Dit topic gaat over kree, niet over mijquote:Op donderdag 30 april 2020 00:44 schreef RTR het volgende:
Flikker op man met je homovriendjes en je zwakke ruggetje
Maar je hebt wel stelselmatig last van je anusquote:Op donderdag 30 april 2020 00:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit topic gaat over kree, niet over mij
Kree is laatst de dupe geworden van zijn observerende buren. Hij zat met een torenhoog promillage in zijn bedrijfsbusje en toen is de politie ingelicht en rijbewijs ingevorderd. Uiteraard allemaal onzin en onterecht, volgens Kree.quote:
Ik denk dat dat verhaal al meer als duidelijk was toch? Heb er genoeg over gepost.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kree is laatst de dupe geworden van zijn observerende buren. Hij zat met een torenhoog promillage in zijn bedrijfsbusje en toen is de politie ingelicht en rijbewijs ingevorderd. Uiteraard allemaal onzin en onterecht, volgens Kree.
Leugens Henk.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kree is laatst de dupe geworden van zijn observerende buren. Hij zat met een torenhoog promillage in zijn bedrijfsbusje en toen is de politie ingelicht en rijbewijs ingevorderd. Uiteraard allemaal onzin en onterecht, volgens Kree.
Uh pardon? Ik open een louter positief topic over jou, op jouw eigen verzoek, en dan krijgen we dit?! Hallo!?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verhaal al meer als duidelijk was toch? Heb er genoeg over gepost.
Laten we het eens over jou hebben met je gezeik en stelselmatig zuigende topic verziekende reacties te geven?
We gaan het hier nl niet hebben over vragen die ik echt al 20x of meer opnieuw heb beantwoord en hoe stom het was van mij enzo?
Heb je nog wat nieuws te vragen of zal ik de rest maar gewoon negeren?
Waarom ik heb een fout gemaakt dat ruimschotelijk ook toegeven en krijg daar nog m’n straf voor. Maarja goed niet iedereen is perfect hequote:Op donderdag 30 april 2020 00:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nou... Ik ben iemand die stelselmatig tegen het gebruik is van alcohol in het verkeer en zelf zo goed als nooit ook maar 1 biertje drinkt (Speciale gelegenheden daar gelaten) maar... Kree, dan heb ik de vraag. WAAROM!?
Het heet De Grote Kree Show, niet De Grote Quotidien Show. Dus je staat wel degelijk in de spotlightquote:Op donderdag 30 april 2020 00:57 schreef kree het volgende:
Trouwens alleen die TT al, dat woord is verzonnen door anderen en niet mij. Ik maakte die show niet nl, maar dat doen jullie elke keer gewoon weer, het maakt niet eens veel uit waar of wat ik post. Makkelijk wel he om je dan als de betere persoon even dat terug te grijpen om al mijn reacties in twijfel te trekken,
Maargoed het maakt niet uit, ik wil er best eerlijk op ingaan hoor. Maar dit is niet de kree show. Dit is de de TS zijn show niet die van mij.
Gvd ja lol en door wie komt dat?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het heet De Grote Kree Show, niet De Grote Quotidien Show. Dus je staat wel degelijk in de spotlight
Jij vroeg of ik een topic over jou wilde openen hoorquote:Op donderdag 30 april 2020 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Gvd ja lol en door wie komt dat?
Jij wilde dit, ik niet, maargoed ik ben niet te lullig om er wel gewoon op te antwoorden hoor. Tenzij het tever gaat en dan is rapport en ben ik weg en pleite hier.
Is het ook en ik heb mijn lesje nu al geleerd hoor doordat ik overal met het ov moet en net nog beetje van werk kon behouden. Ik ben allang al met de billen bloot gegaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Absoluut waar, niemand is perfect. Maar dronken achter het stuur zitten, of het nou van een auto is, van een brommobiel, op een tandem of in een tuktuk, dat vind ik wel echt onacceptabel
Hoe kun je woorden verdraaien. Ik vroeg er niet om, Ik zei als je door wil vragen over mij ipv daar offtopic bezig te zijn. Open er dan zelf maar een topic over.....quote:Op donderdag 30 april 2020 01:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Jij vroeg of ik een topic over jou wilde openen hoor
Ik vind dat je best een eigen topic verdient. Je doet altijd zo je best in de spotlight te staan en ik gun het je gewoon.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:05 schreef kree het volgende:
Dat je het nou ook weer echt doet is dan een tweede. Maar maak er niet van dat ik een topic over mezelf wilde want dat is niet waar. Wilde je daar weg hebben. Ok dat is gelukt iig.
Ja lul het maar goed, maar jij hebt dit geopend ik niet zolang dat maar duidelijk is.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik vind dat je best een eigen topic verdient. Je doet altijd zo je best in de spotlight te staan en ik gun het je gewoon.
Kloptquote:Op donderdag 30 april 2020 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ja lul het maar goed, maar jij hebt dit geopend ik niet zolang dat maar duidelijk is.
Ik zat nog in het verkeerde topiquequote:Op donderdag 30 april 2020 01:05 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Maak streams waarin jij je naar de kloten zuipt en dan maakt Brad streams waarin ie zich volduwt met vet eten!
Goud
Nou weet ook niet wat de show moet gaan worden dan? Waar heb ik nog niet op geantwoord dan?quote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 01:04 schreef kree het volgende:
[..]
Hoe kun je woorden verdraaien. Ik vroeg er niet om, Ik zei als je door wil vragen over mij ipv daar offtopic bezig te zijn. Open er dan zelf maar een topic over.....
quote:Op donderdag 30 april 2020 01:05 schreef kree het volgende:
Dat je het nou ook weer echt doet is dan een tweede. Maar maak er niet van dat ik een topic over mezelf wilde want dat is niet waar. Wilde je daar weg hebben. Ok dat is gelukt iig.
quote:Op donderdag 30 april 2020 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Gvd ja lol en door wie komt dat?
Jij wilde dit, ik niet, maargoed ik ben niet te lullig om er wel gewoon op te antwoorden hoor. Tenzij het tever gaat en dan is rapport en ben ik weg en pleite hier.
quote:Op donderdag 30 april 2020 00:57 schreef kree het volgende:
Trouwens alleen die TT al, dat woord is verzonnen door anderen en niet mij. Ik maakte die show niet nl, maar dat doen jullie elke keer gewoon weer, het maakt niet eens veel uit waar of wat ik post. Makkelijk wel he om je dan als de betere persoon even dat terug te grijpen om al mijn reacties in twijfel te trekken,
Maargoed het maakt niet uit, ik wil er best eerlijk op ingaan hoor. Maar dit is niet de kree show. Dit is de de TS zijn show niet die van mij.
quote:Op donderdag 30 april 2020 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom ik heb een fout gemaakt dat ruimschotelijk ook toegeven en krijg daar nog m’n straf voor. Maarja goed niet iedereen is perfect he
Mogelijke toekomstige avonturenquote:Op donderdag 30 april 2020 01:09 schreef kree het volgende:
[..]
Nou weet ook niet wat de show moet gaan worden dan? Waar heb ik nog niet op geantwoord dan?
Hmms mijn eerste aanstaande toekomst avontuur is die rechtszaak eigenlijkquote:
ik ben mijn rijbewijs 3 maanden kwijt geweest.. lotgenotentopiquequote:Op donderdag 30 april 2020 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook en ik heb mijn lesje nu al geleerd hoor doordat ik overal met het ov moet en net nog beetje van werk kon behouden. Ik ben allang al met de billen bloot gegaan.
Maargoed de rechtszaak erover moet nog komen en het cbr ook. Dus ok neem het maar van mij aan ik ga nooit meer met iets op achter het stuur zelfs niet eens 1 biertje.
En ok iedereen verdient een tweede kans en dit is sowieso de eerste keer dat ik met justitie te maken krijg. Dus tsja.... het is gebeurt he kan het ook niet terug draaien.
Ben bang dat het voor mij iets langer gaat worden. Eis was 14 maanden he en twee weken taakstraf. Maar dat is de eis nog niet de uitspraak van de rechter.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben mijn rijbewijs 3 maanden kwijt geweest.. lotgenotentopique
waarom rechter en niet openbaar ministerie?quote:Op donderdag 30 april 2020 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ben bang dat het voor mij iets langer gaat worden. Eis was 14 maanden he en twee weken taakstraf. Maar dat is de eis nog niet de uitspraak van de rechter.
Zelfde toch? Tja ik weet dat ook niet precies natuurlijk. Maar het is de politierechter of strafrecht dus in de rechtbank Den Haag en moet echt wel voorkomen. Maar net deze week brief dat alles is geannuleerd ivm corona dus.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
waarom rechter en niet openbaar ministerie?
is niet hetzelfde, ik maakte die fout ook. stond ik in de rechtbank van den bosch (megagebouw op paleiskwartie) moest ik bij het openbaar ministerie zijn (zielig bijgebouwtje op de hoek)quote:Op donderdag 30 april 2020 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zelfde toch? Tja ik weet dat ook niet precies natuurlijk. Maar het is de politierechter of strafrecht dus in de rechtbank Den Haag en moet echt wel voorkomen. Maar net deze week brief dat alles is geannuleerd ivm corona dus.
Rechter en OM is gewoon hetzelfdequote:Op donderdag 30 april 2020 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zelfde toch? Tja ik weet dat ook niet precies natuurlijk. Maar het is de politierechter of strafrecht dus in de rechtbank Den Haag en moet echt wel voorkomen. Maar net deze week brief dat alles is geannuleerd ivm corona dus.
Nou het is dus niet eens die EMA cursus want daar heb ik sowieso niks over gehoord.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:15 schreef Maanvis het volgende:
boete was bij mij 400 euro en ik mocht in termijnen betalen en ik was 3 mnd rijbewijs kwijt ipv 4mnd (had een goede indruk gemaakt op de ovj). cursus was duurder, denk 1200 euro en 3 halve dagen vrij voor moeten nemen
Waarom kiezen?quote:Op donderdag 30 april 2020 01:16 schreef StraightEdge het volgende:
Ik heb een laptop en een iPad, maar ik wil wel even kwijt dat ik liever zo obees ben als TheBradge, dan zo'n alcoholist als Kree.
gr gr
De mooiste laptop en Ipad.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:18 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Waarom kiezen?
Je hebt toch een laptop en een iPad
Nee eerste keer. Maar ok waarom, tja vraag het de ovj. Ik weet het niet maar dat staat in die brief dus met eis enzo.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:18 schreef Maanvis het volgende:
waarom 14 maanden? wtf hoe torenhoog was het dan wel niet? zoveel kreeg niemand bij mijn groepje (en wij waren de nomale ema dus niet de lite versie)... of ben je al eerder gepakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |