SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 10 (met Steffi, Michelle, Marnix, Jaap en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 11 (met Annemiek, Bastiaan, Frans, Geert Jan, Geert, Jan, Johan, John, Ronald en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________
Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/
De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw
De BZV-wiki vind je hier.![]()
Nog een preview:
https://www.ad.nl/show/bo(...)s-citytrip~a6b6713e/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En de voorbeschouwing voor zondag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 15:55 schreef stoker007 het volgende:
Nog een preview:
https://www.ad.nl/show/bo(...)s-citytrip~a6b6713e/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:01 schreef Burdie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door stoker007 op 30-04-2020 16:34:24 ]![]()
(Over Annemiek)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 16:21 schreef Eightyone het volgende:
(Over Annemiek)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje spuit elf reactie (en ik heb ook niet alles gelezen), maar ik kon me bij die weerzien-momenten best voorstellen dat je met zo'n camera erop toch een beetje terughoudend bent en ook weer even moet wennen aan elkaar.
Los daarvan zie ik ook niet zoveel leuke vonkende combinaties hoor. Treurnis!in de haak.![]()
Het viel me in de logeerweek op dat er uit Geert zelf niet zo veel komt op gebied van gesprekken, hij reageerde vooral op anderen en op wat er gebeurde. 1 op 1 lijkt dat nu bevestigd te worden.![]()
Plus dat de deur wel erg snel dicht ging na het bezoek. DOEIquote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Het viel me in de logeerweek op dat er uit Geert zelf niet zo veel komt op gebied van gesprekken, hij reageerde vooral op anderen en op wat er gebeurde. 1 op 1 lijkt dat nu bevestigd te worden.BAM
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Dat viel mij ook al op inderdaad!quote:Op donderdag 30 april 2020 18:00 schreef Banaanhangwagen het volgende:
Het viel me in de logeerweek op dat er uit Geert zelf niet zo veel komt op gebied van gesprekken, hij reageerde vooral op anderen en op wat er gebeurde. 1 op 1 lijkt dat nu bevestigd te worden.
Vind het wel een mooi figuur verderheerlijk droog en dat accent
prachtig!
![]()
Geert is een leuke vent.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:12 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op inderdaad!
Vind het wel een mooi figuur verderheerlijk droog en dat accent
prachtig!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nienke zegt in de nieuwe afleveringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:14 schreef W00fer het volgende:
Nienke zegt in de nieuwe afleveringLekker kort door de bocht weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 21:13 schreef W00fer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.![]()
quote:Op donderdag 30 april 2020 21:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]Waarom moet het in spoilers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Kap er dan meequote:Iedereen is een kutlultrut
Allemachtig, wat fokken die boeren toch altijd als konijnen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:28 schreef W00fer het volgende:
Interview met Boer Henk en Fiona
https://www.nhnieuws.nl/n(...)neringen-op-te-halenSnobs have more fun!
KLIK!![]()
Die met Annemiek op date gaat is vast van de redactie.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Zwemmen!
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.![]()
Of een castingbureau...quote:Op zondag 3 mei 2020 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Die met Annemiek op date gaat is vast van de redactie.![]()
SchotlandSchots accent
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Gecharterd, net al bij de dateablesquote:Op zondag 3 mei 2020 20:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Die met Annemiek op date gaat is vast van de redactie.![]()
Ik denk dat die ex van Jan gekluisterd voor de buis zit!
The secret of getting ahead is getting started![]()
Ik hou nog hoop voor Jan en Nienke. Die montage loopt gewoon te kloten
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Geert moet die vrouw helemaal niet.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Wat heeft ie gedaan? MIshandeld? Gestalkt?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik denk dat die ex van Jan gekluisterd voor de buis zit!Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Geert speelt het spel goed mee. Al weten wij beter
Zo afwachtend kwam Geert niet over, over de gehele linie van dit programma.
GEERT mist gewoon de chemie.The secret of getting ahead is getting started![]()
Geert met zijn geitenwollensokkenvest.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Hij mist Vera.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Zo afwachtend kwam Geert niet over, over de gehele linie van dit programma.
GEERT mist gewoon de chemie.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Milou wil niet op een boerderij en bastiaan wil geen lat relatie, hoe zou dit aflopen
Pinnen?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik denk dat ze een mooie sticker van Slistiaan gekregen heeft!quote:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Vruchtbaar.. pijnlijk
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Alleen een 2-persoonsbed op de kamers ? In ieder geval bij Geert Jan.
Verplicht batsen dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zou nu voor elk reisje tekenen. Maar normaal is dit wel het laatste op de lijst ja.quote:
Wat reageert Nienke vreemd.
Heb wel het idee dat zij het beide lastig vinden dat er een camera bij is.![]()
Hoe oud is Nienke? Ik vind haar wel leuk qua karakter.The secret of getting ahead is getting started![]()
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:38 schreef Em31 het volgende:
Wat reageert Nienke vreemd.
Heb wel het idee dat zij het beide lastig vinden dat er een camera bij is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
27 toch?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hoe oud is Nienke? Ik vind haar wel leuk qua karakter.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
KarineIk vind haar niet leuk geloof ik
quote:
Schotse ginger girlsquote:
Maar 1 nachtje in Edinburgh is wel jammer. Ik was er vorig jaar vier dagen en had er nog langer kunnen verblijven.mag het weten![]()
Vrouwen houden wel van iemand die constant op zoek is naar bevestiging toch?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Ze zullen idd in de rij voor hem staanquote:Op zondag 3 mei 2020 20:40 schreef matthijst het volgende:
Gast, ga lekker zuipen, pik een ander wijf op.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Huh?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:40 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik snap Karine wel, gaat wel heel snel allemaal
Zij schrijft op die dude toch.Haters everywhere but I don't really care.![]()
En die gast heeft 4 kinderen en neemt af en toe een snuifje? Why? Er lopen toch zat normale mannen rond op haar leeftijd....quote:know'm sayin?
word? word.![]()
Geert moet Angela echt niet laten lopen. Gewoon een leuke vrouw.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Misschien houdt ze ook wel van een snuifje.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
En die gast heeft 4 kinderen en neemt af en toe een snuifje? Why? Er lopen toch zat normale mannen rond op haar leeftijd....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eens, maar dat weet je tochal wel voor deze citytrip?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat je direct verliefd bent?
Had dan eerder bedankt.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ja, er is op het oog helemaal niets mis met haar. Niemand snapt dit.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
En die gast heeft 4 kinderen en neemt af en toe een snuifje? Why? Er lopen toch zat normale mannen rond op haar leeftijd....Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
De liefde spat van mijn scherm de laaste 10 minuten.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2020 20:43 schreef Mani89 het volgende:
De liefde spat van mijn scherm de laaste 10 minuten.
En ze had ook nog een kinderwens en hij kan niet meerquote:Op zondag 3 mei 2020 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
En die gast heeft 4 kinderen en neemt af en toe een snuifje? Why? Er lopen toch zat normale mannen rond op haar leeftijd....You can learn anything, the secret lies in discipline.
Toch baalt ie er nog steeds van dat die Vera weg is gegaan.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dit dus.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:41 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Dat betekent toch niet dat je direct verliefd bent?![]()
Benieuwd hoe het s'nachts bij Geert Jan en Karin gaat in het 2-persoonsbed.
Karin zal wel op de bank slapenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee gek.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, er is op het oog helemaal niets mis met haar. Niemand snapt dit.The secret of getting ahead is getting started![]()
Geert had gewoon gehoopt opp Vera. Dit wordt toch niks man. Het is echt tweede keus voor hem dit“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Zouden die twee geneukt hebben?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Zou Milou zijn slis gorgelen?The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Noorderlicht missen omdat je je door een slisbek laat nemen
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Zelfs geen goeie tweede keus. Het is het helemaal niet.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:44 schreef Poppejans het volgende:
Geert had gewoon gehoopt opp Vera. Dit wordt toch niks man. Het is echt tweede keus voor hem ditOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nou ja zo overtuigd leken ze nog niet van elkaar.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Het is echt grappig als straks blijkt dat het zowel bij Bastiaan als Jan gewoon goed zit
En dat baseer je op?quote:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Friendzonen heb je ook weinig aanquote:
Dus na een nachtje batsen begint ze te twijfelen? Zouden ze nog iets anders hebben doorgeknipt dan zijn zaadleiders?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Hij laat het echt aan alle kanten merken dat hij na de citytrip afhaakt.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zelfs geen goeie tweede keus. Het is het helemaal niet.![]()
Deze dude heeft vannacht cocaine gesnoven uit de bilnaad van die chick.
what happens in Edinghburgh stays in Edingburghnurgh![]()
Natuurlijk. Valt alleen tegen dat ze de camera er niet bij hadden staan.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik dacht heel even dat ze de hele nacht in haar badjas naast bed zou blijven staan. “Ja nee, ik sta hier prima hoor..”Go hard or go home![]()
Een lijntje snuif van haar buik gesnuiftquote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Gratis reisje voor Karine, die vleeshomp neemt ze op de koop toe.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Van bankje naar bankje lopen met geert JanYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Dat regenachtige weer. Dan kun je nog beter in Lapland zitten.The secret of getting ahead is getting started![]()
Guttegutquote:
Denk dat Geert Jan zijn joggingsbroek maar weer eens moet aantrekken. Misschien dat Karin daar wel gevoelens bij heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sterilisatie? Dan kunnen ze toch wel herstellen? Maarja sowieso snap ik jonge vrouwen niet die de tweede leg van een man willen leveren. Voor jou is het dan allemaal nieuw en bijzonder, en de man heeft het al veel vaker meegemaakt. Plus dat hele stiefkinderen gedoe.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En ze had ook nog een kinderwens en hij kan niet meerknow'm sayin?
word? word.![]()
Lapland lijkt me sowieso wel tof eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
Dat regenachtige weer. Dan kun je nog beter in Lapland zitten.Your beauty never ever scared me.![]()
Ja en? Moeten ze dan maar in kleding op bed gaan liggen?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
En dan ook vier(!) kinderen. Niet 1 of 2 ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:49 schreef alors het volgende:
[..]
Sterilisatie? Dan kunnen ze toch wel herstellen? Maarja sowieso snap ik jonge vrouwen niet die de tweede leg van een man willen leveren. Voor jou is het dan allemaal nieuw en bijzonder, en de man heeft het al veel vaker meegemaakt. Plus dat hele stiefkinderen gedoe.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Kloptquote:Op zondag 3 mei 2020 20:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lapland lijkt me sowieso wel tof eigenlijk.
Kijk mij eens in Lapland geweest zijn-post*![]()
![]()
Karin is ook helemaal geen type voor die Geert Jan. Kansloze keuze van allebei.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jan is de plaatselijke dealer al aan het zoeken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Karine is zo'n antiekbeurs-type die even extra lang blijft hangen bij de vitrines met diademen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die andere had idd veel beter bij hem gepast. Ook qua omvangquote:Op zondag 3 mei 2020 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Karin is ook helemaal geen type voor die Geert Jan. Kansloze keuze van allebei.![]()
![]()
Ik ken gekkere voorbeelden.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:51 schreef Pedroso het volgende:
Karin is ook helemaal geen type voor die Geert Jan. Kansloze keuze van allebei.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
SleestiaanThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Lapland, Malta, Schotland alledrie prima. Ik had mazzel met het weer in Edinburgh. Volop zon en 17 graden. Al had ik me ingesteld op het weer wat we nu zien met bzv
mag het weten![]()
Maar Nienke gaat in het komende half uur een draai van 360 graden maken of is dat weer zo gemonteerd?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2020 20:52 schreef Pedroso het volgende:
Jan is de plaatselijke dealer al aan het zoeken.
The secret of getting ahead is getting started![]()
Hontjes
Is dit het equivalent van de schattige olifanten en tijgers in Azië?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2020 20:54:31 ]![]()
Meer zo iemand die de manager wil spreken in de mediamarktquote:Op zondag 3 mei 2020 20:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Karine is zo'n antiekbeurs-type die even extra lang blijft hangen bij de vitrines met diademen.You can learn anything, the secret lies in discipline.
Stay tuned.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:53 schreef BlackNero het volgende:
Maar Nienke gaat in het komende half uur een draai van 360 graden maken of is dat weer zo gemonteerd?
En terug naar Drenthe
mag het weten![]()
Zo. Goeie schouders hallo.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Bram heeft de uitzendingen nog niet gekeken zeker.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dit gaat hem ook niet worden.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Ik moest aan Guurtje denken van Koefnoenquote:Op zondag 3 mei 2020 20:54 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Meer zo iemand die de manager wil spreken in de mediamarkt
quote:Op zondag 3 mei 2020 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Bram heeft de uitzendingen nog niet gekeken zeker.![]()
Vrouwenquote:
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Zo dit spat er van af.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Yvon staat net buiten beeld met een stok in Annemiek haar hol te douwen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ze kan het wel op hemKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
'Het zou wel kunnen'. Annemiek samengevat.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Die waren toen nog niet uitgezonden...quote:Op zondag 3 mei 2020 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Bram heeft de uitzendingen nog niet gekeken zeker."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Leuk koppie, goede studie, slim, stoer. Zo'n type dat goed is in alles wat hij doet.
Lekker ventje, Annemiek heeft een natte kut.![]()
Annemiek heeft de omgeving inderdaad prachtig ingericht.
Om die doos nat te maken ofzo?quote:Op zondag 3 mei 2020 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Yvon staat net buiten beeld met een stok in Annemiek haar hol te douwen.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Het is hier wel mooi hoor.
Dank je.
Wtf heb jij ervoor gedaan dan, annemiek.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Bram is normaal meer van het standje amazoneKein gewalt! Wir sind das volk!
Nou ja, als hij wil verhuizen naar Drenthe, goed tochYou can learn anything, the secret lies in discipline.
Erik neemt nu een overdosis HEMA gelThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Stuk beter dan maagd Erik met zijn potgelkapsel.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:57 schreef RamboDirk het volgende:
Leuk koppie, goede studie, slim, stoer. Zo'n type dat goed is in alles wat hij doet.
Lekker ventje, Annemiek heeft een natte kut.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik niet, jij wel?quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Voelt heel geforceerdquote:
Daten onder begeleiding
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Huh? Ze is enthousiast over hem.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Klopt, nu is er maar 1 autist in de relatie. Dat scheelt.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:58 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Stuk beter dan maagd Erik met zijn potgelkapsel.![]()
De papa van Annemiek. Is wel zo halal.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Goed puntquote:Op zondag 3 mei 2020 20:58 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee iedereen moet wegblijven met hun coronaYour beauty never ever scared me.![]()
Dat.quote:Op zondag 3 mei 2020 20:58 schreef Em31 het volgende:
Ze vind 'm wel leuk.
Dit heeft ze nog nooit over die andere jongens gezegd
En is ook wel een leukere jongen als je het mij vraagt. Slimme jongen.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nondepinnekes
Vind hem veel van Jelte weg hebben eerlijk gezegdquote:Op zondag 3 mei 2020 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
En is ook wel een leukere jongen als je het mij vraagt. Slimme jongen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ja vind ik ookquote:Op zondag 3 mei 2020 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat.
En is ook wel een leukere jongen als je het mij vraagt. Slimme jongen.![]()
![]()
Met die Bram voelt toch wel wat als beflikkering.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
“Ja hoor wij hebben het wel over het landschap, ja zeker”
Top Geert. Succes incoming.
Wat moet een “slimme” jongen met zo’n dom autistisch wijf?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vind hem veel van Jelte weg hebben eerlijk gezegd
En vrouwen willen toch juist een dommere vent![]()
Angela is niet zo moeilijk volgens mij, Geert steekt alleen geen poot uit en zit alleen maar dom te lullen. Dat wordt geen neukfestijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Aan die Geert ga je je op een gegeven moment wel irriteren lijkt me. Met dat non chalante "ik ben zo nuchter" limburgse houdinkje.![]()
Klopt vrouwen willen alleen maar een domme vent.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:01 schreef EendjeTwee het volgende:
[..]
Wat moet een “slimme” jongen met zo’n dom autistisch wijf?
Vera wilde hij anders wel aanraken."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Had ik in geen miljoen jaar gezegdquote:Op zondag 3 mei 2020 21:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Vind hem veel van Jelte weg hebben eerlijk gezegd
Niet moeilijk als in?quote:Op zondag 3 mei 2020 21:01 schreef Pedroso het volgende:
Angela is niet zo moeilijk volgens mij, Geert steekt alleen geen poot uit en zit alleen maar dom te lullen. Dat wordt geen neukfestijn.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Geert had er liever met Vera willen zijn.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat. Hij wil Angela gewoon niet, want anders was hij wel meteen bovenop haar gedokenquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Gewoon een onzekere maagd die op deze manier hoopt eindelijk eens een chick te scoren.quote:Op zondag 3 mei 2020 21:01 schreef EendjeTwee het volgende:
[..]
Wat moet een “slimme” jongen met zo’n dom autistisch wijf?
Dat is geen houding, zo is Geert. Er zit gewoon niet meer in. Die lag al uitgeblust op de bank in de logeerweek.Go hard or go home
Forum Opties Forumhop: Hop naar: