Dit topic gaat over kree, niet over mijquote:Op donderdag 30 april 2020 00:44 schreef RTR het volgende:
Flikker op man met je homovriendjes en je zwakke ruggetje
Maar je hebt wel stelselmatig last van je anusquote:Op donderdag 30 april 2020 00:46 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit topic gaat over kree, niet over mij
Kree is laatst de dupe geworden van zijn observerende buren. Hij zat met een torenhoog promillage in zijn bedrijfsbusje en toen is de politie ingelicht en rijbewijs ingevorderd. Uiteraard allemaal onzin en onterecht, volgens Kree.quote:
Ik denk dat dat verhaal al meer als duidelijk was toch? Heb er genoeg over gepost.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kree is laatst de dupe geworden van zijn observerende buren. Hij zat met een torenhoog promillage in zijn bedrijfsbusje en toen is de politie ingelicht en rijbewijs ingevorderd. Uiteraard allemaal onzin en onterecht, volgens Kree.
Leugens Henk.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kree is laatst de dupe geworden van zijn observerende buren. Hij zat met een torenhoog promillage in zijn bedrijfsbusje en toen is de politie ingelicht en rijbewijs ingevorderd. Uiteraard allemaal onzin en onterecht, volgens Kree.
Uh pardon? Ik open een louter positief topic over jou, op jouw eigen verzoek, en dan krijgen we dit?! Hallo!?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:54 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat dat verhaal al meer als duidelijk was toch? Heb er genoeg over gepost.
Laten we het eens over jou hebben met je gezeik en stelselmatig zuigende topic verziekende reacties te geven?
We gaan het hier nl niet hebben over vragen die ik echt al 20x of meer opnieuw heb beantwoord en hoe stom het was van mij enzo?
Heb je nog wat nieuws te vragen of zal ik de rest maar gewoon negeren?
Waarom ik heb een fout gemaakt dat ruimschotelijk ook toegeven en krijg daar nog m’n straf voor. Maarja goed niet iedereen is perfect hequote:Op donderdag 30 april 2020 00:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nou... Ik ben iemand die stelselmatig tegen het gebruik is van alcohol in het verkeer en zelf zo goed als nooit ook maar 1 biertje drinkt (Speciale gelegenheden daar gelaten) maar... Kree, dan heb ik de vraag. WAAROM!?
Het heet De Grote Kree Show, niet De Grote Quotidien Show. Dus je staat wel degelijk in de spotlightquote:Op donderdag 30 april 2020 00:57 schreef kree het volgende:
Trouwens alleen die TT al, dat woord is verzonnen door anderen en niet mij. Ik maakte die show niet nl, maar dat doen jullie elke keer gewoon weer, het maakt niet eens veel uit waar of wat ik post. Makkelijk wel he om je dan als de betere persoon even dat terug te grijpen om al mijn reacties in twijfel te trekken,
Maargoed het maakt niet uit, ik wil er best eerlijk op ingaan hoor. Maar dit is niet de kree show. Dit is de de TS zijn show niet die van mij.
Gvd ja lol en door wie komt dat?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:58 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het heet De Grote Kree Show, niet De Grote Quotidien Show. Dus je staat wel degelijk in de spotlight
Jij vroeg of ik een topic over jou wilde openen hoorquote:Op donderdag 30 april 2020 01:01 schreef kree het volgende:
[..]
Gvd ja lol en door wie komt dat?
Jij wilde dit, ik niet, maargoed ik ben niet te lullig om er wel gewoon op te antwoorden hoor. Tenzij het tever gaat en dan is rapport en ben ik weg en pleite hier.
Is het ook en ik heb mijn lesje nu al geleerd hoor doordat ik overal met het ov moet en net nog beetje van werk kon behouden. Ik ben allang al met de billen bloot gegaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Absoluut waar, niemand is perfect. Maar dronken achter het stuur zitten, of het nou van een auto is, van een brommobiel, op een tandem of in een tuktuk, dat vind ik wel echt onacceptabel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |