quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Sorryquote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Broek uit voor de liefde"
Gvd Oostblokkert wees was creatiever!
Ik zou het er niet op kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Wie vindt David Beckham niet knap
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:59 schreef ja_okay_whatever het volgende:
"Broek uit voor de liefde"
Gvd Oostblokkert wees was creatiever!
Mondkapje voel je niks van.quote:
Geeft niet. Ik was al een station verder.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Nine. het volgende:
[..]
French kisses worden wel wat lastig...
Eating out ook...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Geeft niet. Ik was al een station verder.
Ik zou echt zo slecht kunnen liegen. Met quasi neutraal hoofd dan doen alsof alles heel spontaan is.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef KennyPowers het volgende:
"zit je al lang te wachten"
ze komen toch allemaal binnen op het teken van de regie gvd man
Lekkere relazie, werkuh doordeweeks en in het weekend allebei zuipuh en voetballuh afzondereuwrleukquote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef Poefbank het volgende:
Mooi man. Heb je het weekend lekker alleen.
Me, myself and I?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat hij een vriendengroep heeft.
Met z'n metaforen de hele tijd, wat een typetjequote:
Imaginairequote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef Mani89 het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat hij een vriendengroep heeft.
Mocht ze twijfelen dan is dit het punt waardoor ze geen tweede date zal willen.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:03 schreef DKUp het volgende:
Hij laat haar gewoon betalen, wat een loser.
Nou nou nou nou.quote:
Als een date dat doet is dat een goede reden om het af te kappen.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef RipCity het volgende:
In het echt zou iedereen op z'n mobieltje zitten bij dates![]()
Zijn er echt mensen die dat doen op de eerste date?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef RipCity het volgende:
In het echt zou iedereen op z'n mobieltje zitten bij datesGelukkig hebben ze dat verboden.
Naast d'r live love life-tattooquote:Op woensdag 29 april 2020 20:08 schreef KennyPowers het volgende:
Feniks omdat je naar Nieuwegein verhuist
Bedoel je in dit programma of ook dat het in het echt zo is?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef RipCity het volgende:
In het echt zou iedereen op z'n mobieltje zitten bij datesGelukkig hebben ze dat verboden.
Zeker wel.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:08 schreef CrushedTinBox het volgende:
Zijn er echt mensen die dat doen op de eerste date?
Idd. Veel te witblond type voor dit.quote:
Heb ik slechts één keer meegemaakt eigenlijk. Die ging haar andere matches met me doornemenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef RipCity het volgende:
Je kunt een Fries wel uit Friesland halen, maar Friesland niet uit de Fries.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Caland het volgende:
Ze heeft best wel een levendige persoonlijkheid zeg maar
Daarom gaat ze elk weekend terug naar Friesland
Jammer, respectloos ook.quote:
Ze bestaan wel hoor, is ook wel eens in dit programma voorbij gekomen.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef CrushedTinBox het volgende:
Gelukkig date ik dat soort mensen niet
Is dat dan niet de regie? Met die scènes op toilet.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ze bestaan wel hoor, is ook wel eens in dit programma voorbij gekomen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef CrushedTinBox het volgende:
[..]
Lijkt me iets te simpel voor hem
Hebben ze dat wel in Friesland?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Voor Febo troep trekt ze haar broek wel uit
Oké Nijnmans, dit is je tiende post over het kapselquote:Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef Nine. het volgende:
Logisch. Ze hebben dan ook dezelfde kapper
Maar zou hij gevoelig zijn voor haar uiterlijk en toch overstag gaan?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
Hij wil geen netflixend frikandel etend wijf
Ik heb een lichte aversie tegen de lokale opscheerturk.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oké Nijnmans, dit is je tiende post over het kapsel
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb een lichte aversie tegen de lokale opscheerturk.
AAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHquote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb een lichte aversie tegen de lokale opscheerturk.
“Chef, ik denk dat dit een saus is”quote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef RipCity het volgende:
Okay wat is een Assistent-categorie manager??
quote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef itchycoo het volgende:
[..]
“Chef, ik denk dat dit een saus is”
Hij vindt haar niet aantrekkelijkquote:
En twee mannen die nee zeggen, een vrouw dat heeft betaald, de homo's waren niet nichterig irritant.quote:
Wat een pauper was die filmmaker, schandequote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En twee mannen die nee zeggen, een vrouw dat heeft betaald.
Net goed voor hem.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:18 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Wat een pauper was die filmmaker, schande
quote:
Die met dat grijs geverfd haar? Ik vond dat wel een leuke match. Gezellige kerel ook. Hoe is dat uiteindelijk geworden? Heb het niet af gekeken.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:08 schreef Craptacular het volgende:
Kijk het terug. Wat een viesdik tokkie wijf.
Juist. Snap niet dat mensen die single zijn zichzelf zo laten gaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die met dat grijs geverfd haar? Ik vond dat wel een leuke match. Gezellige kerel ook. Hoe is dat uiteindelijk geworden? Heb het niet af gekeken.
Denk dat ze afgeschrikt was door dat drugsverhaal.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:22 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Juist. Snap niet dat mensen die single zijn zichzelf zo laten gaan.
Hij wou wel, maar zij wou het niet
Hij was bezig met een docu over zichzelf.quote:Op donderdag 30 april 2020 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Had hij nou een jaar geleefd op vloeibaar voedsel? Lekker gezond ook.
Klinkt best wel aantrekkelijk vind ik.quote:
quote:
'Ben je veel alleen met kinderen?'quote:Op donderdag 30 april 2020 19:33 schreef KennyPowers het volgende:
Mannen in een zwembad zijn niet te vertrouwen
D'r vinger.quote:
Echt hè, ik sport ook vaakquote:Op donderdag 30 april 2020 19:40 schreef Craptacular het volgende:
ja zelf ook zo sportief met zo'n dikke pens
Had je het begin gezien?quote:
Mwa, vind je? Maar betekent dat dan?quote:
Godsamme, die is af. Voor altijd.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Had je het begin gezien?
Hij is leraar en heeft een tattoo van een kameel op zijn teen (cameltoe haha)
Ja prima om drankje mee te doen maar te gewoontjesquote:Op donderdag 30 april 2020 19:43 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Mwa, vind je? Maar betekent dat dan?
Ja, maar vrouwenleed telt zwaarder mee hequote:Op donderdag 30 april 2020 19:43 schreef KennyPowers het volgende:
Praten over een doodgeboren baby met een man met een dode volwassen zoon ...
Het is een hartstikke leuk ding man.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ja prima om drankje mee te doen maar te gewoontjes
Echt he.. Alles een gevecht of discussie.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:44 schreef Poefbank het volgende:
Petra lijkt me een moeilijke vrouw om mee te leven.
Sexappeal 0,0quote:Op donderdag 30 april 2020 19:44 schreef Poefbank het volgende:
Petra lijkt me een moeilijke vrouw om mee te leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |