Het voelt alsof ons een hele nieuwe wereld te wachten staat en ik kijk er naar uit haar verder te zien groeien en bloeienquote:Op woensdag 20 mei 2020 16:15 schreef minilot het volgende:
Klinkt goed @:Arja!Hoe voelt dat nou, zo'n grote dame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Gefeliciteerdquote:Op maandag 25 mei 2020 00:06 schreef Adrian4 het volgende:
Afgelopen donderdag was het feest in huize weltevreden!
[ afbeelding ]
Met gedrocht van een AH taart, maar ik vergeet steeds dat mijn bakavonturen gedoemd zijn te mislukken.
Maar er was taart, er waren slingers en cadeautjes.
Mijn kleine man is drie! Hij heeft zelf geconcludeerd dat een jaar wachten op school te lang is. Helaas pindakaas kleine vriend.
Gefeliciteerd! Hij oogt ook al groter dan 3, dus ik snap dat welquote:Op maandag 25 mei 2020 00:06 schreef Adrian4 het volgende:
Afgelopen donderdag was het feest in huize weltevreden!
[ afbeelding ]
Met gedrocht van een AH taart, maar ik vergeet steeds dat mijn bakavonturen gedoemd zijn te mislukken.
Maar er was taart, er waren slingers en cadeautjes.
Mijn kleine man is drie! Hij heeft zelf geconcludeerd dat een jaar wachten op school te lang is. Helaas pindakaas kleine vriend.
Kevin heeft dat dus ook sinds Willem naar school gaat. Het beeldbellen met de juf van school waar Kevin mee aan het kijken was een aantal weken geleden ging daarom best grappig. Juf vroeg aan Willem of hij zin had om naar school te gaan. Waar Willem chagrijnig ging kijken en “nee” zei, sprong Kevin met een luide “jaaaa!” juichend op.quote:Op maandag 25 mei 2020 10:22 schreef LeSage het volgende:
Mijm wil ineens ook allemaal naar school (net als grote broer), maar het arme kind wordt in september pas 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |