Ik geloof niet dat je dit echt meentquote:Op woensdag 29 april 2020 14:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan non
Fous le camp zouden ze tegen jou zeggenquote:Op woensdag 29 april 2020 15:35 schreef Kiid het volgende:
Je ne beliêve pas zoals ze dat in Frankrijk zo mooi zeggen
C'est un actequote:
Awwhhhquote:Op woensdag 29 april 2020 15:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Fous le camp zouden ze tegen jou zeggen
Sjiek trouwens, privegesprekken publiceren.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
HP/De Tijd publiceerde een aantal screenshots vandaag waarin de uitlatingen naar voren komen. ‘Ik zou letterlijk iedere ideologie aanhangen die NL weer 95 procent blank maakt met 0% moslims’, luidt een van de opmerkingen. ‘Antisemitisme mag van mij altijd lieverd’, zegt een ander in de app.
Lekker hoor. Forumgoden
Tsja, als dat allemaal binnenskamers blijft gaat er natuurlijk niet geroyeerd wordenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sjiek trouwens, privegesprekken publiceren.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, als dat allemaal binnenskamers blijft gaat er natuurlijk niet geroyeerd worden
Same. Alleen is het niet realistisch en heb ik de hoop inmiddels opgegevenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
HP/De Tijd publiceerde een aantal screenshots vandaag waarin de uitlatingen naar voren komen. ‘Ik zou letterlijk iedere ideologie aanhangen die NL weer 95 procent blank maakt met 0% moslims’, luidt een van de opmerkingen. ‘Antisemitisme mag van mij altijd lieverd’, zegt een ander in de app.
Lekker hoor. Forumgoden
Hoe weet je dat dit echt fvd leden zijn?quote:Op woensdag 29 april 2020 17:06 schreef Fok-it het volgende:
Lekker hoor. Forumgoden
Het zal vast weer demonisering zijn inderdaadquote:Op woensdag 29 april 2020 19:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit echt fvd leden zijn?
False flag van GroenLinksquote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het zal vast weer demonisering zijn inderdaad
quote:Op woensdag 29 april 2020 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://preview.redd.it/7(...)84568a447f455c477df6
Shakira godin.
Merk je niks van tijdens het fappen.quote:
Kan me Reiziger niet echt goed herinneren? Was die zo goed?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het fappen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371207
Wat vind je van dit elftal?
Balbeheersing man.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me Reiziger niet echt goed herinneren? Was die zo goed?
Zou Ruud in de spits zetten trouwens. Ruudgodquote:Op woensdag 29 april 2020 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Merk je niks van tijdens het fappen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=371207
Wat vind je van dit elftal?
Mwoah, bij gebrek aan beter. Welke andere spelers hebben we nou gehad op rechtsback die indruk hebben gemaakt?quote:Op woensdag 29 april 2020 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me Reiziger niet echt goed herinneren? Was die zo goed?
Ben nu wel op zoek naar een goede site waar je kan zien wie er allemaal ooit op welke positie heeft gespeeld in oranjequote:Op woensdag 29 april 2020 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwoah, bij gebrek aan beter. Welke andere spelers hebben we nou gehad op rechtsback die indruk hebben gemaakt?
Zou leuk zijn, maar lastig.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben nu wel op zoek naar een goede site waar je kan zien wie er allemaal ooit op welke positie heeft gespeeld in oranje
Boulahrouzquote:Op woensdag 29 april 2020 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar lastig.
Ik kan me op rechtsback ook niemand herinneren eigenlijk. Vd Wiel, van Rhijn, Hateboer, Tete, Janmaat. Verder? Geen idee.
Ohja, tuurlijk. Die was wel aardig.quote:
De rode draad van Sandman is hoofdpersonage Morpheus, heerser van de droomwereld, die door middel van een occult ritueel gevangen werd en in de eerste verhaallijn na 70 jaar gevangenschap vrijkomt.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, tuurlijk. Die was wel aardig.
Ben Sandman aan het lezen. Was vergeten dat nummer 20 zo zwaar was.
Het is moeilijk om te zeggen dat hij de rode draad is, aangezien er zat nummers zijn waarin hij niet voorkomt.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rode draad van Sandman is hoofdpersonage Morpheus, heerser van de droomwereld, die door middel van een occult ritueel gevangen werd en in de eerste verhaallijn na 70 jaar gevangenschap vrijkomt.
Ik moet zeggen dat alle delen mij zwaar lijken bij het lezen van dit plot
Met een goede uitwerking kan dat best interessant zijn.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De rode draad van Sandman is hoofdpersonage Morpheus, heerser van de droomwereld, die door middel van een occult ritueel gevangen werd en in de eerste verhaallijn na 70 jaar gevangenschap vrijkomt.
Ik moet zeggen dat alle delen mij zwaar lijken bij het lezen van dit plot
Bedoelde meer zwaar qua leeservaring. Diepe onderwerpen trekken me altijd wel. Maar weet niet, denk niet dat ik zo snel een strip zou pakken om te lezen, laat staan bestellenquote:Op woensdag 29 april 2020 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te zeggen dat hij de rode draad is, aangezien er zat nummers zijn waarin hij niet voorkomt.
Maar er zitten weinig lichte verhalen bij, dat is waar.
Maar nummer 20 gaat over een vrouw die last heeft van depressie, eenzaamheid, angststoornissen en wil zelfmoord plegen. Is wel aangrijpend.
En soms heb je een lichte issue, waarin Dream weer vrij is en met zijn zus Death meeloopt om te praten. Ondertussen haalt Death allemaal mensen op die zijn overleden, onder andere een baby.
Pfft.
Heb er een paar geprobeerd te kijken op Netflix, maar haak al snel af.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik weet niet wat ik moet denken van die Studio Ghibli films.
De animatie is bijzonder knap gemaakt, maar de verhaaltjes slaan vaak nergens op.
Wat bedoel je met zwaar qua leeservaring?quote:Op woensdag 29 april 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bedoelde meer zwaar qua leeservaring. Diepe onderwerpen trekken me altijd wel. Maar weet niet, denk niet dat ik zo snel een strip zou pakken om te lezen, laat staan bestellen
Nou ja zwaar is een beetje overdreven uitgedruktquote:Op woensdag 29 april 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er een paar geprobeerd te kijken op Netflix, maar haak al snel af.
[..]
Wat bedoel je met zwaar qua leeservaring?
Is ook vrij prijzig, dus zou dat niet aanraden.
Zit wat in. Ik heb zo leren lezen dus ik weet niet beter.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zwaar is een beetje overdreven uitgedruktMaar zou me er niet echt goed op kunnen focussen. Stripboeken lezen toch anders dan normale boeken. Ik wil gewoon tekst en niet tekst en beeld tegelijk. Dat beeld vorm ik namelijk zelf wel
Denk gewoon niet echt dat ik daarvan kan genieten, ook al zou het onderwerp me nog aanspreken
Jarenlang gehoord dat het de beste animatiestudio ter wereld is, maar dat valt tegen. Die films halen het nog niet bij de beste Pixars of Disneys.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb er een paar geprobeerd te kijken op Netflix, maar haak al snel af.
Dat zou mij echt niet uitmaken, kijk ook vaak zat films met ondertiteling (eigenlijk alleen maar)quote:Op woensdag 29 april 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja zwaar is een beetje overdreven uitgedruktMaar zou me er niet echt goed op kunnen focussen. Stripboeken lezen toch anders dan normale boeken. Ik wil gewoon tekst en niet tekst en beeld tegelijk. Dat beeld vorm ik namelijk zelf wel
Denk gewoon niet echt dat ik daarvan kan genieten, ook al zou het onderwerp me nog aanspreken
Nou ja, dat vind ik toch wel iets andersquote:Op woensdag 29 april 2020 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou mij echt niet uitmaken, kijk ook vaak zat films met ondertiteling (eigenlijk alleen maar)
Het is allemaal iets anders, maar daarom kan je er nog wel van genieten.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, dat vind ik toch wel iets anders
Nou is het al een tijd geleden dat ik Disney heb gezien (jaren 90 Lion King, Aladdin) maar vind die niet veel beter.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jarenlang gehoord dat het de beste animatiestudio ter wereld is, maar dat valt tegen. Die films halen het nog niet bij de beste Pixars of Disneys.
Haten op Mickeyquote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou is het al een tijd geleden dat ik Disney heb gezien (jaren 90 Lion King, Aladdin) maar vind die niet veel beter.
Jij kijkt niet altijd de nieuwste Disney en Pixar? Raar.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou is het al een tijd geleden dat ik Disney heb gezien (jaren 90 Lion King, Aladdin) maar vind die niet veel beter.
Zou eerlijk gezegd ook echt niet weten wat de meest recente Disney film isquote:Op woensdag 29 april 2020 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij kijkt niet altijd de nieuwste Disney en Pixar? Raar.
Mickey Mouse is een kutpersonage.quote:
We moeten relateren met Donaldquote:Op woensdag 29 april 2020 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mickey Mouse is een kutpersonage.
Donald Duck is beter. Woedeuitbarstingen, overal ontslagen worden, aan het lijntje gehouden worden door zijn vriendin die ook zijn neef neukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |