Harry Potter..quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Welk boek?
En dan zelf in slaap vallen bij kind.
Been there done that
Mijn favorietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Harry Potter..
Deel met professor Omber; niet door te komen.
Hoezo??quote:
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoezo??
Heb SOAD, Rammstein, Gorefest, Alanis Morisette , The Gathering nog niet gehad
Zo gaat dat hier nu ze 3 jaar oud zijn nog steeds met enige regelmaatquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er vliegen hier een volwassen kat en kittens over stoelen, banken en tafels.... eerste glas is al over de vloer gegaan, gelukkig had ik bedacht dat ik zin had in water. Jammer wel dat het glas net gevuld was.
Krabben ze ook je oor open als ze over je heen vliegen? Hier net welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier nu ze 3 jaar oud zijn nog steeds met enige regelmaat
Dat is wel echt een vervelend plekje :/quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Krabben ze ook je oor open als ze over je heen vliegen? Hier net wel
Tijd voor bed!
The Gatheringquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoezo??
Heb SOAD, Rammstein, Gorefest, Alanis Morisette , The Gathering nog niet gehad
Jagarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen.
Pff, duutser is met oudste naar de HAP, hij had een appel gesneden en daarna in z'n ogen gewreven, en z'n oog is zo opgezwollen dat hij het niet meer open krijgt.
Fijne zaterdagmorgen zo.
Zometeen maar eens wafels voorbereiden voor een laat ontbijt...
Klein appelallergietje?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen.
Pff, duutser is met oudste naar de HAP, hij had een appel gesneden en daarna in z'n ogen gewreven, en z'n oog is zo opgezwollen dat hij het niet meer open krijgt.
Fijne zaterdagmorgen zo.
Woah. Wist je dat ie allergisch is voor appels?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen.
Fijne zaterdagmorgen zo.
Oh bah, wat eng.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen.
Fijne zaterdagmorgen zo.
Ook al eens meegemaakt met een speelse moederpoes... nagel recht in mijn ooghoek, je ziet nu nog het littekentje. Daar ben ik toen wel erg van geschrokken, omdat dat mijn goede oog is. Als ze een paar mm naar rechts had geklauwd had ik (in ieder geval voor een poosje) blindemannetje mogen spelenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is wel echt een vervelend plekje :/
Ben altijd bang als ze zo laag vliegen en ik lig in bed ... dat ze per ongeluk even een nageltje in je oog zetten ofzo.
Schrikquote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen.
Fijne zaterdagmorgen zo.
Snap ik helemaal...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ook al eens meegemaakt met een speelse moederpoes... nagel recht in mijn ooghoek, je ziet nu nog het littekentje. Daar ben ik toen wel erg van geschrokken, omdat dat mijn goede oog is. Als ze een paar mm naar rechts had geklauwd had ik (in ieder geval voor een poosje) blindemannetje mogen spelen
Beestje kon er niks aan doen natuurlijk, maar daarna lag ik een stuk minder rustig, zeg maar.
Wel schrikken dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:41 schreef Jagärtrut het volgende:
Nee, geen bekende appel allergie bij hen. Werk Hooikoorts (berken allergie), en ik heb zelf veel last van de kruisallergie met appel. Hij tot nu toe niet, eet al tijden een appel per dag...
Na corona maar eens een allergie test doen...
Ah fijnquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze waren na een half uur al thuis. Medicijnen gekregen en klaar...
Die van jou hebben echt ingebouwde springveren he?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Snap ik helemaal...
Hier zitten ze vaak op het hoofdeind van het bes om elkaar te bespringen...
Dat is vaak zo dat ze mn bed niet eens raken voordat ze na het voeteneind ergens landen...
Maar soms sneakt er eentje het bed op en dan raussen ze het hele bed over.
Ik lig nooit heel gemakkelijk als er eentje daarboven zit dus.
Maar je oor is wel een ander vervelend plekje toch. Ook al is er minder kans op blijvende schade.
Gelukkig maar! Anti allergie spul werkt vaak snel, fijn dat ze gauw aan de beurt waren.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze waren na een half uur al thuis. Medicijnen gekregen en klaar...
Sterkte voor je weiland, kick it!quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. De ass van het weiland gaat gekickt worden vandaag. En ik ga een paar wassen draaien, verder niets. Koekjesrecepten zijn al uitgezocht. Overzichtelijke dag voor de verandering.
Vanavond bavette met aardappelkroketten
Awquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Arme jochie vanmorgen vroeg
[ afbeelding ]
Een uurtje later ging het al veel beter!
Och.. arm ventjequote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg boks! Ik wil ook al tijden een maxijurk, maar niet te vinden, ze maken me echt boertigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 05:56 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Vroeg wakker
Ik las het vorige topic terug en
- hier 1 rokje en wat werkjurkjes.. Ik ben op dit moment enorm gecharmeerd van maxi-jurken , maar die staan me helaas meestal niet ( wordt nog wat met het uitzoeken van een trouwjurk)
- Wij hebben nog wel wat sigme stukkende vleesribben stonden op de planning voor de BBQ voor morgen, maar geen idee of die nog door kan gaan
-voor Krea.. vind je het ook fijn dat je nu drukker bent?
-voor uniek. Heb je nog een antistoffen test ( kunnen) laten doen? @:candaas/Tele Hoe lang blijven antistoffen eigenijk in je bloed?
- En haar , ik heb gelukkig lang haar wat meestal toch wel in een vlecht zit. Ik vlecht het iedere dag wel een keer in , haal het uit, doe het in een knot, dan weer los , etc etc.. het zit meestal niet langer dan 1 uur hetzelfde.. een voorlopig is een kapper niet nodig .. als de tondeuse hier bezorgd is, ga ik wel een poging doen voor het gaat van K.![]()
De rest ben ik vergeten
Och erm. Dat ziet er verschrikkelijk uit, wat zullen jullie geschrokken zijn. Maar wafels maar veel goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik eet een avocado altijd gewoon los.. of op een crackerquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fijn dat het weer goed gaat Jagar.
SC, wat doe ik deze week met avocado en/of koolsla? Geen okonomyaki. Misschien gado gado.
Dat gaat ook zeker gebeuren. En vanavond door de koolsla. Misschien maak ik pasta met avocado, dat is een optie. Die zet ik onder voorbehoud op de lijst.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik eet een avocado altijd gewoon los.. of op een cracker
Mja.. adhd+ vrees ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die van jou hebben echt ingebouwde springveren he?![]()
Hier zijn ze de trappen aan het verkennen. Ik zit rustig in de woonkamer en hoor af en toe gerommel vanuit de gang. Ze melden zich wel als ze moe worden, denk ik.
Kan ik intussen mooi een aanvang maken met mijn LOTR marathon![]()
Vanmiddag quiche maken en vanavond laat ik TGTG voor me koken.
[..]
Gelukkig maar! Anti allergie spul werkt vaak snel, fijn dat ze gauw aan de beurt waren.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Ondertussen ligt er hier een kater Die op borsthoogte is gesetteld terwijl ik probeer te lezen over narcisten en core shame met koffie.
Ik heb te weinig handen.
Hehe leuk toch... beter dan dat ze de hele dag liggen te slapenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
De diva’s worden deze maand 9. Nika is een blh en bij het karakter hoort dat ze vanaf 2 jaar erg rustig worden en geen “gekke 5 minuten “ meer hebben. Niets van gemerkt nog. En elin holt hier momenteel ook door het huis.
Mja merk het bij mijn lief thuis..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan zijn htktjes toch rustiger. 11 en 12 jaar oud en heel af en toe de gekke vijf minuten.
Dat opvangpoes nog zo rondraast heeft met haar leeftijd te maken, het tienermoedertje. Die is nu zowat uitgemoederd dus kan weer lekker los
Het is maar een paar keer per dag, verder slapen ze. Nika in haar hangmand en Elin overal en ‘s nachts op bed. Nika is een hele bange kat, die wegsprint wanneer je in de buurt komt, maar nu ik zo lang thuis ben is ze heel anders aan het worden. ‘s Morgens wil ze niet uit haar surefeeder eten maar eerst een paar losse brokjes en dan komt ze ook echt voor me staan miauwen, zo schattigquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehe leuk toch... beter dan dat ze de hele dag liggen te slapen
Al vind ik het wel heerlijk als ze gewoon op schoot slapen. Dat doen de heren ook regelmatig gelukkig.
En als ik sochtends wakker word ligt de ene meestal op mn arm of schouder te slapen danwel gewoon wakker te wachten tot ik ook wakker word.
Beetje overdreven klef is hij wel
And proud of itquote:
Pingpongbalogen. Had ik eens na een huisdier geaaid.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:34 schreef Jagärtrut het volgende:
Goeiemorgen.
Fijne zaterdagmorgen zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |