SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
twitter:ZhugeEX twitterde op woensdag 29-04-2020 om 09:08:27Ubisoft China is teasing an announcement for April 29, 8pm (China time).
They set a notification on Weibo for it. https://t.co/HQoKMyUJLW reageer retweet
quote:Op woensdag 29 april 2020 10:30 schreef Aurelius het volgende:
twitter:ZhugeEX twitterde op woensdag 29-04-2020 om 09:08:27Ubisoft China is teasing an announcement for April 29, 8pm (China time).
They set a notification on Weibo for it. https://t.co/HQoKMyUJLW reageer retweet
Yes, deel 1.Heb ook deel 2, maar ga eerst maar 1 spelen. Dan kan die van de harde schijf af. 2 zit nog in het plastic.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:22 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je hebt het wel over deel één hè? Dit moet je ff bij de hand houden als je vastloopt in een zekere tempel: https://steamcommunity.co(...)3223871682614907042/
Final Fantasy is toch meestal wel beschaafd.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ga naar 3:18 om te horen hoe denigrerende geluiden de ff voice actors moesten maken
Anime geluidenneuk geluiden
what the fuck japan
Thnx! Hij staat in de downloadquote:Op woensdag 29 april 2020 10:23 schreef 2dope het volgende:
Bonus games gratis voor iedereen te downloaden (16 april 2020 t/m 6 mei 2020):
Die heb ik al gespeeld een poos terug. Superspel, heel uniek.quote:
VIKINGEDquote:Op woensdag 29 april 2020 10:30 schreef Aurelius het volgende:
Assassin's Creed Wuhanquote:Op woensdag 29 april 2020 10:30 schreef Aurelius het volgende:
DIABLOED IMMORTELEDquote:Op woensdag 29 april 2020 12:48 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, iedereen heeft toch een mobiele telefoon?
Vergeleken met andre Japanse spellen: Zeker.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Final Fantasy is toch meestal wel beschaafd.
Al zijn de enige met voice-acting die ik heb gespeeld FFX en FFX-2 denk ik.
Veel gave en gevarieerde spellen ook! XCOM heb ik geprobeerd te spelen, maar ik verlies interesse ontzettend snel..quote:Op woensdag 29 april 2020 13:43 schreef 2dope het volgende:
Ik speel ook echt alles door elkaar heen momenteel:
KH1quote:Op woensdag 29 april 2020 13:46 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Veel gave en gevarieerde spellen ook! XCOM heb ik geprobeerd te spelen, maar ik verlies interesse ontzettend snel..
Zelf heb ik me volledig om Kingdom Hearts #1 gestort.Heerlijk kinderlijk spel. Disney & Final Fantasy genot.
Jammer dat ik dit spel vroeger niet kende - Had ik echt geweldig gevonden. In ieder geval, de bundelpacks (Story So Far) is een mooie mogelijkheid om het spel te leren kennen. Kingdom Hearts 3 wordt de volgende!quote:
Waar ben je nu in KH1?quote:Op woensdag 29 april 2020 13:50 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit spel vroeger niet kende - Had ik echt geweldig gevonden. In ieder geval, de bundelpacks (Story So Far) is een mooie mogelijkheid om het spel te leren kennen. Kingdom Hearts 3 wordt de volgende!
quote:
Hij is nog niet eens op helft sjongejongequote:
Last of Us 2 spoilers in de chats.quote:
De rug van Ragnar Lothbrok.quote:
Nog saaier dan een FIFA-onthullingquote:Op woensdag 29 april 2020 14:03 schreef KennyPowers het volgende:
(TLOU spoiler spammers in de chat)
waar kijk ik naar
Echt hequote:Op woensdag 29 april 2020 14:30 schreef Pheno het volgende:
Zijn er trouwens daadwerkelijk mensen die zo'n YouTube spam-chat aan houden
Net Kapitein Haak op z'n sodemieter gegeven. De Halloweenworld heb ik gebeast, alleen nog even terug naar Atlantis om Ursula aan te pakken.quote:
Ik ben meestal degene die het fanatiekst spamtquote:Op woensdag 29 april 2020 14:30 schreef Pheno het volgende:
Zijn er trouwens daadwerkelijk mensen die zo'n YouTube spam-chat aan houden
Hahahaha! Wat een leuke grap MMarSu! Misschien kan je nog 20 van deze soortgelijke grappen maken, wie weet lacht er ook wel iemand bij de 15e keer!quote:Op woensdag 29 april 2020 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
GVD ik wilde helemaal niet weten dat Joel een vrouwelijke alien is die zich heeft laten ombouwen tot mannelijke mens
Zou 'm nog steeds doenquote:Op woensdag 29 april 2020 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
GVD ik wilde helemaal niet weten dat Joel een vrouwelijke alien is die zich heeft laten ombouwen tot mannelijke mens
Jawel, 2 destijds. The one and only in mijn ogen.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:38 schreef MMaRsu het volgende:
De besturing is gewoon heel anders. MK is idd noob vriendelijker. Maar heb je nog nooit een street fighter game gespeeld? Die shit is altijd houterig, maar dat vindt ik van MK trouwens ook.
Vond vroeger Cammy wel leukquote:Op woensdag 29 april 2020 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, 2 destijds. The one and only in mijn ogen.
Maar daarna overgestapt naar MK. Snap nu waarom
Maar ook zeker de story mode is bij MK zoveel leuker en uitgebreider. Dat verhaal is al niet echt al te best, maar vergeleken met SF V is t pure literatuur. De tering zegEn dan van die characters als Rainbow Mika
Gewoon een hoop tiet en reet, meer niet.
Misschien als niet al lang bekend was dat het Vikings wordtquote:Op woensdag 29 april 2020 16:09 schreef StateOfMind het volgende:
Die Ubisoft 'teaser' is nog steeds bezig zag ik.
Denken ze bij Ubisoft nou serieus dat mensen dat interessant genoeg vinden om daar uren naar te kijken (behalve als je niet in slaap kan komen)?
I see what you did there.quote:
Ja, ik snap niet eens dat ze er een uur of twee lang mee willen vullen. Of is het een experiment? "Hoelang gaan mensen kijken voordat we niemand over hebben"quote:Op woensdag 29 april 2020 16:11 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Misschien als niet al lang bekend was dat het Vikings wordt
In vergelijking met alle fighters is mk de enige die al 3 games fantastisch is. Leuk en cheesy verhaallijn, overgang van gevecht naar gevecht is altijd tof.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel, 2 destijds. The one and only in mijn ogen.
Maar daarna overgestapt naar MK. Snap nu waarom
Maar ook zeker de story mode is bij MK zoveel leuker en uitgebreider. Dat verhaal is al niet echt al te best, maar vergeleken met SF V is t pure literatuur. De tering zegEn dan van die characters als Rainbow Mika
Gewoon een hoop tiet en reet, meer niet.
Ja idd, zoals de meeste grappen in deze reeks zal ik het uitmelken tot de dood.quote:Op woensdag 29 april 2020 15:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hahahaha! Wat een leuke grap MMarSu! Misschien kan je nog 20 van deze soortgelijke grappen maken, wie weet lacht er ook wel iemand bij de 15e keer!
Wel lekker rustgevende AC-muziek op de achtergrond tijdens het soepen (courtesy of Sarah Schackner)quote:Op woensdag 29 april 2020 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik snap niet eens dat ze er een uur of twee lang mee willen vullen. Of is het een experiment? "Hoelang gaan mensen kijken voordat we niemand over hebben"
je bedoeld inspiratie uit de wereld geschiedenis?quote:Op woensdag 29 april 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Oke. Na Origins gaat dit de 2e AC worden die ik instant ga kopen dankzij de setting. Hopelijk halen ze veel inspiratie uit de serie Vikings.
Mja, eigenlijk wel, je hebt gelijkquote:Op woensdag 29 april 2020 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
je bedoeld inspiratie uit de wereld geschiedenis?
ik vind het op zich wel tof. Aan de andere kant is het ook wel weer makkelijk. Ipv iets orgineels.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wel, je hebt gelijk
Rond 800 dacht ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:51 schreef DKUp het volgende:
Wanneer was de invasie?
De periode kan wel eens interessant zijn.
London zit er misschien weer in zag ik.
Ligt er beetje aan. Want is in totaal over een aantal honderd jaar verdeeld of zo. Maar de grote invasie met great danish army was ergens in de jaren 1000 geloof ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 16:51 schreef DKUp het volgende:
Wanneer was de invasie?
De periode kan wel eens interessant zijn.
London zit er misschien weer in zag ik.
Hopelijk komt die XCOM ook naar consoles, en nieuwsgierig naar SoR4.quote:Op woensdag 29 april 2020 13:43 schreef 2dope het volgende:
Ik speel ook echt alles door elkaar heen momenteel: XCOM: Chimera Squad, Shadow of the Tomb Raider (nooit afgemaakt) en Streets of Rage 4. #lockdowngenot
Ga lekker je haar blauw verven dan. :’)quote:Op woensdag 29 april 2020 16:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja idd, zoals de meeste grappen in deze reeks zal ik het uitmelken tot de dood.
Haha ga lekker janken dan
quote:
Oké super bedankt, even uitzoeken straksquote:Op woensdag 29 april 2020 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan. Want is in totaal over een aantal honderd jaar verdeeld of zo. Maar de grote invasie met great danish army was ergens in de jaren 1000 geloof ik.
Die laatste is waar de serie vikings over gaat vanaf seizoen 5. Die volgen de geschiedenis best aardig. Alleen de tijdlijn daar klopt niks van.
Even te lui om te google. Dus weet niet zeker of hetr nu klopt wat ik zeg
twitter:PlayStation twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:32:31Cities: Skylines and Farming Simulator 19 are your PlayStation Plus games for May: https://t.co/LlEQ1gfT3D https://t.co/6rNc6jzNKw reageer retweet
Cities Skylines wilde ik kopen dus jaaaaaaaaquote:Op woensdag 29 april 2020 17:34 schreef Aurelius het volgende:
twitter:PlayStation twitterde op woensdag 29-04-2020 om 17:32:31Cities: Skylines and Farming Simulator 19 are your PlayStation Plus games for May: https://t.co/LlEQ1gfT3D https://t.co/6rNc6jzNKw reageer retweet
Mehquote:Op woensdag 29 april 2020 17:34 schreef Aurelius het volgende:
Best prima spel. Maar die wil je toch niet op console spelen. Dat spel leeft echt door de steamworkshop. En met controller lijkt me ook maar kutquote:Op woensdag 29 april 2020 17:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Cities Skylines wilde ik kopen dus jaaaaaaaa![]()
![]()
Ik heb de Dualshock 3 overleefdquote:Op woensdag 29 april 2020 17:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Best prima spel. Maar die wil je toch niet op console spelen. Dat spel leeft echt door de steamworkshop. En met controller lijkt me ook maar kut
Maar ja even testen en kijken of het iets is. Eventueel de DLC kopen.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:44 schreef KennyPowers het volgende:
Twee sim games
Cities Skylines is wel prima maar denk niet dat ik het ga spelen vanwege de DLC.
Kaneelstokje is het hier niet mee eensquote:Op woensdag 29 april 2020 17:46 schreef StateOfMind het volgende:
Cities Skyline en Farming Simulator
Mijn god wat een slechte maand.
Pijn is fijnquote:Op woensdag 29 april 2020 17:46 schreef StateOfMind het volgende:
Ik als reumapatiënt kan je vertellen dat dat in de praktijk zeer zeker niet zo isquote:
Een pc-game om de console spelen zal wel een drama voor jou zijn denk ik.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik als reumapatiënt kan je vertellen dat dat in de praktijk zeer zeker niet zo is
Wel een heerlijke autistenmaand. Skylines wil ik nog wel proberen, maar die mega dikke content achter paywall staat me tegen.quote:Op woensdag 29 april 2020 17:46 schreef StateOfMind het volgende:
Oeh, toch hentaiquote:
Niet in de laatste plaats omdat mijn laptop al begint te roken bij een spelletje Mijnenvegerquote:Op woensdag 29 april 2020 18:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een pc-game om de console spelen zal wel een drama voor jou zijn denk ik.
quote:Op woensdag 29 april 2020 17:47 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Kaneelstokje is het hier niet mee eens
Ik ga zo Nioh 2 ook maar weer eens opstarten. Gisteren een heel eind gekomen in Mission 2, met die Blacksmith.quote:
Jezus watquote:Op woensdag 29 april 2020 17:34 schreef Aurelius het volgende:
Nee hoor, geniet al van jullie gehuil om zogenaamde sjw praktijkenquote:Op woensdag 29 april 2020 17:14 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ga lekker je haar blauw verven dan. :’)
Ik heb dezelfde vraag toevallig op de fp gehad. Maar ik kan niets vinden hoor. Waarschijnlijk in een actie met korting, daar heb ik het wel vaker gezien.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was Cities Skylines niet al eens in de Plus?
Of heb ik hem eens goedkoop uit een aanbieding gehaald? Zou het niet meer weten.
Hopelijk zijn er dan binnenkort wat DLC's in de aanbieding.
Hij was pas gratis te spelen op steam.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was Cities Skylines niet al eens in de Plus?
Of heb ik hem eens goedkoop uit een aanbieding gehaald? Zou het niet meer weten.
Hopelijk zijn er dan binnenkort wat DLC's in de aanbieding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |