Ach jullie kunnen altijd hier trecht voor de laatste tracks van de dag :quote:
Ik welquote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:41 schreef chufi het volgende:
Morgen iedereen weer gezon d en op tijd weer op OK ?
Daar vind ik het toch een beetje frisjes voor. Ik sla even over deze keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:52 schreef Deisyy het volgende:
Het is weer de dag van het naakt tuinieren, succes!
[ afbeelding ]
Haha ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:51 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dan hoort deze er ook bij
[ afbeelding ]
naast elkaar zou beter zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ja.
Het is anders toch nog niet ver genoeg begreep ik uit wat verhalen
Kunnen ze wel lachen maar als het gietertje daar moet hangen om alles te bedekken valt het wel meequote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Echt tof.quote:
Het duurde te kort om lekker te zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 12:47 schreef pullup het volgende:
Ik hoop voor ze dat het lekker was. Het zou wel eens kunnen zijn afgelopen met de pret voor de rest van hun leven
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 11:00:50Dat #naakttuinierendag is bedacht door Bill Gates om ons beter met 5G aan te kunnen stralen. TRAP ER NIET IN MENSEN! #QAnon2020 #wg1wga #stempzeweg #vrijheidmaaktblij #baasineigentuin #eigentuineigenhuis reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 11:00:50Dat #naakttuinierendag is bedacht door Bill Gates om ons beter met 5G aan te kunnen stralen. TRAP ER NIET IN MENSEN! #QAnon2020 #wg1wga #stempzeweg #vrijheidmaaktblij #baasineigentuin #eigentuineigenhuis reageer retweet
Godverrrrquote:Op zaterdag 2 mei 2020 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]twitter:chrisklomp twitterde op zaterdag 02-05-2020 om 11:00:50Dat #naakttuinierendag is bedacht door Bill Gates om ons beter met 5G aan te kunnen stralen. TRAP ER NIET IN MENSEN! #QAnon2020 #wg1wga #stempzeweg #vrijheidmaaktblij #baasineigentuin #eigentuineigenhuis reageer retweet
Schoenen?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:20 schreef D. het volgende:
Ik heb me laten verleiden, en heb een impulsaankoop gedaan
Halloquote:
Heb je nu ook een treintje?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:20 schreef D. het volgende:
Leuk ik heb het gezien, hij ziet er goed uit. Laatste wat ik hoorde dat zijn gezondheid niet al te best was.quote:
Ik had gisteren zin in warme chocomel met slagroom. Ik had het echt koud.quote:
Ik had het warm, dus de mijne is lekker koudquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had gisteren zin in warme chocomel met slagroom. Ik had het echt koud.
Ik had meer verwacht. Ik vind een pakje chocomel geen impuls aankoopquote:
Is geen kwestie van vinden, het is er gewoon eentjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had meer verwacht. Ik vind een pakje chocomel geen impuls aankoop
Dat was toch al een tijdje terug..? Misschien dat die rondreis hem goed heeft gedaanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ik heb het gezien, hij ziet er goed uit. Laatste wat ik hoorde dat zijn gezondheid niet al te best was.
Ja en wat minder van de lusten des levensquote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was toch al een tijdje terug..? Misschien dat die rondreis hem goed heeft gedaan
Of dat handig is is een ander verhaal.quote:
Niet echt, maar ik ben al blij dat hij nog post. In deze tijd weet je maar nooitquote:
Het boeit me niet echt, het leek me niet handig daar voor hemquote:
En ga je nu ook sim racen ?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 17:53 schreef Soury het volgende:
Zo ik ben de trotse eigenaar van een PS4 [ link | afbeelding ]
Ik heb geen idéé het was een cadeautje. Maar ik ben er erg blij mee.quote:
Heb je er ook één kunnen we samen racenquote:
Zelfs daar zijn tientallen van. Ik ben even overdonderdquote:
mooie blommekes Recc...kon je geen selfie maken, jonge blom met mooie blom?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:33 schreef Recce het volgende:
@:Voxs, de rododendron in de Wildernis is weer goed fluorescerend!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het was wel wat modderig:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
mooie blommekes Recc...kon je geen selfie maken, jonge blom met mooie blom?
Ja, dat had gekund.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 18:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
mooie blommekes Recc...kon je geen selfie maken, jonge blom met mooie blom?
Ik zie geen bestellingquote:Op zaterdag 2 mei 2020 14:20 schreef D. het volgende:
Wat had je besteld dan?quote:
quote:
o.a.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 15:26 schreef D. het volgende:
Ow, en mijn ‘push-up grips’ zijn binnen, dus morgenvroeg testen
Ow je zit te pushenquote:
And downquote:
Ik ga nu even een up and down beweging maken, ook krachtsportquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ja dat kloptquote:
Het ga je goedquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:02 schreef Soury het volgende:
Ik heb ook "The Witcher" Ik kom niet meer zo veel op fok
Dank jequote:
Zou ik ook niet doenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:06 schreef D. het volgende:
Ik zag laatst dat er een game is waar mijn toekomstige auto in zit, maar om daar nou een PS4 voor te kopen...
Die kut muziekquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
zoek maar wat uit
MUZ / Spaanstalige nummers #14 Aun #QuedateEnCasa
Ik vraag nergens omquote:
Bij voorkeur iets passends bij discomovesquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
zoek maar wat uit
MUZ / Spaanstalige nummers #14 Aun #QuedateEnCasa
Baccaratquote:
Ja diequote:
Die vrouwen waren al in de 50quote:
Haha!!! Maar wat een ellende als je dat ziet.quote:
Vrouwen uit de '50 wel.quote:
Jazeker.quote:
Ja, de filmpjes vd huishoudbeurs uit die tijd zijn ook wel leuk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden wel klasse [ link | afbeelding ]
quote:
Die boekjes ook hoe je een man moet pleasenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, de filmpjes vd huishoudbeurs uit die tijd zijn ook wel leuk.
Die heb ik ook wel eens gezien, pamfletten vd kerk ofzo. Heeft je man zin in sex maar jij niet geef hem even zijn zin maar laat zien dat je er niet van geniet ofzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Die boekjes ook hoe je een man moet pleasen
Ik heb al haar LP'squote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel eens gezien, pamfletten vd kerk ofzo. Heeft je man zin in sex maar jij niet geef hem even zijn zin maar laat zien dat je er niet van geniet ofzo.
Ik wil met je trouwen.quote:
Ze zijn wat grijsquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ze belde net, ze wil ze graag weer een keer terug
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat een kut nummer vondquote:
Ze doet het nog welquote:
Nou ja zingen enzo.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Ze is ook nog geen 65+, dus ze moet nog even door
Be a little gayquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
En als hij een nachtje wegblijft moet je niet zeiken, hij heeft het al hard genoeg
Het is grappig he? En niet eens zo lang geleden. Maar let wel dat gay in principe vrolijk betekendquote:
Ja toen ze nog niet bestondenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger toen homo's nog niet bestonden betekende 'gay' gewoon 'vrolijk' "
Offer to take off his shoes .. koekoek ouwequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is grappig he? En niet eens zo lang geleden. Maar let wel dat gay in principe vrolijk betekend
Ow, ik was spuit 11quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is grappig he? En niet eens zo lang geleden. Maar let wel dat gay in principe vrolijk betekend
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hadden wel klasse [ link | afbeelding ]
1950quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Offer to take off his shoes .. koekoek ouwe
Zeg, een beetje je best doen kan geen kwaad hequote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Wat schattigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, een beetje je best doen kan geen kwaad he
Ja dat zien jullie wel zitten zekerquote:
Ik heb het vermoeden dat het ook in die tijd alleen in dat boekje voorkwamquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zien jullie wel zitten zeker
Ongemakkelijk eerder, maar ik doelde meer op het verzetquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zien jullie wel zitten zeker
De schrijver was vast een manquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het ook in die tijd alleen in dat boekje voorkwam
Denk je? De huishoudschool hanteerde die regels ookquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn moeder had het in ieder geval niet gelezen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch niet echt zijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Denk je? De huishoudschool hanteerde die regels ook
Mijn Oma wel volgens mij. Altans één ervan de andere had de broek aan in huisquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:58 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Mijn moeder had het in ieder geval niet gelezen.
Ja man !!quote:
Ja de moeder van mijn moeder was een lieve en zachte vrouw met een bullebak als kerel.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn Oma wel volgens mij. Altans één ervan de andere had de broek aan in huis
Als je man voorstelt om te parenquote:
Die jaquote:
Ik stel voorquote:
Idd, benen wijd en denken wat je morgen op tafel zet. Ofzo.quote:
Nou daar komt het wel op neer. Beetje zoals een pandaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, benen wijd en denken wat je morgen op tafel zet. Ofzo.
Deze was uit 1960 he? Huishoudschoolquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:11 schreef sjampoeh het volgende:
Het plezier is aan de man besteeden veel belangrijker dan die van de vrouw
wtf man![]()
We komen van ver
Dat bestond niet eens?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:11 schreef chufi het volgende:
pessarium met zaaddodende pasta niet te vergeten
Na 1960 werd het wat anders jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maar de NVSH gaf het wel als advies voor abticoncptie
Die bestond toen nog geeneens.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh maar de NVSH gaf het wel als advies voor abticoncptie
WTFquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:14 schreef Soury het volgende:
Luister naar hem
Het zou kunnen dat je een dozijn belangrijke zaakjes aan hem wilt vertellen, maar daarvoor is zijn thuiskomst niet het geschikte moment. Laat hem eerst spreken, herinner je dat zijn onderwerpen belangrijker zijn dan de uwe. Maak ongeveer dat het zijn avond wordt.
Ik weet het niet meer wat ik allemaal wel of niet heb gehad..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:23 schreef PP_Sound het volgende:
Mazelen was wel een dingetje, daar was je toch wel 2 weken goed ziek van.
na een paar keer lezen is nu het kwartje pas gevallenquote:
In een klas met 40 kinderen kun je ervan uitgaan dat je al die virussen wel gehad hebt.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer wat ik allemaal wel of niet heb gehad..
34 of max dacht ik dat ik heb meegemaaktquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:30 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In een klas met 40 kinderen kun je ervan uitgaan dat je al die virussen wel gehad hebt.
Dacht je dat het een pannenkoek was en zit ie op je plafond?quote:
Je killerparkiet heeft zeker een heul groot buikje nuquote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb hem weer gevonden, hij hing aan mijn mouw.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:36 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb hem weer gevonden, hij hing aan mijn mouw.
Ik houd niet zo van plastic en verf.quote:
Voor @Petziquote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van plastic en verf.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ookquote:
Funz.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookOf het eitje is van Petzi en we missen iets
Ah.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van plastic en verf.
[ afbeelding ]
Bewaar je idee maar voor je tekenshow.quote:
Weinig klachten in het modelbouwwereldje.quote:
bijna nooit is soms wel, koester dat!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Die tactiek probeer ik ook vaak bij dingen, werkt bijna nooit.
ik stuur u een wc rolquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weinig klachten in het modelbouwwereldje.
Als je mod af bent dan stopt ook de medicatie.quote:
waarom ben jij geen mod?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je mod af bent dan stopt ook de medicatie.
als het maar een fijne bank is danquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hier is nog geen coronavirus. Ik zit gewoon met m'n lief op de bank.
Waarom wel?quote:
Prachtbank. Voorheen moest je toch minstens 150 posts doen in dit topic om daarop plaats te mogen nemen.quote:
Medicatie?quote:
De paarden hier zijn dol op mij.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ben je al helemaal geaccepteerd? Mocht je de paarden van de herauten aaien?
Ow dat deed ik altijd al.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier tegenwoordig zo rustig dat ik hier alleen nog kom voor meditatie.
Ik heb nog wel een zielig verhaal. Bruno is geadopteerd gisteren. Beetjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is hier tegenwoordig zo rustig dat ik hier alleen nog kom voor meditatie.
Laat het Scrut maar niet horen dat je mij skat noemt.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zielig verhaal. Bruno is geadopteerd gisteren. Beetje![]()
ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat het Scrut maar niet horen dat je mij skat noemt.
Waarom is dat zielig?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zielig verhaal. Bruno is geadopteerd gisteren. Beetje![]()
Omdat het niet enorm leuk is om afscheid te nemen van een hond waar je 3,5 maand mee hebt geleefd, waar je aan gehecht bent, waar je stapelgek op bent.quote:
Mist Winnie Bruno toch ook wel een beetje?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het niet enorm leuk is om afscheid te nemen van een hond waar je 3,5 maand mee hebt geleefd, waar je aan gehecht bent, waar je stapelgek op bent.
Stuur je die cd-rom nog steeds iedere maand naar Amsterdam?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even dm-en. Hij zal ook wel weer aan een internetupdate toe zijn.
Ja, echt wel sneu. Steeds naar de deur kijken, wandelen wil ze niet echt. Had ik totaal niet verwacht.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mist Winnie Bruno toch ook wel een beetje?
ja, doe de floppies maar snel sturenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zal hem wel even dm-en. Hij zal ook wel weer aan een internetupdate toe zijn.
Dat is idd wel minder.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat het niet enorm leuk is om afscheid te nemen van een hond waar je 3,5 maand mee hebt geleefd, waar je aan gehecht bent, waar je stapelgek op bent.
Ik vermoed dat daar een flinke stapel ligt. Werkt ‘Scrut-Vlieland’ ook gewoon?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Stuur je die cd-rom nog steeds iedere maand naar Amsterdam?
Ja, da komp wel an.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat daar een flinke stapel ligt. Werkt ‘Scrut-Vlieland’ ook gewoon?
Zout gebruiken.quote:
In je hol natuurlijk.quote:
Geen teenslippers op het strand gebruiken.quote:
Je wil niet weten hoever dat lopen is. Helaas geen tram hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen teenslippers op het strand gebruiken.
Een aangespoelde neppert uit China.quote:
kook dan ook niet zoveel rijstquote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, die had gewoon teveel gegeten vandaag.
Bij vloed valt het wel mee.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoever dat lopen is. Helaas geen tram hier.
Het wordt tijd om je medicatie in te nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |