Nou Jinek bijvoorbeeld, die als een haai iets wil horen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:49 schreef _I het volgende:
[..]
Wie is die men?
Hij zegt iets, men reageert. Is toch niemand bezig met hypotheses.
mekuBoniquote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou Jinek bijvoorbeeld, die als een haai iets wil horen.
Terwijl de beste man zegt dat er eerst nog onderzoek plaats moet vinden voordat men conclusies kan trekken.
Er zijn veel mensen die zeggen dat we dit allemaal later wel een keer zien. Er je hier zorgen over maken is omdat je dan egoist bent die alleen maar naar de kroeg wil ofzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
Schijnbaar iets van voor corona. Al zal het probleem alleen maar groter worden.
De gemeentes hebben al jaren moeite met de zorgkosten, eigenlijk al vanaf het begin van de WMO. Heeft niks, maar dan ook helemaal niks met het Covid virus te maken. Off topic dus en paniekzaaierij.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:56 schreef JANdeDERDE het volgende:
https://www.rtvutrecht.nl(...)re-keuzes-nodig.html
BREDER PROBLEEMDe Bilt is niet de enige gemeente die worstelt met de zorgkosten, bleek eerder al uit een rondgang van RTV Utrecht. In november gaven zestien gemeenten in de provincie Utrecht aan een fors tekort te hebben. Wat het lastig voor de gemeenten maakt is dat ze ondanks dat ze niet genoeg budget hebben, ze wel wettelijk verplicht zijn de zorg te leveren.
Schijnbaar iets van voor corona. Al zal het probleem alleen maar groter worden.
Als rutte en de jonge zo doorgaan, valt er weinig meer te openen als het virus weg is.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:24 schreef hooibaal het volgende:
Rutte en de Jonge maken nog relatief subtiel duidelijk dat die horeca-ondernemer die op 1 juni zijn café's open wil gooien uit protest misschien nog even goed over zijn actie moet nadenken:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)wereld-verlengd.html
Klopt, vanuit de overheid als vanuit het bedrijfsleven.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als rutte en de jonge zo doorgaan, valt er weinig meer te openen als het virus weg is.
Vanwaar de continue verwijzing naar 'als het virus weg is'? Denk beter dat we maar moeten accepteren dat het er is. Of wil hij iedereen huisarrest blijven geven?
Denk dat je verder komt met een routemap zoals alle andere landen om ons heen inmiddels.
Kneuzencircus dit.
Een exit bedoel je, dat zal gaan in kleine stapjes.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als rutte en de jonge zo doorgaan, valt er weinig meer te openen als het virus weg is.
Vanwaar de continue verwijzing naar 'als het virus weg is'? Denk beter dat we maar moeten accepteren dat het er is. Of wil hij iedereen huisarrest blijven geven?
Denk dat je verder komt met een routemap zoals alle andere landen om ons heen inmiddels.
Kneuzencircus dit.
Dat zal zo gaan idd, in andere landen. Hier in NL blijft het kabinet wachten tot het virus weg is, zo blijkt uit rutte's woorden iedere keer.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:09 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Een exit bedoel je, dat zal gaan in kleine stapjes.
Enige wat de covid er aan bijdraagt is een extra smoes om moeilijk te gaan doen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:34 schreef falling_away het volgende:
[..]
De gemeentes hebben al jaren moeite met de zorgkosten, eigenlijk al vanaf het begin van de WMO. Heeft niks, maar dan ook helemaal niks met het Covid virus te maken. Off topic dus en paniekzaaierij.
Bedrijfsleven moet harder zijn naar de overheid, zeker nu de omringende landen losser komen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 00:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt, vanuit de overheid als vanuit het bedrijfsleven.
Ben benieuwd, denk het niet anders kunnen ze het staatsinfuus vergeten.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bedrijfsleven moet harder zijn naar de overheid, zeker nu de omringende landen losser komen.
Ik denk dat 20 Mei een goede richtlijn is. alsof Rutte ooit tegen de stroom ingaat. Even geduld nog.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:26 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat zal zo gaan idd, in andere landen. Hier in NL blijft het kabinet wachten tot het virus weg is, zo blijkt uit rutte's woorden iedere keer.
Ik vraag mij oprecht af hoe hij het land dan ziet tegen, pak weg, december?
Ik vraag me ook oprecht af hoe alle lockdowners hier het zien. Wat is hun visie op de nabije toekomst?
Datgene wat met leugens aan elkaar zit en waarvan veruit het grootste deel absoluut niet bij het mkb terecht komt?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:29 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ben benieuwd, denk het niet anders kunnen ze het staatsinfuus vergeten.
13e komt er een nieuwe persconferentie, week voor de versoepeling (denk ik).quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Datgene wat met leugens aan elkaar zit en waarvan veruit het grootste deel absoluut niet bij het mkb terecht komt?
Mjah, ik geef het tot mei dit...
Hoe zie je dat precies voor je? Dan staat er gewoon een handhaver in je zaak. Gelijk 4000 euro strafbeschikking.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bedrijfsleven moet harder zijn naar de overheid, zeker nu de omringende landen losser komen.
en dat zou ook verklaren waarom er in bepaalde gebieden veel meer Corona patienten zijn..quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:05 schreef Noek het volgende:
Nieuwe dag,weer iets met mogelijk nieuws.
Omdat de ouderen geen bmr-vaccinaties hebben gehad, verloopt hun beeld niet mild. Dat lijkt me vrij mild uitgedrukt ook.
https://nos.nl/artikel/23(...)vid-19-infectie.html
Goed verhaal! Fijn dat er veel meer opties zijn dan die vaccinatie.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:05 schreef Noek het volgende:
Omdat de ouderen geen bmr-vaccinaties hebben gehad, verloopt hun beeld niet mild. Dat lijkt me vrij mild uitgedrukt ook.
Of juist meer corona doden?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:07 schreef just me het volgende:
[..]
en dat zou ook verklaren waarom er in bepaalde gebieden veel meer Corona patienten zijn..
Nederlanders lijken wel zo te zijn. Als het echter puntje bij paaltje komt breekt vrijwel nooit de pleuris uit.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 01:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik denk dat 20 Mei een goede richtlijn is. alsof Rutte ooit tegen de stroom ingaat. Even geduld nog.
En anders breekt de pleuris uit in de horeca en dat weet hij.
Dat weet je en waarom gaat die drol er dan zitten, al die wetenschappers geilen op de aandacht. En daarom roepen ze maar wat, dat is het hele verrotte aan het academische stelsel er is een foute prikkel om te scoren. Niet iedereen doet dat maar velen laten ethiek en de fundamenten van de wetenschap volledig varen voor het eigen ego.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 22:51 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nou Jinek bijvoorbeeld, die als een haai iets wil horen.
Terwijl de beste man zegt dat er eerst nog onderzoek plaats moet vinden voordat men conclusies kan trekken.
quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:05 schreef Noek het volgende:
Dat verklaart alvast niet de verschillen tussen de landen. Ik zie trouwens niet hoe vaccinatie tegen mazelen verschil zou maken, mazelen is zo besmettelijk dat haast iedereen het kreeg toen er nog geen vaccin was. Je zou verwachten dat dat evenveel bescherming biedt.quote:De kinderen die destijds als eersten een bmr-vaccinatie kregen, zijn in Duitsland tussen de 40 en 49 jaar, in Spanje tussen de 30 en 39 jaar en in Italië tussen de 20 en 29 jaar. Jongere leeftijdscategorieën dan de genoemde hebben de bmr-prik aangeboden gekregen, oudere niet.
Dat treft, die heb ik 2 of 3 keer gehad...quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:05 schreef Noek het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |