Nope nope nope.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:10 schreef Elleska het volgende:
Dat scheelt alweer. Zoals je je bed omschrijft gaat deze vast niet op klossen tijdens de kraamperiode
Verkeerde topic?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 16:27 schreef Seven. het volgende:
Volgens mij heb ik een dikke blaasontsteking te pakken.
Veel drinken, rustig aan doen en maandag maar ff in een potje pissen.
Je leert vanzelf alle meningen en kritieken naast je neer te leggen. En bij ons was les 1: het gaat altijd anders dan dat je van tevoren had bedacht. Hier heeft Bikkel 11 maanden bij ons op de kamer geslapen, ook mede door zijn slechte gezondheid en het 10 a 15 keer per nacht wakker worden. Dan heb je echt de fut niet om iedere keer naar een andere kamer te lopen. Pas toen hij geopereerd was en beter ging slapen ging hij naar zijn eigen kamer waar hij ook echt de rust krijgt die hij nu nodig heeft.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:10 schreef MaJo het volgende:
Bedankt voor de ervaringen allemaalEen co-sleeper kan bij ons helaas echt niet, we hebben namelijk een slaapkamer die niet heel breed is maar wel lang. De deur opent nu al tegen het bed aan dus er kan niets naast. Bij het voeteneind zou kunnen maar dat lijkt me ook wat vreemd
Dus een wiegje it is!
Ik denk dat het inderdaad wel rust geeft als het allemaal af is en we dat niet meer hoeven te doen als de baby er eenmaal is, dus we gaan gewoon al aan de slag met de babykamer
Wat betreft het rooming in merk ik ook wel dat ik anders ben gaan denken door de verhalen hier. Ik dacht eerst dat je een kindje zo snel mogelijk in z'n eigen bedje moest laten slapen maar ik denk daar nu wel anders over. Ik merk dat mijn man nog wel van mening is dat het kindje zo snel mogelijk op zichzelf moet slapen. Ach we zullen het wel zien
Gewoon schijt aan hebben, lekker doen wat je zelf fijn vind. Misschien heb je er na 2 weken al schoon genoeg van die kleine op je kamerquote:Op zaterdag 16 mei 2020 15:10 schreef MaJo het volgende:
Wat betreft het rooming in merk ik ook wel dat ik anders ben gaan denken door de verhalen hier. Ik dacht eerst dat je een kindje zo snel mogelijk in z'n eigen bedje moest laten slapen maar ik denk daar nu wel anders over. Ik merk dat mijn man nog wel van mening is dat het kindje zo snel mogelijk op zichzelf moet slapen. Ach we zullen het wel zien
Fijn bedje! 8 maanden gehuurd, en dat is erg goed bevallen! Het huren en het gebruiken bedoel ik. Hoog genoeg, zijkant kan omhoog als je dat toch wilt, niet te breed dus past makkelijker naast het bed én je bent je kindje niet snel kwijtquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:15 schreef Keroppi het volgende:
Was deze al getipt? http://www.zoombee.nl/con(...)bedje_troll_sun.html
Deze hebben wij van vrienden geleend en ik vond 'm superprettig. Staat bekend als een hoge co-sleeper die geschikt is voor boxsprings
Die wil ik sowieso graag, ook makkelijk voor bezoekjes bij opa en oma enzo. Kan me zo voorstellen dat het ook niet altijd fijn is om je baby in een maxi cosi te parkeren. Of valt dat in de praktijk wel mee?quote:Op zaterdag 16 mei 2020 23:48 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Fijn bedje! 8 maanden gehuurd, en dat is erg goed bevallen! Het huren en het gebruiken bedoel ik. Hoog genoeg, zijkant kan omhoog als je dat toch wilt, niet te breed dus past makkelijker naast het bed én je bent je kindje niet snel kwijt
Maxi cosi is een autostoel en dient eigenlijk ook alleen daarvoor gebruikt te worden. Het is geen bedje / zitje etc. Wegens de lichaamshouding is dat niet goed voor je kleintje.quote:Op zondag 17 mei 2020 01:05 schreef Seven. het volgende:
[..]
Die wil ik sowieso graag, ook makkelijk voor bezoekjes bij opa en oma enzo. Kan me zo voorstellen dat het ook niet altijd fijn is om je baby in een maxi cosi te parkeren. Of valt dat in de praktijk wel mee?
Precies. Wij hebben onze eerste eigenlijk direct de eerste nacht in haar eigen bedje in haar kamer gelegd en dat ging eigenlijk prima. Overigens is dit geen garantie dat ze prima in haar kamer blijft slapen omdat ze dat gewend isquote:Op zaterdag 16 mei 2020 18:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan hebben, lekker doen wat je zelf fijn vind. Misschien heb je er na 2 weken al schoon genoeg van die kleine op je kamer. Gaan we allebei nog meemaken
.
Dit is exact onze overweging geweest om het vrij duur op marktplaats te kopen. Achteraf gezien zeker een goeie keus want 6 maanden huur was al bijna de nieuwprijs.quote:Op zondag 17 mei 2020 07:19 schreef SQ het volgende:
Gezien ze op marktplaats allemaal minimaal 70% van de nieuwprijs doen zullen de kosten netto niet hoger uitvallen dan huren
Ligt er ook aan welke je verkoopt. Zoek maar eens een bednest op martkplaats, niet te doen. Allemaal gereserveerd of binnen een dag verkocht.quote:Op zondag 17 mei 2020 09:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
Voordeel van huren vond ik dat ik er niet meer mee op markplaats hoef te leuren. Ons kennende blijft dat er dan bij, er staat nu ook al maanden een stapel goed spul te wachten om doorverkocht te worden (o.a. Medela kolf met toebehoren, Tula FTG).
@:seven. Goed dat je het zegt, over de maxicosi. Wat SQ al aangeft, een maxicosi autostoeltje wordt afgeraden als slaapplek, vanwege de houding is het slecht voor de rug. Daarnaast kan de slapende baby stikken in de maxicosi. De kans dat dat gebeurt is natuurlijk zeer klein, maar ik zou zelf het risico absoluut niet nemen.
Wat raar zeg, die aanpassingquote:Op zondag 17 mei 2020 07:19 schreef SQ het volgende:
Dat troll bedje ziet er ook nog wel oké uit. Ik heb op de website ook gekeken naar de cosleeper van petite amelie maar bij de nieuwe versie lijkt de zijkant niet helemaal weg te klappen, zodat je nog steeds een rand spijlen overhoudt. Dan is het hele idee van een cosleeper natuurlijk ook weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |