Dat kan altijd natuurlijk. Zeker de griepprik is niet 100% effectief. En je kan ook nog gewoon iets anders gehad hebben dan griep.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb de griepprik gehad, maar toch zwaar ziek geweest vanaf 17 januari. Week heel erg, en nog 4 weken naweeën.
Je wist niet dat we toen het zwaarste griepseizoen in minstens 40 jaar meegemaakt hebben?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja maar daar kijken ze ook naar de oversterfte. https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland
[..]
He bijna 10.000 griepdoden in 2017/2018 schat men! 10.000! Niemand die het er over had, echt helemaal NIEMAND.
Tja, achteraf leek het op Corona, maar 17 januari...quote:Op woensdag 29 april 2020 13:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan altijd natuurlijk. Zeker de griepprik is niet 100% effectief. En je kan ook nog gewoon iets anders gehad hebben dan griep.
I know, ik bedoel aanvullend daarop. Hoe minder mensen ook nog eens hard door de griep geraakt worden des te beter,toch?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:45 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ik denk dat griepvaccin niet werkt tegen het coronavirus, maar ze zijn nog bezig met ontwikkelen van een speciale vaccin voor corona. Verder hebben ze gezegd tussen september 2020 en de zomer 2021 komt misschien een vaccin beschikbaar.
Hoezo niemand die het erover had?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:18 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja maar daar kijken ze ook naar de oversterfte. https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland
[..]
He bijna 10.000 griepdoden in 2017/2018 schat men! 10.000! Niemand die het er over had, echt helemaal NIEMAND.
Nee, in een verpleeghuis. Bezoek mocht niet meer komen,dus is het door de verzorgsters naar binnen gekomen die toen geen/onvoldoende bescherming droegen. Pure overmacht dusquote:Op woensdag 29 april 2020 13:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Woonde ze nog zelfstandig?
Mijn moeder, 80, wel. Daar waren gisteren, tegelijkertijd 4 mensen op bezoek. Ze snapte zelf wel dat dat niet zo slim is, maar kwam zo uit.
In een verzorgingshuis wordt dit voorkomen door niemand binnen te laten.
Juist omdat mijn moeder bezoek ontvangt, die god mag weten waar zijn geweest, ga ik er niet naartoe.
Weekend lage cijfers. Ja omdat het weekend isquote:Op woensdag 29 april 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Positief geteste personen
38.802* (+386)
Ziekenhuisopnames
10.685 (+76)
Overleden personen
4.711** (+145)
Dat aantal ziekenhuisopnames is echt heel erg positiefquote:Op woensdag 29 april 2020 13:58 schreef LTVDK het volgende:
Positief geteste personen
38.802* (+386)
Ziekenhuisopnames
10.685 (+76)
Overleden personen
4.711** (+145)
Sommige mensen worden heel erg ziek nadat ze de griepprik hebben gekregen. Mijn vader had dat een keer na een griepprik. Ergste griep ooit volgens hem. Het heeft een naam, maar ben even kwijt hoe het heet.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:50 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik heb de griepprik gehad, maar toch zwaar ziek geweest vanaf 17 januari. Week heel erg, en nog 4 weken naweeën.
Inderdaad!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat aantal ziekenhuisopnames is echt heel erg positief.
Ja, alles opengooien nu!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weekend lage cijfers. Ja omdat het weekend is
Maandag lage cijfers. Ja omdat het weekend was
Dinsdag lage cijfers. Ja omdat het Koningsdag was
Zijn de excuses nu eindelijk op?
Je gaat toch niet beweren dat de paniek maar enigszins vergelijkbaar was met nu?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo niemand die het erover had?
https://www.dvhn.nl/groni(...)retour-23075433.html
https://www.nationalgeogr(...)it-jaar-zo-zwaar/amp
https://www.rijksoverheid(...)er-maatregelen-griep
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat aantal ziekenhuisopnames is echt heel erg positief.
Klopt, het is dan ook niet te vergelijken maar je kunt niet stellen dat er toen GEEN aandacht voor was.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:01 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat de paniek maar enigszins vergelijkbaar was met nu?
quote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 29 april 2020 14:01 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat de paniek maar enigszins vergelijkbaar was met nu?
Wie beweerde ook alweer dat we rond 12 mei weer op het terras zouden zitten laatst?quote:
Ik kan me sowieso niet voorstellen waarom mensen hopen op slechte cijfersquote:Op woensdag 29 april 2020 14:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vooral het aantal uitgevoerde tests heeft invloed op het aantal besmettingen.quote:Op woensdag 29 april 2020 14:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Lijkt dus of de paasdrukte geen effect heeft op het apapntal besmettingen.
Probleem lijkt steeds meer binnenshuis te liggen.
Zouden hoop buiten de deur activiteiten dan prima kunnen ook al sta je dicht op elkaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |