quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
quote:
quote:
Beste aflevering in TIJDENquote:Op donderdag 30 april 2020 20:15 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Godverdomme iedereen is op dreef vandaag ahahahahahaha
quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
als dit een tweede date word, eet ik mn schoen op
quote:
Hoe is datquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:18 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Was het elke week dag maar zo grappig, tering zeg
Seizoen mag van mij wel half zo kort en dan alleen de grappige en geslaagde dates, maarjaquote:Op donderdag 30 april 2020 20:18 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Was het elke week maar zo grappig, tering zeg
Heeft Petra je een beetje opgewarmd?quote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Craptacular het volgende:
Dank voor het lachen mensen. Ik gaat maar eens fappen
Misschien heeft margaretha_01 nog wel een leuk outfitje in LIF gepostquote:Op donderdag 30 april 2020 20:20 schreef Craptacular het volgende:
Dank voor het lachen mensen. Ik gaat maar eens fappen
Meer dan een volledig topic erdoorheenquote:Op donderdag 30 april 2020 20:21 schreef RickoKun het volgende:
Volgens mij heb ik een epic aflevering gemistZo te zien aan de laatste tien reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |