Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga even tegen de wasbak kloppen
Jij bent er gebeurd.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongen
misschien heeft iemand zijn account gekaaptquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd Buda, toen ik hier laatst voor het eerst weer kwam meeposten was je zo'n nette jongen
Dus het ging fout vanaf toen jij ging meeposten?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja sorry hoorquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft iemand zijn account gekaapt
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn zulke sloeries ook hè, krijgen zelfs de netste burgemeester van het land nog wild en vol razend zaad.
En waar is de echte Buda dan? We moeten een zoekactie in het dorp opzetten denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien heeft iemand zijn account gekaapt
Is jou dat ook al opgevallenquote:Op woensdag 29 april 2020 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
denk dat uitstraling er meer van weetquote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En waar is de echte Buda dan? We moeten een zoekactie in het dorp opzetten denk ik.
quote:Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen zijn zulke sloeries ook hè, krijgen zelfs de netste burgemeester van het land nog wild en vol razend zaad.
Oh toch geen accountkapingquote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh toch geen accountkapingquote:Op woensdag 29 april 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 29 april 2020 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 29 april 2020 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat uitstraling er meer van weet
Huh, ik krijg ads van mijn werk en ads voor televisies en soundsystems, dingen waar ik daadwerkelijk naar heb gezochtquote:Op woensdag 29 april 2020 18:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie hier trouwens steeds ads voor een soort sex website met oudere vrouwen.. wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |