Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even tegen de wasbak kloppen
Jij bent er gebeurd.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongen
misschien heeft iemand zijn account gekaaptquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongen
Dus het ging fout vanaf toen jij ging meeposten?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft iemand zijn account gekaapt
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn zulke sloeries ook hè, krijgen zelfs de netste burgemeester van het land nog wild en vol razend zaad.
En waar is de echte Buda dan? We moeten een zoekactie in het dorp opzetten denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft iemand zijn account gekaapt
Is jou dat ook al opgevallenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
denk dat uitstraling er meer van weetquote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En waar is de echte Buda dan? We moeten een zoekactie in het dorp opzetten denk ik.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn zulke sloeries ook hè, krijgen zelfs de netste burgemeester van het land nog wild en vol razend zaad.
Oh toch geen accountkapingquote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh toch geen accountkapingquote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat uitstraling er meer van weet
Huh, ik krijg ads van mijn werk en ads voor televisies en soundsystems, dingen waar ik daadwerkelijk naar heb gezochtquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie hier trouwens steeds ads voor een soort sex website met oudere vrouwen.. wtf
Stuur eens door voor een vriend van me?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie hier trouwens steeds ads voor een soort sex website met oudere vrouwen.. wtf
Dus waar heeft @kwiwi naar gezochtquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, ik krijg ads van mijn werk en ads voor televisies en soundsystems, dingen waar ik daadwerkelijk naar heb gezocht. Hmm...
Heeft Haags je laptop gehackt?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Ja dat had ik eerder ook, zag planten en boeken. Nu ditquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Huh, ik krijg ads van mijn werk en ads voor televisies en soundsystems, dingen waar ik daadwerkelijk naar heb gezocht. Hmm...
Ik zie op dit moment geen ads trouwens, dus misschien is FOK! gewoon gek aan het doenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat had ik eerder ook, zag planten en boeken. Nu dit
O ja Alpenhoorn.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik snap het best hoor als je voor zo’n Zwitser met een grote hoorn kiest.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Alpenhoorn.
Ik was bezig om een kiwi (in bos81-stijl) te tekenen. Met Zwitserse aspecten. Maar kwam niet echt verder. Nu heb ik weer inspiratie...
Dit wil ik zienquote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Alpenhoorn.
Ik was bezig om een kiwi (in bos81-stijl) te tekenen. Met Zwitserse aspecten. Maar kwam niet echt verder. Nu heb ik weer inspiratie...
Vergeet de dirndl nietquote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Alpenhoorn.
Hoog tijd voor een consult of zes bij de dorpspsycholoog.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags houdt van oudere vrouwen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
O ja Alpenhoorn.
Lijkt me welquote:Op woensdag 29 april 2020 18:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags houdt van oudere vrouwen?
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb niet zulke grote borsten![]()
Nu we het er toch over hebben, wie wel hier?
Leuk geprobeerd USquote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een pushup-behaatje. Lijkt zelfs een cup A nog wel wat.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima uitvinding is dat.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een pushup-behaatje. Lijkt zelfs een cup A nog wel wat.
Dat moet ik ook nog eens proberen iddquote:Op woensdag 29 april 2020 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon een pushup-behaatje. Lijkt zelfs een cup A nog wel wat.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens proberen idd
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens proberen idd
Oeh, hoe laat komt dat? Ik hoor er zo veel over dat ik wel eens een keertje een aflevering wil zienquote:Op woensdag 29 april 2020 19:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond kijk ik steenrijk, straatarm op sbs6
Dit is zo'n beetje mijn stijl..quote:Op woensdag 29 april 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]pics van wat andere tekeningen? Vind dat altijd leuk, maar zelf kan ik niet tekenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Geen moobs hebben.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
20:30 volgens de Ziggo appquote:Op woensdag 29 april 2020 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oeh, hoe laat komt dat? Ik hoor er zo veel over dat ik wel eens een keertje een aflevering wil zien.
Komt er aan, later vanavond. Ja, ik doe het nog steeds met plezier.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit wil ik zien. Wat leuk dat je nog steeds tekent trouwens
.
O ja. dat kan ik ook wel fixenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is zo'n beetje mijn stijl..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk!
Ik teken 1 keer per week op de dagbesteding bij de lokale GGZ. De begeleidster kwam vandaag met het idee om 1 van mijn tekeningen een keer te schilderen. Daar ben ik zelf niet zo goed in, maar ze bood aan om het zelf in te kleuren..quote:
Gewoon 1-persoonscoupés installeren.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
NS experimenteert weer ergens mee hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat voor de vliegende neuk is het doel van dat scherm als er aan de ene kant toch niemand mag zittenDenkt er dan HELEMAAL NIEMAND na daar? Godverdomme nog
Jij welquote:Op woensdag 29 april 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Denken jullie dat je jezelf kiespijn kan aanpraten?
volgens mij kan je jezelf alles aanpratenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:39 schreef Amarantha het volgende:
Denken jullie dat je jezelf kiespijn kan aanpraten?
We kunnen van UitStraling een hoop lerenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij kan je jezelf alles aanpraten
You had one job...quote:Op woensdag 29 april 2020 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
NS experimenteert weer ergens mee hoor![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat voor de vliegende neuk is het doel van dat scherm als er aan de ene kant toch niemand mag zittenDenkt er dan HELEMAAL NIEMAND na daar? Godverdomme nog
Leuk hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik teken 1 keer per week op de dagbesteding bij de lokale GGZ. De begeleidster kwam vandaag met het idee om 1 van mijn tekeningen een keer te schilderen. Daar ben ik zelf niet zo goed in, maar ze bood aan om het zelf in te kleuren..
ik kan niet eens binnen de lijntjes blijvenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk hoorWou dat ik een beetje kon tekenen. Ik kan alleen inkleuren
Probeer het gewoon eensquote:Op woensdag 29 april 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij bent weer goed in Foquevilles ontwerpenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zullen we een nieuwe maken? Deze is besmeurd met mijn gedachtengoedquote:Op woensdag 29 april 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij bent weer goed in Foquevilles ontwerpen
Er zit een beetje van ons allemaal in en veel van Kwiwi.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zullen we een nieuwe maken? Deze is besmeurd met mijn gedachtengoed
Oh nou ja. Kwiwi isquote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zit een beetje van ons allemaal in en veel van Kwiwi.
de wattes?quote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga mijn Terrex vanavond weer een kans geven.
wil je mijn keuken ook doen,quote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Als je het maar laatquote:Op woensdag 29 april 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja. Kwiwi isdus dan moet het nog even iets harder naar de klote voordat we aan een verse toe zijn denk ik
![]()
Eerst even die giannikoeien zure melk aanpraten
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het maar laatWil geen zure chocolade
Haha Koen komt op de FPquote:Op woensdag 29 april 2020 19:54 schreef Koen66 het volgende:
waarom heb je aan een abo op de FP niks en zit Fok alsnog te zeiken dat ik m'n Adblocker uit moet zetten
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen van UitStraling een hoop leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |