Rond middernacht werd hij wakker en kwam gelukkig weer bij ons liggen.quote:
Ken je de Alpro danoontjes al? Die zijn hier echt een hit! Vooral de mangovariant. Mars heeft ook kma, toch?quote:Toetje: onze vuilnisbak eet alles. Van kale magere yoghurt tot bolletjesvla tot fruit. Meestal hebben we kookpudding (ivm allergische broer). Zolang we maar “toet” eten, vindt de peuter alles prima.
Kleuter mag ook geen soja, dus Alpro is geen optie helaas.quote:Op maandag 4 mei 2020 09:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Rond middernacht werd hij wakker en kwam gelukkig weer bij ons liggen.
[..]
Ken je de Alpro danoontjes al? Die zijn hier echt een hit! Vooral de mangovariant. Mars heeft ook kma, toch?
Ah, oke!quote:Op maandag 4 mei 2020 09:20 schreef Malteser het volgende:
[..]
Kleuter mag ook geen soja, dus Alpro is geen optie helaas.
Mars was ook heel gevoelig voor koemelkeiwitten maar hij lijkt er overheen te groeien! Dus hij krijgt ķf een beker koemelk en dan ‘s avonds kookpudding zonder dierlijke melk, ķf overdag plantaardige melk en ‘s avonds een toetje met koemelk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2020 23:45 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Zei iemand niet slapen? Dit was vanavond om 22:15, ik keek iets minder vrolijk
Boks! Ik kreeg de zelfde bik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de auto in slaap gekukeld vanmiddag![]()
Hopelijk heb jij wel een goed gehumeurde peuter vandaag.. Hier is het balquote:Op dinsdag 5 mei 2020 00:34 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Boks! Ik kreeg de zelfde bik.
In de auto in slaap gekukeld vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ben ik vast weer mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protčge moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Hier af en toe een kleine meltdown.quote:Op donderdag 7 mei 2020 14:48 schreef Malteser het volgende:
Wat een knappe kindjes hier toch!Zo leuk om te zien.
@:Rena: driftbuien schrijf je over. Hoe gaat jij daarmee om? Twix had namelijk nooit een driftbui maar Marsman is expert op dat gebied. Hoe reageer jij? Wat doe jij?
Ah nee, dat doe ik eigenlijk niet.quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:25 schreef Malteser het volgende:
SC en Rena, meestal probeer ik hem af te leiden. Maar vorige week was hij zo boos, dat ik hem uit heb laten razen maar wel bij hem ben gaan zitten. Hij wilde niet aangeraakt worden maar ben dus naast hem gaan zitten, zodat hij bij me kon komen als hij die behoefte voelde.
En in mijn werk komt het uiteraard veel voor maar nu het mijn eigen jongetje betreft, vond ik het toch sneu en lastig.
Hoe slaapt die slaapkop van jou inmiddels?quote:Op donderdag 7 mei 2020 16:11 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hoor inmiddels ook hiergaat zoooo snelllll
![]()
![]()
En hij is nog steeds de allerleukste jongen die ik kenmijn vriend is er niets bij
![]()
[..]
Hier af en toe een kleine meltdown.
Ik doe meestal afleiden en als het heel erg zou zijn negeren denk ik.
Laten we het daar maar niet over hebben, ik wil niet stoer doenquote:Op donderdag 7 mei 2020 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe slaapt die slaapkop van jou inmiddels?![]()
Haha. Mijn hemel.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben, ik wil niet stoer doen![]()
Maar als ik in de ochtend mijn wekker niet zet kunnen we gelijk lunchen iig.
Jawel, helemaal nu met al het corona gebeuren.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha. Mijn hemel.![]()
Word je er niet lui van? Ik zou nergens meer komen.
Hij slaapt een gat in de dag dus daar is dan weinig van over.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:41 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jawel, helemaal nu met al het corona gebeuren.
Hij slaapt iig niet meer op de dag zelf gelukkig
Ach, zolang hij in de nacht ook prima slaapt denk ik dat hij het wel nodig zal hebben.quote:Op donderdag 7 mei 2020 22:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij slaapt een gat in de dag dus daar is dan weinig van over.
Ja, elke dag woordjes die hij moet luisteren met elke paar weken een nieuwe beginletter. En overdag gewoon alleen die letter goed oefenen en verbeteren. Nu zijn we bij de t. En die frustreert hem, want alleen bij t-shirt en ten kan hij hem goed zeggen per ongeluk. De s bijvoorbeeld ging heel goed maar begint nu weer steeds slechter te gaan omdat hij er geen zin meer in heeft. Daarheen vond hij zo leuk en via de telefoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:37 schreef Arja het volgende:
Krijg je geen oefeningen om met hem samen te doen spelenderwijs?
Mag je helemaal niet mee naar binnen bij het wennen? Zou toch moeten kunnen als er behalve de juf niemand aanwezig is.quote:Op vrijdag 8 mei 2020 10:03 schreef Arja het volgende:
Ben ook benieuwd volgende week psz weer. Ze heeft er zin in, maar zal het wel onwennig vinden dat ik niet mee naar binnen mag.
Ik ben gebeld door de basisschool![]()
Over 2 weken gaat ze “stoeltje kijken” met de juf als er geen andere kinderen zijn. Ik moet haar dan afleveren bij het hek![]()
De week daarop gaat ze 2 keer wennen. Ik zal zelf de klas niet eens zien en moet haar zo loslaten. Pff bij deze mijlpaal.
Maar ben blij dat ze wel naar school mag gaan. Dit weekend maar eens een rugzak en broodtrommel etc kopen.
Gelukkig zit de school in hetzelfde gebouw als de psz dus al wel bekend terrein.
quote:Op donderdag 7 mei 2020 20:31 schreef Quoi het volgende:
Wij maakten gisteren voor het eerst kennis met ....... strijkkralen
En dat mag ook gewoon.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 01:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Ik ben met strijkkralen net zo streng/neurotisch als Monica in Friends met koekjes eten (dat mocht alleen boven de gootsteen, vanwege de kruimels).
Mijn strategie is:
1) Er wordt alleen mee gespeeld in een dienblad met een opstaande rand.
2) Ze krijgt maar een beperkte hoeveelheid kraaltjes, twee volle eetlepels ongeveer (wij hebben zo'n enorme pot van Ikea).
3) Kraaltjes die alsnog op de grond vallen, meteen (laten) oppakken.
4) Niet strijken, alles gaat na afloop terug in de pot (dus wel de creativiteit/motoriek stimuleren, maar dan zonder prullaria en half gesmolten grondplaten).
Op deze manier is het best goed te doen hoor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hebben we een beweegspelletje van kleuter via school, gewoon een A4 met 6 opdrachtjes erop. Als je 1 gooit moet je springen als een kikker, als je 2 gooit kruipen als een baby etc. Vinden ze ook heel leuk om met z’n drieën te doen en ze kunnen daardoor ook zonder tellen dobbelstenen aflezen nu.
Eigenlijk gaat het nu prima. Ja, als baby was het best dramatisch, en als dreumes was hij tijden om 5.15 wakker.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:01 schreef vencodark het volgende:
Gefeliciteerd! Inderdaad, een mooie lach!
Hoe gaat het slapen? Dat was in zijn babytijd echt problematisch toch? Wat gaat de tijd dan snel achteraf.
We moeten maandag naar het consultatiebureau, dan gaan we het weten! Ik heb geen idee, draagt meestal maat 92, maar past ook wel in 96...Leeft wel op grote voet, maat 25 al...quote:Op zaterdag 9 mei 2020 13:11 schreef Elleska het volgende:
@:JagärtrutLang niet gezien
![]()
Hoe groot is O nu eigenlijk? Als ik hem zo op het fietsje zie scheelt het denk ik niet veel met L.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |