Ik geloof niet dat je dit echt meentquote:Op woensdag 29 april 2020 14:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan non
Fous le camp zouden ze tegen jou zeggenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:35 schreef Kiid het volgende:
Je ne beliêve pas zoals ze dat in Frankrijk zo mooi zeggen
C'est un actequote:
Awwhhhquote:Op woensdag 29 april 2020 15:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Fous le camp zouden ze tegen jou zeggen
Sjiek trouwens, privegesprekken publiceren.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
HP/De Tijd publiceerde een aantal screenshots vandaag waarin de uitlatingen naar voren komen. ‘Ik zou letterlijk iedere ideologie aanhangen die NL weer 95 procent blank maakt met 0% moslims’, luidt een van de opmerkingen. ‘Antisemitisme mag van mij altijd lieverd’, zegt een ander in de app.
Lekker hoor. Forumgoden
Tsja, als dat allemaal binnenskamers blijft gaat er natuurlijk niet geroyeerd wordenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sjiek trouwens, privegesprekken publiceren.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als dat allemaal binnenskamers blijft gaat er natuurlijk niet geroyeerd worden
Same. Alleen is het niet realistisch en heb ik de hoop inmiddels opgegevenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
HP/De Tijd publiceerde een aantal screenshots vandaag waarin de uitlatingen naar voren komen. ‘Ik zou letterlijk iedere ideologie aanhangen die NL weer 95 procent blank maakt met 0% moslims’, luidt een van de opmerkingen. ‘Antisemitisme mag van mij altijd lieverd’, zegt een ander in de app.
Lekker hoor. Forumgoden
Hoe weet je dat dit echt fvd leden zijn?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
Lekker hoor. Forumgoden
Het zal vast weer demonisering zijn inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit echt fvd leden zijn?
False flag van GroenLinksquote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal vast weer demonisering zijn inderdaad
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://preview.redd.it/7(...)84568a447f455c477df6
Shakira godin.
Merk je niks van tijdens het fappen.quote:
Kan me Reiziger niet echt goed herinneren? Was die zo goed?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het fappen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371207
Wat vind je van dit elftal?
Balbeheersing man.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me Reiziger niet echt goed herinneren? Was die zo goed?
Zou Ruud in de spits zetten trouwens. Ruudgodquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het fappen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371207
Wat vind je van dit elftal?
Mwoah, bij gebrek aan beter. Welke andere spelers hebben we nou gehad op rechtsback die indruk hebben gemaakt?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me Reiziger niet echt goed herinneren? Was die zo goed?
Ben nu wel op zoek naar een goede site waar je kan zien wie er allemaal ooit op welke positie heeft gespeeld in oranjequote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwoah, bij gebrek aan beter. Welke andere spelers hebben we nou gehad op rechtsback die indruk hebben gemaakt?
Zou leuk zijn, maar lastig.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nu wel op zoek naar een goede site waar je kan zien wie er allemaal ooit op welke positie heeft gespeeld in oranje
Boulahrouzquote:Op woensdag 29 april 2020 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar lastig.
Ik kan me op rechtsback ook niemand herinneren eigenlijk. Vd Wiel, van Rhijn, Hateboer, Tete, Janmaat. Verder? Geen idee.
Ohja, tuurlijk. Die was wel aardig.quote:
De rode draad van Sandman is hoofdpersonage Morpheus, heerser van de droomwereld, die door middel van een occult ritueel gevangen werd en in de eerste verhaallijn na 70 jaar gevangenschap vrijkomt.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk. Die was wel aardig.
Ben Sandman aan het lezen. Was vergeten dat nummer 20 zo zwaar was.
Het is moeilijk om te zeggen dat hij de rode draad is, aangezien er zat nummers zijn waarin hij niet voorkomt.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rode draad van Sandman is hoofdpersonage Morpheus, heerser van de droomwereld, die door middel van een occult ritueel gevangen werd en in de eerste verhaallijn na 70 jaar gevangenschap vrijkomt.
Ik moet zeggen dat alle delen mij zwaar lijken bij het lezen van dit plot
Met een goede uitwerking kan dat best interessant zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rode draad van Sandman is hoofdpersonage Morpheus, heerser van de droomwereld, die door middel van een occult ritueel gevangen werd en in de eerste verhaallijn na 70 jaar gevangenschap vrijkomt.
Ik moet zeggen dat alle delen mij zwaar lijken bij het lezen van dit plot
Bedoelde meer zwaar qua leeservaring. Diepe onderwerpen trekken me altijd wel. Maar weet niet, denk niet dat ik zo snel een strip zou pakken om te lezen, laat staan bestellenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te zeggen dat hij de rode draad is, aangezien er zat nummers zijn waarin hij niet voorkomt.
Maar er zitten weinig lichte verhalen bij, dat is waar.
Maar nummer 20 gaat over een vrouw die last heeft van depressie, eenzaamheid, angststoornissen en wil zelfmoord plegen. Is wel aangrijpend.
En soms heb je een lichte issue, waarin Dream weer vrij is en met zijn zus Death meeloopt om te praten. Ondertussen haalt Death allemaal mensen op die zijn overleden, onder andere een baby.
Pfft.
Heb er een paar geprobeerd te kijken op Netflix, maar haak al snel af.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet denken van die Studio Ghibli films.
De animatie is bijzonder knap gemaakt, maar de verhaaltjes slaan vaak nergens op.
Wat bedoel je met zwaar qua leeservaring?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde meer zwaar qua leeservaring. Diepe onderwerpen trekken me altijd wel. Maar weet niet, denk niet dat ik zo snel een strip zou pakken om te lezen, laat staan bestellen
Nou ja zwaar is een beetje overdreven uitgedruktquote:Op woensdag 29 april 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er een paar geprobeerd te kijken op Netflix, maar haak al snel af.
[..]
Wat bedoel je met zwaar qua leeservaring?
Is ook vrij prijzig, dus zou dat niet aanraden.
Zit wat in. Ik heb zo leren lezen dus ik weet niet beter.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zwaar is een beetje overdreven uitgedruktMaar zou me er niet echt goed op kunnen focussen. Stripboeken lezen toch anders dan normale boeken. Ik wil gewoon tekst en niet tekst en beeld tegelijk. Dat beeld vorm ik namelijk zelf wel
Denk gewoon niet echt dat ik daarvan kan genieten, ook al zou het onderwerp me nog aanspreken
Jarenlang gehoord dat het de beste animatiestudio ter wereld is, maar dat valt tegen. Die films halen het nog niet bij de beste Pixars of Disneys.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er een paar geprobeerd te kijken op Netflix, maar haak al snel af.
Dat zou mij echt niet uitmaken, kijk ook vaak zat films met ondertiteling (eigenlijk alleen maar)quote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zwaar is een beetje overdreven uitgedruktMaar zou me er niet echt goed op kunnen focussen. Stripboeken lezen toch anders dan normale boeken. Ik wil gewoon tekst en niet tekst en beeld tegelijk. Dat beeld vorm ik namelijk zelf wel
Denk gewoon niet echt dat ik daarvan kan genieten, ook al zou het onderwerp me nog aanspreken
Nou ja, dat vind ik toch wel iets andersquote:Op woensdag 29 april 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij echt niet uitmaken, kijk ook vaak zat films met ondertiteling (eigenlijk alleen maar)
Het is allemaal iets anders, maar daarom kan je er nog wel van genieten.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik toch wel iets anders
Nou is het al een tijd geleden dat ik Disney heb gezien (jaren 90 Lion King, Aladdin) maar vind die niet veel beter.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jarenlang gehoord dat het de beste animatiestudio ter wereld is, maar dat valt tegen. Die films halen het nog niet bij de beste Pixars of Disneys.
Haten op Mickeyquote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou is het al een tijd geleden dat ik Disney heb gezien (jaren 90 Lion King, Aladdin) maar vind die niet veel beter.
Jij kijkt niet altijd de nieuwste Disney en Pixar? Raar.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou is het al een tijd geleden dat ik Disney heb gezien (jaren 90 Lion King, Aladdin) maar vind die niet veel beter.
Zou eerlijk gezegd ook echt niet weten wat de meest recente Disney film isquote:Op woensdag 29 april 2020 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt niet altijd de nieuwste Disney en Pixar? Raar.
Mickey Mouse is een kutpersonage.quote:
We moeten relateren met Donaldquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mickey Mouse is een kutpersonage.
Donald Duck is beter. Woedeuitbarstingen, overal ontslagen worden, aan het lijntje gehouden worden door zijn vriendin die ook zijn neef neukt.
Frozen II meest recente Disney (die viel wel tegen) en Onward meest recente Pixar (dat was een prima filmpje)quote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eerlijk gezegd ook echt niet weten wat de meest recente Disney film is
Deed ik altijd al.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We moeten relateren met Donald
Loop je Anneloos nou een beetje te slutshamen de afgelopen maandenquote:
Kan ik me niets van herinnerenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Loop je Anneloos nou een beetje te slutshamen de afgelopen maanden
Er zijn ook vrouwen die geen kinderen willen hoor.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het videogesprek van Loka en haar vriendinnen gaat het alweer geruime tijd over vriendjes, samenwonen, trouwen en kinderen.
Waarom zijn alle vrouwen zo?
Je weet wat je te doen staat Kaneelquote:Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
In het videogesprek van Loka en haar vriendinnen gaat het alweer geruime tijd over vriendjes, samenwonen, trouwen en kinderen.
Heb je ook telefoonnummers van haar vriendinnen?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die geen kinderen willen hoor.
Eerst trouwen.quote:
Nee, maar 1 is wel cute.quote:Op woensdag 29 april 2020 22:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je ook telefoonnummers van haar vriendinnen?
Gewoon een niet-bruiloft organiseren. Waarbij niemand je feliciteert en er gevraagd wordt `Neemt u deze vrouw echt niet tot uw wettelijke echtgenoot? Absoluut nietquote:
Vraag nummer dan of vraag of ze contact met mij wil opnemenquote:Op woensdag 29 april 2020 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken ze niet.
[..]
Eerst trouwen.
[..]
Nee, maar 1 is wel cute.
Wat een mongool is die Swjquote:
Meteen gesloten. Ik zei ook al in dat topic wat er zou gebeuren als iemand van FOK! een kanaal maakt waar hij zichzelf streams als hij heroine spuit. En toen werd ik door, nota bene een modquote:Op donderdag 30 april 2020 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd wat er gebeurt als je een pro Ana topic zou maken
quote:Op donderdag 30 april 2020 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meteen gesloten. Ik zei ook al in dat topic wat er zou gebeuren als iemand van FOK! een kanaal maakt waar hij zichzelf streams als hij heroine spuit. En toen werd ik door, nota bene een modervan beschuldigd Braddie een coke-junk te noemen lolololol. Wat een farce
Lekker dom blijven.
Je vergelijking gaat manker dan Lucille Werner.quote:Voeding heeft hetzelfde effect als drugs?
Nee, dat is een vergissing, zegt hoogleraar neuropsychologie Rob Markus van de Universiteit Maastricht. Andere fijne dingen, zoals seks, sporten of een warme douche, brengen ook een golfje dopamine teweeg. “Dopamine is gewoon een teken van plezier, niet van verslaving”, aldus Markus.
Het wezenlijke verschil is dat drugs gevaarlijke gifstoffen zijn die het brein veranderen. Voeding doet dat, op alcohol na, niet. Een drugsverslaafde maakt als hij snuift of spuit wel honderd keer zoveel dopamine en opiaten aan als iemand die een taartje eet. Die piek is zo dramatisch, dat de hersenen erdoor veranderen. Om precies te zijn: de receptoren in het beloningscentrum waar dopamine aan bindt, veranderen langzamerhand van structuur. Het gevolg is dat gebruikers lichamelijk afhankelijk raken van drugs of steeds meer nodig hebben om hetzelfde genot te ervaren. Markus: “Internationaal is er in de wetenschap consensus dat suiker, of andere voeding, niet hetzelfde effect heeft als drugs.
1 neuropsycholoog. Maar ik neem aan dat jij alle corona-stellingen ook ontkracht op basis van 1 viroloog?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:16 schreef Elan het volgende:
[..]
[..]
Je vergelijking gaat manker dan Lucille Werner.
“Internationaal is er in de wetenschap consensus dat suiker, of andere voeding, niet hetzelfde effect heeft als drugs.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1 neuropsycholoog. Maar ik neem aan dat jij alle corona-stellingen ook ontkracht op basis van 1 viroloog?
Hou je bekquote:Op donderdag 30 april 2020 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Lekker ruzie maken domme sukkels.
Spread love not WAR
Ga jij maar eens maandje zonder suiker leven dan. Ben benieuwd wat voor verschijnselen je ervaartquote:Op donderdag 30 april 2020 00:21 schreef Elan het volgende:
Maar Fok-it van FOK! forum weet het natuurlijk weer allemaal beter.
Dan ga je net zo debiel als @aTypisch posten.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga jij maar eens maandje zonder suiker leven dan. Ben benieuwd wat voor verschijnselen je ervaart
Ik heb toch een note gezet?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet een ander weer je vuile werk opknappen.
Je kan ook niks jij.
Ik zei toch ook niet dat Braddie een drugsverslaafde isquote:Op donderdag 30 april 2020 00:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ga je net zo debiel als @:atypisch posten.
Maar dat maakt het nog niet vergelijkbaar met drugs.
Lekker toch. Ook weer paar biertjes gepakt vanavondquote:Op donderdag 30 april 2020 00:25 schreef Tjacka het volgende:
Elan heeft weer eens aan de fles gezeten
Wat denk jij @:mortaxx
Zie niks zal wel weer verkeerd gegaan zijn.quote:
Oh gaat juist best goed laatste jaar eigenlijkquote:Op donderdag 30 april 2020 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie niks zal wel weer verkeerd gegaan zijn.
Zoals eigenlijk alles in je leven verkeerd gaat.
Nou je begon met een vergelijking over een YouTuber die heroïne ging spuiten dus die suggestie wekte je wel degelijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zei toch ook niet dat Braddie een drugsverslaafde isMaar een suikerverslaving is wel degelijk een ding. Voor bijna iedereen overigens, niet alleen voor mensen met obesitas
Ik geloof inderdaad dat als je dusdanig afhankelijk bent van suiker in je voeding dat je dan niet meer zonder kan nee, en meer en meer wilt. Dus zo mank is mijn vergelijking met een drugsverslaving nou ook weer niet.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou je begon met een vergelijking over een YouTuber die heroïne ging spuiten dus die suggestie wekte je wel degelijk.
Ja je hebt volwassenen die van vakkenvullen hun ambitie maken.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh gaat juist best goed laatste jaar eigenlijk
Jij pest hem gewoon terwijl je zelf ook dik was.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geloof inderdaad dat als je dusdanig afhankelijk bent van suiker in je voeding dat je dan niet meer zonder kan nee, en meer en meer wilt. Dus zo mank is mijn vergelijking met een drugsverslaving nou ook weer niet.
Oh mogen nog steeds wel wat kilos vanaf hoor. Maar laten we een welvaartsbuikje niet vergelijken met obesitas. En dat je dit pesten noemt, echt hoe oud ben je Elan. Snap sowieso niet waarom je opeens zo obsessief in dat figuur geinteresseerd bent. Heb je niks te doen ofzo in quarantainequote:Op donderdag 30 april 2020 00:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij pest hem gewoon terwijl je zelf ook dik was.
Welke kwalificatie zou je zelf aan je gedrag willen hangen dan? Je hebt zelf trouwens toegegeven dat je "het erom doet" en dan ga je nu doen alsof je een constructieve discussie wilt voeren, bijzonder figuur ben je tochquote:Op donderdag 30 april 2020 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh mogen nog steeds wel wat kilos vanaf hoor. Maar laten we een welvaartsbuikje niet vergelijken met obesitas. En dat je dit pesten noemt, echt hoe oud ben je Elan. Snap sowieso niet waarom je opeens zo obsessief in dat figuur geinteresseerd bent. Heb je niks te doen ofzo in quarantaine
En elk filmpje van hem in VBL posten. Nee, prima Elanquote:Op donderdag 30 april 2020 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat obsessieve valt ook wel mee, post zo nu en dan wat in dat topic en kijk zo nu en dan een vlogje, poehoe zeg!![]()
@LauraDekkerquote:Op donderdag 30 april 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Adrift gezien.
Waarom mensen willen gaan zeilen is mij een raadsel.
Lees je alle topics in VBL mee?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En elk filmpje van hem in VBL posten.
Oh speelt zij erin ja? Geen idee, vond haar vroeger wel cute opzichquote:Op donderdag 30 april 2020 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Shailene Woodley niet raken trouwens.
Eigenlijk alleen omdat haaien bestaan hèquote:Op donderdag 30 april 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net Adrift gezien.
Waarom mensen willen gaan zeilen is mij een raadsel.
Ja. Schrijf ook alles in een notitieblokjequote:
Dat wist ik.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh speelt zij erin ja? Geen idee, vond haar vroeger wel cute opzich
Dat je dat voor elkaar krijgt met die worstenvingers van jequote:Op donderdag 30 april 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Schrijf ook alles in een notitieblokje
Vandaag weer wat haaien zeehondjes zien grijpen in Night On Earth, genot.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen omdat haaien bestaan hè
Jaquote:Op donderdag 30 april 2020 00:49 schreef Elan het volgende:
En dan anderen een obsessie aanpraten.
Wat een fucking clown die Fok-it.
Mooi is dat ja, zo klats in een keer van onderen het water uit en in tweeën bijten.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag weer wat haaien zeehondjes zien grijpen in Night On Earth, genot.
Haai zijn lijkt me nog best grappig trouwens.
Lijkt me alleen een beetje onhandig eten zo in het water.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Mooi is dat ja, zo klats in een keer van onderen het water uit en in tweeën bijten.
Misschien kunnen we vrienden worden en jonko roken met Spongebobquote:
Misschien kan jij mij met rust latenquote:Op donderdag 30 april 2020 00:53 schreef RTR het volgende:
[..]
Misschien kunnen we vrienden worden en jonko roken met Spongebob
Slikken alles gewoon in een keer door. Net als je moeder.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me alleen een beetje onhandig eten zo in het water.
Een beetje geforceerd dit.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Slikken alles gewoon in een keer door. Net als je moeder.
Boadu na een goed jaartje alweer naar Barcelona straksquote:Op donderdag 30 april 2020 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een beetje geforceerd dit.
Net als jouw moeder
Waar lees je dat?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Boadu na een goed jaartje alweer naar Barcelona straks
Is ie jou ook al aan het stalken?quote:Op donderdag 30 april 2020 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij met rust laten
Ach Barcelona doet altijd maar aan hak op de tak beleid, lekker iemand kopen en dan na een halfjaar mag hij weer weg in een ruildeal oid.quote:Op donderdag 30 april 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.mundodeportiv(...)-en-el-camp-nou.html
quote:
Oh ja, al voor Braddie in meerdere topics. Zeer vermoeiend figuur die nu opeens termen als ageren eruit smijt terwijl hij claimde zo dyslectisch te zijn als een Eritrees weeskindquote:Op donderdag 30 april 2020 01:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Is ie jou ook al aan het stalken?
Misschien teveel interviews van Ten Hag gekeken.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, al voor Braddie in meerdere topics. Zeer vermoeiend figuur die nu opeens termen als ageren eruit smijt terwijl hij claimde zo dyslectisch te zijn als een Eritrees weeskind
Echt zo'n stakker die blijkbaar zo uitgeluld was dat die nu op een kloontje mensen gaat stalken die hem ooit tegen het zere been hebben geschopt. Zeer zielig mannetjequote:Op donderdag 30 april 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja, al voor Braddie in meerdere topics. Zeer vermoeiend figuur die nu opeens termen als ageren eruit smijt terwijl hij claimde zo dyslectisch te zijn als een Eritrees weeskind
Stond op AD ook dat ze hem zagen als alternatief voor Lautaro Martinez. Maar waarom kopen ze hem gewoon nietquote:Op donderdag 30 april 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach Barcelona doet altijd maar aan hak op de tak beleid, lekker iemand kopen en dan na een halfjaar mag hij weer weg in een ruildeal oid.
Sowieso die hele transfermarkt gaat vreemd worden de komende maanden.
Waarom reageer jij metquote:Op donderdag 30 april 2020 00:56 schreef RTR het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een mongooltje en ageer ik daar op omdat ik het grappig vind en je zelf er ook niet vies van bent. Halve tamme.
Oh ja, ik ben niet zo bekend met wie nou van wie een kloontje is. Daarvoor zit ik te weinig in ONZ/KLBquote:Op donderdag 30 april 2020 01:03 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Echt zo'n stakker die blijkbaar zo uitgeluld was dat die nu op een kloontje mensen gaat stalken die hem ooit tegen het zere been hebben geschopt. Zeer zielig mannetje
Is toch veel te weinig voor een club als Barcelona als tweede spits, die mensen weten niet eens wat een AZ is.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stond op AD ook dat ze hem zagen als alternatief voor Lautaro Martinez. Maar waarom kopen ze hem gewoon nietZou wel flink cashen zijn voor AZ
quote:Op donderdag 30 april 2020 01:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom reageer jij metop mijn post?
Godverdommequote:Op donderdag 30 april 2020 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen ze dan alsnog beter mee wachten na het EK als ze hem zo graag willen hebben.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch veel te weinig voor een club als Barcelona als tweede spits, die mensen weten niet eens wat een AZ is.
Veel minder transfers voor grote bedragen ja, al die clubs verliezen gigantisch veel geld. Helemaal als ze de competities niet kunnen uitspelen en de CL veel later begint.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen ze dan alsnog beter mee wachten na het EK als ze hem zo graag willen hebben.
Wat verwacht jij dan wat er gebeurt met transfers nu? Iedereen blijft zitten of spelers gaan voor veel lagere bedragen weg?
Ik verw8cht dat ze met ze alle in je moeder gaan zitten. Ik bedoel zo ben jij ook ontstaanquote:Op donderdag 30 april 2020 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat verwacht jij dan wat er gebeurt met transfers nu?
Merkwaardige tijd om nog online te komenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merkwaardige tijd om nog online te komen
Heb je zitten webcamseksen met je Franse cheri?
Die hebben nog geluk dat Ziyech-deal al rond is. Dat was pijnlijk geweest andersquote:Op donderdag 30 april 2020 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel minder transfers voor grote bedragen ja, al die clubs verliezen gigantisch veel geld. Helemaal als ze de competities niet kunnen uitspelen en de CL veel later begint.
Als je weet dat Ajax al 60 miljoen verlies maakt als ze t/m januari zonder publiek moeten spelen.
Moet je vroeg op dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 01:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Nee mijn ritme is een beetje door de war
Ja maar wel al Antony gehaald ook voor een fors bedrag.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hebben nog geluk dat Ziyech-deal al rond is. Dat was pijnlijk geweest anders
Normaal is 1 zaadcel van 1 man al voldoende hoor.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:08 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik verw8cht dat ze met ze alle in je moeder gaan zitten. Ik bedoel zo ben jij ook ontstaan
Tot september niet meer en dan ga ik met verlofquote:
Zwanger?quote:Op donderdag 30 april 2020 01:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tot september niet meer en dan ga ik met verlof
Misschien dat wat spelers solidair zijn aan hun club en de markt nog een jaartje op gang laten komen.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wel al Antony gehaald ook voor een fors bedrag.
Onana wil ook weg en Tagliafico ook wel, maar benieuwd of ze de bedragen krijgen die ze willen. Verder verwacht ik ook weinig aankopen als het financieel zo'n puinhoop is.
Zal vast kut zijn om dat alleen te moeten beleven of nietquote:
Spelers zullen ook moeten wennen, clubs zullen wel flink gaan snijden in salarissen nu.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien dat wat spelers solidair zijn aan hun club en de markt nog een jaartje op gang laten komen.
En zelfs dat was nog teveel voor je gekrompen hersentjes icm drugsgebruik.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal is 1 zaadcel van 1 man al voldoende hoor.
Ik ben redelijk straight edge zoals veel mensen hier wetenquote:
Haal jij hier plezier uit? #dtvquote:Op donderdag 30 april 2020 01:17 schreef RTR het volgende:
[..]
En zelfs dat was nog teveel voor je gekrompen hersentjes icm drugsgebruik.
Over een paar weken ben ik nooit meer alleen dus ik geniet er nog even van if you dont mindquote:Op donderdag 30 april 2020 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal vast kut zijn om dat alleen te moeten beleven of niet
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 30 april 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spelers zullen ook moeten wennen, clubs zullen wel flink gaan snijden in salarissen nu.
quote:Op donderdag 30 april 2020 01:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Over een paar weken ben ik nooit meer alleen dus ik geniet er nog even van if you dont mind
Benieuwd welke positieve veranderingen er komen.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De wereld zal nooit meer hetzelfde zijn
Zoals?quote:Op donderdag 30 april 2020 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd welke positieve veranderingen er komen.
Volgens mij kan dat vooral in het onderwijs wel flink gaan gebeuren.
Ik wijs mensen graag op tekortkomingenquote:Op donderdag 30 april 2020 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal jij hier plezier uit? #dtv
Meer digitale opdrachten misschien, waardoor kinderen op hun eigen tempo kunnen werken en je niet last hebt van de klassikale aids.quote:
Dan ben je nog wel even bezig hier, kan je beter wat leuks met je tijd doen.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:24 schreef RTR het volgende:
[..]
Ik wijs mensen graag op tekortkomingen
Hm ja zou kunnen. Dit zou wel het moment zijn om VR door te ontwikkelen. Ben je ook van het lerarentekort afquote:Op donderdag 30 april 2020 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer digitale opdrachten misschien, waardoor kinderen op hun eigen tempo kunnen werken en je niet last hebt van de klassikale aids.
#ALTIJDREADYquote:Op donderdag 30 april 2020 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ben je nog wel even bezig hier, kan je beter wat leuks met je tijd doen.
Denk dat bedrijven daar sowieso wel volop mee bezig zijn, dus daar maak ik me niet druk over.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja zou kunnen. Dit zou wel het moment zijn om VR door te ontwikkelen. Ben je ook van het lerarentekort af
Lerarentekort echt waarquote:Op donderdag 30 april 2020 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja zou kunnen. Dit zou wel het moment zijn om VR door te ontwikkelen. Ben je ook van het lerarentekort af
Ik ben dat serieus aan het overwegen ja. Vooral omdat corona nog wel een lange tijd in de wereld zal blijven, ook al mag je naar kantoor. En ik bespaar heel wat uren.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat bedrijven daar sowieso wel volop mee bezig zijn, dus daar maak ik me niet druk over.
Maar qua werk vraag ik me ook af of thuiswerken normaler wordt nu ipv dat je per se tijd moet verspillen om naar kantoor te reizen en dan afgeleid worden door collega's.
Ja dat kan minder zijn voor het sociale aspect misschien, aan de andere kant kan je je uren dan productiever besteden en heb je dan meer aan je dag. Kan je nog een uurtje sporten of wandelen ergens inplannen wat je anders kwijt was aan reizen.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben dat serieus aan het overwegen ja. Vooral omdat corona nog wel een lange tijd in de wereld zal blijven, ook al mag je naar kantoor. En ik bespaar heel wat uren.
Minpunt is dat je dan geen collega's meer om je heen hebt maar oke.
Ik wil wel echt veel effectiever omgaan met mijn tijd though. Of het ook lukt weet ik niet. Ik heb een whiteboard besteld om mezelf gemotiveerder te maken.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan minder zijn voor het sociale aspect misschien, aan de andere kant kan je je uren dan productiever besteden en heb je dan meer aan je dag. Kan je nog een uurtje sporten of wandelen ergens inplannen wat je anders kwijt was aan reizen.
Maar goed zal vast niet zo gaan in de praktijk.
Wat ga je daar voor doelen opschrijven dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil wel echt veel effectiever omgaan met mijn tijd though. Of het ook lukt weet ik niet. Ik heb een whiteboard besteld om mezelf gemotiveerder te maken.
Ik weet wel wie er in je moeder zatquote:Op woensdag 29 april 2020 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou eerlijk gezegd ook echt niet weten wat de meest recente Disney film is
Meer dingen die ik dagelijks wil doen, en dan misschien met de tijd hoe lang ik er aan wil besteden. En dan gewoon dagen van de week en markeren hoe vaak je het hebt gedaan.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga je daar voor doelen opschrijven dan?
Maar nog geen concrete doelen bedacht dus? Als in: uurtje fitness-oefeningen doen, uurtje een boek lezen? Of iets nieuws wat je nu niet doet.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dingen die ik dagelijks wil doen, en dan misschien met de tijd hoe lang ik er aan wil besteden. En dan gewoon dagen van de week en markeren hoe vaak je het hebt gedaan.
Denk dat ik er voor nuquote:Op donderdag 30 april 2020 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar nog geen concrete doelen bedacht dus? Als in: uurtje fitness-oefeningen doen, uurtje een boek lezen? Of iets nieuws wat je nu niet doet.
Doe je een studie ja?quote:Op donderdag 30 april 2020 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik er voor nu
Oefeningen
Sporten
Lezen
Meditatie
Studie
Op ga zetten. Vooral dat laatste moet echt, want dat gaat niet best nuEn kan altijd aangevuld worden
Ja, thuisstudie.quote:
Dierverzorgingquote:
Vooral veel bedrijven die je zonder die studie niet aannemen voor betaald werk. En ik begon ermee omdat ik wilde switchen van werkbranche. Maar nu krijg ik binnenkort contractverlenging, kans op onbepaalde tijd. En met een toekomstig huis enzo is dat toch ook wel chillquote:Op donderdag 30 april 2020 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je dat niet juist in de praktijk leren?
Diploma halen en dan kan je de keuze altijd nog maken toch.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral veel bedrijven die je zonder die studie niet aannemen voor betaald werk. En ik begon ermee omdat ik wilde switchen van werkbranche. Maar nu krijg ik binnenkort contractverlenging, kans op onbepaalde tijd. En met een toekomstig huis enzo is dat toch ook wel chillDus ik zit beetje in dubio wat ik er precies mee wil.
Ja of ik doe het beide als dat kan. 2 parttime baantjesquote:Op donderdag 30 april 2020 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Diploma halen en dan kan je de keuze altijd nog maken toch.
Het verhaal begon met dat ik mij er erg in herkende.quote:Op donderdag 30 april 2020 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Therapy seemed to go well, and after a few sessions the therapist asked for a few one-on-one meetings with him. After two of those, the police came knocking on our door, because the little shit had concocted some story about how we were a religious cult who raped him for breakfast every Saturday ... and the dumb chickenshit therapist actually believed him.
Ik moest ook meteen aan jou denken inderdaadquote:Op donderdag 30 april 2020 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het verhaal begon met dat ik mij er erg in herkende.
Hier moest ik afhaken.
Vrij triest verhaal wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:00 schreef Fok-it het volgende:
He decided to try for "normal" rape later on.
GvdDaarom hou ik zo van Reddit. Dat laat je eigen leven echt normaal lijken
Ja, even verder lezenquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest ook meteen aan jou denken inderdaad
Oh ik wel hoor, er is zoveel treurigheid op de wereld dat dit wel kan.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof dat soort verhalen nooit helemaal
Nature is ook veel belangrijker dan vaak wordt verondersteldquote:Op donderdag 30 april 2020 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je zo zijn? Dat moet toch haast wel nature > nurture zijn.
Kan ook best nog een deel nurture zijn waar die ouders zich niet van bewust zijn.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:06 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je zo zijn? Dat moet toch haast wel nature > nurture zijn.
Ja maar dan nog. Je moeder verkrachten dat is gewoon echt psychopaten gedragenquote:Op donderdag 30 april 2020 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook best nog een deel nurture zijn waar die ouders zich niet van bewust zijn.
Materalistisch alles geven maar emotioneel wat missen.
Merk je ook wel hoe siblings vaak totaal anders opgroeien.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nature is ook veel belangrijker dan vaak wordt verondersteld
Geen reden je moeder te verkrachten. Dan zit er ergens iets goed losquote:Op donderdag 30 april 2020 02:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook best nog een deel nurture zijn waar die ouders zich niet van bewust zijn.
Materalistisch alles geven maar emotioneel wat missen.
Klopt hoor, mist ook wel een deel empathie.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar dan nog. Je moeder verkrachten dat is gewoon echt psychopaten gedragen
Ja tuurlijk. Ik zou best graag nog kinderen willen maar opvoeden lijkt me echt een van de moeilijkste dingen die er is. Ook omdat het gewoon zomaar mis kan gaan dus. Je zou die vader zijn. Wat moet je je dan verschrikkelijk voelenquote:Op donderdag 30 april 2020 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt hoor, mist ook wel een deel empathie.
Maar bedoel meer dat zelfs als de ouders denken dat ze alles geprobeerd hebben er misschien nog steeds iets mist. Al zal dat bij elke opvoeding wel zijn aangezien niemand perfect is.
En dan komt bij Barbie de volgende er al weer aanquote:Op donderdag 30 april 2020 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik zou best graag nog kinderen willen maar opvoeden lijkt me echt een van de moeilijkste dingen die er is. Ook omdat het gewoon zomaar mis kan gaan dus. Je zou die vader zijn. Wat moet je je dan verschrikkelijk voelen
Ik weet al precies welke fouten ik ga maken als ik vader ben dus het lijkt me niet verstandig.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Ik zou best graag nog kinderen willen maar opvoeden lijkt me echt een van de moeilijkste dingen die er is. Ook omdat het gewoon zomaar mis kan gaan dus. Je zou die vader zijn. Wat moet je je dan verschrikkelijk voelen
quote:Op donderdag 30 april 2020 02:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En dan komt bij Barbie de volgende er al weer aan
Wat dan?quote:Op donderdag 30 april 2020 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet al precies welke fouten ik ga maken als ik vader ben dus het lijkt me niet verstandig.
Baas in eigen buikquote:Op donderdag 30 april 2020 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]Kan toch ook echt niet. Daar moet ook een halt op hoor
Kijk Djayden. Hier was mama net bijgekomen in het ziekenhuis nadat ik bij een dronken man in de auto ging zitten zonder riem, mama mocht eigenlijk helemaal niet eens naar buiten vanwege crona krieses. Toen hoorde ik dat ik jou kreeg. Oh en die dronken man is je vader, maar die zie je nu natuurlijk niet meer he, nu hebben mama en Djayden een andere papaquote:
quote:Op donderdag 30 april 2020 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk telkens alleen laten omdat ik die energie niet trek voor langere tijd.
quote:Op donderdag 30 april 2020 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk Djayden. Hier was mama net bijgekomen in het ziekenhuis nadat ik bij een dronken man in de auto ging zitten zonder riem, mama mocht eigenlijk helemaal niet eens naar buiten vanwege crona krieses. Toen hoorde ik dat ik jou kreeg. Oh en die dronken man is je vader, maar die zie je nu natuurlijk niet meer he, nu hebben mama en Djayden een andere papa
het regent nu tochquote:Op donderdag 30 april 2020 12:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker met hooikoorts naar de supermarkt. Een keer niezen en de hele winkel kijkt je aan
rtquote:Op donderdag 30 april 2020 12:02 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Lekker met hooikoorts naar de supermarkt. Een keer niezen en de hele winkel kijkt je aan
Als zoiets je is overkomen, en je post het zo mooi gestructureerd op reddit of all places, dan neem ik het ook met een korrel zout ja.quote:Op donderdag 30 april 2020 02:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ik geloof dat soort verhalen nooit helemaal
Nee joh. Denk je dat ik het trek de hele tijd dat drukke gedoe?quote:Op donderdag 30 april 2020 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk telkens alleen laten omdat ik die energie niet trek voor langere tijd.
Daarom achter computer zetten. Even rustquote:Op donderdag 30 april 2020 15:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee joh. Denk je dat ik het trek de hele tijd dat drukke gedoe?Je laat je kind echt niet alleen want wat als dit en wat als dat en straks loopt ‘ie de deur uit straks klimt ie het raam uit straks komt z’n vinger ergens tussen straks tyft ‘ie van het balkon af straks klimt ‘ie de kast op en valt die om straks dit dat zus zo.
Nee. Je zucht gewoon heel erg diep en dooooorrrrrrr.
Zou je dan ook thuisonderwijs willen geven?quote:Op donderdag 30 april 2020 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou best huisvader willen zijn.
Beetje koken, beetje stoffen, beetje met de kinderen naar de speeltuin. Lekker man.
Echt medelijden met ouders atmquote:Op donderdag 30 april 2020 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dan ook thuisonderwijs willen geven?
Ligt eraan hoe druk je zelf bent.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt medelijden met ouders atm
Denk dat ik ook gewoon voor huisvrouw gaquote:Op donderdag 30 april 2020 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou best huisvader willen zijn.
Beetje koken, beetje stoffen, beetje met de kinderen naar de speeltuin. Lekker man.
Lijkt me juist heerlijkquote:Op donderdag 30 april 2020 19:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk dat ik ook gewoon voor huisvrouw ga
Oh nee wacht wil niet parasiteren op iemand anders’ geld
Mortaxx pls je wilt toch wel een beetje eigenwaarde behoudenquote:
Heb ik toch al nietquote:Op donderdag 30 april 2020 19:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mortaxx pls je wilt toch wel een beetje eigenwaarde behouden
Aan mijn eigen kinderen bedoel je? Of zoals nu dat ik thuis onderwijs geef aan leerlingen?quote:Op donderdag 30 april 2020 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je dan ook thuisonderwijs willen geven?
Oh in dat geval juich ik het toequote:
Lekker man.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk dat ik ook gewoon voor huisvrouw ga
Oh nee wacht wil niet parasiteren op iemand anders’ geld
Waarom heeft jouw vrouw een eigen wil, ben je cuck ofzoquote:Op donderdag 30 april 2020 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker man.
Dacht dat ik een toekomstig rijke vrouw aan de haak had geslagen, maar ze wilde niet bij Shell werken.
Brb, even op mijn switch spelen.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Waarom heeft jouw vrouw een eigen wil, ben je cuck ofzo
Nou zou niet graag nu wiskunde b uit moeten leggenquote:Op donderdag 30 april 2020 19:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe druk je zelf bent.
Maar anders lijkt het me niet zo erg om je kind wat te leren.
Oke ik wacht hier geduldigquote:Op donderdag 30 april 2020 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brb, even op mijn switch spelen.
Wow ik drink bijna dagelijks en smaakt altijd naar meerquote:Op donderdag 30 april 2020 19:56 schreef 00wildchild het volgende:
Heb al sinds zaterdag niet gedronken en net fles open gemaakt maar smaakt me ook niet.
Help help error wat heppend
Gun me een beetje van deze power.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow ik drink bijna dagelijks en smaakt altijd naar meer
Je eigen kinderen.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aan mijn eigen kinderen bedoel je? Of zoals nu dat ik thuis onderwijs geef aan leerlingen?
Doelde ook meer op basisschool, middelbare school appen ze elkaar maar.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:26 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou zou niet graag nu wiskunde b uit moeten leggen
Ik wil ze best helpen bij een en ander, maar ze gaan maar lekker naar school als ze oud genoeg zijn. Ook voor het sociale aspect.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je eigen kinderen.
[..]
Doelde ook meer op basisschool, middelbare school appen ze elkaar maar.
Wiskunde Bniks van te begrijpen.
Gepest worden genot.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil ze best helpen bij een en ander, maar ze gaan maar lekker naar school als ze oud genoeg zijn. Ook voor het sociale aspect.
Dat is het slechtste advies ooit in veel gevallen.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kindje leren om de pesters in elkaar te meppen.
Werkte voor mij prima.quote:Op donderdag 30 april 2020 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het slechtste advies ooit in veel gevallen.
Kan me er niks bij voorstellen.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkte voor mij prima.
Sloeg er gewoon 2, en daarna nooit meer last gehad.
Beetje voor jezelf opkomen.
Heb je er veel last van gehad, pesten?quote:Op donderdag 30 april 2020 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan me er niks bij voorstellen.
Ja dat was prachtigquote:Op donderdag 30 april 2020 20:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Werkte alleen bij dat grote, dikke kind een paar jaar geleden die zo'n kleine pestkop omver gooide.
Dat moet je ook maar durven. Ik sloeg gewoon de pesters voor degenen die zelf hun bek niet open durfden te trekken.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkte voor mij prima.
Sloeg er gewoon 2, en daarna nooit meer last gehad.
Beetje voor jezelf opkomen.
Heeft iedereen toch wel.quote:Op donderdag 30 april 2020 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je er veel last van gehad, pesten?
Goed hoorquote:Op donderdag 30 april 2020 21:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wel een beetje naar bier bewust.
Hoe is het met je?
Mooi maat. Gekke tijd hè?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
quote:Op donderdag 30 april 2020 21:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mooi maat. Gekke tijd hè?Heeft het bij jou ook geonweerd net?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee wel een stevig buitje. Hoe weet ook waar ik woonquote:Op donderdag 30 april 2020 22:09 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heeft het bij jou ook geonweerd net?
Weet ik niet, maar hier was onweer.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee wel een stevig buitje. Hoe weet ook waar ik woon
Ah lol. Dacht misschien ooit verteld. Kan niet wachten tot onweer seizoen.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hier was onweer.
Oh. Echt hekel aan onweer.quote:Op donderdag 30 april 2020 22:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah lol. Dacht misschien ooit verteld. Kan niet wachten tot onweer seizoen.
Natuurgeweldquote:
Vooral sneu voor de diertjes. Zolang je zelf lekker warm en veilig onder je dekentje ligt is dat niet zo bijzonderquote:
Ik vind het doodeng.quote:
Zet het maar op een gedeelde eerste plek samen met regenquote:Op donderdag 30 april 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Nee wind staat echt by far op numer 1 van bloedirritante weersverschijnselen.
Vind regen opzich wel chill. Wel miezeren dan. Niet met bakken uit de hemelquote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet het maar op een gedeelde eerste plek samen met regen
Vooral in combinatie met regen en hagelquote:Op donderdag 30 april 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik kan me voorstellen dat het racen wel wat minder is met regen ja.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zet het maar op een gedeelde eerste plek samen met regen
Miezer is wel OK inderdaad. Normale regen was altijd hatelijk tijdens de krantenwijk. Ooit eens een uur lang stortregen gehad toen ik aan het bezorgen wasquote:Op donderdag 30 april 2020 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind regen opzich wel chill. Wel miezeren dan. Niet met bakken uit de hemel
Droog is zeker mooier, maar vind regen op zich niet zo erg. Maakt het ook wel wat uitdagender. Het komt dan echt meer op hoe goed je auto controle is, wat ik altijd wel tof vind.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik kan me voorstellen dat het racen wel wat minder is met regen ja.
Ik ben net als max wat dat betreft. Droog is goed voor de looks, maar nat is where I shinequote:Op donderdag 30 april 2020 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Miezer is wel OK inderdaad. Normale regen was altijd hatelijk tijdens de krantenwijk. Ooit eens een uur lang stortregen gehad toen ik aan het bezorgen waskutzomer ook
[..]
Droog is zeker mooier, maar vind regen op zich niet zo erg. Maakt het ook wel wat uitdagender. Het komt dan echt meer op hoe goed je auto controle is, wat ik altijd wel tof vind.
Wat is jouw mening hierover @:kiid?
IJzel, kan je niet eens meer normaal over straat lopen.quote:Op donderdag 30 april 2020 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Heb je nog een leuke Reddit tread voor onsquote:Op donderdag 30 april 2020 23:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
IJzel, kan je niet eens meer normaal over straat lopen.
Griekenland kan je gewoon heen. Die laten toeristen toe las ik laatst. Graag zelfsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:37 schreef Tjacka het volgende:
denken jullie dat je in oktober weer kan vliegen??
kan je nu eigenlijk al vliegen??
https://www.reddit.com/r/(...)_showing_vs_telling/quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke Reddit tread voor ons
Oktober krijgen we weer een nieuwe coronapiek toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:37 schreef Tjacka het volgende:
denken jullie dat je in oktober weer kan vliegen??
kan je nu eigenlijk al vliegen??
Nee bedoelde Finlandquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Griekenland kan je gewoon heen. Die laten toeristen toe las ik laatst. Graag zelfs
Hoezo lees jij dit soort dingen nog dan? Wist niet dat jij schreef atmquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)_showing_vs_telling/
Ik lees nu dit. Als je ooit je verhaal verder wil schrijven over die Islamitische dadelhomo's.
bangmakerij niet met JAAPGODquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oktober krijgen we weer een nieuwe coronapiek toch?
Zou zelf nog geen tickets bestellen in ieder geval. Beetje riskantquote:
Wel hoedjooyquote:Op vrijdag 1 mei 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou zelf nog geen tickets bestellen in ieder geval. Beetje riskant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |