Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even tegen de wasbak kloppen
Jij bent er gebeurd.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongen
misschien heeft iemand zijn account gekaaptquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongen
Dus het ging fout vanaf toen jij ging meeposten?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft iemand zijn account gekaapt
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn zulke sloeries ook hč, krijgen zelfs de netste burgemeester van het land nog wild en vol razend zaad.
En waar is de echte Buda dan? We moeten een zoekactie in het dorp opzetten denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft iemand zijn account gekaapt
Is jou dat ook al opgevallenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
denk dat uitstraling er meer van weetquote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En waar is de echte Buda dan? We moeten een zoekactie in het dorp opzetten denk ik.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn zulke sloeries ook hč, krijgen zelfs de netste burgemeester van het land nog wild en vol razend zaad.
Oh toch geen accountkapingquote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh toch geen accountkapingquote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat uitstraling er meer van weet
Huh, ik krijg ads van mijn werk en ads voor televisies en soundsystems, dingen waar ik daadwerkelijk naar heb gezochtquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie hier trouwens steeds ads voor een soort sex website met oudere vrouwen.. wtf
Stuur eens door voor een vriend van me?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie hier trouwens steeds ads voor een soort sex website met oudere vrouwen.. wtf
Dus waar heeft @kwiwi naar gezochtquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, ik krijg ads van mijn werk en ads voor televisies en soundsystems, dingen waar ik daadwerkelijk naar heb gezocht. Hmm...
Heeft Haags je laptop gehackt?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat had ik eerder ook, zag planten en boeken. Nu ditquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, ik krijg ads van mijn werk en ads voor televisies en soundsystems, dingen waar ik daadwerkelijk naar heb gezocht. Hmm...
Ik zie op dit moment geen ads trouwens, dus misschien is FOK! gewoon gek aan het doenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerder ook, zag planten en boeken. Nu dit
O ja Alpenhoorn.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik snap het best hoor als je voor zo’n Zwitser met een grote hoorn kiest.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Alpenhoorn.
Ik was bezig om een kiwi (in bos81-stijl) te tekenen. Met Zwitserse aspecten. Maar kwam niet echt verder. Nu heb ik weer inspiratie...
Dit wil ik zienquote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Alpenhoorn.
Ik was bezig om een kiwi (in bos81-stijl) te tekenen. Met Zwitserse aspecten. Maar kwam niet echt verder. Nu heb ik weer inspiratie...
Vergeet de dirndl nietquote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Alpenhoorn.
Hoog tijd voor een consult of zes bij de dorpspsycholoog.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags houdt van oudere vrouwen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Alpenhoorn.
Lijkt me welquote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags houdt van oudere vrouwen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke grote borsten![]()
Nu we het er toch over hebben, wie wel hier?
Leuk geprobeerd USquote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een pushup-behaatje. Lijkt zelfs een cup A nog wel wat.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima uitvinding is dat.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een pushup-behaatje. Lijkt zelfs een cup A nog wel wat.
Dat moet ik ook nog eens proberen iddquote:Op woensdag 29 april 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een pushup-behaatje. Lijkt zelfs een cup A nog wel wat.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens proberen idd
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens proberen idd
Oeh, hoe laat komt dat? Ik hoor er zo veel over dat ik wel eens een keertje een aflevering wil zienquote:Op woensdag 29 april 2020 19:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond kijk ik steenrijk, straatarm op sbs6
Dit is zo'n beetje mijn stijl..quote:Op woensdag 29 april 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]pics van wat andere tekeningen? Vind dat altijd leuk, maar zelf kan ik niet tekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Geen moobs hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
20:30 volgens de Ziggo appquote:Op woensdag 29 april 2020 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, hoe laat komt dat? Ik hoor er zo veel over dat ik wel eens een keertje een aflevering wil zien.
Komt er aan, later vanavond. Ja, ik doe het nog steeds met plezier.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit wil ik zien. Wat leuk dat je nog steeds tekent trouwens
.
O ja. dat kan ik ook wel fixenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje mijn stijl..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
Ik teken 1 keer per week op de dagbesteding bij de lokale GGZ. De begeleidster kwam vandaag met het idee om 1 van mijn tekeningen een keer te schilderen. Daar ben ik zelf niet zo goed in, maar ze bood aan om het zelf in te kleuren..quote:
Gewoon 1-persoonscoupés installeren.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
NS experimenteert weer ergens mee hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat voor de vliegende neuk is het doel van dat scherm als er aan de ene kant toch niemand mag zittenDenkt er dan HELEMAAL NIEMAND na daar? Godverdomme nog
Jij welquote:Op woensdag 29 april 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Denken jullie dat je jezelf kiespijn kan aanpraten?
volgens mij kan je jezelf alles aanpratenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Denken jullie dat je jezelf kiespijn kan aanpraten?
We kunnen van UitStraling een hoop lerenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kan je jezelf alles aanpraten
You had one job...quote:Op woensdag 29 april 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
NS experimenteert weer ergens mee hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat voor de vliegende neuk is het doel van dat scherm als er aan de ene kant toch niemand mag zittenDenkt er dan HELEMAAL NIEMAND na daar? Godverdomme nog
Leuk hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik teken 1 keer per week op de dagbesteding bij de lokale GGZ. De begeleidster kwam vandaag met het idee om 1 van mijn tekeningen een keer te schilderen. Daar ben ik zelf niet zo goed in, maar ze bood aan om het zelf in te kleuren..
ik kan niet eens binnen de lijntjes blijvenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk hoorWou dat ik een beetje kon tekenen. Ik kan alleen inkleuren
Probeer het gewoon eensquote:Op woensdag 29 april 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent weer goed in Foquevilles ontwerpenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen we een nieuwe maken? Deze is besmeurd met mijn gedachtengoedquote:Op woensdag 29 april 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent weer goed in Foquevilles ontwerpen
Er zit een beetje van ons allemaal in en veel van Kwiwi.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we een nieuwe maken? Deze is besmeurd met mijn gedachtengoed
Oh nou ja. Kwiwi isquote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit een beetje van ons allemaal in en veel van Kwiwi.
de wattes?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn Terrex vanavond weer een kans geven.
wil je mijn keuken ook doen,quote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je het maar laatquote:Op woensdag 29 april 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja. Kwiwi isdus dan moet het nog even iets harder naar de klote voordat we aan een verse toe zijn denk ik
![]()
Eerst even die giannikoeien zure melk aanpraten
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het maar laatWil geen zure chocolade
Haha Koen komt op de FPquote:Op woensdag 29 april 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb je aan een abo op de FP niks en zit Fok alsnog te zeiken dat ik m'n Adblocker uit moet zetten
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen van UitStraling een hoop leren
Ik vind het dorp prima zo. Dol op mijn dakpannenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja. Kwiwi isdus dan moet het nog even iets harder naar de klote voordat we aan een verse toe zijn denk ik
![]()
Eerst even die giannikoeien zure melk aanpraten
Geen bezichtiging? Waarom niet, kan toch best als je het stel alleen binnenlaat?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moet nog foto's van m'n huidige woning opsturen omdat er geen bezichtiging mag plaatsvinden, dus nu heb ik een goed excuus om te moeten afwassen, opruimen en schoonmaken. Na een halfuur is... de helft van de afwas gedaan.
Staat er nog wat in dan? In mijn hoogtijdagen had ik een hele leuke en gezelligequote:
Wat kregen ze bij een volle spaarkaart?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Staat er nog wat in dan? In mijn hoogtijdagen had ik een hele leuke en gezelligeen dan kregen users voor elke reactie een kwiwi zegeltje voor hun spaarkaart
Dat weet ik eigenlijk niet meerquote:Op woensdag 29 april 2020 20:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat kregen ze bij een volle spaarkaart?
Ik weet niet, ik kreeg van de verhuurder te horen dat ik foto's op moest sturen. In huizen van dezelfde verhuurder gaan hospiteeravonden nog wel gewoon door, dus ik denk dat ze de studio's te klein en risicovol vindenquote:Op woensdag 29 april 2020 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen bezichtiging? Waarom niet, kan toch best als je het stel alleen binnenlaat?
ah ging ik daarom net op mijn smoel toen ik er liepquote:Op woensdag 29 april 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn keuken blinkt weerIk heb die spetterolie wel gelijk door een bushokje getiefd.
Aanklagen die handel. Ik zie dat je wat last van je nek hebt.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah ging ik daarom net op mijn smoel toen ik er liep
en Whiskers wil je best wel bijstaanquote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aanklagen die handel. Ik zie dat je wat last van je nek hebt.
Nee dat was gewoon omdat je FAKKING clumsy bent. Gansquote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat deden ze?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Dat waren nog eens sublieme garnalen
En dat is dan burgemeester, schandaligquote:Op woensdag 29 april 2020 20:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toffe beesten dusquote:Op woensdag 29 april 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Spetteren en dansen in de olijfolie met knoflook en limoen.
mijn hoofd is 180 graden gedraait. loop overal tegen opquote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aanklagen die handel. Ik zie dat je wat last van je nek hebt.
ja normaal wel maar nu echt niet!quote:Op woensdag 29 april 2020 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat was gewoon omdat je FAKKING clumsy bent. Gans
Gaat voor haar staan en knijpt in h......laat maar.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn hoofd is 180 graden gedraait. loop overal tegen op
Donald, jij hier?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat voor haar staan en knijpt in h......laat maar.
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel potjandoossie. Mag ik eindelijk betalen, komt er ook nog behalve 23 % opgeld ook nog 6 % BTW overheenNou pff grmbl
Het is net of je een huis koopt. Dan vind je het ook ineens niet erg om nog even ¤ 5000 extra voor dit of ¤ 7000 extra voor dat af te tikken. Bent nou toch geld aan het uitgeven yolo alles
![]()
Maar goed hij is dus van mij, en dat is het belangrijksteEn hij is al bijna een week onderweg en dat is ook belangrijk
Misschien morgen wel binnen. Of over een week of zo
En dan maar hopen dat mijn vakantierestitutie snel binnenkomt want die is hiermee inderdaad al voor 95 % weer uitgegeven
tsja, altijd baas boven baasquote:
zon duur biljetjequote:Op woensdag 29 april 2020 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel potjandoossie. Mag ik eindelijk betalen, komt er ook nog behalve 23 % opgeld ook nog 6 % BTW overheenNou pff grmbl
Het is net of je een huis koopt. Dan vind je het ook ineens niet erg om nog even ¤ 5000 extra voor dit of ¤ 7000 extra voor dat af te tikken. Bent nou toch geld aan het uitgeven yolo alles
![]()
Maar goed hij is dus van mij, en dat is het belangrijksteEn hij is al bijna een week onderweg en dat is ook belangrijk
Misschien morgen wel binnen. Of over een week of zo
En dan maar hopen dat mijn vakantierestitutie snel binnenkomt want die is hiermee inderdaad al voor 95 % weer uitgegeven
quote:
Ja. Maar aan het eind van het jaar ga ik van de bierbesparing een nog duurdere kopenquote:
Oh moe ben ik nog niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben moe maar heb geen zin om te slapen
g
@Budapestenaarquote:
Inb4 molo’s pics van je broer vraag...quote:Op woensdag 29 april 2020 20:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Was even vergeten dat ik op FOK! zat, had moeten zeggen m'n broer
Ohhquote:Op woensdag 29 april 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
* legt de hoorn weer op de haak.
Op zich goed. Ik mag twintig procent salaris inleveren. Dat zijn de betere dagenquote:
Staan daar ook meteen 20% minder uren draaien?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich goed. Ik mag twintig procent salaris inleveren. Dat zijn de betere dagen![]()
En met jou en Muis?
Hoe kom je zo gaar? Hardgelopen?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Zelfs te gaar voor Animal Crossing. Ik ga wel dom filmpjes kijken.
Verdorie.. geen een keer bij je komen eten nog..quote:Op woensdag 29 april 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staan daar ook meteen 20% minder uren draaien?
Hier gaat het wel prima. Ben bezig met het regelen van een nieuwe baan omdat mijn contract op 1 mei niet gaat worden verlengt, maar vooralsnog heb ik een lijntje bij een vrij leuk bedrijf uit staan dat waarschijnlijk wel door gaat.
Probeer ik eens vrolijk te doenquote:
Ik vind het oprecht jammer om er weg te gaanquote:Op woensdag 29 april 2020 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verdorie.. geen een keer bij je komen eten nog..
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Staan daar ook meteen 20% minder uren draaien?
Hier gaat het wel prima. Ben bezig met het regelen van een nieuwe baan omdat mijn contract op 1 mei niet gaat worden verlengt, maar vooralsnog heb ik een lijntje bij een vrij leuk bedrijf uit staan dat waarschijnlijk wel door gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mmm ik denk dat ik beter kan dan dit. De Kiwi zelf kan misschien iets ronder...
En de foto zelf moet ook scherper.....![]()
![]()
@kwiwi"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dat is dan wel kutquote:Op woensdag 29 april 2020 21:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee, gewoon 38,75 uur per week.
O, da’s wel jammer, want je had het wel naar je zin daar, toch?
Andere bedrijf is ook horeca of ga je jezelf eindelijk verhuren als gigolo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:13 schreef Bos81 het volgende:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mmm ik denk dat ik beter kan dan dit. De Kiwi zelf kan misschien iets ronder...
![]()
@:Kwiwi
Eng vroeg wakker vooral.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:08 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hoe kom je zo gaar? Hardgelopen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel kut![]()
Is totaal andere sector en ik had het er best naar mijn zin idd.Dichter bij je vakgebied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dichter bij je vakgebied?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik heb eindelijk mezelf als UIquote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dichter bij je vakgebied?Muah, niet echt dichter bij mijn vakgebied.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Door de overname?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vrijdag mijn jaargesprek op het werk. Lijkt wel of de vorige ook al dit jaar was, maar die was in oktober/november 2019,,,,,
Toch best snel na de vorige dus, maar daar heeft de leidinggevende al tekst en uitleg over gegeven...
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]Kan beamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is snel iddquote:Op woensdag 29 april 2020 21:16 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb vrijdag mijn jaargesprek op het werk. Lijkt wel of de vorige ook al dit jaar was, maar die was in oktober/november 2019,,,,,
Toch best snel na de vorige dus, maar daar heeft de leidinggevende al tekst en uitleg over gegeven...
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
overname?? Ik werk niet bij Sandd of Post.nl dus daar heb ik weinig mee te maken.quote:
O, maar ik dacht dat er bij jullie ook organisatorisch dingen waren veranderd?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
overname?? Ik werk niet bij Sandd of Post.nl dus daar heb ik weinig mee te maken.
Nee, dat valt reuze mee. Mijn leidinggevende heeft gewoon mij uitgelegd waarom het nu al is, en dat hoef ik voorlopig niet aan de grote klok te hangen. Niets ernstigs hoor, ik hoef echt niet te vrezen voor mijn baan oid.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, maar ik dacht dat er bij jullie ook organisatorisch dingen waren veranderd?
Gelukkig maar. Dat is sowieso fijn in deze tijdenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat valt reuze mee. Mijn leidinggevende heeft gewoon mij uitgelegd waarom het nu al is, en dat hoef ik voorlopig niet aan de grote klok te hangen. Niets ernstigs hoor, ik hoef echt niet te vrezen voor mijn baan oid.
Ook al zou de postafdeling helemaal verdwijnen. Het wordt toch steeds minder in de grote lijnen.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat is sowieso fijn in deze tijden
Stoute opmerking dit Koenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kan niet eens binnen de lijntjes blijven
Dit dusquote:Op woensdag 29 april 2020 21:00 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Inb4 molo’s pics van je broer vraag...
Dus niet die linker?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het was maar een grapje. Ik heb wel een medium hoorn maar geen haak
Mijn reiskostenvergoeding stopt ook trouwens, maar schijnt en belastingding te zijn wat na zes weken volledig thuiswerken nadelig is anders. Voor OV abonnementen wordt een uitzondering gemaaktquote:Op woensdag 29 april 2020 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich goed. Ik mag twintig procent salaris inleveren. Dat zijn de betere dagen![]()
En met jou en Muis?
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel kut![]()
Is totaal andere sector en ik had het er best naar mijn zin idd.Jij gaat het hélemáál maken mien jongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Mijn reiskosten ook. En het loonoffer komt neer op 24 procent per maand zodat ze je vakantiegeld voor volgend jaar op peil houden.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn reiskostenvergoeding stopt ook trouwens, maar schijnt en belastingding te zijn wat na zes weken volledig thuiswerken nadelig is anders. Voor OV abonnementen wordt een uitzondering gemaakt
Geur beetje maskerenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk detail ook, die bloemetjes
Fuck joh.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn reiskosten ook. En het loonoffer komt neer op 24 procent per maand zodat ze je vakantiegeld voor volgend jaar op peil houden.
Duhquote:Op woensdag 29 april 2020 21:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit vraag je net op een moment dat @:uitstraling er niet is?
Wat zeggen OR en zulks hiervan?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn reiskosten ook. En het loonoffer komt neer op 24 procent per maand zodat ze je vakantiegeld voor volgend jaar op peil houden.
Jij verkoopt mondkapjes of lijkenzakken?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fuck joh.
Gelukkig verdien ik nu juist meer.
quote:Op woensdag 29 april 2020 21:13 schreef Bos81 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mmm ik denk dat ik beter kan dan dit. De Kiwi zelf kan misschien iets ronder...
![]()
@:Kwiwi![]()
Nee joh, ik verkoop bakingsoda.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij verkoopt mondkapjes of lijkenzakken?
quote:
En je moet je kastdeurtje maken.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoog knuffelgehalte![]()
![]()
en let niet op de rommel in de kast. Die moet ik nog nodig een keer opruimen..
Wordt gedaan. Dat kan ik zelf niet, met 2 linkerhanden..quote:
De OR heeft zich buiten spel laten zetten. Er is in elk geval geen goedkeuring gevraagd. Vakbonden en CAO’s hebben we niet. En personeel wordt tegen elkaar uitgespeeld met opmerkingen als ‘Als niet genoeg mensen meedoen, gaan we reorganiseren.’quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zeggen OR en zulks hiervan?
Je moet het uiteraard compleet zelf weten wat je doet maar ik verklaar je voor gek als je er mee instemt, wilde ik toch nog even meegeven
Aaaawquote:Op woensdag 29 april 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoog knuffelgehalte![]()
![]()
knuffelgehalte?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoog knuffelgehalte![]()
![]()
idiotenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je ook aan ongebluste kalk komen?quote:
Ja, duidelijk verhaal welquote:Op woensdag 29 april 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De OR heeft zich buiten spel laten zetten. Er is in elk geval geen goedkeuring gevraagd. Vakbonden en CAO’s hebben we niet. En personeel wordt tegen elkaar uitgespeeld met opmerkingen als ‘Als niet genoeg mensen meedoen, gaan we reorganiseren.’
Vanmiddag werd in een call voorspeld dat meer bedrijven dit gaan doen of zullen omvallen. Geloof ik niks van. Dit zijn smerige Amerikaanse praktijken die ze hier uitproberen op ‘vrijwillige’ basis.
Wat een rotstreek johquote:Op woensdag 29 april 2020 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De OR heeft zich buiten spel laten zetten. Er is in elk geval geen goedkeuring gevraagd. Vakbonden en CAO’s hebben we niet. En personeel wordt tegen elkaar uitgespeeld met opmerkingen als ‘Als niet genoeg mensen meedoen, gaan we reorganiseren.’
Vanmiddag werd in een call voorspeld dat meer bedrijven dit gaan doen of zullen omvallen. Geloof ik niks van. Dit zijn smerige Amerikaanse praktijken die ze hier uitproberen op ‘vrijwillige’ basis.
Cutequote:Op woensdag 29 april 2020 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoog knuffelgehalte![]()
![]()
Dat snap ikquote:Op woensdag 29 april 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ben er al de hele dag een beetje raar van.
Ja, dat kan. Maar ik heb geen zin om een zaak aan te spannen tegen mijn werkgever. Ik denk dat het tijd is dat ik eens wat anders ga doen met mijn leven. Dit is weer een extra zetje.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat snap ik
Ik zou juridisch (arbeidsrechtelijk) advies inwinnen
Beidequote:Op woensdag 29 april 2020 22:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kwek ik zo veel of is het hier zo rustig?![]()
Of beide?
Juridisch advies inwinnen is niet hetzelfde als een rechtszaak aanspannen tegen je werkgeverquote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar ik heb geen zin om een zaak aan te spannen tegen mijn werkgever. Ik denk dat het tijd is dat ik eens wat anders ga doen met mijn leven. Dit is weer een extra zetje.
Ik heb die serie nooit echt mooi gevonden. Doe mij de Oxenaartjes maarquote:Op woensdag 29 april 2020 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wil ik ook nog hebbenfapfap
![]()
[ afbeelding ]
Nee, maar wat heb je aan juridisch advies als je daar niks mee doet?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juridisch advies inwinnen is niet hetzelfde als een rechtszaak aanspannen tegen je werkgever
En ik ben nieuwsgierig nuNaar dat "iets anders".
Zoveel bullshit banen. Volg je hart. Als je die hebt.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, maar wat heb je aan juridisch advies als je daar niks mee doet?
Ik ben mijn werkzame leven ooit begonnen als journalist. Toen had ik het gevoel dat ik me maatschappelijk nuttig maakte. Dat gevoel heb ik in deze baan niet. Mijn werk voelt als een bull shit-baan. Ik geloof niet dat ik de energie kan opbrengen om dit tot mijn pensioen te doen. Zonde van de tijd ook
Serieus? Een heleboel. Je hoeft echt niet meteen rechtszaken aan te spannen. Rechtszaken komen pas als al het andere faalt.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben mijn werkzame leven ooit begonnen als journalist. Toen had ik het gevoel dat ik me maatschappelijk nuttig maakte. Dat gevoel heb ik in deze baan niet. Mijn werk voelt als een bull shit-baan. Ik geloof niet dat ik de energie kan opbrengen om dit tot mijn pensioen te doen. Zonde van de tijd ook
Zuip dan niet zoveel.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Corona Corona Corona, ik word er zo moe van
Het is ff niet anders. Dus je niet verzetten, maar het accepteren.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik het checkte, voelde ik iets kloppen.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zoveel bullshit banen. Volg je hart. Als je die hebt.
Dat eerste heeft ook nul zin denk ik, vechten tegen de bierkaai.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar ik heb geen zin om een zaak aan te spannen tegen mijn werkgever. Ik denk dat het tijd is dat ik eens wat anders ga doen met mijn leven. Dit is weer een extra zetje.
+1 Maar we zijn er nog lang niet van verlost.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Precies, en vooral niet opzoeken op nieuws e.d.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is ff niet anders. Dus je niet verzetten, maar het accepteren.
Dit heeft alleen zin als er meer mensen in opstand komen. Maar collega’s reageerden...gelatenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Serieus? Een heleboel. Je hoeft echt niet meteen rechtszaken aan te spannen. Rechtszaken komen pas als al het andere faalt.
Dat weet ik. Dat je journalist was.
Wil je dat weer gaan doen?
Als ik foto's heb gezien kan ik inschatten of een carričre als gigolo er in zitquote:Op woensdag 29 april 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Juridisch advies inwinnen is niet hetzelfde als een rechtszaak aanspannen tegen je werkgever
En ik ben nieuwsgierig nuNaar dat "iets anders".
Neeeeeeee!quote:Op woensdag 29 april 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit heeft alleen zin als er meer mensen in opstand komen. Maar collega’s reageerden...gelaten
Nee, daar is de werkgelegenheid verdwenen. Duizenden freelancers die vechten om de kruimels.
Van september tot en met november heb ik de deur platgelopen in het ziekenhuis. In zo’n omgeving wil ik wel werken. Daar kun je het verschil maken voor andere mensen.
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat eerste heeft zeker wel zin.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat eerste heeft ook nul zin denk ik, vechten tegen de bierkaai.
Energie lekker stoppen in wat nuttig is, jezelf
Zeg, Buda is de burgemeester, jij toch niet?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij mist ons dorp nog een hondje, ik ga samson even kidnappenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeg, Buda is de burgemeester, jij toch niet?![]()
![]()
![]()
(Was toch van Samson en Gert?)
Ja? Want?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat eerste heeft zeker wel zin.
Maar dit aangrijpen om iets te gaan doen wat je liever doet is uiteraard prima
Jaaaaaa.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeg, Buda is de burgemeester, jij toch niet?![]()
![]()
![]()
(Was toch van Samson en Gert?)
Waarom dat laatste?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit heeft alleen zin als er meer mensen in opstand komen. Maar collega’s reageerden...gelaten
Nee, daar is de werkgelegenheid verdwenen. Duizenden freelancers die vechten om de kruimels.
Van september tot en met november heb ik de deur platgelopen in het ziekenhuis. In zo’n omgeving wil ik wel werken. Daar kun je het verschil maken voor andere mensen.
Neeeeeequote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij mist ons dorp nog een hondje, ik ga samson even kidnappen
quote:Op woensdag 29 april 2020 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik foto's heb gezien kan ik inschatten of een carričre als gigolo er in zit
Jammer genoeg niet Inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2020 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
+1 Maar we zijn er nog lang niet van verlost.
Ben jij nog wakker?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]Het is ook gewoon een kutdag vandaag. Nachtje slapen en dan morgen weer verder denken over wat je wil doen.
Ik weet het ook niet meerquote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Amai se, ik word daar toch zooooooooo moe van!
Of was het nou Lui van Kabouter Plop? Ik weet wel dat Plop en De Burgemeester dezelfde persoon zijn
.
Nee, dat is geen goed ding.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is ook wel dat werkgevers weer veel macht terugkrijgen.
Werknemers zijn wel heel beschermd in NL nu.
Lopen wel meer nuttige lui in zorginstellingen rond dan mediciquote:Op woensdag 29 april 2020 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom dat laatste?![]()
En wat zou jedaar voor functie wilken dan? Je bent naar ik aanneem niet medisch geschoold.
Waar doel je precies op?quote:
Mooie omgeving om wat te betekenen hoorquote:
True. Ben alleen benieuwd waar hij aan denktquote:Op woensdag 29 april 2020 22:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Lopen wel meer nuttige lui in zorginstellingen rond dan medici
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |