abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192898574
  vrijdag 1 mei 2020 @ 21:45:07 #2
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192898749
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 21:13 schreef Blues het volgende:

[..]

Welk boek?

En dan zelf in slaap vallen bij kind.
Been there done that _O-
Harry Potter..

Deel met professor Omber; niet door te komen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 1 mei 2020 @ 22:05:08 #3
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192899029
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 21:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Harry Potter..

Deel met professor Omber; niet door te komen.
Mijn favoriet O+
Spoilers!
  vrijdag 1 mei 2020 @ 22:26:33 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_192899323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 19:10 schreef z80 het volgende:

[..]

Aparte muzieksmaak heb je.
Hoezo??

Heb SOAD, Rammstein, Gorefest, Alanis Morisette , The Gathering nog niet gehad :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_192899748
Alanis Morisette *O*
pi_192900329
Er vliegen hier een volwassen kat en kittens over stoelen, banken en tafels.... eerste glas is al over de vloer gegaan, gelukkig had ik bedacht dat ik zin had in water. Jammer wel dat het glas net gevuld was.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192900735
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoezo??

Heb SOAD, Rammstein, Gorefest, Alanis Morisette , The Gathering nog niet gehad :D
Niks mis mee.
pi_192900745
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er vliegen hier een volwassen kat en kittens over stoelen, banken en tafels.... eerste glas is al over de vloer gegaan, gelukkig had ik bedacht dat ik zin had in water. Jammer wel dat het glas net gevuld was.
Zo gaat dat hier nu ze 3 jaar oud zijn nog steeds met enige regelmaat _O-
pi_192901001
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Zo gaat dat hier nu ze 3 jaar oud zijn nog steeds met enige regelmaat _O-
Krabben ze ook je oor open als ze over je heen vliegen? Hier net wel ;(
Tijd voor bed!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 2 mei 2020 @ 05:56:55 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192902656
}:|

Vroeg wakker

Ik las het vorige topic terug en
- hier 1 rokje en wat werkjurkjes.. Ik ben op dit moment enorm gecharmeerd van maxi-jurken , maar die staan me helaas meestal niet ( wordt nog wat met het uitzoeken van een trouwjurk :o )
- Wij hebben nog wel wat sigme stukken :Y) de vleesribben stonden op de planning voor de BBQ voor morgen, maar geen idee of die nog door kan gaan
- ~O> voor Krea.. vind je het ook fijn dat je nu drukker bent?
- :* voor uniek. Heb je nog een antistoffen test ( kunnen) laten doen? @candaas/Tele Hoe lang blijven antistoffen eigenijk in je bloed?
- En haar , ik heb gelukkig lang haar wat meestal toch wel in een vlecht zit. Ik vlecht het iedere dag wel een keer in , haal het uit, doe het in een knot, dan weer los , etc etc.. het zit meestal niet langer dan 1 uur hetzelfde.. een voorlopig is een kapper niet nodig .. als de tondeuse hier bezorgd is, ga ik wel een poging doen voor het gaat van K. :o

De rest ben ik vergeten :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_192902665
Mogge!
Hier ook mooi bijtijds wakker. En op. En naar buiten. Lammetje een fles warme melk O+

Oh, en mijn haar kan wel een jaar zonder kapper zonder dat iemand dat ziet. Ook wel 5 denk ik :')
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192903048
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 00:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Krabben ze ook je oor open als ze over je heen vliegen? Hier net wel ;(
Tijd voor bed!
Dat is wel echt een vervelend plekje :/

Ben altijd bang als ze zo laag vliegen en ik lig in bed ... dat ze per ongeluk even een nageltje in je oog zetten ofzo.
pi_192903064
Goeiemorgen.

Pff, duutser is met oudste naar de HAP, hij had een appel gesneden en daarna in z'n ogen gewreven, en z'n oog is zo opgezwollen dat hij het niet meer open krijgt.

Fijne zaterdagmorgen zo.

Zometeen maar eens wafels voorbereiden voor een laat ontbijt...
pi_192903124
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2020 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hoezo??

The Gathering O+ Rammstein O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192903135
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen.

Pff, duutser is met oudste naar de HAP, hij had een appel gesneden en daarna in z'n ogen gewreven, en z'n oog is zo opgezwollen dat hij het niet meer open krijgt.

Fijne zaterdagmorgen zo.

Jagar :o Jullie hebben geen geluk geloof ik :* Hopelijk is het snel verholpen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192903245
quote:
Goeiemorgen.

Fijne zaterdagmorgen zo.

Klein appelallergietje?
Wel een heftige reactie :(
pi_192903269
quote:
Goeiemorgen.

Fijne zaterdagmorgen zo.

Woah. Wist je dat ie allergisch is voor appels?

Hier overigens ook dikke-ogen-zaterdag. Bij mij, denk ik, hooikoorts. Ze waren dik en zaten flink dicht + wazig vanochtend.

Ook Dora is al een paar dagen aan het prutten met d'r ogen. Komt rotzooi uit en ik vind het er ook 'geirriteerd' uitzien. Dikke oogranden, waterig, pruttel. Ze knippert ook veel. Dus we zijn weer begonnen met druppelen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_192903400
quote:
Goeiemorgen.

Fijne zaterdagmorgen zo.

Oh bah, wat eng.
We have far more in common than that which devides us..
pi_192903490
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 08:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is wel echt een vervelend plekje :/

Ben altijd bang als ze zo laag vliegen en ik lig in bed ... dat ze per ongeluk even een nageltje in je oog zetten ofzo.
Ook al eens meegemaakt met een speelse moederpoes... nagel recht in mijn ooghoek, je ziet nu nog het littekentje. Daar ben ik toen wel erg van geschrokken, omdat dat mijn goede oog is. Als ze een paar mm naar rechts had geklauwd had ik (in ieder geval voor een poosje) blindemannetje mogen spelen :X
Beestje kon er niks aan doen natuurlijk, maar daarna lag ik een stuk minder rustig, zeg maar.
pi_192903495
quote:
Goeiemorgen.

Fijne zaterdagmorgen zo.

Schrik :o

En wat de rest vraagt: bekende appel allergie?
pi_192903553
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 09:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ook al eens meegemaakt met een speelse moederpoes... nagel recht in mijn ooghoek, je ziet nu nog het littekentje. Daar ben ik toen wel erg van geschrokken, omdat dat mijn goede oog is. Als ze een paar mm naar rechts had geklauwd had ik (in ieder geval voor een poosje) blindemannetje mogen spelen :X
Beestje kon er niks aan doen natuurlijk, maar daarna lag ik een stuk minder rustig, zeg maar.
Snap ik helemaal...

Hier zitten ze vaak op het hoofdeind van het bes om elkaar te bespringen...
Dat is vaak zo dat ze mn bed niet eens raken voordat ze na het voeteneind ergens landen...

Maar soms sneakt er eentje het bed op en dan raussen ze het hele bed over.
Ik lig nooit heel gemakkelijk als er eentje daarboven zit dus.

Maar je oor is wel een ander vervelend plekje toch. Ook al is er minder kans op blijvende schade.
pi_192903561
Nee, geen bekende appel allergie bij hen. Werk Hooikoorts (berken allergie), en ik heb zelf veel last van de kruisallergie met appel. Hij tot nu toe niet, eet al tijden een appel per dag...

Na corona maar eens een allergie test doen...
  zaterdag 2 mei 2020 @ 09:42:47 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192903571
Goedemorgen. De ass van het weiland gaat gekickt worden vandaag. En ik ga een paar wassen draaien, verder niets. Koekjesrecepten zijn al uitgezocht. Overzichtelijke dag voor de verandering.

Vanavond bavette met aardappelkroketten :9~
Spoilers!
pi_192903595
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, geen bekende appel allergie bij hen. Werk Hooikoorts (berken allergie), en ik heb zelf veel last van de kruisallergie met appel. Hij tot nu toe niet, eet al tijden een appel per dag...

Na corona maar eens een allergie test doen...
Wel schrikken dus.

Al wat gehoord?
pi_192903821
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2020 09:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wel schrikken dus.

Al wat gehoord?
Ze waren na een half uur al thuis. Medicijnen gekregen en klaar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')