfsvoering). Ik heb eigenlijk de keuze gemaakt om te mee te gaan naar de andere directie maar dat is ook allemaal nog niet definitief. Ik wacht het wel even af en ik zou dan sws moeten solliciteren op de functie.
Ja dat doe ikquote:Op maandag 4 mei 2020 15:16 schreef just me het volgende:
[..]
Hou je grenzen in de gaten, tijdelijk is tijdelijk
quote:Op maandag 4 mei 2020 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Ik verwacht dat we wat taken kunnen gaan verdelen als e r niet meteen vacature wordt uitgezet.
en dat is iemand voor moeilijke gevallen ?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, dat werd nog geen wortelkanaalbehandeling, maar een doorverwijzing naar een endontoloog. Ik heb nu al een paar dagen geen pijn, dus er hoefde vandaag niet met spoed een behandeling gestart te worden, maar de ontsteking was wel zichtbaar op de foto.
Ja, kennelijk. Ik wist ook niet van het bestaan af, maar het is een speciaal soort tandarts voor wortelkanaalbehandelingen. Ik wacht rustig af tot ik gebeld word voor een afspraakquote:Op maandag 4 mei 2020 16:44 schreef just me het volgende:
[..]
en dat is iemand voor moeilijke gevallen ?
Hopen dat de pijn wegblijft totdat je bij de endontoloog terecht kunt. Speciale tandarts, speciale tarieven ?quote:Op maandag 4 mei 2020 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, kennelijk. Ik wist ook niet van het bestaan af, maar het is een speciaal soort tandarts voor wortelkanaalbehandelingen. Ik wacht rustig af tot ik gebeld word voor een afspraak
Nee, tarieven zijn vastgelegd door de NZA, kun je overal op internet vinden. Als ik weer pijn krijg dan kan ik mijn eigen tandarts bellen en evt antibiotica krijgen.quote:Op maandag 4 mei 2020 17:08 schreef just me het volgende:
[..]
Hopen dat de pijn wegblijft totdat je bij de endontoloog terecht kunt. Speciale tandarts, speciale tarieven ?
Goed geregeldquote:Op maandag 4 mei 2020 17:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, tarieven zijn vastgelegd door de NZA, kun je overal op internet vinden. Als ik weer pijn krijg dan kan ik mijn eigen tandarts bellen en evt antibiotica krijgen.
Hoeveel wasmachines was Henk vorig jaar waard?quote:Op maandag 4 mei 2020 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok dat je een leuke wasmachine kunt kopen van mijn tandartskosten dit jaar. Maar goed, een kies behouden is ook wat waard
Vorig jaar 2, dit jaar bijna 1. Zo ongeveer danquote:Op maandag 4 mei 2020 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeveel wasmachines was Henk vorig jaar waard?
Kies eruit, kroon er in.
Ik kan het iedereen aanraden...
Tip: NPO1 aanzetten.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:14 schreef Rafeiro het volgende:
Zo alarm op telefoon maar op 19:55u gezet, mijn tijdsbesef is zo compleet weg te laatste tijd.
Maar wil wel even braaf herdenken.
Gewoon om 20.02.quote:Op maandag 4 mei 2020 19:52 schreef Rafeiro het volgende:
Wacht Melting de toespraak van de koning na achten af of wel gewoon om 20:02?
Welkom.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:06 schreef just me het volgende:
ik kijk straks ook nog wel de toespraak af
das mooi dat ik welkom benquote:
quote:
Welkom.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeschakeld
(maar ga nog wel even luisteren wat de koning te zeggen heeft straks)
Heb me tijdens de 2 minuten onmetelijk geërgerd aan de groep van 15-20 jongeren die buiten stond te joelen en lachen bij het voetballen. Maar dat maar even mentaal geblockt.
Dan zou ik weggegaan zijnquote:Op maandag 4 mei 2020 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou wat zijn als ik zei dat je niet welkom was hè?
quote:Op maandag 4 mei 2020 20:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ingeschakeld
(maar ga nog wel even luisteren wat de koning te zeggen heeft straks)
Heb me tijdens de 2 minuten onmetelijk geërgerd aan de groep van 15-20 jongeren die buiten stond te joelen en lachen bij het voetballen. Maar dat maar even mentaal geblockt.
Die hebben totaal geen idee dat er iets is joh. Niks van de ouders geleerd en interesseren zich nergens voor.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:09 schreef Melting het volgende:
Je blijft altijd van die respectloze mafkezen houden.
adem in en adem uit, dat is beter voor je!quote:Op maandag 4 mei 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die hebben totaal geen idee dat er iets is joh. Niks van de ouders geleerd en interesseren zich nergens voor.
quote:
En als je er naar vraagt ?quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het wel "jammer" dat er in de familie nooit over gesproken werd.
Het enige dat ik eigenlijk weet is dat mijn oma vanuit Friesland naar Amsterdam is gelopen voor eten (ze had al kinderen). Een tante die in Nederlands-Indië woonde en dat er bij opa en oma door de vloer en het plafond is geschoten terwijl ze onderduikers hadden of er bij in zaten. Opa overleed al toen mijn moeder nog geen 10 was, oma ook al jaren geleden. Maar ben soms in deze tijden wel erg benieuwd.
Is ze in Amsterdam eten gaan halen? Ik zou eerder andersom verwachten.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:16 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind het wel "jammer" dat er in de familie nooit over gesproken werd.
Het enige dat ik eigenlijk weet is dat mijn oma vanuit Friesland naar Amsterdam is gelopen voor eten (ze had al kinderen). Een tante die in Nederlands-Indië woonde en dat er bij opa en oma door de vloer en het plafond is geschoten terwijl ze onderduikers hadden of er bij in zaten. Opa overleed al toen mijn moeder nog geen 10 was, oma ook al jaren geleden. Maar ben soms in deze tijden wel erg benieuwd.
Tijdens Koningsdag waren het er nog minder...quote:Op maandag 4 mei 2020 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Bizar... de koning die een toespraak houdt in het openbaar, voor 5 mensen.
Ik denk dat ze daar wel een punt heeft. Dit is lang zo geweest. Geldt ook voor mensen die in de kampen in Duitsland hebben gezeten. Momenteel zouden mensen er juist meer begrip voor hebben, denk ik.quote:Op maandag 4 mei 2020 20:18 schreef just me het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft in een jappenkamp gezeten en daar wilde ze nooit over praten, ze dacht dat de mensen hier haar toch niet zeiden begrijpen
Mijn (Joodse) opa heeft er nooit over willen spreken...quote:Op maandag 4 mei 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel een punt heeft. Dit is lang zo geweest. Geldt ook voor mensen die in de kampen in Duitsland hebben gezeten. Momenteel zouden mensen er juist meer begrip voor hebben, denk ik.
Omdat de mensen nu meer van de geschiedenis wetenquote:Op maandag 4 mei 2020 20:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar wel een punt heeft. Dit is lang zo geweest. Geldt ook voor mensen die in de kampen in Duitsland hebben gezeten. Momenteel zouden mensen er juist meer begrip voor hebben, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |