Niet dit topic maar er wordt alweer gehint naar het andere wat ik opende of vertelde. En vindt t hier niet thuishoren in dit topic gewoon. Dus vandaar en degene die het posten weten het wel. Verhuis naar die topics als je mij wat wil vragen ofzo. Het gaat hier niet om mij nl.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Huh? Dit topic is net geopend...
Jij bent ook wel echt zo'n sneermeid héquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:11 schreef Chia het volgende:
[..]
[..]
In vergelijking met de reacties hier komt Braddie juist intelligent over.
Ik heb het niet over jou, maar over Bradge. Dit is nl. het Bradgetopic en niet het kreetopic, zie ook de TT. Ik geef aan dat phoenyx in zn post zelf weer over Brads financiën begint.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:12 schreef kree het volgende:
[..]
Niet dit topic maar er wordt alweer gehint naar het andere wat ik opende of vertelde. En vindt t hier niet thuishoren in dit topic gewoon. Dus vandaar en degene die het posten weten het wel. Verhuis naar die topics als je mij wat wil vragen ofzo. Het gaat hier niet om mij nl.
Hij heeft het niet over dit topicquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:10 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Huh? Dit topic is net geopend...
Neee nog niet, maar juist het live ervan is wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:11 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Deze al gezien van 2 uur geleden? Kan je zien in de tussentijd doe ik ook af en toe
Ben het gewoon oneens met kree op dat punt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:13 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Jij bent ook wel echt zo'n sneermeid hé
God het woordje financiën in de mond nemen is niet hetzelfde als erover beginnen hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:14 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou, maar over Bradge. Dit is nl. het Bradgetopic en niet het kreetopic, zie ook de TT. Ik geef aan dat phoenyx in zn post zelf weer over Brads financiën begint.
“ Nou ja dat kwam omdat hij zijn moeder boodschappen liet betalen, wajong heeft maar wel een keyboard op afkoop van 1000 euro heeft, elke keer een nieuwe auto etc. etc. ”quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
God het woordje financiën in de mond nemen is niet hetzelfde als erover beginnen hoor
Ow dacht dat je het ook over mij had omdat ik gequote werd vandaar sorryquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben het gewoon oneens met kree op dat punt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
God het woordje financiën in de mond nemen is niet hetzelfde als erover beginnen hoor
Ik quotte alleen ZwangerPetro, maar je reacties onderstrepen mijn punt inderdaad wel. En deze ook weer, je kan toch lezen? dan zie je toch dat ik jou niet quotte?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:16 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow dacht dat je het ook over mij had omdat ik gequote werd vandaar sorry
Ja oke prima ik snap je punt. De kern mag altijd wel gemeld worden het gaat erom dat er geen ellenlange discussies over ontstaan lijkt mij. De kern is muziek, eten en auto's, laten we het daarbij houdenquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:16 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
“ Nou ja dat kwam omdat hij zijn moeder boodschappen liet betalen, wajong heeft maar wel een keyboard op afkoop van 1000 euro heeft, elke keer een nieuwe auto etc. etc. ”
...
Hij had het over mij vandaar.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:17 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik quotte alleen ZwangerPetro, maar je reacties onderstrepen mijn punt inderdaad wel. En deze ook weer, je kan toch lezen? dan zie je toch dat ik jou niet quotte?
Nee maar je snapt het idee toch, het ging toch over mij en kree, de reactie van jou. Sorry hoor dat ik niet elk moment kijk of iets een quote van mij was of niet terwijl ik wel begrijp waar het over gaatquote:Op dinsdag 28 april 2020 20:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dan quote ik jou nog steeds niet, zoals jij stelt.
Klopt, dat spreek ik toch ook niet tegen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:18 schreef phoenyx het volgende:
Je melding dat de reacties van braddie intelligenter overkomen hadden toch betrekking op kree en mij?
Ik zeg toch ook niet dat jij dat tegenspreekt?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Klopt, dat spreek ik toch ook niet tegen?
Hopelijk begrijp je dat de kern benoemen vaak zorgt voor hele lange discussies die we juist niet willen hebben? Heb net je post over dat geld gelul geTRd. Nokken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:17 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja oke prima ik snap je punt. De kern mag altijd wel gemeld worden het gaat erom dat er geen ellenlange discussies over ontstaan lijkt mij. De kern is muziek, eten en auto's, laten we het daarbij houden
Wat betekent nokken?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hopelijk begrijp je dat de kern benoemen vaak zorgt voor hele lange discussies die we juist niet willen hebben? Heb net je post over dat geld gelul geTRd. Nokken.
Wat heb jij gesnoven?quote:Op dinsdag 28 april 2020 20:27 schreef kree het volgende:
Nouj wel klaar dus denk iig in dit topic?
Ik zou bradge zo aannemen hoor als er weer een band projectje is, fucking wel talent en wss beter nog als ik kan en kom heel ver op piano wel.
Maar dat live zo even doen is gewoon leuk en moet iedereen vooral ff kijken als ie weer live gaat.
Dus hou dan dat hele gezeik hierbuiten het topic enzo het heeft gewoon geen nut ook.
Niks hoor maar vindt t wel beetje overdreven dat er een onwijze discussie gemaakt wordt over iets wat eigenlijk wel gewoon leuk is en ook niks verkeerd aan bedoelt is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |