Wie met wie en wie?quote:Blow a kiss, fire a gun
We need someone to lean on
Blow a kiss, fire a gun
All we need is somebody to lean on
Als jij de titel plaatst, weet ik misschien wel de artiest via de stagiaire morgenochtend.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Al weet ik de titel volgens mij wel. De artiest gaat een oh-jaatje worden denk ik
quote:is een project van de Amerikaanse dj en producent Diplo.
ofquote:, is een Franse DJ en producer van Algerijnse origine.
quote:, artiestennaam van Karen Marie Ørsted (Odense, 13 augustus 1988), is een Deense zangeres.
Correctquote:
Wat van wie?quote:Just one minute more
Give me just one minute more
It's gonna be alright, it's gonna be alright
Just one minute more
Then I'll walk right through that door
Wat van wie?quote:Seven or eleven, snake eyes watching you
Double up or quit, double stake or split...
Ace Of Spades - Motorheadquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:13 schreef cafca het volgende:
Waarschijnlijk een makkelijke vervolgvraag:
[..]
Wat van wie?
quote:
Enige wat ik nu in mijn hoofd heb is "Snake eyes, seven eleven" , dus hier ga ik niet opkomenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:12 schreef MadMaster het volgende:
Een ouderwetse Paint vraag:
[ afbeelding ]
Van wie was deze single?
Seven-one-one is a joke in your wardrobe?quote:Op zondag 3 mei 2020 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, maar het gaat om deze heren:
[ afbeelding ]
Wat van wie?quote:If I were to say to you, "can you keep a secret?"
quote:
Wie isquote:Angus Young trouwde, vlak voor de dood van bandlid Bon Scott in 1980, met Ellen van Lochem uit het Nederlandse dorp Aalten. Zij is een voormalige vriendin van Bennie Jolink. Hij leerde haar kennen toen zij samen met een aantal vriendinnen op de gastenlijst was gezet door. Die speelde namelijk met zijn band
in het voorprogramma van AC/DC bij een concert in Nijmegen.
leek het een leuke kennismaking tussen de lange, blonde Ellen en de kortere mannen van AC/DC.
De band Vandenberg bestond nog niet,quote:
No shit, Sherlock!quote:
Goeie vraag..., ff denken.quote:Op dinsdag 5 mei 2020 09:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
In de jaren '80 is het maar 2 acts (zanger/zangeres/duo/band) gelukt om 2 keer de Nederlandse top 40 lijst aan te voeren voor minstens 5 weken lang ("we are the world" niet meegeteld).
Welke acts zijn dit geweest en wat zijn de liedjes in kwestie?
Als (eerste) hint kan ik geven dat deze acts vroeger onderdeel uitmaakten van de bands The Executive en The Colors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |