Dit.. wat eentriest verhaalquote:Op maandag 3 mei 2021 20:41 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, je zou toch bijna mishandeling gaan vrezen
Ja, doet me echt het ergste vrezen.quote:
Nou, in foute huwelijken zijn er inderdaad trucjes als een pakketje laten bezorgen om te checken dat ze thuis is, met de huistelefoon bellen om te checken dat ze thuis is, camera's.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:47 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij wantrouwen ze elkaar enorm. Hij alles opnemen, zij meteen denken "dit is een trucje van hem" 🤔
Je weet niet wat hier vooraf aan gegaan is he... heel naar gevoel krijg ik hiervanquote:Op maandag 3 mei 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ten eerste...jemig wat een enge vent!!!
Ten tweede wat een watje van een bange vrouw. Mijn god vrouwtje kom voor jezelf op!
Ja ik ook. Haren gaan me zo overeind staan zeg.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:51 schreef Guppy het volgende:
[..]
Je weet niet wat hier vooraf aan gegaan is he... heel naar gevoel krijg ik hiervan
Van buitenaf bekeken is het makkelijk om "ren weg!" te roepen, maar je weet niet hoe lang dit al speelt en hoe dit erin is geslopen. Ze is ooit voor 'm gevallen, tenslotte.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ten eerste...jemig wat een enge vent!!!
Ten tweede wat een watje van een bange vrouw. Mijn god vrouwtje kom voor jezelf op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |