N is 2j8m dus wat betreft zindelijkheid doet ze het meer dan prima. Dat groot willen zijn heeft ze ook echt wel. Supertrots als het haar zelf lukt van de wc bril verkleiner af te komen het krukje op, maar daar moet ze wat toeren voor uithalen.
Ai lesage, dat is ook wel een korte nacht dan. N is echt een uitslaper wat dat betreft 7:30 is vroeg. Eerder gebeurt alleen als ik haar wakker moet maken.
FF; de afgelopen week heeft ze steeds geslapen tot 9:00-9:30. Ze sliep tussen 21:30 en 22:30 en gisteren was het zelfs 23:00 geweest.

Ik dacht met het uitslapen de dag zonder dutje door te komen, maar ze viel dus rond 17:00 steeds in slaap.
Vandaag haar om 8:50 wakker gemaakt (ze zou anders echt nog een tijd geslapen hebben) en vol goede moed een wandeling gaan maken met de kinderwagen om 13:30, maar helaas. Geen dutje vandaag.

Vriend is haar nu naar bed brengen, fingers crossed dat het gaat lukken.
Het is nu idd even uitproberen of ze nu wel of niet dat dutje nog nodig heeft, dat zal komende week blijken. Ben van plan om haar nu iedere ochtend iig om 8:00 wakker te maken.
Volgende week mag ze er weer 2x per week om 7:00 uit voor de opvang, dan denk ik dat het dutje echt wel nodig is, maar we gaan het zien.