quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:41 schreef maxi-mus het volgende:
@:lenny_leonard en @:jancees zijn geen vrienden.
Bedankt, verwijderd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
TR meegepakt voor je verwijzing naar DP.
Bans worden al jaren niet besproken. Ook niet het roepen om de vrijlating van een user.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Hitlergod is geen probleem maar #free(een user) mag niet.
Heel humoristisch ja, 6 miljoen doden op zijn geweten laat gaan joh.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bans worden al jaren niet besproken. Ook niet het roepen om de vrijlating van een user.
Hitlergod heeft duidelijk een humoristische context.
Er zit overal humor in, als we niet meer mogen lachen mogen we alleen nog maar huilen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel humoristisch ja, 6 miljoen doden op zijn geweten laat gaan joh.
Ook HItlergod mag in dat specifieke topic niet, omdat het een serieus topic is waar gesprekken van niveau gevoerd worden.quote:Jaapgod (iemand die zich inzet voor de mensheid) mag dan weer niet.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zit overal humor in, als we niet meer mogen lachen mogen we alleen nog maar huilen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Of zoals 'ie zelf zou schrijven: barweinig.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Neem aan dat dat bewust was om als echte FA de aandacht te verleggen van de simpele user naar de grote forum admin.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:59 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Al mijn spelfouten zijn bewust ja. Om de aandacht te verleggen of vanwege aandacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Neem aan dat dat bewust was om als echte FA de aandacht te verleggen van de simpele user naar de grote forum admin.
Beetje zielig dat je dit over jezelf moet zeggen en dan ook nog met barweinig komt. (lol)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:58 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk komen er snel mensen roepen dat ik boos ben, als het puur op inhoud gaat blijft er barweinig van maxi-mus over.
Over de inhoud had je verder niks meer?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje zielig dat je dit over jezelf moet zeggen en dan ook nog met barweinig komt. (lol)
Het probleem is dat dit nogal subjectief is en gebruikt wordt hoe het op dat moment uitkomt, er is geen duidelijke lijn. Maar duidelijk dat we in dat COR topic met serieuze gesprekken (lol) geen Jaapgod mogen posten (wat niet perse iets met humor te maken heeft dus rare vergelijking maar oké)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zit overal humor in, als we niet meer mogen lachen mogen we alleen nog maar huilen.
[..]
Ook HItlergod mag in dat specifieke topic niet, omdat het een serieus topic is waar gesprekken van niveau gevoerd worden.
Oke dat laatste is niet waar, maar bagger wordt wel verwijderd in serieus bedoelde topics.
Ja ik!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:08 schreef fetX het volgende:
Zijn er hier mensen die meedoen met de Grand Tour op Scorito?
P.s. wielrennen is geen sport.
perse.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het probleem is dat dit nogal subjectief is en gebruikt wordt hoe het op dat moment uitkomt, er is geen duidelijke lijn. Maar duidelijk dat we in dat COR topic met serieuze gesprekken (lol) geen Jaapgod mogen posten (wat niet perse iets met humor te maken heeft dus rare vergelijking maar oké)
Ik trap hier niet in.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, dit was gewoon een fout.
Dat happen komt niemand meer weg.
Volgens mij wordt jaapgod daar vrijwel altijd verwijderd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Het probleem is dat dit nogal subjectief is en gebruikt wordt hoe het op dat moment uitkomt, er is geen duidelijke lijn.
Jij kwam zelf met de vergelijking.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
Maar duidelijk dat we in dat COR topic met serieuze gesprekken (lol) geen Jaapgod mogen posten (wat niet perse iets met humor te maken heeft dus rare vergelijking maar oké)
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heel humoristisch ja, 6 miljoen doden op zijn geweten laat gaan joh.
Jaapgod (iemand die zich inzet voor de mensheid) mag dan weer niet.
quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
WAT EEN BLUNDER HAHAHAHAHA
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De vergelijking dat bepaalde woorden niet mogen worden gepost inderdaad, de link met humor wordt door jou gelegd. Dat het altijd verwijderd wordt vind ik verder niet echt een argument. Het subjectieve gedeelte ging niet over context maar over humor maar leuk geprobeerd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij wordt jaapgod daar vrijwel altijd verwijderd.
Maar context is altijd subjectief en wijze van interpreteren, inderdaad.
[..]
Jij kwam zelf met de vergelijking.
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die discussie heb je gister al verloren maar daar zul je ongetwijfeld een draai aan geven waardoor er van de ander barweinig over blijft.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef GGMM het volgende:
En als we toch weer bezig zijn.
Een actieve user dagelijks bewust lastigvallen met mentionen =/= een inactieve user mentionen in een humorvolle context
Omdat het overduidelijk een verschil is in jouw voorbeelden. Hitlergod wordt overduidelijk niet gezegd om HItler te aanbidden. Dat wordt gezegd om grappig te zijn (wat overigens vaak niet lukt)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De vergelijking dat bepaalde woorden niet mogen worden gepost inderdaad, de link met humor wordt door jou gelegd.
Het toont in ieder geval aan dat het allemaal niet zo subjectief en verwarrend is als je zelf wil voorkomen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dat het altijd verwijderd wordt vind ik verder niet echt een argument.
En "humor" wordt ongeacht of mods het grappig vinden altijd weggegooid in dat topic. Hoeveel "ja, maar dit was toch écht grappig?" klachten we wel niet ontvangenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:12 schreef maxi-mus het volgende:
Het subjectieve gedeelte ging niet over context maar over humor maar leuk geprobeerd.
Die had ik gewonnen, want de reactie hierop was "Ja, maar ik vind van niet!".quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die discussie heb je gister al verloren maar daar zul je ongetwijfeld een draai aan geven waardoor er van de ander barweinig over blijft.
Nee dat freeusergebeuren is ook gewoon humoristisch bedoeld. Het is maar net hoe het je uitkomt hé, dat is nou het hele punt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het overduidelijk een verschil is in jouw voorbeelden. Hitlergod wordt overduidelijk niet gezegd om HItler te aanbidden. Dat wordt gezegd om grappig te zijn (wat overigens vaak niet lukt)
Dat freeusergebeuren is geschreeuw om een in jou ogen onterechte ban ongedaan te maken, dat heeft een hele andere context.
[..]
Het toont in ieder geval aan dat het allemaal niet zo subjectief en verwarrend is als je zelf wil voorkomen.
[..]
En "humor" wordt ongeacht of mods het grappig vinden altijd weggegooid in dat topic. Hoeveel "ja, maar dit was toch écht grappig?" klachten we wel niet ontvangenDus dat humor subjectief is klopt, maar dat heeft geen invloed op het wel/niet verwijderen van berichten in dat specifieke topic.
De jij-bak richting @Caland was niet echt overtuigend maar maak het vooral jezelf wijs.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die had ik gewonnen, want de reactie hierop was "Ja, maar ik vind van niet!".
En dat is geen argument.En het vanaf de zijlijn schreeuwen dat ik boos ben helpt daar niks bij.
En dat gezegd hebbende: goed argument weer.
Je geeft het zelf al aan: als het je nu uitkomt is dat opeens humoristisch bedoeld.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dat freeusergebeuren is ook gewoon humoristisch bedoeld. Het is maar net hoe het je uitkomt hé, dat is nou het hele punt.
Welke jij-bak?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De jij-bak richting @:caland was niet echt overtuigend maar maak het vooral jezelf wijs.
Zie je nou zelf niet in hoe hypocriet is?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je geeft het zelf al aan: als het je nu uitkomt is dat opeens humoristisch bedoeld.
Leuk geprobeerd, maar nee.
Daaag!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, Elan is er, ik ga even wat anders doen!
Van jou, ja. Je weet dondersgoed dat het niet humoristisch bedoeld is maar je geeft die draai er aan om je discussie te winnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie je nou zelf niet in hoe hypocriet is?
Weinig. Als iets voor mij goed genoeg klinkt vind ik het best.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:18 schreef JanCees het volgende:
Allemaal niet gelezen
@:muskusboktor57 heb jij verstand van hifi
Ik heb inderdaad gewonnen ja!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van jou, ja. Je weet dondersgoed dat het niet humoristisch bedoeld is maar je geeft die draai er aan om je discussie te winnen.
Nee je verzint ter plekke onwaarheden om niet te verliezen.quote:
Maar van mij je hoor? Begint je nou weer zenuwachtig te worden?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je verzint ter plekke onwaarheden om niet te verliezen.
Maar van mij je hoor, als je de regels zoals ze zijn maar blijft volgen.
Blijf het vooral zelf volhouden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
Als je afgemaakt wordt op inhoud maar je vindt een spelfoutje.
Van mij je hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee je verzint ter plekke onwaarheden om niet te verliezen.
Maar van mij je hoor, als je de regels zoals ze zijn maar blijft volgen.
ohwquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:20 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Weinig. Als iets voor mij goed genoeg klinkt vind ik het best.
MAAR JIJ DOET HET OOK!!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is precies wat jij doet zonder verdere inhoud.
[..]
Oh waren dat argumenten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet ook, ik gaf het laatste bericht met argumenten voordat jij hiermee kwam.
Sorry als dat niet in jouw straatje past.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:25 schreef GGMM het volgende:
Daarna kwam jij met inhoudsloze one-liners en gelach om spel- en taalfoutjes.
[..]
Zoals deze.
Ik kan er wel om lachen verder, ik had alleen gheoopt dat je nog wat meer te melden had.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sorry als dat niet in jouw straatje past.
gheooptquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen verder, ik had alleen gheoopt dat je nog wat meer te melden had.
Helaas.
Ik heb mijn zegje wel gedaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan er wel om lachen verder, ik had alleen gheoopt dat je nog wat meer te melden had.
Helaas.
Jij bent uitgelogd geboren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:28 schreef Elan het volgende:
GGMM kan beter uitloggen voor vandaag.
En vertrouw me, ik ken dat momentum.
Met inhoudsloze schreeuwers om zich heen komt hij wel beter tot zijn recht.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:28 schreef Elan het volgende:
Pics?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, mijn pakketje is bezorgd.
@:lenny_leonard @:scrummie2.1 @:maxi-mus @:onlogisch @:madame_paon @:caland
Jullie vormen een aandoenlijk koppeltje.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met inhoudsloze schreeuwers om zich heen komt hij wel beter tot zijn recht.
Hij zal blij zijn dat je er weer bent.
In dat geval wil ik nogmaals benadrukken dat ik het erg zwak vind dat je afhaakt bij de inhoud en net als gisteren vervalt in "spelfoutjes!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
Hij blijft maar doorgaan, maar hij mag van mij het laatste woord hebben hoor!
Het zit echt diep hé?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat geval wil ik nogmaals benadrukken dat ik het erg zwak vind dat je afhaakt bij de inhoud en net als gisteren vervalt in "spelfoutjes!' en "je bent boos en/of zenuwachtig!
' Ik snap dat het goed voelt als je wat onzeker bent om op deze wijze types als Elan aan je zijde te krijgen, maar van jou had ik meer verwacht.
![]()
Dat gezegd hebbende, even een foto van mijn pakketje uploaden.
@:lenny_leonard
Oneliners.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
En inhoudsloze one-liners
Die was ik nog vergeten.
De Toreador?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:28 schreef Elan het volgende:
quote:
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet ervan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:32 schreef GGMM het volgende:
Goed nieuws, mijn pakketje is bezorgd.
@:lenny_leonard @:scrummie2.1 @:maxi-mus @:onlogisch @:madame_paon @:caland
Het ging over Kyranquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jullie zijn zo aan het wauwelen over wel of geen inhoud, dat ik inmiddels kwijt ben waar het nou eigenlijk inhoudelijk over ging.
Ik ben het zelf ook allang kwijt, ik wilde gewoon even vervelend doen door over Hitler te beginnen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Jullie zijn zo aan het wauwelen over wel of geen inhoud, dat ik inmiddels kwijt ben waar het nou eigenlijk inhoudelijk over ging.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:45 schreef maxi-mus het volgende:
Gister was het overigens Lans die zei dat je boos werd, ging ik gewoon op de inhoud in en liet ik de spelfouten ook lopen daar maakte ook iemand anders een opmerking over. Maar prima om het allemaal op één hoop te gooien hoor, als dat jou beter uitkomt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
@:ggmm reageert wel als door een adder gebeten op een beetje kritiek
quote:
Heb TR gezetquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Kom dan verdomme eens met argumenten.
Foeiquote:
huh ik had het over gisterenquote:
Ja, geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom kijk je überhaupt die wijvenzooi van Elan.
Dit zijn niet de afsprakenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Foei
(zie hoe ik hier weer verder ga met waarschuwen voordat ik naar andere middelen grijpJullie boffen maar met mij!)
Ohquote:
huh ik had het erover dat dit van iemand anders kwam.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
huh ik had het over gisterenDit was gewoon tijdens die discussie
Zelfs dit kan je niet toegeven.
Over welke serie hebben we het?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh
Eigenlijk vond ik het na seizoen 1 pas leuk worden.
Eerste afleveringen is vooral een inkijkje in die sekte, op wat verkrachtingen na bijzonder weinig dynamiek.
Jij greep het ook aan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
huh ik had het erover dat dit van iemand anders kwam.
Zelfs dit kan je niet volgen.
Daar moet ik nog eens aan beginnen. Vond Breaking Bad een heel vermakelijke serie.quote:
Dat klopt dus niet, die quote van door een adder gebeten was na de discussie en ging over een opmerking over @Mansjester . Jammer joh.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij greep het ook aan.
Dus dat doet niets af van mijn punt dat je daar gisteren op terugviel tijdens de discussie.
Kom jij eens met suggesties dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom kijk je überhaupt die wijvenzooi van Elan.
Nu je er zo serieus op in gaat is het niet meer zo leuk dat ik een grapje maakte met BCS. Ik moet die ook nog kijken namelijk, en omdat GGMM zo positief erover is heb ik er ook nog eens zin in.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Daar moet ik nog eens aan beginnen. Vond Breaking Bad een heel vermakelijke serie.
Heb een uurtje geleden de laatste aflevering Homeland gezien. Genotsserie man.
Huh er staat letterlijk "GGMM reageert wel als door een adder gebeten'quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat klopt dus niet, die quote van door een adder gebeten was na de discussie en ging over een opmerking over @:mansjester . Jammer joh.
@Mansjesterquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh er staat letterlijk "GGMM reageert wel als door een adder gebeten'
Met het ging over Mansjester
Goed verhaal.(en je negeert dat andere bericht opeens)
Kan dit geneuzel niet via DM? Jullie lijken wel een pas getrouwd koppeltje.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huh ben je nou echt zo dom?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stop gewoon met deze corona discussiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, je bent weer gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:55 schreef Doublepain het volgende:
Je kan me wel DMen @:GGMM maar ik gebruik gewoon de functionaliteit van @:danny en als hij te lui is het niet compleet te implementeren is dat niet mijn probleem
Zou ik anders maar als gastmod optreden en die posts verwijderen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet heel erg vinden als het meidenvenijn tussen GGMM en Max-mus over DM wordt uitgebitcht.
Even mijn gevoelens uitspreken.
Je kan ook even nadenken.quote:
Nog leuker zou zijn als je iedere post van @GGMM zou veranderen in een Kyranmention.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou ik anders maar als gastmod optreden en die posts verwijderen?
Net als gisteren.quote:
Excuus, ik zal er mee stoppen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:55 schreef Buitendam het volgende:
Ik zou het persoonlijk niet heel erg vinden als het meidenvenijn tussen GGMM en Max-mus over DM wordt uitgebitcht.
Even mijn gevoelens uitspreken.
mogelijk met als doenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als gisteren.
Toen moest je het ook per se nog een keer doen (mogelijk met als doen dat mensen je dan stoer gaan vinden)
[..]
OMG EEN TYPFOUT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
met als doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als gisteren.
Toen moest je het ook per se nog een keer doen (mogelijk met als doen dat mensen je dan stoer gaan vinden)
Probeer je je frustratie nu op mij af te reageren?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net als gisteren.
Mijn discussie ging met meerdere mensen. Caland, Elan, Jij, Mansjester, enz.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan ook even nadenken.
je discussie was toen met Mansjester simpele ziel, daar kreeg je kritiek van. (zo moeilijk is het volgens mij niet maar ik leg het graag nog eens uit in simpele bewoording)
We roddelen hier nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nog leuker zou zijn als je iedere post van @:GGMM zou veranderen in een Kyranmention.
René is gekwetst, dan gaat hij altijd domme spelfouten maken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
met als doen.
Wat een typaids heb jij in je klauwen vandaag
Vandaagquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:57 schreef Buitendam het volgende:
[..]
met als doen.
Wat een typaids heb jij in je klauwen vandaag
Het was na de discussie met mij, niet tijdens. (dat is nu al een aantal keer duidelijk gemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn discussie ging met meerdere mensen. Caland, Elan, Jij, Mansjester, enz.
Dat ik op dat moment specifiek op hem reageerde zorgt er niet opeens voor dat jij niet meer in de discussie betrokken bent
Nee snelheidquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:59 schreef Elan het volgende:
[..]
René is gekwetst, dan gaat hij altijd domme spelfouten maken.
tyf hier nu mee opquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn discussie ging met meerdere mensen. Caland, Elan, Jij, Mansjester, enz.
Dat ik op dat moment specifiek op hem reageerde zorgt er niet opeens voor dat jij niet meer in de discussie betrokken bent
Nee, de discussie liep nog gewoon. Dat jij je er 2 minuten niet mee had bemoeid betekent nogmaals niet dat jij niet mee deelneemt aan de discussie.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was na de discussie met mij, niet tijdens. (dat is nu al een aantal keer duidelijk gemaakt) Maar je bent nogal traag van begrip vandaag. Je mag verder het laatste woord hebben want er beginnen zich mensen hieraan te storen merk ik en dat wil ik niet.
Ik snap het. Ik verander zelf dan ook ineens in een @Inzaghiquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee snelheid
Je moet me eens zien tijdens haxball@:coco.
Ja, jammer alleen dat je altijd keeper blijft staan dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik verander zelf dan ook ineens in een @:Inzaghi
Nee ik was allang klaar met de discussie, je verzint zelf dingen. (hier moest ik toch nog even op reageren)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, de discussie liep nog gewoon. Dat jij je er 2 minuten niet mee had bemoeid betekent nogmaals niet dat jij niet mee deelneemt aan de discussie.
Dat kan je wel ter plekke verzinnen, dat blijkt ook een dingetje van jou te zijn, maar zo werkt het niet.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hou je grote bek eens. Ken je plek.
Je lult dus uit je nek met je 'jij mag het laatste woord hebben'. WAT EEN LEUGENAAR BEN JIJ!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik was allang klaar met de discussie, je verzint zelf dingen. (hier moest ik toch nog even op reageren)
Dit had je al gezegd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik was allang klaar met de discussie, je verzint zelf dingen. (hier moest ik toch nog even op reageren)
Bollocks, ik sta vanaf minuut 1 voorin. Incidenteel mis ik voor open doel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat je altijd keeper blijft staan dan.
Wat is ditquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hou je grote bek eens. Ken je plek.
Oh ik zal voortaan aangeven wanneer een discussie klaar is: bij deze.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit had je al gezegd.
Maar nogmaals, dat had je nergens aangegeven en de discussie liep nog, dus je deed dit tijdens de discussie waar je zelf aan deelneemt.
En dat spelfoutje wat eerder was negeer je nog steeds.
Tjacka hou gewoon je smoel want je haalt met je West-Fries penisgezicht het bloed onder de nagels van de users vandaan.quote:
Op naar het FA-TOPIC!quote:
quote:
alleen van scrummiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tjacka hou gewoon je smoel want je haalt met je West-Fries penisgezicht het bloed onder de nagels van de users vandaan.
Dat hoeft niet per se, maar als je deelneemt aan een discussie en je vervalt tijdens die discussie (of je nou in je gedachte zelf had bepaald er klaar mee te zijn of niet) op het verbeteren van spelfoutjes en het posten van simplistische oneliners komt dat nogal zwak over.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ik zal voortaan aangeven wanneer een discussie klaar is: bij deze.
Waarom schrijf je incidenteel daar met een hoofdletter?quote:
Waarom mention jij hun steeds kansloos erbij als je er zo op tegen bent.quote:
@Scrummie2.1quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen van scrummie
dan maar geen Rituals pakket dit jaar
hou je bekquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:04 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Tjacka hou gewoon je smoel want je haalt met je West-Fries penisgezicht het bloed onder de nagels van de users vandaan.
Veel plezier met je discussie in FC. Je gaat het nodig hebben.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:08 schreef GGMM het volgende:
En dat je nu roept dat het klaar is is natuurlijk ook niet echt geloofwaardig. Dat roep je al een half uur nu.
Sorryquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom schrijf je incidenteel daar met een hoofdletter?
Omdat grapjes maken over de holocaust minder erg is dan een willekeurige nietszeggende user mentionen. Dat gaat veel te ver.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom mention jij hun steeds kansloos erbij als je er zo op tegen bent.
Nee ik vond hem niet heel geslaagd.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry
Vond je de vergelijking wel grappig of ook niet?
Al afgehandeld en jou als een mongool afgeschilderd ( wat vrij eenvoudig is)quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Veel plezier met je discussie in FC. Je gaat het nodig hebben.
Welke holocaust?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat grapjes maken over de holocaust minder erg is dan een willekeurige nietszeggende user mentionen. Dat gaat veel te ver.
Nooit geen bedankje gehad voor de Amazon Prime tip.quote:
Daaagquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nooit geen bedankje gehad voor de Amazon Prime tip.
Het hele punt was nou juist (wat nu inmiddels 4x is uitgelegd dus je zou verwachten dat je het nu wel eens door begint te krijgen) dat ik die opmerking gaf naar aanleiding van je discussie met mansjester.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, maar als je deelneemt aan een discussie en je vervalt tijdens die discussie (of je nou in je gedachte zelf had bepaald er klaar mee te zijn of niet) op het verbeteren van spelfoutjes en het posten van simplistische oneliners komt dat nogal zwak over.
Dit wil ik jou als advies meegeven.
Dom varken.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
broadcurch![]()
@:onlogisch @:caland @:el-stinho
Dom varkenquote:
Dat was nog steeds die zelfde discussie. Dat heb ik nou al 5x uitgelegd nu.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het hele punt was nou juist (wat nu inmiddels 4x is uitgelegd dus je zou verwachten dat je het nu wel eens door begint te krijgen) dat ik die opmerking gaf naar aanleiding van je discussie met mansjester.
Tijdens een serieuze discussie hequote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:11 schreef maxi-mus het volgende:
Bedankt voor het advies, ik verwacht dat jij nooit meer spelfouten gaat verbeter en niet meer met simplistische oneliners komt. (oftewel; je bestaansrecht hier vervalt)
Erg leuke foto! BenjiGOATquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:43 schreef GGMM het volgende:
Oh dat uploaden duurt met mijn mobiel erg lang.
Om je zoet te houden is hier een kleine foto van Benji @:lenny_leonard
[ afbeelding ]
Armeense tochquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:13 schreef Buitendam het volgende:
Meerdere holocausts? Welke nog meer dan?
Mietje.quote:
Holocaust tycoon 1 en 2quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:13 schreef Buitendam het volgende:
diezelfde mag aan elkaar maar de discussie was allang afgelopen. Dus ik nam ook niet meer deel aan die discussie, waarna ik die opmerking maakte met dat spreekwoord (die je niet kende en moest opzoeken) naar aanleiding van je opmerking over Mansjester. JA MAAR JIJ DEED OOK MEE AAN DE DISCUSSIE. Nee, mijn opmerking ging over je reactie op Mansjester.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was nog steeds die zelfde discussie. Dat heb ik nou al 5x uitgelegd nu.
Nogmaals: als ik met Mansjester praat betekent het niet dat jij opeens niet meer deelneemt aan de discussie.
[..]
Tijdens een serieuze discussie he
Vergeet dat niet.
De jodenvervolging was natuurlijk ook een genocide. Maar de term holocaust is er alleen voor deze ene genocide.quote:
Dat blijf je maar herhalen, maar nogmaals, diezelfde discussie vanwege dat hele mentionen liep gewoon nog. Dit blijft een beetje herhalen op het herhalen worden (omdat jij niet doet alsof je het niet snapt).quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
diezelfde mag aan elkaar maar de discussie was allang afgelopen. Dus ik nam ook niet meer deel aan die discussie, waarna ik die opmerking maakte met dat spreekwoord (die je niet kende en moest opzoeken) naar aanleiding van je opmerking over Mansjester. JA MAAR JIJ DEED OOK MEE AAN DE DISCUSSIE. Nee, mijn opmerking ging over je reactie op Mansjester.
niet gelezenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijf je maar herhalen, maar nogmaals, diezelfde discussie vanwege dat hele mentionen liep gewoon nog. Dit blijft een beetje herhalen op het herhalen worden (omdat jij niet doet alsof je het niet snapt).
Die opmerking met dat spreekwoord (die je zelf opgezocht hebt omdat je twijfelde aan de juistheid) vond nog steeds plaats tijdens die ene en enige hele lange discussie.
Omdat ik niet doe alsof ik het niet snap? Ik wil niet flauw doen hoor maar ik snap hier niks van.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijf je maar herhalen, maar nogmaals, diezelfde discussie vanwege dat hele mentionen liep gewoon nog. Dit blijft een beetje herhalen op het herhalen worden (omdat jij niet doet alsof je het niet snapt).
Die opmerking met dat spreekwoord (die je zelf opgezocht hebt omdat je twijfelde aan de juistheid) vond nog steeds plaats tijdens die ene en enige hele lange discussie.
Dat roept hij al drie kwartier inmiddels, dus dat zal zo wel gebeuren toch.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik sommeer @:maxi-mus en @:GGMM te stoppen.
Je snapt het prima, maar je doet het weerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Omdat ik niet doe alsof ik het niet snap? Ik wil niet flauw doen hoor maar ik snap hier niks van.
Nee dit is gewoon amper Nederlands.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je snapt het prima, maar je doet het weer
Oke prima
Dit was een leuke post.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een kleine 2 jaar geleden ook eens een discussie met @:maxi-mus gehad. Dat resulteerde erin dat hij uiteindelijk met de staart tussen de benen moest afdruipen.
Hij was toen net nieuw in deze sc en door zijn post-gedrag was het toen nodig hem even op zijn plek te zetten.
Gedenkwaardig was het zeker. Weet je nog maxi?
(We hebben het daarna snel bijgelegd en het heeft hem zeker gesterkt en gevormd tot de persoon die hij nu is. Een zelfverzekerde ziggy medewerker en prima debater.)
Echt hè. Get a room!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik sommeer @:maxi-mus en @:GGMM te stoppen.
Wie?quote:
Dan nog snap je het wel en doe je (niet voor de eerste keer) alsof om van de inhoud af te komen.quote:
Ik vind mensen die zichzelf per se als winnaar uit moeten roepen van een discussie nogal onzeker. @GGMM heeft daar ook een handje van. Van een goede discussie leer je beide en dan ben je beide winnaars!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb een kleine 2 jaar geleden ook eens een discussie met @:maxi-mus gehad. Dat resulteerde erin dat hij uiteindelijk met de staart tussen de benen moest afdruipen.
Hij was toen net nieuw in deze sc en door zijn post-gedrag was het toen nodig hem even op zijn plek te zetten.
(We hebben het daarna snel bijgelegd en het heeft hem zeker gesterkt en gevormd tot de persoon die hij nu is. Een zelfverzekerde ziggy medewerker en prima debater.)
Nice maatquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:20 schreef onlogisch het volgende:
Pakketje is trouwens binnen. 2 dagen te laat
@:GGMM
@:Caland
@:Doublepain
@:Scrummie2.1 (een lamp)
Post in eerste instantie niet gelezen, maar op aanraden van @Tjacka welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Nee, je praat maar normaal Nederlands.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog snap je het wel en doe je (niet voor de eerste keer) alsof om van de inhoud af te komen.
Maar dat vind ik verder prima.
Dta bespaal ik zlef wle.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, je praat maar normaal Nederlands.
Dit was geen winst. Dit was een afstraffing die zijn gelijke niet kent. Man man man zeg.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die zichzelf per se als winnaar uit moeten roepen van een discussie nogal onzeker. @:ggmm heeft daar ook een handje van. Van een goede discussie leer je beide en dan ben je beide winnaars!
Bedankt maat.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben de jury.
@:GGMM wint.
@:maxi-mus de tweede prijs.
Je kunt je prijs ophalen in Weert, huize Snikkelvreugd. Lans knijpt een avond een oogje toe.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Hopelijk heb ik iets gewonnen (een lamp bijvoorbeeld)
Wat vind jij de beste Henk Wijngaard single? En welk album?quote:
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit was geen winst. Dit was een afstraffing die zijn gelijke niet kent. Man man man zeg.
Verder niets dan liefde hoor.
Niks! Ik film alles.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Je kunt je prijs ophalen in Weert, huize Snikkelvreugd. Lans knijpt een avond een oogje toe.
GGWW.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dit was niet zo'n productieve middag op het werk.
sneeuwwitte bruidsjurkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste Henk Wijngaard single? En welk album?
Graag met onderbouwing aangezien jij een autoriteit bent op het gebied van Nederlandstalige muziek.
ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Kapsalon erbij?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Patat met een kroket.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Soep met broodjes!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kut picoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Discussie tussen @:GGMM en @:maxi-mus gelezen. Ik zeg gelijkspel, dus als een van de twee nog een goed argument heeft is dat de winnaar.
Geen idee waar de discussie precies over ging. Iets met @:Kyran, Hitlergod en spelfouten?
Veel plezier op vakantie.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Discussie tussen @:GGMM en @:maxi-mus gelezen. Ik zeg gelijkspel, dus als een van de twee nog een goed argument heeft is dat de winnaar.
Geen idee waar de discussie precies over ging. Iets met @:Kyran, Hitlergod en spelfouten?
Pot bier met Feboquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als je de discussie gelezen hebt heb je ook de waarschuwing gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Wow je gedraagt je soms als een echte moderator.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je de discussie gelezen hebt heb je ook de waarschuwing gezien
Tot volgende week
Ja maat. Het is nu eenmaal niet anders.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk volgende week naar Spanje gaan
Je krijgt van mij een biertje.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Foei.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:42 schreef PicoMMP het volgende:
Hoeveel heb jij inmiddels al aan braddie gedoneerdquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow je gedraagt je soms als een echte moderator.
Zou bijna denken dat je daar ervaring mee hebt.
dat datquote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen maar ik bedacht me dat dat niet grappig zou zijn.
Ik had gelijk.
Als ik hiervoor een note krijgt volgt er volgende week weer een vermoeiende discussie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |