Geen ideequote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp ik![]()
Wat ga je vandaag doen?
ja dacht dat de verf vandaag kwam maar das pas 6 mei....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeBeetje boodschappen, huishouden, wandelen.
En jij?
Want? De kraan is stuk?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dat de verf vandaag kwam maar das pas 6 mei....
ga water naar stiefmonster brengen.
oh nee weet nu al dat ze dat niks vindt :pquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je haar niet zo’n sodamaker geven voor haar verjaardag?
Wie doet dan haar andere boodschappen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee weet nu al dat ze dat niks vindt :p
ze haalt het normaal zelf wel maar ze gaat niet meer naar de ah. En ik heb het laten bezorgen me de ah. gelijk 12 flessen maar dt krijg ik natuurlijk niet mee op de scooter :p
buren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie doet dan haar andere boodschappen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, die Noord-Koreaanse gehaktbal is blijkbaar weer boven water.
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a5bdcc8c/170142813/
Behoort ze tot een risicogroep?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buren.
ze heeft toevallig een nicht van haar in de straat wonen die veel boodschappen doet
Lief dat er voor haar gezorgd wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. zware copd dus beter als zij niet naar de super gaat
Hmm ja, dan moet ze inderdaad wel uitkijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. zware copd dus beter als zij niet naar de super gaat
als het monster maar niks tekort komtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, dan moet ze inderdaad wel uitkijkenLief hoor, dat jij haar bubbels haalt.
we zijn allemaal nutteloosquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, weer opgestaan met zo'n half nutteloos gevoel.
Moet van mezelf de was doen en een kastje in de keuken uitsoppen.
Gister al boodschappen gedaan en sinds een tijd weer kinderen in de winkel.
Je zou het haast niet mogen zeggen maar dat was toch wel een voordeel van de corona.
Dat geschreeuw....
Goedemorgen! Beetje bezig blijven is belangrijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, weer opgestaan met zo'n half nutteloos gevoel.
Moet van mezelf de was doen en een kastje in de keuken uitsoppen.
Gister al boodschappen gedaan en sinds een tijd weer kinderen in de winkel.
Je zou het haast niet mogen zeggen maar dat was toch wel een voordeel van de corona.
Dat geschreeuw....
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het monster maar niks tekort komt
dat is wat NK beweert ja..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, die Noord-Koreaanse gehaktbal is blijkbaar weer boven water.
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a5bdcc8c/170142813/
Was hier echt heerlijk rustig wat dat betreft.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen! Beetje bezig blijven is belangrijk
Ik zie al weken gewoon kinderen in de winkel. Bizar, maar toch.
O, heb je er zoveel last van?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Was hier echt heerlijk rustig wat dat betreft.
Binnenkort de boodschappen doen onder schooltijd.
En koptelefoon maar weer op.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Wordt het vandaag weer heel de dag van dat sarsweer
Daar kunnen we toch helemaal niks mee.quote:
Door alle problemen met mijn gehoor behoorlijk last van hyperacusis.quote:
Oeh lekker voor bij de koffiequote:
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:44 schreef Tris het volgende:
[..]
Door alle problemen met mijn gehoor behoorlijk last van hyperacusis.
Harde en schelle geluiden zijn echt naar. Behalve kinderen heb je ook de vakkenvullers van groente vlees en zuivel met die kratten. En het geluid van de koelingen en de piepjes van de kassa.
Ik weet het, het is een heel rijtje maar een over-ear koptelefoon verlicht een hoop.
Ja, geen idee of er nieuwe inzichten naar voren komen, maar docu’s van Deutsche Welle zijn doorgaans wel goed.quote:
Wel een mooie uitdrukking.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar we moeten dingen doenquote:
Ik probeer zoveel mogelijk de boodschappen te doen op tijden dat je de minste kans op drukte hebt.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prima weer om een overkapping te bouwen
Regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Jawel, maakt wel duidelijk dat Stalin zelf achter de chaos en misinformatie zat.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geen idee of er nieuwe inzichten naar voren komen, maar docu’s van Deutsche Welle zijn doorgaans wel goed.
Die heb ik al maanden geleden ingevuld, komt ook wel omdat bitterbal al vanaf januari loopt te stuiteren om dat ding in te mogen vullen dat ik me ook verplicht voelquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)tes-op-30-april.html
Oh, had dat voor 1 mei gemoeten. Nooit meer wat van gehoord eigenlijkNou ja. Zo maar even doen dan.
Ennn gedaan. 34 uur en 8 minuten te laat. Ik reken het goed hoor daagquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al maanden geleden ingevuld, komt ook wel omdat bitterbal al vanaf januari loopt te stuiteren om dat ding in te mogen vullen dat ik me ook verplicht voel
en nu spijtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik al maanden geleden ingevuld, komt ook wel omdat bitterbal al vanaf januari loopt te stuiteren om dat ding in te mogen vullen dat ik me ook verplicht voel
Ik niet hoor, ik krijg redelijk wat terugquote:
Dat wist ik alquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, maakt wel duidelijk dat Stalin zelf achter de chaos en misinformatie zat.
Als je nu goed gaat oefenen voor het restant van de quarantaine kun je na afloop ook zo rond hupsenquote:
dat doe ik alquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nu goed gaat oefenen voor het restant van de quarantaine kun je na afloop ook zo rond hupsen
Ja was wel zijn eerste grote wapenfeit van de koude oorlog, laat de vijand maar denken dat wij het weten maar we zeggen lekker niks, ja we willen het wel zeggen maar dan willen we voor Potsdam de toezegging hebben dat 2/3e van Europa onder onze machtsinvloed komt, en anders ga maar lekker in Argentinië of Spanje zoeken gr gr. Jozef.quote:
Kom er maar in @UitStralingquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:22 schreef bitterbal het volgende:
dat ze onrustig was, geluid maakte en veelvuldig tussen haar poten likte
zij mochten wekenlang geen kant op.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)n-rondje-rennen.html
Dus dit is wat je krijgt als je dingen gaat versoepelen
Vanmiddag weer berichten over 28 km file voor de Ikea in Delft waarschijnlijk.quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)-afvalverwerker.htmlquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
In België wilden ze toch op alfabet gaan versoepelen, eerst de mensen met een achternaam van A - F naar buiten en zo door?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
overigens logisch dat dit daar gebeurd, of het slim is, is een 2dequote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die zitten gewoon te miepen omdat ze dit jaar niet tig miljard binnenkrijgen van Nederlandse toeristenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-afvalverwerker.html
graag nog meer boycotten dat zuiden
Nou inderdaad zeg. Sneu kleutergejankquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-afvalverwerker.html
graag nog meer boycotten dat zuiden
Als je dan Zwartjes heet, baal je wel vermoed ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In België wilden ze toch op alfabet gaan versoepelen, eerst de mensen met een achternaam van A - F naar buiten en zo door?
De volgende vakantie in Spanje of Italië kun je jezelf beter Pjotr Jankauskas uit Vilnius noemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg. Sneu kleutergejank
Ik zou mezelf dan Azwartjes noemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:40 schreef Tris het volgende:
[..]
Als je dan Zwartjes heet, baal je wel vermoed ik.
Beste mensen, we hebben een systeem bedacht wie er het eerst naar buiten mogen en we doen het in alfabetische volgorde.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou mezelf dan Azwartjes noemen.
De volgende vakantie kun je beter een ander land kiezenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende vakantie in Spanje of Italië kun je jezelf beter Pjotr Jankauskas uit Vilnius noemen.
Lullig als je daar een huisje hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De volgende vakantie kun je beter een ander land kiezen
verkopenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lullig als je daar een huisje hebt.
Ze kunnen bedenken wat ze willen maar deze hele quarantaine is afhankelijk van medewerking van de bevolking, als de druk om alles open te gooien groter is dan de angst voor corona hebben ze geen keuze.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie dat er hier ook snel een soort van exit plan komt zoals andere landen? Dat we een beetje een vooruitzicht hebben ofzo?
6 MINUTEN GELEDEN
Nog te vroeg voor exitstrategie, zeggen RIVM-experts
Een concreet plan om uit de 'intelligente lockdown' te komen is er nog niet. "Dat is echt wat complexer dan een strategie eruit lichten en zeggen dat dat de juiste is", zeggen hoofd infectieziektebestrijding bij het RIVM Jaap van Dissel en Jacco Wallinga, verantwoordelijk voor de rekenmodellen.
De NOS sprak met hen over de mogelijkheid om ieder besmet persoon op te sporen en te isoleren. En over de Duitse collega's, die pessimistischer lijken dan de twee RIVM'ers:
tot 14:00 geen regenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/
eerst afwassen, stofzuigen and the like
dus grote kans dat als protest van bv horeca groter wordt dat die gewoon open gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kunnen bedenken wat ze willen maar deze hele quarantaine is afhankelijk van medewerking van de bevolking, als de druk om alles open te gooien groter is dan de angst voor corona hebben ze geen keuze.
En dat dan de tweede golf komt en heel die laurens mayer met z'n grote muil en al zijn pandjes platgebrand wordt ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus grote kans dat als protest van bv horeca groter wordt dat die gewoon open gaat
Ik denk dat het moment dat we gewoon geen keuze meer hebben ook snel dichterbij komt. Ik hoor bij mijn werkgever in de wandelgangen dat er verschillende grote bedrijven in Nederland op omvallen staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze kunnen bedenken wat ze willen maar deze hele quarantaine is afhankelijk van medewerking van de bevolking, als de druk om alles open te gooien groter is dan de angst voor corona hebben ze geen keuze.
Karen wants to see coronavirus' managerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had wel graag iets van perspectief gewild
Ja wie nietquote:Op zaterdag 2 mei 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
ik had wel graag iets van perspectief gewild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |