Als je uit een familie van nsbers komt is dit ook niet de leukste week voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk staat dodenherdenking straks ook niet in het teken van hem
quote:
Lijkt serieus op iets wat bovenop de vuilnisbelt ligtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:17 schreef 00wildchild het volgende:
Gadverdamme wat is dat voor Amerikaans blik-ontbijt.
Goh wat ziet dit er heerlijk uit!quote:
Ja zelden zoveel op zich lekkere dingen in zo’n onsmakelijk tafereel gezien. Letterlijk niets ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt serieus op iets wat bovenop de vuilnisbelt ligt
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh wat ziet dit er heerlijk uit!
Braddies weekmenuquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:17 schreef 00wildchild het volgende:
Gadverdamme wat is dat voor Amerikaans blik-ontbijt.
Ik kijk geen sitcoms.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:45 schreef Fok-it het volgende:
In Upload is er virtueel leven na de dood
@:JR-Style-93
quote:
Als het leuk plot is maakt het niet veel uit wat voor soort serie het is tochquote:
Met dit soort concepten zie ik liever de duistere, gedramatiseerde kant dan wat mensjes die schijtlol hebben terwijl je de lachband hoort.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het leuk plot is maakt het niet veel uit wat voor soort serie het is toch
Niet elke sitcom heeft een lachband hequote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit soort concepten zie ik liever de duistere, gedramatiseerde kant dan wat mensjes die schijtlol hebben terwijl je de lachband hoort.
talentje voor eten naar binnen schuivenquote:
Nou en. Gaat toch om haar stemquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
talentje voor eten naar binnen schuiven
wil niet fatshamen maar fucking hell daar pas ik op mijn dikst nog 3x in
mwa ik had al een grafhekel aan dat dance monkey en dit is in principe hetzelfde nummer alleen andere akkoordenquote:
dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het trouwens wel meevallen. Ze is dik, maar niet morbide obesitas
Nou jij 3 keer in haar is erg overdrevenquote:
Gaat het toch niet om? Je hoort gewoon dat ze vocaal talent heeft. Live heeft ze precies dezelfde stem he. Maakt geen reet uit of je dan het nummer kut vindt of nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mwa ik had al een grafhekel aan dat dance monkey en dit is in principe hetzelfde nummer alleen andere akkoorden
welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat het toch niet om? Je hoort gewoon dat ze vocaal talent heeft. Live heeft ze precies dezelfde stem he. Maakt geen reet uit of je dan het nummer kut vindt of niet
Van mij wel. Maar gecombineerd met die opmerking kwam het wel erg oppervlakkig overquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wel
ik mag toch gewoon een niet-objectieve mening hebben
that's mequote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van mij wel. Maar gecombineerd met die opmerking kwam het wel erg oppervlakkig over
Nou ja, als je het zelf maar weet dan I guessquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
zometeen ga je nog genuanceerde uitspraken van me verwachten
in wat voor een wereld leven we dan
Eens*quote:
Val*quote:
Begint wel klein beetje strakker te zitten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Pas gelukkig nog steeds in maat 36 ondanks al dat gevreet de afgelopen weken
Wel fijn dat je een keer zonder begeleider probeert te eten WP.quote:
teringlijerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel fijn dat je een keer zonder begeleider probeert te eten WP.
Zullen we even met zijn 2'en sporten?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Pas gelukkig nog steeds in maat 36 ondanks al dat gevreet de afgelopen weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |