Als je uit een familie van nsbers komt is dit ook niet de leukste week voor jequote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:04 schreef Fok-it het volgende:
Hopelijk staat dodenherdenking straks ook niet in het teken van hem
quote:
Lijkt serieus op iets wat bovenop de vuilnisbelt ligtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:17 schreef 00wildchild het volgende:
Gadverdamme wat is dat voor Amerikaans blik-ontbijt.
Goh wat ziet dit er heerlijk uit!quote:
Ja zelden zoveel op zich lekkere dingen in zo’n onsmakelijk tafereel gezien. Letterlijk niets ziet er lekker uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt serieus op iets wat bovenop de vuilnisbelt ligt
Dankjewelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goh wat ziet dit er heerlijk uit!
Braddies weekmenuquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:17 schreef 00wildchild het volgende:
Gadverdamme wat is dat voor Amerikaans blik-ontbijt.
Ik kijk geen sitcoms.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:45 schreef Fok-it het volgende:
In Upload is er virtueel leven na de dood
@:JR-Style-93
quote:
Als het leuk plot is maakt het niet veel uit wat voor soort serie het is tochquote:
Met dit soort concepten zie ik liever de duistere, gedramatiseerde kant dan wat mensjes die schijtlol hebben terwijl je de lachband hoort.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het leuk plot is maakt het niet veel uit wat voor soort serie het is toch
Niet elke sitcom heeft een lachband hequote:Op zaterdag 2 mei 2020 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met dit soort concepten zie ik liever de duistere, gedramatiseerde kant dan wat mensjes die schijtlol hebben terwijl je de lachband hoort.
talentje voor eten naar binnen schuivenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |