Geen ideequote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp ik![]()
Wat ga je vandaag doen?
ja dacht dat de verf vandaag kwam maar das pas 6 mei....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeBeetje boodschappen, huishouden, wandelen.
En jij?
Want? De kraan is stuk?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dat de verf vandaag kwam maar das pas 6 mei....
ga water naar stiefmonster brengen.
oh nee weet nu al dat ze dat niks vindt :pquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je haar niet zo’n sodamaker geven voor haar verjaardag?
Wie doet dan haar andere boodschappen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee weet nu al dat ze dat niks vindt :p
ze haalt het normaal zelf wel maar ze gaat niet meer naar de ah. En ik heb het laten bezorgen me de ah. gelijk 12 flessen maar dt krijg ik natuurlijk niet mee op de scooter :p
buren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie doet dan haar andere boodschappen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, die Noord-Koreaanse gehaktbal is blijkbaar weer boven water.
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a5bdcc8c/170142813/
Behoort ze tot een risicogroep?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buren.
ze heeft toevallig een nicht van haar in de straat wonen die veel boodschappen doet
Lief dat er voor haar gezorgd wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. zware copd dus beter als zij niet naar de super gaat
Hmm ja, dan moet ze inderdaad wel uitkijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. zware copd dus beter als zij niet naar de super gaat
als het monster maar niks tekort komtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, dan moet ze inderdaad wel uitkijkenLief hoor, dat jij haar bubbels haalt.
we zijn allemaal nutteloosquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, weer opgestaan met zo'n half nutteloos gevoel.
Moet van mezelf de was doen en een kastje in de keuken uitsoppen.
Gister al boodschappen gedaan en sinds een tijd weer kinderen in de winkel.
Je zou het haast niet mogen zeggen maar dat was toch wel een voordeel van de corona.
Dat geschreeuw....
Goedemorgen! Beetje bezig blijven is belangrijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, weer opgestaan met zo'n half nutteloos gevoel.
Moet van mezelf de was doen en een kastje in de keuken uitsoppen.
Gister al boodschappen gedaan en sinds een tijd weer kinderen in de winkel.
Je zou het haast niet mogen zeggen maar dat was toch wel een voordeel van de corona.
Dat geschreeuw....
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het monster maar niks tekort komt
dat is wat NK beweert ja..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, die Noord-Koreaanse gehaktbal is blijkbaar weer boven water.
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a5bdcc8c/170142813/
Was hier echt heerlijk rustig wat dat betreft.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen! Beetje bezig blijven is belangrijk
Ik zie al weken gewoon kinderen in de winkel. Bizar, maar toch.
O, heb je er zoveel last van?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Was hier echt heerlijk rustig wat dat betreft.
Binnenkort de boodschappen doen onder schooltijd.
En koptelefoon maar weer op.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Wordt het vandaag weer heel de dag van dat sarsweer
Daar kunnen we toch helemaal niks mee.quote:
Door alle problemen met mijn gehoor behoorlijk last van hyperacusis.quote:
Oeh lekker voor bij de koffiequote:
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:44 schreef Tris het volgende:
[..]
Door alle problemen met mijn gehoor behoorlijk last van hyperacusis.
Harde en schelle geluiden zijn echt naar. Behalve kinderen heb je ook de vakkenvullers van groente vlees en zuivel met die kratten. En het geluid van de koelingen en de piepjes van de kassa.
Ik weet het, het is een heel rijtje maar een over-ear koptelefoon verlicht een hoop.
Ja, geen idee of er nieuwe inzichten naar voren komen, maar docu’s van Deutsche Welle zijn doorgaans wel goed.quote:
Wel een mooie uitdrukking.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar we moeten dingen doenquote:
Ik probeer zoveel mogelijk de boodschappen te doen op tijden dat je de minste kans op drukte hebt.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prima weer om een overkapping te bouwen
Regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Jawel, maakt wel duidelijk dat Stalin zelf achter de chaos en misinformatie zat.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen idee of er nieuwe inzichten naar voren komen, maar docu’s van Deutsche Welle zijn doorgaans wel goed.
Die heb ik al maanden geleden ingevuld, komt ook wel omdat bitterbal al vanaf januari loopt te stuiteren om dat ding in te mogen vullen dat ik me ook verplicht voelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)tes-op-30-april.html
Oh, had dat voor 1 mei gemoeten. Nooit meer wat van gehoord eigenlijkNou ja. Zo maar even doen dan.
Ennn gedaan. 34 uur en 8 minuten te laat. Ik reken het goed hoor daagquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al maanden geleden ingevuld, komt ook wel omdat bitterbal al vanaf januari loopt te stuiteren om dat ding in te mogen vullen dat ik me ook verplicht voel
en nu spijtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al maanden geleden ingevuld, komt ook wel omdat bitterbal al vanaf januari loopt te stuiteren om dat ding in te mogen vullen dat ik me ook verplicht voel
Ik niet hoor, ik krijg redelijk wat terugquote:
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, maakt wel duidelijk dat Stalin zelf achter de chaos en misinformatie zat.
Als je nu goed gaat oefenen voor het restant van de quarantaine kun je na afloop ook zo rond hupsenquote:
dat doe ik alquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu goed gaat oefenen voor het restant van de quarantaine kun je na afloop ook zo rond hupsen
Ja was wel zijn eerste grote wapenfeit van de koude oorlog, laat de vijand maar denken dat wij het weten maar we zeggen lekker niks, ja we willen het wel zeggen maar dan willen we voor Potsdam de toezegging hebben dat 2/3e van Europa onder onze machtsinvloed komt, en anders ga maar lekker in Argentinië of Spanje zoeken gr gr. Jozef.quote:
Kom er maar in @UitStralingquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
dat ze onrustig was, geluid maakte en veelvuldig tussen haar poten likte
zij mochten wekenlang geen kant op.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)n-rondje-rennen.html
Dus dit is wat je krijgt als je dingen gaat versoepelen
Vanmiddag weer berichten over 28 km file voor de Ikea in Delft waarschijnlijk.quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)-afvalverwerker.htmlquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
In België wilden ze toch op alfabet gaan versoepelen, eerst de mensen met een achternaam van A - F naar buiten en zo door?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens logisch dat dit daar gebeurd, of het slim is, is een 2dequote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die zitten gewoon te miepen omdat ze dit jaar niet tig miljard binnenkrijgen van Nederlandse toeristenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-afvalverwerker.html
graag nog meer boycotten dat zuiden
Nou inderdaad zeg. Sneu kleutergejankquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-afvalverwerker.html
graag nog meer boycotten dat zuiden
Als je dan Zwartjes heet, baal je wel vermoed ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In België wilden ze toch op alfabet gaan versoepelen, eerst de mensen met een achternaam van A - F naar buiten en zo door?
De volgende vakantie in Spanje of Italië kun je jezelf beter Pjotr Jankauskas uit Vilnius noemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Sneu kleutergejank
Ik zou mezelf dan Azwartjes noemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:40 schreef Tris het volgende:
[..]
Als je dan Zwartjes heet, baal je wel vermoed ik.
Beste mensen, we hebben een systeem bedacht wie er het eerst naar buiten mogen en we doen het in alfabetische volgorde.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou mezelf dan Azwartjes noemen.
De volgende vakantie kun je beter een ander land kiezenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende vakantie in Spanje of Italië kun je jezelf beter Pjotr Jankauskas uit Vilnius noemen.
Lullig als je daar een huisje hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De volgende vakantie kun je beter een ander land kiezen
verkopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lullig als je daar een huisje hebt.
Ze kunnen bedenken wat ze willen maar deze hele quarantaine is afhankelijk van medewerking van de bevolking, als de druk om alles open te gooien groter is dan de angst voor corona hebben ze geen keuze.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat er hier ook snel een soort van exit plan komt zoals andere landen? Dat we een beetje een vooruitzicht hebben ofzo?
6 MINUTEN GELEDEN
Nog te vroeg voor exitstrategie, zeggen RIVM-experts
Een concreet plan om uit de 'intelligente lockdown' te komen is er nog niet. "Dat is echt wat complexer dan een strategie eruit lichten en zeggen dat dat de juiste is", zeggen hoofd infectieziektebestrijding bij het RIVM Jaap van Dissel en Jacco Wallinga, verantwoordelijk voor de rekenmodellen.
De NOS sprak met hen over de mogelijkheid om ieder besmet persoon op te sporen en te isoleren. En over de Duitse collega's, die pessimistischer lijken dan de twee RIVM'ers:
tot 14:00 geen regenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/
eerst afwassen, stofzuigen and the like
dus grote kans dat als protest van bv horeca groter wordt dat die gewoon open gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kunnen bedenken wat ze willen maar deze hele quarantaine is afhankelijk van medewerking van de bevolking, als de druk om alles open te gooien groter is dan de angst voor corona hebben ze geen keuze.
En dat dan de tweede golf komt en heel die laurens mayer met z'n grote muil en al zijn pandjes platgebrand wordt ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus grote kans dat als protest van bv horeca groter wordt dat die gewoon open gaat
Ik denk dat het moment dat we gewoon geen keuze meer hebben ook snel dichterbij komt. Ik hoor bij mijn werkgever in de wandelgangen dat er verschillende grote bedrijven in Nederland op omvallen staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kunnen bedenken wat ze willen maar deze hele quarantaine is afhankelijk van medewerking van de bevolking, als de druk om alles open te gooien groter is dan de angst voor corona hebben ze geen keuze.
Karen wants to see coronavirus' managerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had wel graag iets van perspectief gewild
Ja wie nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had wel graag iets van perspectief gewild
wie gaat dat doenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat dan de tweede golf komt en heel die laurens mayer met z'n grote muil en al zijn pandjes platgebrand wordt ja.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Karen wants to see coronavirus' manager
Ik denk dat ze eerder meer schadevergoedingen uit gaan keren richting de horeca maar kijk de regering boeit het niet of Pietje of Jantje straks een restaurant heeft, er zullen toch weer ondernemers in dat gat springen ooit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus grote kans dat als protest van bv horeca groter wordt dat die gewoon open gaat
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder meer schadevergoedingen uit gaan keren richting de horeca maar kijk de regering boeit het niet of Pietje of Jantje straks een restaurant heeft, er zullen toch weer ondernemers in dat gat springen ooit.
Jij hebt een www.buitenradar.nl nodig om al je veilingbuiten te tracken man.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/
eerst afwassen, stofzuigen and the like
Ja hier ook zo inderdaad, het is een slagveld momenteel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het moment dat we gewoon geen keuze meer hebben ook snel dichterbij komt. Ik hoor bij mijn werkgever in de wandelgangen dat er verschillende grote bedrijven in Nederland op omvallen staan.
Wat op zich wel heel terecht zou zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gegijzeld door een grote project ontwikkelaar
Het is niet zo dat jij haar hoofd hebt?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien gegijzeld door een grote project ontwikkelaar
nee johquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat jij haar hoofd hebt?
Dat weet ze over tien jaar, als ze die kast weer opruimt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is niet zo dat jij haar hoofd hebt?
ik krijg door zzp activiteiten al 10+ jaar niks terugquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik krijg redelijk wat terug
Zie je welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Als Fogueville af is verdient haar hoofd een mooi plekje in het stadhuis
Ik hoop dat je een een borstbeeld bedoeltquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
Een marmeren versie dan toch wel?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:41 schreef bitterbal het volgende:
nee dacht meer aan zon glazenbak op een pilaar ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een een borstbeeld bedoelt
We zullen jou op een pilaar zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dacht meer aan zon glazenbak op een pilaar ofzo
*gaat bunker in*quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen jou op een pilaar zetten.
ik wilde haar hoofd alleen maar erenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Wait wut, wordt hier bepaald wat er met het hoofd van @:kwiwi gaat gebeuren?
Neequote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:44 schreef Koen66 het volgende:
Wait wut, wordt hier bepaald wat er met het hoofd van @:kwiwi gaat gebeuren?
Of zo'n enorme bitterbal op het dorpsplein zodat iedereen even eraan kan likken in het voorbijgaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zullen jou op een pilaar zetten.
Whehhe nou momenteel gebeurt er niet veel. Ik stop ook maar even met dingen kopen. Eerst maar eens wachten tot alles binnen is. Er zijn al dingen "onderweg" die al 6 weken bij de verkoper op een stapel liggen omdat de post in allerlei buitenlanden ermee gekapt isquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Jij hebt een www.buitenradar.nl nodig om al je veilingbuiten te tracken man.
Ik ook helaas. Vorige week een groepje van 3: ze mochten met een winkelwagen de Hoogvliet in, mits er 2 in het wagentje gingenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen! Beetje bezig blijven is belangrijk
Ik zie al weken gewoon kinderen in de winkel. Bizar, maar toch.
Fijn dat iemand het voor mijn hoofd opneemtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeVan Kwiwi blijven we af. Beetje respect voor onze architect.
wilde je hoofd alleen maar een mooi plekje gevenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn dat iemand het voor mijn hoofd opneemt
M’n UI op het gemeentehuis geschilderd lijkt me wel wat.
Dankjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wilde je hoofd alleen maar een mooi plekje geven
Die lekkere eerstequote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze?![]()
[ afbeelding ]
Of deze?![]()
https://gazette.com/news/(...)51-3f880e9c7a30.html
waarom alleen haar hoofd?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik wilde haar hoofd alleen maar eren
Jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:19 schreef bitterbal het volgende:
mooi dat ik als potentiële koppensneller geen stroom op mijn hek heb
Kwiwiquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Fijn dat iemand het voor mijn hoofd opneemt
M’n UI op het gemeentehuis geschilderd lijkt me wel wat.
zet je het gewoon in de tuin neerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:16 schreef bitterbal het volgende:
k wil dat water brengen maar ze neemt niet op
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
@:budapestenaar, kunnen we bitterbal een koeienbel om doen zodat ze niet willekeurig mensen kan gaan onthoofden in het dorp?
Bij de voordeur dan. Briefje erop "AFBLIJVEN! CORONA!" vastmaken met spuug zodat de jatters er vanaf blijven en je besmettingen bij de juiste persoon terecht komen. Wat kan er mis gaan?quote:
van kwiwiquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:26 schreef Molo het volgende:
We kunnen de spoorlijn naar haar noemen?
Mooi station met haar hoofd erbij op sokkel
Ja dat zal best. Alleen al het ontbreken van haar telefoonnummer maakt dat dat dus totaal niet boeit. Maar strikt genomen, okee. Moet ik zeggen "die WAS lekkerquote:
Ik heb zoiets al, staat in mijn voortuinquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik dacht meer aan zoiets:
[ afbeelding ]
We wikkelen haar in een ledstrip, zodat je haar ziet aankomen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
@:budapestenaar, kunnen we bitterbal een koeienbel om doen zodat ze niet willekeurig mensen kan gaan onthoofden in het dorp?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We wikkelen haar in een ledstrip, zodat je haar ziet aankomen.
De KGBquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:26 schreef Molo het volgende:
We kunnen de spoorlijn naar haar noemen?
Mooi station met haar hoofd erbij op sokkel
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oostblok vrouwen verouderen niet altijd heel gunstigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat zal best. Alleen al het ontbreken van haar telefoonnummer maakt dat dat dus totaal niet boeit. Maar strikt genomen, okee. Moet ik zeggen "die WAS lekker" ja.
Ja in het donker valt dat wel op maar ik weet niet of ze ook overdag op hoofdenjacht gaat?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze moordzuchtig is, laten we ze knipperen. “Wacht tot de lichten gedoofd zijn. Er kan nog een onthoofding aankomen.”quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja in het donker valt dat wel op maar ik weet niet of ze ook overdag op hoofdenjacht gaat?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze moordzuchtig is, laten we ze knipperen. “Wacht tot de lichten gedoofd zijn. Er kan nog een onthoofding aankomen.”
Waarom bedenk ik hierbij hoeveel duivenschijt hier overheen geblaft kan worden voor het eraf druiptquote:
Vind die zwarte paal in haar ook wel toepasselijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom bedenk ik hierbij hoeveel duivenschijt hier overheen geblaft kan worden voor het eraf druipt
Bukakkebitterbal maar dan dmv duiven?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom bedenk ik hierbij hoeveel duivenschijt hier overheen geblaft kan worden voor het eraf druipt
Subtieltjes jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind die zwarte paal in haar ook wel toepasselijk.
Schijten duiven als ze orgasmeren? Moet haast wel met al die duivenschijt overalquote:
Geeft een compleet nieuwe blik op de wereld dit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Schijten duiven als ze orgasmeren? Moet haast wel met al die duivenschijt overal
gewoon jaloers dat jij je paal er niet in kan stekenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind die zwarte paal in haar ook wel toepasselijk.
paaltjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon jaloers dat jij je paal er niet in kan steken
Waarom zou ik mijn edele fiere stoere en felbegeerde geslachtsdeel in een bitterbal steken?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon jaloers dat jij je paal er niet in kan steken
omdat bitterbal. een en al genotquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn edele fiere stoere en felbegeerde geslachtsdeel in een bitterbal steken?
Eens kijken naar het hoofd van zo'n duif, dat zou wat moeten verklaren welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geeft een compleet nieuwe blik op de wereld dit.
Weer eens wat anders dan appeltaart.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om aan te likken ja, beetje vreemd om je lul in een gloeiend hete snack te steken kweenie.
eerst ook altijd even blazen :pquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Om aan te likken ja, beetje vreemd om je lul in een gloeiend hete snack te steken kweenie.
Ja of een matras met een gaatje en een boterhamzakje en boterhamworst in dat gaatje.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan appeltaart.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een matras met een gaatje en een boterhamzakje en boterhamworst in dat gaatje.
Bijzonderquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Las ooit dat bewakers dit vaak aantreffen in de EBI in Vught, kan dat maar niet vergeten.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Mocht iemand ooit op het idee komen om een rups te maken door cement in de pijp van een oude legging te doen. bespaar je de moeite.
Of ik was te ongeduldig en had hem langer moeten laten drogen.
leeft die niet meer ?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
Mocht iemand ooit op het idee komen om een rups te maken door cement in de pijp van een oude legging te doen. bespaar je de moeite.
Pics van je mislukte rusp.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
ik heb mondkapjes gekochtquote:
Zal ik je ledstripwaarschuwingssignalen even uitschakelen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:09 schreef bitterbal het volgende:
de kat van de buren kwam net binnen![]()
helaas schrok die van mijn aanwezigheid
mja wil die kat helemaal niet onthoofden natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zal ik je ledstripwaarschuwingssignalen even uitschakelen?
Ik geloof jequote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja wil die kat helemaal niet onthoofden natuurlijk
van die standaard ziekenhuis mondkapjes, bij de DA drogist.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke en waar? ga je ze gebruiken voor boodschappen?
denk dat ze het hier voor OV ook gaan verplichten hoor.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van die standaard ziekenhuis mondkapjes, bij de DA drogist.
En ja, als het verplicht wordt. In duitsland is het al verplicht en ik hoop toch binnenkort weer de grens over te kunnen voor boodschappen
zodat ik weer bier en benzine kan halen in duitsland..quote:
In Duitsland mag je toch ook een sjaal ombinden?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En ja, als het verplicht wordt. In duitsland is het al verplicht en ik hoop toch binnenkort weer de grens over te kunnen voor boodschappen
Verkopen die mondkapjes? Duur?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij er dikke winst op maakt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het hier voor OV ook gaan verplichten hoor.
Waren ze duur?
OV kan ook niet anders I'm afraid, 10 passagiers per tram is niet genoeg als de economie weer gestart wordtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat ze het hier voor OV ook gaan verplichten hoor.
Waren ze duur?
ja, de regels zijn niet heel strengquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In Duitsland mag je toch ook een sjaal ombinden?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
We krijgen geen code, het was de wens van Naam om in besloten kring gecremeerd te worden.
Wow dat is wel echt prijzig.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij er dikke winst op maakt.
een pakje van 10 is 10 euro en doosje van 50 is 47 euro.
En het is gewoon chinese meuk.
Onze drogist is wel een ondernemers
Dan valt die winst op goedkope benzine toch weg?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk wel dat hij er dikke winst op maakt.
een pakje van 10 is 10 euro en doosje van 50 is 47 euro.
En het is gewoon chinese meuk.
Onze drogist is wel een ondernemers
kwestie van genoeg inkopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dan valt die winst op goedkope benzine toch weg?
Big business die meukquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:18 schreef Karzai het volgende:
Ik zag dat het Turkse kleermakertje op de hoek ook is overgestapt naar mondkapjes naaien
ohquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
We krijgen geen code, het was de wens van Naam om in besloten kring gecremeerd te worden.
daar is nu geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:18 schreef Karzai het volgende:
Ik zag dat het Turkse kleermakertje op de hoek ook is overgestapt naar mondkapjes naaien
We gaan nu allemaal een kaars meenemen en die dan aansteken en een minuut stilte houden. Wil er ook niet meer over zeuren als het haar wens is respecteer ik dat. Maar doet wel pijn.quote:
Yup. Not me, hooguit als ik het verplicht moet om ergens binnen te komenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Yup, en genoeg bange gekkies die ze kopen. Katjing!
Goeie planningquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:21 schreef gianni61 het volgende:
maar het goede nieuws:
de drogist is ook het postnl afhaalpunt, dus ik zit nu aan een heerlijk kopje hipsterkoffie.
en voor morgen heb ik spareribs gehaald bij de naast gelegen slager
Same here. Ze moeten me echt wettelijk gaan verplichten, wil ik die dingen gaan kopen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Not me, hooguit als ik het verplicht moet om ergens binnen te komen
Je kunt er op wachten dat die dingen over een maand niet alleen verplicht zijn, maar ook nog aan een keurmerk of tachtig moeten voldoen. HUP iedereen al zijn goedkope troepmondkapjes weer in de vuilnis en weer nieuwe kopen. Veel duurdere. Die nog steeds niet echt helpen, maar wel weer meer geld kosten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yup. Not me, hooguit als ik het verplicht moet om ergens binnen te komen
Was jij hier niet eerder een tijdje terug?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:22 schreef DW457 het volgende:
[..]
Same here. Ze moeten me echt wettelijk gaan verplichten, wil ik die dingen gaan kopen.
Ik pop zo nu en dan eens op, zeker. Vanwaar die vraag?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was jij hier niet eerder een tijdje terug?
Yup en de stasi loopt rond op straat te checkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt er op wachten dat die dingen over een maand niet alleen verplicht zijn, maar ook nog aan een keurmerk of tachtig moeten voldoen. HUP iedereen al zijn goedkope troepmondkapjes weer in de vuilnis en weer nieuwe kopen. Veel duurdere. Die nog steeds niet echt helpen, maar wel weer meer geld kosten.
Ff bevestiging of m'n geheugen nog kloptequote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:27 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik pop zo nu en dan eens op, zeker. Vanwaar die vraag?
Ja dat wordt een probleem er zijn er nu al te weinigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je kunt er op wachten dat die dingen over een maand niet alleen verplicht zijn, maar ook nog aan een keurmerk of tachtig moeten voldoen. HUP iedereen al zijn goedkope troepmondkapjes weer in de vuilnis en weer nieuwe kopen. Veel duurdere. Die nog steeds niet echt helpen, maar wel weer meer geld kosten.
Ik ben onder de indruk, eerlijk waar.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ff bevestiging of m'n geheugen nog klopte
Dan hoeven we dus ook niet "Hoi nieuwe!quote:
Neuh. Mag wel, maar is zeker niet nodig.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hoeven we dus ook niet "Hoi nieuwe!" te doen
Yup, we hadden al geconstateerd dat Koen een bizar goed geheugen heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:31 schreef Karzai het volgende:
Volgens mij heb ik dw hier wel eerder zien posten
en nat ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Fakking koud vandaag man. Bah. Moet toch even naar de winkel
Hoe goedkoop is de benzine inmiddels in Duitsland? Van de week hier 98 getankt voor 1,43quote:
toen ik vanmorgen op de buienradar keek dacht ik dat de regen nog wel een uurtje weg zou blijven, maar toen ik van het mountainbiken terug kwam had ik geen droog plekje meer over.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:36 schreef Karzai het volgende:
De regen is hier uitgebleven en er schijnt een zonnetje
dat is tien cent goedkoper dan in nederland, maak je 5 euro winst op 50 literquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe goedkoop is de benzine inmiddels in Duitsland? Van de week hier 98 getankt voor 1,43
Veel minder dan 1.43quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe goedkoop is de benzine inmiddels in Duitsland? Van de week hier 98 getankt voor 1,43
31 cent per liter volgens bovenstaande linkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
dat is tien cent goedkoper dan in nederland, maak je 5 euro winst op 50 liter
Flink stuk goedkoper, alleen is het wel iets van 140 km enkele reis naar Duitsland, dus ook niet echt de moeite waardquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Veel minder dan 1.43
https://www.benzinpreis-a(...)chen-52070-7319.html
dit tankstation is voor mij 15km rijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flink stuk goedkoper, alleen is het wel iets van 140 km enkele reis naar Duitsland, dus ook niet echt de moeite waard
Ik rijd soms wel eens naar Essen, België, daar is het ook een stuk goedkoper, alleen zijn boodschappen daar niet heel voordelig. Ze hebben daar wel een groot bierhuisquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit tankstation is voor mij 15km rijden.
dan nog wat boodschappen erbij en die rit heeft zich snel genoeg terug verdient.
Ben ik eind vorig jaar geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rijd soms wel eens naar Essen, België, daar is het ook een stuk goedkoper, alleen zijn boodschappen daar niet heel voordelig. Ze hebben daar wel een groot bierhuis
ja, niet alle boodschappen zijn daar goedkoper.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik rijd soms wel eens naar Essen, België, daar is het ook een stuk goedkoper, alleen zijn boodschappen daar niet heel voordelig. Ze hebben daar wel een groot bierhuis
Essen reed ik vroeger vaak heen om vuurwerk te kopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik je nou toen die tip gegeven?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ik eind vorig jaar geweest
Helaas moet ik toch tot de conclusie komen dat ik het meeste Belgische bier niet te zuipen vind.
quote:
Ik doe wel altijd even boodschappen als ik daar ben bij de Carrefour, maar dat is dan voornamelijk vanwege nostalgie naar de Franse supermarkten van vroeger op vakantiequote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, niet alle boodschappen zijn daar goedkoper.
maar drank, wasmiddel, en was/douche/scheer/verzorging producten zijn er wel flink goedkoper
Ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe wel altijd even boodschappen als ik daar ben bij de Carrefour, maar dat is dan voornamelijk vanwege nostalgie naar de Franse supermarkten van vroeger op vakantie
Ze hebben het een paar jaar geleden wel helemaal verbouwd zodat het nu echt gewoon een winkel was. Vroeger was dat gewoon een magazijn waar de kratten bier op pallets stondenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou kunnen. Onze drieletterige vriend kent deze zaak ook. Ze hadden enorm veel. Helaas geen Kölsch.
Drieletterige vriendquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zou kunnen. Onze drieletterige vriend kent deze zaak ook. Ze hadden enorm veel. Helaas geen Kölsch.
Nee maar hij is wel een stuk groter dan voor de verbouwingquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben ik ook geweestMaar is helaas geen hypermarket.
Toffe winkel. Heel vriendelijk personeel ook. Maar ik kan beter in die andere Essen bier gaan kopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben het een paar jaar geleden wel helemaal verbouwd zodat het nu echt gewoon een winkel was. Vroeger was dat gewoon een magazijn waar de kratten bier op pallets stonden.
Was een tijdje terug in Antwerpen bij de AH. Was ook een bijzondere ervaring. Hetzelfde maar toch heel andersquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel een stuk groter dan voor de verbouwingJe moet trouwens wel weten waar die precies zit want je rijdt er echt zo aan voorbij en dan zit je weer in Nederland
België kom je nu nog steeds niet in toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel een stuk groter dan voor de verbouwingJe moet trouwens wel weten waar die precies zit want je rijdt er echt zo aan voorbij en dan zit je weer in Nederland
Ik weet niet of je alweer de grens over kunt zonder gelyncht te wordenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
België kom je nu nog steeds niet in toch?
Volgens mij niet nee, heb het nog niet geprobeerdquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
België kom je nu nog steeds niet in toch?
Aawquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
The shit ain't over yet.
Boodschappen doen en zusje op afstand knuffelen.
Ik mis een airfryer in dit geheelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, weer terug van de winkel. Salade maken denk ik maar.
Rucola
gele en rode paprika
culinaire pittenmix![]()
olijven
knoflook
halloumi
olijfolie
balsamico
Moet goed komen dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |