ik kijk wel als ik een unban krijgquote:Op donderdag 30 april 2020 12:42 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mensen, onthoud. 19:30 Stream vanavond
Hebben we een mooie oplossing voor. Niet kijken.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
ik kijk wel als ik een unban krijg
Dat zou echt een dikke fuck you zijn naar zijn fans zegquote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
En die 19:30 wordt niet plotseling 90 minuten vervroegd of zo?
Ohja, iedereen moet lief doen tegen Bradge en optyfen als ze klagen. Maar andersom natuurlijk niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hebben we een mooie oplossing voor. Niet kijken.
Braad = Godquote:Op donderdag 30 april 2020 12:50 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ohja, iedereen moet lief doen tegen Bradge en optyfen als ze klagen. Maar andersom natuurlijk niet.
Denk dat ik de oplossing al weet.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Dat zou echt een dikke fuck you zijn naar zijn fans zeg
quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hebben we een mooie oplossing voor. Niet kijken.
Jeetje. Misschien is het tijd voor een pizzaatje als lunch? je bent jezelf niet als je honger hebt en je komt nogal geagiteerd over.quote:
Over een half uurtje dusquote:
Ben wel een beetje klaar met die bullshit en dat getroll in deze reeks, logisch dat ik op een gegeven moment ook gewoon kut ga reageren.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:54 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
Jeetje. Misschien is het tijd voor een pizzaatje als lunch? je bent jezelf niet als je honger hebt en je komt nogal geagiteerd over.
Waarschijnlijk wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:43 schreef Chia het volgende:
En die 19:30 wordt niet plotseling 90 minuten vervroegd of zo?
Een goede rotirol, broodje hete kip en de volgende dag huilend schijtenquote:Op donderdag 30 april 2020 12:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Naar aanleiding van een ander topic raad ik wel aan de eerstvolgende bestelling bij een Surinaamse tent te plaatsen.
Dan blijft mijn advies nog altijd staan op basis van die andere comment.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met die bullshit en dat getroll in deze reeks, logisch dat ik op een gegeven moment ook gewoon kut ga reageren.
Overigens vind ik "Zie je vanzelf wel" niet geagiteerd maar een normaal antwoord. Want ik weet het zelf ook niet.
Ik voorzie nu al wat hij met jouw advies gaat doenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan blijft mijn advies nog altijd staan op basis van die andere comment.
"Zie je vanzelf wel" komt nogal snauwend over tbh. Iets als "dat weet ik zelf ook nog niet" klinkt veel vriendelijker.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Overigens vind ik "Zie je vanzelf wel" niet geagiteerd maar een normaal antwoord. Want ik weet het zelf ook niet.
Ik ga toch ook niet in alle topics over voetbal klagen dat voetbal kut is en ze de sport moeten veranderen. Als je iemand ook blijft porren kan je vroeg of laat een por terug verwachten.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:50 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ohja, iedereen moet lief doen tegen Bradge en optyfen als ze klagen. Maar andersom natuurlijk niet.
@nikonlover doet dat welquote:Op donderdag 30 april 2020 13:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet in alle topics over voetbal klagen dat voetbal kut is en ze de sport moeten veranderen.
Dit ja. Ben tot nu toe gewoon vriendelijk en rustig gebleven, en ben dat nog wel voor mijn doen. Maar als je constant blijft zuigen en trollen en porren is't een keer klaar.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:14 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik ga toch ook niet in alle topics over voetbal klagen dat voetbal kut is en ze de sport moeten veranderen. Als je iemand ook blijft porren kan je vroeg of laat een por terug verwachten.
Dan mogen ze zelf oordelen of dat een fijne vergelijking is of nietquote:
Hoge (brede) bomen vangen veel windquote:Op donderdag 30 april 2020 13:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit ja. Ben tot nu toe gewoon vriendelijk en rustig gebleven, en ben dat nog wel voor mijn doen. Maar als je constant blijft zuigen en trollen en porren is't een keer klaar.
Als ik iemand niet mag ga ik mij ook niet meer met diegene bemoeien. Er zitten er hier duidelijk een aantal die mij/mijn levenswijze niet mogen/aanstaan, maar die blijven terugkomen. Bespaar je de moeite en hou het voor jezelf en voor anderen gezellig door je hier niet meer te laten zien.
Wat moet je? @HSG-BOMBERquote:
Twee maar?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:22 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Spinosaurussen voor dit topic
Nog nooit van gehoord maar ze zijn best cool.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:22 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Spinosaurussen voor dit topic
Jawel? Je had ook gewoon niet op Simone kunnen reageren.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Als ik iemand niet mag ga ik mij ook niet meer met diegene bemoeien.
Houd, je, stink, smoelquote:Op donderdag 30 april 2020 13:03 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
"Zie je vanzelf wel" komt nogal snauwend over tbh. Iets als "dat weet ik zelf ook nog niet" klinkt veel vriendelijker.
Gewoon een tip.
Met een miljoen zou ik een mooie vrijstaande woning kopen met een grote garage en mooi stuk grond, en dan zou ik dat omtoveren tot een plek waar muzikanten kunnen samenkomen om lekker muziek te maken.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:26 schreef diadakan het volgende:
braddie ik had afgelopen week een staatslot voor de koningsdag loterij, uiteraard niks gewonnen.
Maar altijd leuk om te filosoferen wat je zou doen met een miljoen. Dus als topic baas aan jou, wat zou jij doen met een miljoen?
Heb ik nietquote:Op donderdag 30 april 2020 13:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Goed.
@:thebradgehere
Wie zijn eigenlijk jouw favoriete fokkers?
Jij bemoeit je zo weinig dat je het ook niet kan laten om even de discord binnen te komen, snel alles terug te lezen en daarna weer te leaven.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Als ik iemand niet mag ga ik mij ook niet meer met diegene bemoeien.
Aha.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Heb ik nietIk vind een aantal wel echt aardig, ga geen namen noemen, maar favorieten? Neuh.
De Instuifquote:Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef Welvaert het volgende:
Bradge ik wacht echt met smart op een review van Snackbar de Instuif in Hilversum.
Voor de mensen die niet bekend zijn in hilversum, de instuif heeft echt potentie om de legendarische status van de Admiraal te evenaren. Half Hilversum heeft daarvoor op de stoep wel eens z’n dronken turkse pizza staan nekken na een uit de hand gelopen avond stappen.
Hilversum 😂😅😂😅quote:Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef Welvaert het volgende:
Bradge ik wacht echt met smart op een review van Snackbar de Instuif in Hilversum.
Voor de mensen die niet bekend zijn in hilversum, de instuif heeft echt potentie om de legendarische status van de Admiraal te evenaren. Half Hilversum heeft daarvoor op de stoep wel eens z’n dronken turkse pizza staan nekken na een uit de hand gelopen avond stappen.
En ik wil een review van de volgende twee snackbars in Hilversum:quote:Op donderdag 30 april 2020 13:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
De InstuifLaatste keer dat ik daar geweest ben is alweer zo lang geleden
Hadden altijd heerlijke patat. Is een goede tip!
Als jij dit zegt moet het wel echt hele goede patat zijn!quote:Op donderdag 30 april 2020 13:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Hadden altijd heerlijke patat.
!quote:Op donderdag 30 april 2020 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Als jij dit zegt moet het wel echt hele goede patat zijn!
Wel wat te zoutquote:Op donderdag 30 april 2020 13:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Als jij dit zegt moet het wel echt hele goede patat zijn!
Zou je niks weggeven of kopen voor je ouders?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Met een miljoen zou ik een mooie vrijstaande woning kopen met een grote garage en mooi stuk grond, en dan zou ik dat omtoveren tot een plek waar muzikanten kunnen samenkomen om lekker muziek te maken.
Beetje het idee als The Sacred Grove van Stewart Copeland
En de rest zou ik lekker op de bank laten nadat ik er een mooie Porsche Panamera van heb gekocht
Ja tuurlijk wel dat lijkt mij meer dan logisch. Dat ik het er niet in zet wil niet zeggen dat ik daar in deze hypothetische gebeurtenis niet aan denkquote:Op donderdag 30 april 2020 13:40 schreef diadakan het volgende:
[..]
Zou je niks weggeven of kopen voor je ouders?
Patat blijft aardappel en aardappel lijkt op groentequote:Op donderdag 30 april 2020 13:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Is toch zo, kan me zo geen review heugen waarin je echt te spreken bent over de patat
Is dit niet dezelfde snackbar?quote:Op donderdag 30 april 2020 13:30 schreef Welvaert het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2020 13:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is dit niet dezelfde snackbar?
Bedankt Hans.quote:
Nee, dit is de Doner King. Zaak is ergens in 2010 of zo? Overgenomen door Chinezen, liep voor geen meter meer, veel ruzies en vechtpartijen kwamen in voor zowel dronken als nuchtere mensenquote:Op donderdag 30 april 2020 13:43 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Is dit niet dezelfde snackbar?
Instuif is al 3 jaar leeg..quote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef herverwijderd het volgende:
Mijn god, De Instuif, bestaat die nog??
Ik kwam zelf vroeger vaak bij Peter's Hofje, maar die is 100% zeker weg.
Boterbrammetjequote:Op donderdag 30 april 2020 14:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Instuif is al 3 jaar leeg..
Kwam vroeger altijd bij Picobello en Boterbrammetje, allebei wegZonde.
Vroeger had je ook nog de Kombuis met een héle langzame oude man achter de toonbank, zitten nu chinezen in en zijn vrij populair
Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Woont iedereen in dit topic in Hilversum of zo?
Vroegah wel, nu al heel lang niet meer. Bradge = nostalgie.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Volledig duidelijk nu. Ik reis kennelijk tweede klas.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.
In het verleden hebben we de Autoweek-wagon gehad, maar die zijn permanent uitgestapt met de permanente verbanning van Braddie op het Autoweek-forum. Er is ook nog een Flitsforum-wagon. Daar kwam de legendarische Ambertje90 (oftwel koud29) vandaan, die heeft een database met werkelijk alles wat Braddie sinds 2016 op het internet heeft gesmeten (incl. livestreams) Nadat het hele flitsforum uit de lucht is gehaald bleek het specifieke Braddie-topic nog te bestaan. Daar is alleen in te komen met een directe link en expliciete toestemming van de voormalig Flitsforum admin. Het is dus onduidelijk of deze wagon nog onderdeel uitmaakt van de trein.
De Braddie-trein staat overigens al jaren stil op station Hilversum Sportpark.
Turske pizza klappen bij KSPquote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Iedereen hier woont al tijden in de Braddie-trein. Een plek waar mensen uit alle lagen van de bevolking samen komen om aan de persoonsverheerlijking van onze Braad te werken. We hebben nog meerdere wagons in de Braddie-trein. Zo is de Discord-wagon al jaren vaste prik. De FOK!Topic-wagon sluit alleen aan als hij geen ban heeft op dit forum.
In het verleden hebben we de Autoweek-wagon gehad, maar die zijn permanent uitgestapt met de permanente verbanning van Braddie op het Autoweek-forum. Er is ook nog een Flitsforum-wagon. Daar kwam de legendarische Ambertje90 (oftwel koud29) vandaan, die heeft een database met werkelijk alles wat Braddie sinds 2016 op het internet heeft gesmeten (incl. livestreams) Nadat het hele flitsforum uit de lucht is gehaald bleek het specifieke Braddie-topic nog te bestaan. Daar is alleen in te komen met een directe link en expliciete toestemming van de voormalig Flitsforum admin. Het is dus onduidelijk of deze wagon nog onderdeel uitmaakt van de trein.
De trein is daar stilgezet op verzoek van Herr Braddie. Hij en petjesmeneer hadden daar met wat users uit de WEB-SC reeks afgesproken om wat klappen uit te wisselen.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Turske pizza klappen bij KSP
Je kan hier een berichtje achterlaten https://www.youtube.com/user/koud29/discussionquote:Op donderdag 30 april 2020 14:12 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Volledig duidelijk nu. Ik reis kennelijk tweede klas.
Is er nog een manier om Ambertje90 te bereiken dat je weet? Per DM indien mogelijk.
Bij ons in de straat zat ook een snackbar, ik probeer me te herinneren hoe die heette. Zit nu een stripwinkel of spellenwinkel ofzo in, of misschien ook al niet meer inmiddels (in de Bussumerstraat is dat)quote:Op donderdag 30 april 2020 14:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Instuif is al 3 jaar leeg..
Kwam vroeger altijd bij Picobello en Boterbrammetje, allebei wegZonde.
Vroeger had je ook nog de Kombuis met een héle langzame oude man achter de toonbank, zitten nu chinezen in en zijn vrij populair
Ja iedereen verhuist om een glimp op te kunnen vangen van onze cultheldquote:Op donderdag 30 april 2020 13:58 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Je kan hier een berichtje achterlaten https://www.youtube.com/user/koud29/discussion
KSPquote:Op donderdag 30 april 2020 14:13 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Turske pizza klappen bij KSP
denk nog een keer na: Een broodje kroket is gezonder dan een broodje kaasquote:Op donderdag 30 april 2020 15:17 schreef kree het volgende:
Ik krijg honger nu, haha kan het zo hebben gewoon fastfood. Eerder te mager als te zwaar. Maar ok zal maar broodje kaas pakken denk.
quote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
okquote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ga straks een AVGtje maken.
Wasda?quote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Wow ik ga vanaf nu iedere dag broodje kroket eten ipv kaasquote:Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef diadakan het volgende:
[..]
denk nog een keer na: Een broodje kroket is gezonder dan een broodje kaas
https://www.ad.nl/ad-werk(...)ps://www.google.com/
Ik vanavond ookquote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
En ook viezer.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:34 schreef diadakan het volgende:
[..]
denk nog een keer na: Een broodje kroket is gezonder dan een broodje kaas
https://www.ad.nl/ad-werk(...)ps://www.google.com/
Overpriced vegetarische slager meuk kopenquote:Op donderdag 30 april 2020 15:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Kroketten van de vegetarische slager daarentegen
Samequote:Op donderdag 30 april 2020 15:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Geen keus hebben omdat 90% van iedereen een té harde pik krijgt van vleesquote:Op donderdag 30 april 2020 15:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Overpriced vegetarische slager meuk kopen
Vergeet de series op Dumpert niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Daar word ik koekoek van.quote:Op donderdag 30 april 2020 16:03 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Vergeet de series op Dumpert niet.
Niet een keiharde pik hebbenquote:Op donderdag 30 april 2020 16:01 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Geen keus hebben omdat 90% van iedereen een té harde pik krijgt van vlees
Nice!!!!!!! Ziet er goed uit hoorquote:
Verbaasde mijzelf er meequote:Op donderdag 30 april 2020 18:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nice!!!!!!! Ziet er goed uit hoor![]()
![]()
Dank u vriendelijkquote:Op donderdag 30 april 2020 18:37 schreef Treinhoer het volgende:
Prima vlog.
Langer dan 3 minuten
Gezond eten
Geen ranzige vette zooi
Humor
Vooruitdenken door de ramen op tijd open te doen
Aardappels bereiden op een andere manier dan gebruikelijk
Ik geef deze vlog een 9.2
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wanneer AGG?
Aardappel Groente Gehaktbal
Zeer zeker. Je oogst wat je zaait. Je ziet het, dit bord eten heeft je nog geen 4 euro gekost. Voor 4 euro eet je dus gezond en lekker. Bij de Admiraal heb je voor dat geld net aan een kleine friet speciaal.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank u vriendelijkWat een hoge score
Kostte inderdaad geen klootquote:Op donderdag 30 april 2020 18:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeer zeker. Je oogst wat je zaait. Je ziet het, dit bord eten heeft je nog geen 4 euro gekost. Voor 4 euro eet je dus gezond en lekker. Bij de Admiraal heb je voor dat geld net aan een kleine friet speciaal.
En je hebt vast een voldaner gevoel dan na het eten van fastfood. Kleine stapjes naar dagelijks koken of voor twee dagen koken en incidenteel eens een kapsalon of een pizza. Maar dat hoeft niet gelijk, je kunt het langzaam opbouwen.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Kostte inderdaad geen klootEn het vult als de neten.
Dit. Snuif om de dag 2 lijnen pep tegen de honger en de kilo's vliegen er af.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:45 schreef praadje het volgende:
[..]
En je hebt vast een voldaner gevoel dan na het eten van fastfood. Kleine stapjes naar dagelijks koken of voor twee dagen koken en incidenteel eens een kapsalon of een pizza. Maar dat hoeft niet gelijk, je kunt het langzaam opbouwen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:51 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dit. Snuif om de dag 2 lijnen pep tegen de honger en de kilo's vliegen er af.
Aardappels smaakte prima naar aardappelquote:Op donderdag 30 april 2020 19:04 schreef Elan het volgende:
Prima show al met al al was de garing van de aardappelen wat dubieus.
Ik vind een kapsalon ook lekkerder dan een AVGtje. Maar dit is veel verzadigender.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:03 schreef Caland het volgende:
Ik vond thuisbezorgd in de ochtend toch leuker.
Nieuwe gasaansteker is wel handig volgens mij.quote:
Hoe precies heb ik tips genegeerd? Filmpjes zijn nu Full HD. Ik gebruik de rule of thirds. Zorg voor waar mogelijk goede belichting. Mijn eten is vaak nog steeds rommelig, zeker rijstmaaltijd van laatst was niet fantastisch, maar het eten van vandaag was dikke prima. Ik doe zeker wel wat met een aantal tips, maar ik kan en wil niet álles opvolgen. Maar blijf vooral roepen dat ik alles negeer, prima.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:08 schreef Vliegbaard het volgende:
Blijf dit al jaren fascinerend vinden. Alle tips die Braddie krijgt en vervolgens gewoon compleet negeert. Dit blijft ook gewoon maar doorgaan.
![]()
We kunnen wel concluderen dat Braadslee een echt fenomeen is!
Klopt, die oven isquote:Op donderdag 30 april 2020 19:12 schreef InverHouse het volgende:
Je kan trouwens nog veel meer lekkers maken in de oven
En als je een ovenschaal gebruikt die je kunt afwassen en hergebruiken ben je nog goedkoper uit dan met wegwerpspul.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:40 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeer zeker. Je oogst wat je zaait. Je ziet het, dit bord eten heeft je nog geen 4 euro gekost. Voor 4 euro eet je dus gezond en lekker. Bij de Admiraal heb je voor dat geld net aan een kleine friet speciaal.
Lasagnequote:Op donderdag 30 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt, die oven is![]()
Ovenschotel met aardappels prei en gehakt lijkt mij echt
Een kapsalon, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:12 schreef InverHouse het volgende:
Je kan trouwens nog veel meer lekkers maken in de oven
Een Nederlander gaat door tot 'ie echt op isquote:Op donderdag 30 april 2020 19:11 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Nieuwe gasaansteker is wel handig volgens mij.
Wel eens gedaan ja.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Maak jij dat altijd in de oven?
Lasagna is echtquote:
En dan zoeken naar lucifers.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat door tot 'ie echt op is
Niet te vaak idd. Een keer per maand eet ik toch wel zelfgemaakte lasagne.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Lasagna is echt![]()
Ik verbied mezelf dat te eten, want dan stap ik van Kapsalon over op Lasagna
bij wijze van
Hij was niet eens "op"quote:Op donderdag 30 april 2020 19:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een Nederlander gaat door tot 'ie echt op is
Je kon toch niet tegen kaas?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Lasagna is echt![]()
Ik verbied mezelf dat te eten, want dan stap ik van Kapsalon over op Lasagna
bij wijze van
Of het vuursteentje is op..quote:Op donderdag 30 april 2020 19:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij was niet eens "op"
Ding was nat geworden blijkbaar, want toen ik er die klappen op gaf kwam er water uitToen ik'm droog wilde schudden viel 'ie uit elkaar. Dus heb maar even gauw een nieuwe gekocht + vul toestand
Ding is nu blauw i.p.v zwart
Kan ik ook niet, daarom is't funest als ik lasagna zou makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Die heb ik wel vaker dicht op klaarlichte dag, ligt aan m'n gemoedstoestandquote:Op donderdag 30 april 2020 19:18 schreef Bzzzzt het volgende:
Waarom heb je de gordijnen dicht in je kookvlog?
Of zat je porno te kijken en wilde je niet dat iemand je zag?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:20 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker dicht op klaarlichte dag, ligt aan m'n gemoedstoestand
Neequote:Op donderdag 30 april 2020 19:21 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Of zat je porno te kijken en wilde je niet dat iemand je zag?
Top, nog 8 minuten.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:21 schreef Nikonlover het volgende:
Nja, ik ga ff oudpapier wegbrengen, mn brommert tanken en dan join ik ook de stream
Gezelligquote:Op donderdag 30 april 2020 19:21 schreef Nikonlover het volgende:
Nja, ik ga ff oudpapier wegbrengen, mn brommert tanken en dan join ik ook de stream
Die felle zon in huis is ook niet allesquote:Op donderdag 30 april 2020 19:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een beetje FOK!ker heeft wel vaak z'n gordijnen lekker dicht, geeft dat veilige zoldergevoel weer
Is makkelijk. Koop je zo'n pak met kruiden van Honig of Knorr. Verse ingredienten erin et voila.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Klopt, die oven is![]()
Ovenschotel met aardappels prei en gehakt lijkt mij echt
Die avondstreams moet ik steeds missenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
https://www.youtube.com/c/TheBradge/live
Mits in bradgezak.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Dat is misschien wel het lekkerste eten
Waarom? Hij is fulltime bezig met YouTube en muziek.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:22 schreef bamibij het volgende:
Braadslee, serieuze vraag, denk je er wel eens over een kranten/folderwijk te nemen. Betaald afvallen.
Dat is veel te vroeg joh, 11 uur staat ie pas opquote:Op donderdag 30 april 2020 19:22 schreef bamibij het volgende:
Braadslee, serieuze vraag, denk je er wel eens over een kranten/folderwijk te nemen. Betaald afvallen.
quote:Op donderdag 30 april 2020 21:02 schreef Quotidien het volgende:
Deze man knalt alles wat ik op hem afgooi er zo uit
Zwaar respect, wat een koning
Ben jij crackerz?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:02 schreef Quotidien het volgende:
Deze man knalt alles wat ik op hem afgooi er zo uit
Zwaar respect, wat een koning
Wie dan?quote:
Kree is mijn kloonquote:Op donderdag 30 april 2020 21:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Maar E-m was Kree(Die overigens weer érg nadrukkelijk in de stream aanwezig is, niet erg verder, maar wel als je alles op jezelf betrekt
)
Nee dat is kree. Lieg nietquote:
Je moeder is een kloon.quote:
Pfff, vermoeiend hey. @kree stop eens met de grote Kree show. Het wordt nu wel een beetje vervelend net als gisteren in de chat hierquote:Op donderdag 30 april 2020 21:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Maar E-m was Kree(Die overigens weer érg nadrukkelijk in de stream aanwezig is, niet erg verder, maar wel als je alles op jezelf betrekt
)
Zit niet te stoken joh, luldebehanger. Doe zelf ook mee in de chat dan.quote:
Ik doe mee onder e-mquote:Op donderdag 30 april 2020 21:31 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zit niet te stoken joh, luldebehanger. Doe zelf ook mee in de chat dan.
HOLY SHIT NIGGA WHAAAATquote:Op donderdag 30 april 2020 21:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat is erg kreeatief van je
Ander topic of dmquote:Op donderdag 30 april 2020 21:39 schreef kree het volgende:
Ik snap niet er moet altijd weer moeilijk gedaan worden of mij aanvallen ofzo. Ik vindt het gewoon leuk om te kijken enzo. En daar kun je het niet mee eens zijn dan of weet ik veel. Maar blijf lekker weg, Hier op fok mogen jullie alles tegen me zeggen in eigen topics of dm of weet ik veel, maar hou het daar eens lekker weg? En anders vraag je het maar zelf maar.
Ok ik ga terug naar de stream
Een topic van mij of dm/pm ja niet hier en niet in zijn l;I’ve stream.quote:
Je bent niet te aanwezig hoor imo. Je doet lekker meequote:Op donderdag 30 april 2020 21:39 schreef kree het volgende:
Ik snap niet er moet altijd weer moeilijk gedaan worden of mij aanvallen ofzo. Ik vindt het gewoon leuk om te kijken enzo. En daar kun je het niet mee eens zijn dan of weet ik veel. Maar blijf lekker weg, Hier op fok mogen jullie alles tegen me zeggen in eigen topics of dm of weet ik veel, maar hou het daar eens lekker weg? En anders vraag je het maar zelf maar.
Ok ik ga terug naar de stream
quote:Op donderdag 30 april 2020 21:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
)
Dat is de bedoeling ook natuurlijk en probeer ik ook. Maar goed er zijn altijd een paar die het alleen willen verzieken om het drama enzo. Maarja laat gaan enzo. Maar zeg het even hier iedereen die op ik kritiek wil hebben is welkom hoor en stuur me een dm of pm ofzo.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:40 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je bent niet te aanwezig hoor imo. Je doet lekker mee
Ja lekker laten gaan en genieten van de stream.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling ook natuurlijk en probeer ik ook. Maar goed er zijn altijd een paar die het alleen willen verzieken om het drama enzo. Maarja laat gaan enzo. Maar zeg het even hier iedereen die op ik kritiek wil hebben is welkom hoor en stuur me een dm of pm ofzo.
Owh wacht het ging er meer om omdat die klootviolen zich dan verheerlijkt vinden van joh heb user gebaseerd enzo en sta hier op een popdium wat iedereen leest. Te laf om zelf mij wat te sturen
Maar laat gaan ik ga terug naar bradge en voor de rest zoeken jullie t maar uit hier en laat sowieso bradge met rust jah
Ik las dat ja live, ok pas me er wel op aan hoor? Niks te maken met weer te veel verder gaan.quote:
Niks van de haters aantrekken, gewoon de grote kree show blijven doenquote:Op donderdag 30 april 2020 21:46 schreef kree het volgende:
[..]
Ik las dat ja live, ok pas me er wel op aan hoor? Niks te maken met weer te veel verder gaan.
Niet doennnnnquote:Op donderdag 30 april 2020 21:47 schreef kree het volgende:
Beetje jammer weer want ik post uit enthousiasme ervoor maar ok zal me wel inbinden ofzo dan maar. Weet niet off dat de manier is trouwens.
Reclamefolders kan smiddags. NRC ookquote:Op donderdag 30 april 2020 20:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dat is veel te vroeg joh, 11 uur staat ie pas op
Reclamefolders verdient geen kut.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:59 schreef bamibij het volgende:
[..]
Reclamefolders kan smiddags. NRC ook
Voor geld verdienen heeft hij al een uitkering Henkquote:Op donderdag 30 april 2020 22:01 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Reclamefolders verdient geen kut.
NRC zou wel kunnen ja
Op zich, best relax als je deels uitkering hebt en wat kan verdienen. Elke ochtend de krant bezorgen. 2 uurtjes per dag. Elke ochtend 4 uur wakker worden is best chill als je in dat ritme zit. Na je werk nog even 2 uurtjes slapen, en dan heb je de hele dag nog. Als je verder niets hoeft qua inkomsten en verantwoordelijkheden. Lekker man. En beweging, en geld en de hele dag om leuke dingen te doen en aan jezelf te werkenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:06 schreef bamibij het volgende:
[..]
Voor geld verdienen heeft hij al een uitkering Henk
Gaat om beweging
Huh werkenquote:Op donderdag 30 april 2020 22:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Op zich, best relax als je deels uitkering hebt en wat kan verdienen. Elke ochtend de krant bezorgen. 2 uurtjes per dag. Elke ochtend 4 uur wakker worden is best chill als je in dat ritme zit. Na je werk nog even 2 uurtjes slapen, en dan heb je de hele dag nog. Als je verder niets hoeft qua inkomsten en verantwoordelijkheden. Lekker man. En beweging, en geld en de hele dag om leuke dingen te doen en aan jezelf te werken
Ik wil graag zien hoe Braad wild om zich heen zwaaiend een bigbanduitvoering van Te Dik begeleidt.quote:Tot de vereisten voor een goede dirigent behoren een gedegen muzikaal inzicht, ijzeren wil, grote stressbestendigheid, grote algemene cultuurkennis, overredingskracht, verbeelding, en, naast een goede dirigeerslag (al dan niet met dirigeerstok), een uitstekende conditie.
Mogen wij delen in de vreugde?quote:Op donderdag 30 april 2020 22:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Via via nog wat mooie oude beelden gevonden. Genieten nu.
DM.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:47 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Mogen wij delen in de vreugde?
neequote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Kan Braad geen eigen show krijgen op 24Kitchen?
jaquote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:08 schreef spinazieruiker het volgende:
"Hoe brand je dingen aan" met Braadsleequote:Op vrijdag 1 mei 2020 10:08 schreef spinazieruiker het volgende:
Brandsleequote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
"Hoe brand je dingen aan" met Braadslee
"De blauwe keuken".quote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zou kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:37 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Braddie Brandslederquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Wilde die grap zelf maken maar vond'm te slecht. Maak jij'm![]()
Ik heb net gegeten dus nog geen honger.quote:Op donderdag 30 april 2020 15:17 schreef kree het volgende:
Ik krijg honger nu, haha kan het zo hebben gewoon fastfood. Eerder te mager als te zwaar. Maar ok zal maar broodje kaas pakken denk.
Heb net mijn lunch al opquote:Op vrijdag 1 mei 2020 11:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten dus nog geen honger.
@ItsTheBradgeHere ; krantenwijkstream?!quote:Op donderdag 30 april 2020 22:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Op zich, best relax als je deels uitkering hebt en wat kan verdienen. Elke ochtend de krant bezorgen. 2 uurtjes per dag. Elke ochtend 4 uur wakker worden is best chill als je in dat ritme zit. Na je werk nog even 2 uurtjes slapen, en dan heb je de hele dag nog. Als je verder niets hoeft qua inkomsten en verantwoordelijkheden. Lekker man. En beweging, en geld en de hele dag om leuke dingen te doen en aan jezelf te werken
Snackdag? Gewoon iets lekkers koken.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:53 schreef Welvaert het volgende:
Vandaag nieuwe foodreview Brad? Vrijdag is wel een mooie snack-dag aliijd
Pasta met wokgarnalen en een tomaat-roomsaus.quote:
Totaal niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:16 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ga weg joh, de snackbar reviews zijn toch veel leuker dan kookvlogs.
Nee, gaat 'm niet worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:53 schreef Welvaert het volgende:
Vandaag nieuwe foodreview Brad? Vrijdag is wel een mooie snack-dag aliijd
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat lees ik nou? Focus eruit, M135i erin?![]()
![]()
Kan iemand een samenvatting geven? kan niet alles bijhouden, dank
Onderschat de YouTube monies nietquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:25 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Het moet wel betaalbaar en leuk blijven, eten bestellen is over het algemeen behoorlijk duur
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:35 schreef kree het volgende:
Om beetje uitleg te geven over youtube en geld verdienen want heb het geprobeerd ook.
Maar er was sinds afgelopen jaar een beleid dat je x aantal abonnee moest hebben wilde je views in geld kunnen omzetten.
Ok te weinig voor mij en eigenlijk staan er nog 2 tientjes open van virus enzo instructie filmpjes.
Maar het werkt nu anders en geloof me, slapend rijk ga je er no way van worden. Want om een ok filmpje te maken is al een ding opzich. Maar wat wel zo is? Het kan het als het echt van de grond komt nou voorbeelden genoeg. Dan kan het ineens ook onwijze inkomstenpost zijn.
Maar ok tot zover het algemene idee uit mijn ervaring.
Jazekerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:41 schreef F.Sinatra het volgende:
Kan ik er eindelijk bij zijn
Inclusief hawaii slinger![]()
quote:
Die laatste live was het gewoon ok hoor zowel van keyboard als spraak,quote:
Spuit 11.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Die laatste live was het gewoon ok hoor zowel van keyboard als spraak,
okquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:15 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Die laatste live was het gewoon ok hoor zowel van keyboard als spraak,
Val er ff midden in ook. Euhm maar ok geluid was ok laatste keerquote:
- Ik ben nu al live.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:25 schreef kree het volgende:
Maar vanavond weer live dus met keyboard,
Jij leest geen bladmuziek he brad?
Zeg dat nou niet, nu komt ' ie ookquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:31 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
- Ik ben nu al live.
- Nee lees geen bladmuziek
Als je krokante aardappeltjes wil moet je ze echt langer in de oven doen (half uurtje ofzo).quote:
Waarom maak je de suggestie dan. Het was vorige keer ook gezellig? Incl reacties enzo. Dus ga nou maar niet meneertje wijsheid zijn hier weer die wel zegt hoe het moet?quote:
Ik las wat over de grote Kree show als je dan zo graag wilt horen.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:43 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom maak je de suggestie dan. Het was vorige keer ook gezellig? Incl reacties enzo. Dus ga nou maar niet meneertje wijsheid zijn hier weer die wel zegt hoe het moet?
Zat even je posts terug te zoeken want herken je username nl niet. Dus zo lang ben je nog niet op fok.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:46 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik las wat over de grote Kree show als je dan zo graag wilt horen.
Maar ik ga er verder geen woorden aan vuil maken mien jong. Joe.
Vanavond gaan we weer verder!quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:52 schreef F.Sinatra het volgende:
Was leuke sessie zojuist Bradge! Zoals in de begin jaren van de vlogs
Je was toch eerder naar huis gegaan ivm gezeik met je ‘vrienden’ daar? Waarom is dat er helemaal uitgeknipt?quote:
Braddy wou nog wat bekijken ofzo en hun gingen zuipen..ofzo zoietsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:11 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Je was toch eerder naar huis gegaan ivm gezeik met je ‘vrienden’ daar? Waarom is dat er helemaal uitgeknipt?
In de airfryer zijn ze veel sneller krokant.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als je krokante aardappeltjes wil moet je ze echt langer in de oven doen (half uurtje ofzo).
En evt de laatste 10 minuten hoger in de oven zetten.
Kloptquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:24 schreef Welvaert het volgende:
Die ene gast met dat lange haar die op een indiaan lijkt is/was toch de frontman van de Bromkatten?
Met de busquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:26 schreef Bluedisplay het volgende:
Hoe zijn zij naar huis gegaan daarna, met de trein? Want het lijkt alsof iedereen met de Focus naar Antwerpen is getogen.
Ik denk dat als je dit verhaal bij de zogenaamde vrienden verifieert. Je een andere lezing krijgt.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gezeik is een heel groot woord, kwam er op neer dat zij wilde gaan zuipen en ik drink zelf niet en kreeg te horen "dan ga je maar naar het hotel terug" daar heb ik met een van die gasten gebeld en ben in overleg naar huis gegaan.
Dat heb ik er uit geknipt omdat niet iedereen dit hoeft te weten en omdat het ook niet zo netjes was om het er in te laten. En de vlog werd er onnodig lang en "Dramatisch" van
Die kan echt niet zingen zegquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:24 schreef Welvaert het volgende:
Die ene gast met dat lange haar die op een indiaan lijkt is/was toch de frontman van de Bromkatten?
Oneens. Alleen prima voor onder de douchequote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:44 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij is toonvast en dat is meer dan prima voor het type bandje wat het is.
Die gast is inderdaad wel echt slecht ja.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:52 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Oneens. Alleen prima voor onder de douche
Ach, het is een leuk vrienden bandje. Geen opredens gehad sinds 2019, maar vooral veel lol. Dat is belangrijk. We zagen elkaar voor de Corona crisis 1x per week, beetje muziek maken, beetje jammen, koffie drinken, lachen. Prima toch? ;Dquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:53 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Die gast is inderdaad wel echt slecht ja.
Bradge's niveau ligt daar ver boven.
Oh zeker prima! Als dat plezier oplevert, zeker doen! Maar dan kan ik z'n zangkunsten nog wel slecht vindenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 15:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ach, het is een leuk vrienden bandje. Geen opredens gehad sinds 2019, maar vooral veel lol. Dat is belangrijk. We zagen elkaar voor de Corona crisis 1x per week, beetje muziek maken, beetje jammen, koffie drinken, lachen. Prima toch? ;D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |