#viesdik#nietreadyquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:40 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Paar jaartjes wachten tot @:alexia volwassen is?
De knapste van de 3quote:
@Kopjechinoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
Ben al een hele tijd aan het sparen om op mezelf te gaan wonen, lekker wat geld op de bank maar een koning vinden lijkt onmogelijk. Heel internet afgespeurd al weken en weken, maar alles is te duur of het is zo'n kleine studio.
Op deze manier woon ik op mijn 35ste nog bij mijn ouders
De klacht lijkt mij duidelijk.
Kom hierheen broer #FUCKCORONAquote:Op zaterdag 2 mei 2020 19:54 schreef stokj het volgende:
[..]
@:kopjechino
@:bonethugss ik ben een koning. Waarom kan je me niet vinden? En als je woonplek nodig hebt: er is altijd een safehouse in de buurt waar je terecht kan.
Kutkinderen krijgen anderhalf miljoen 'zakgeld' per jaar ofzo #FUCKDEKONINGquote:
Van wat ik begrepen heb kan je wellicht een koning lokken met pils, koning pils.quote:
Draagt ze strakke pakjes ja? Ik volg geen vrouwen op instagram tenzij ze half naakt zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 20:50 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Zeker, Alexia is wel een lekkertje hoor. Ik volg haar op insta.
Sneu.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:38 schreef BoneThugss het volgende:
Ben al een hele tijd aan het sparen om op mezelf te gaan wonen, lekker wat geld op de bank maar een koning vinden lijkt onmogelijk. Heel internet afgespeurd al weken en weken, maar alles is te duur of het is zo'n kleine studio.
Op deze manier woon ik op mijn 35ste nog bij mijn ouders
De klacht lijkt mij duidelijk.
Alleen degelijke outfits zoals het een prinses betaamt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:05 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Draagt ze strakke pakjes ja? Ik volg geen vrouwen op instagram tenzij ze half naakt zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |