Geen ideequote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja begrijp ik![]()
Wat ga je vandaag doen?
ja dacht dat de verf vandaag kwam maar das pas 6 mei....quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen ideeBeetje boodschappen, huishouden, wandelen.
En jij?
Want? De kraan is stuk?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dacht dat de verf vandaag kwam maar das pas 6 mei....
ga water naar stiefmonster brengen.
oh nee weet nu al dat ze dat niks vindt :pquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je haar niet zo’n sodamaker geven voor haar verjaardag?
Wie doet dan haar andere boodschappen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nee weet nu al dat ze dat niks vindt :p
ze haalt het normaal zelf wel maar ze gaat niet meer naar de ah. En ik heb het laten bezorgen me de ah. gelijk 12 flessen maar dt krijg ik natuurlijk niet mee op de scooter :p
buren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie doet dan haar andere boodschappen?
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, die Noord-Koreaanse gehaktbal is blijkbaar weer boven water.
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a5bdcc8c/170142813/
Behoort ze tot een risicogroep?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
buren.
ze heeft toevallig een nicht van haar in de straat wonen die veel boodschappen doet
Lief dat er voor haar gezorgd wordt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. zware copd dus beter als zij niet naar de super gaat
Hmm ja, dan moet ze inderdaad wel uitkijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja. zware copd dus beter als zij niet naar de super gaat
als het monster maar niks tekort komtquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm ja, dan moet ze inderdaad wel uitkijkenLief hoor, dat jij haar bubbels haalt.
we zijn allemaal nutteloosquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, weer opgestaan met zo'n half nutteloos gevoel.
Moet van mezelf de was doen en een kastje in de keuken uitsoppen.
Gister al boodschappen gedaan en sinds een tijd weer kinderen in de winkel.
Je zou het haast niet mogen zeggen maar dat was toch wel een voordeel van de corona.
Dat geschreeuw....
Goedemorgen! Beetje bezig blijven is belangrijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:23 schreef Tris het volgende:
Goedemorgen, weer opgestaan met zo'n half nutteloos gevoel.
Moet van mezelf de was doen en een kastje in de keuken uitsoppen.
Gister al boodschappen gedaan en sinds een tijd weer kinderen in de winkel.
Je zou het haast niet mogen zeggen maar dat was toch wel een voordeel van de corona.
Dat geschreeuw....
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het monster maar niks tekort komt
dat is wat NK beweert ja..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, die Noord-Koreaanse gehaktbal is blijkbaar weer boven water.
https://www.ad.nl/binnenl(...)~a5bdcc8c/170142813/
Was hier echt heerlijk rustig wat dat betreft.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goedemorgen! Beetje bezig blijven is belangrijk
Ik zie al weken gewoon kinderen in de winkel. Bizar, maar toch.
O, heb je er zoveel last van?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:33 schreef Tris het volgende:
[..]
Was hier echt heerlijk rustig wat dat betreft.
Binnenkort de boodschappen doen onder schooltijd.
En koptelefoon maar weer op.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Wordt het vandaag weer heel de dag van dat sarsweer
Daar kunnen we toch helemaal niks mee.quote:
Door alle problemen met mijn gehoor behoorlijk last van hyperacusis.quote:
Oeh lekker voor bij de koffiequote:
Dat lijkt me heel vervelend.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:44 schreef Tris het volgende:
[..]
Door alle problemen met mijn gehoor behoorlijk last van hyperacusis.
Harde en schelle geluiden zijn echt naar. Behalve kinderen heb je ook de vakkenvullers van groente vlees en zuivel met die kratten. En het geluid van de koelingen en de piepjes van de kassa.
Ik weet het, het is een heel rijtje maar een over-ear koptelefoon verlicht een hoop.
Ja, geen idee of er nieuwe inzichten naar voren komen, maar docu’s van Deutsche Welle zijn doorgaans wel goed.quote:
Wel een mooie uitdrukking.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Maar we moeten dingen doenquote:
Ik probeer zoveel mogelijk de boodschappen te doen op tijden dat je de minste kans op drukte hebt.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
prima weer om een overkapping te bouwen
Regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |