Dan gaan ze nog steeds ongeveer gelijk op. L gaat nu ook naar maat 98 en heeft schoenmaat 26.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:14 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
We moeten maandag naar het consultatiebureau, dan gaan we het weten! Ik heb geen idee, draagt meestal maat 92, maar past ook wel in 96...Leeft wel op grote voet, maat 25 al...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knusse ochtend gehad, langs alle molens in de buurt gefietst (en dat zijn er véél!), er waren schapen, een sloot met heel veel goed zichtbare en luid kwakende groene kikkers, een felblauwe libel en aan het einde dat softijsje. Simpel maar adequaat kotervermaak dus
[ Bericht 3% gewijzigd door minilot op 09-05-2020 15:27:21 ]Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 15:19 schreef minilot het volgende:
Dude hier is nog geen tweeënhalf en zit tussen 98 en 104 in, dus bekend met opmerkingen dat -ie groot is voor z'n leeftijdSlungelige spriet is -ie ook niet, met z'n buikie en zachte beentjes. Nog wel echt zo'n jong peuterlijfje qua verhoudingen. Net met softijsje:
Hier ongeveer dezelfde specs, op deze foto kun je goed zien hoe lang ie isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knusse ochtend gehad, langs alle molens in de buurt gefietst (en dat zijn er véél!), er waren schapen, een sloot met heel veel goed zichtbare en luid kwakende groene kikkers, een felblauwe libel en aan het einde dat softijsje. Simpel maar adequaat kotervermaak dusvoor het eerst sinds lange tijd weer in de buggy (op zijn verzoek
) en ook nog in slaap gevallen
kleine grote vent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar wonen jullie trouwens lot? Wij gaan binnenkort ook vlakbij molenwalhalla wonen nl
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 16:14 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hier ongeveer dezelfde specs, op deze foto kun je goed zien hoe lang ie isvoor het eerst sinds lange tijd weer in de buggy (op zijn verzoek
) en ook nog in slaap gevallen
kleine grote vent
Wat is hij lang idd! En ook lange voeten, volgens mij heeft mijn kleuter nog niet zulke grote schoenen aan, maar wellicht vertekent het model dat ook een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar wonen jullie trouwens lot? Wij gaan binnenkort ook vlakbij molenwalhalla wonen nl
Wij zitten in 86/92 voor broeken, 92/98 voor shirts. Heel fijn want ik had bij de Hema nog een stapel joggingshorts maat 86 voor ze gevonden in de uitverkoop, grotere maten hadden ze niet meer. Vallen iets groter dus zitten perfect nu, zijn makkelijk zelf aan en uit te trekken en zo droog in de zon (beide fijn met zindelijk worden). Schoenmaat is nog 23 (vorig jaar zomer 21), dus mijn referentiekader qua schoenmaten is ook anders.
En welkom en gefeliciteerd Jagar en Elleska![]()
Vetquote:Op zondag 10 mei 2020 03:56 schreef minilot het volgende:
@:littledrummergirl Och, kijk dat nou slapen!
Wij wonen in Alblasserdam. Ik kan de molens van Kinderdijk vanuit mijn zolderraam zien en het is vanaf mijn huis tien minuten wandelen naar de eerste molen. Waar verhuizen jullie naartoe?
Heel herkenbaarquote:Op zondag 10 mei 2020 12:54 schreef Malteser het volgende:
Strijkkralen? Hebben we niet in huis.
We hebben potloden en stiften. Stempels, stickers. Waterverf en plakkaatverf. Oh en klei en vouwblaadjes en glitterprit en scharen en lijm.
Maar die Crea Bea’s hier zetten twee strepen op een papier en zijn dan klaar. En ze koesteren die twee strepen dan alsof ze zojuist de Zonnebloemen van van Gogh hebben nagebootst.
Dat dus. Needless to say dat ik voorlopig niet investeer in strijkkralen. Want alles wat ook maar enigszins in de buurt komt van ‘iets creatiefs aan tafel’ is hier vooral kastvulling.
quote:Op zondag 10 mei 2020 14:11 schreef TolstoiFan het volgende:@:rena Ik las eerst een "fikse driftbui van manlief"
![]()
![]()
Ik herken het wel, pas kwamen we een meisje tegen dat een maand of 3 jonger is dan C en bijna een kop kleiner en petit gebouwd, C oogde echt als een reusje naast haarquote:Op zondag 10 mei 2020 14:53 schreef Elleska het volgende:
Bedankt voor de berichtjes over lange kinderen, dat helpt mij om het weer te relativeren. In mijn directe omgeving zijn blijkbaar meer kleine tot gemiddelde kinderen waardoor het nog meer opvalt.
Minder schoppen onder de kont grappen wij wel eensquote:Op zondag 10 mei 2020 15:04 schreef rena het volgende:
[..]
Ik herken het wel, pas kwamen we een meisje tegen dat een maand of 3 jonger is dan C en bijna een kop kleiner en petit gebouwd, C oogde echt als een reusje naast haarIk snap eigenlijk niet waarom mensen er over zeuren als een kind wat groter is, wat kun je er ook aan doen; ze in elkaar drukken en ze minder eten geven
![]()
Gefeliciteerd trouwens nog met je knul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |