quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:
quote:
Beste aflevering in TIJDENquote:Op donderdag 30 april 2020 20:15 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Godverdomme iedereen is op dreef vandaag ahahahahahaha
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
als dit een tweede date word, eet ik mn schoen op
quote:
Hoe is datquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:18 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Was het elke week dag maar zo grappig, tering zeg
Seizoen mag van mij wel half zo kort en dan alleen de grappige en geslaagde dates, maarjaquote:Op donderdag 30 april 2020 20:18 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Was het elke week maar zo grappig, tering zeg
Heeft Petra je een beetje opgewarmd?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Craptacular het volgende:
Dank voor het lachen mensen. Ik gaat maar eens fappen
Misschien heeft margaretha_01 nog wel een leuk outfitje in LIF gepostquote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Craptacular het volgende:
Dank voor het lachen mensen. Ik gaat maar eens fappen
Meer dan een volledig topic erdoorheenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:21 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij heb ik een epic aflevering gemistZo te zien aan de laatste tien reacties.
WAT.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Meer dan een volledig topic erdoorheen
Ho ho, nee nee!quote:Op donderdag 30 april 2020 20:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Pak de schoenen van mn vriendin wel...maatje 38
quote:
Koffie is toch juist laxerend? Of bedoelt hij dat met verlagendquote:Op donderdag 30 april 2020 20:26 schreef NoCigar het volgende:
Zo,'n aflevering brengt je stoelgang wel naar beneden zeg.
Ik neem toch geen NPO plus account jong gekquote:Op donderdag 30 april 2020 20:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hier moet ie straks of morgen verschijnen: https://www.npostart.nl/first-dates/BNN_101378960
de restrictie is erafquote:Op donderdag 30 april 2020 20:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik neem toch geen NPO plus account jong gek
Thanks baasje!quote:Op donderdag 30 april 2020 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
de restrictie is eraf
https://www.npostart.nl/first-dates/30-04-2020/BV_101396779
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe is het afgelopen met Joost en zijn date? Einde gemist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]Je maakt een grap. Alhoewel, hij kwam vrij nerveus over. Misschien als hij wat losser is, dat het wel een toffe dude isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gun hem wel een leuke meid.
Zij was ook wel een onzeker type natuurlijk. Ik denk dat ze hem door haar eigen verleden wel een kans wilde geven in een andere setting.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je maakt een grap. Alhoewel, hij kwam vrij nerveus over. Misschien als hij wat losser is, dat het wel een toffe dude isIk gun hem wel een leuke meid.
Ik zie liever een Joost dan zo'n pipo van een filmmaker die gister te zien was. Zo ontzettend vol van zichzelf, verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 april 2020 21:00 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zij was ook wel een onzeker type natuurlijk. Ik denk dat ze hem door haar eigen verleden wel een kans wilde geven in een andere setting.
Of ze hebben alleen de meest awkward momenten uitgezonden en was hij verder wel leuk.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 30 april 2020 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zie liever een Joost dan zo'n pipo van een filmmaker die gister te zien was. Zo ontzettend vol van zichzelf, verschrikkelijk![]()
Nou ja, leuk. Hoop dat het wat wordt
Das voor #nofapquote:Op donderdag 30 april 2020 20:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Misschien heeft margaretha_01 nog wel een leuk outfitje in LIF gepost
Op het einde bij het afrekenen zag ze dat hij een beeetje loskwam en begon te lachen.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je maakt een grap. Alhoewel, hij kwam vrij nerveus over. Misschien als hij wat losser is, dat het wel een toffe dude isIk gun hem wel een leuke meid.
Echt zo een jaren 90 kapsel heeft zequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:32 schreef Poefbank het volgende:
Verschrikkelijk kort kapsel heeft ze. Wel een mooi gezicht.
Zou mij teveel afleidenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:33 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Echt zo een jaren 90 kapsel heeft ze
Echt hequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:34 schreef KennyPowers het volgende:
Zeuren over mannen in Beverwijk maar niks ondernemen om er weg te gaan
Told you soquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:34 schreef RipCity het volgende:
Echt een beverwijkse bazaar type idd
Zal wel voor een turk gaan
Domme geitquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:35 schreef DKUp het volgende:
Verkeerde types, ze valt niet op blond.
Al haar exen zijn blond...
Uhhhhh
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft een blouse met Tell Sell Diamant knoopjes die je er zelf op kunt strijken
Waarom?quote:
Alsof dat niet bij Samantha in Den Haag gezegd wordtquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:39 schreef RipCity het volgende:
Cool vet gaaf kicken awesome amazing..
Vermoeiend moet 't zijn op die scholen
Ah dat had ik gemistquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Veel ruzies gehad bij haar opleiding zei ze. Naais
OOOOOOOOOooooquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ze zei 1 meter 80
One hundred and eighty hahha snap je
Nummer?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
Ze lijkt enorm op een Poolse slet die ik ken
nou nou nouquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
Tis een mooi meiske om te zien iigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
Zijn baard heeft ook wel verzorging nodigquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Barman zit al in een soort coronatijd. Wat een haar in de nek.
Zo zo zoquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
Lijkt wel uit die hoek qua uiterlijk jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:45 schreef KennyPowers het volgende:
kinderlijk lachje welquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:45 schreef Sapstengel het volgende:
Leuk meisje wel dat dat bruine shirtje aan, zou wel met haar gematched willen worden. Schattig lachje.
quote:
Hoezo qua uiterlijk? Ziet hij er te vriendelijk uit?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
Die Simon is wel heel erg leuk. Alleen qua uiterlijk een bestfriendsforever.
Nee, gewoon niet mijn typequote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:49 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Hoezo qua uiterlijk? Ziet hij er te vriendelijk uit?
Oh, ik dacht in het algemeen hahaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet mijn typeLief gezicht wel.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:54 schreef itchycoo het volgende:
“Tijdens mijn studie was ik een drager”
Van allerhande SOA’s ja
Dat zijn allemaal mensen met hun eigen tanden nogquote:
nou en ook dan kun je onderhoud plegen!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 19:54 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal mensen met hun eigen tanden nog
Wie zegt dat hun dat niet hadden??quote:
Dat vind ik ook.quote:
Lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |