quote:
Ja je zou maar wat plezier willen hebben in het leven. Dat is niet gewenst natuurlijk.quote:
Ze gaan je er niet uitgooien hoor!quote:Op woensdag 29 april 2020 21:27 schreef F1gamer het volgende:
Dus ik mag niet met de trein naar familie (heb geen auto en rijbewijs)
Lekker fietsen jochie. Goed voor je.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb geen vitaal beroep, moet ik dan mijn baan verliezen omdat ik niet met de trein mag reizen?
Nee, er zullen zat mensen zijn die met de trein moeten om naar het werk te gaan!quote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb geen vitaal beroep, moet ik dan mijn baan verliezen omdat ik niet met de trein mag reizen?
Helaas ja. De overheid ziet dat als pleziertje en dat mag niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:27 schreef F1gamer het volgende:
Dus ik mag niet met de trein naar familie (heb geen auto en rijbewijs)
oohja want daar ligt het aan natuurlijkquote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef WammesWaggel het volgende:
En dat allemaal omdat de Chinezen die markten niet willen beëindigen.
Zolang zij dat niet beëindigen blijven er uitbraken van ziekten zich verspreiden.
Zolang er dus geen einde in zicht komt ga ik mijn leven niet lijden zonder plezier.
Maar ze zien aan je neus niet waar je naartoe gaat.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:36 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Helaas ja. De overheid ziet dat als pleziertje en dat mag niet.
Dat je geen vitaal beroep hebt wil niet meteen zeggen dat je voor de lol in die trein zit. Alleen recreatie kan gewoon echt niet meer.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dit is schijnbaar voor de lange termijn. Totaal niet werkbaar en aan 1984 grenzend maar iedereen is bang.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:43 schreef Elan het volgende:
Gaan toch nog amper mensen met de trein de afgelopen 6 weken?
Woon vlakbij station maar eigenlijk alle treinen zijn nauwelijks gevuld, zeg maar gerust leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |