quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij was fout in de OORLOG (GGMM)
Fout in de OORLOG
Ja hij was fout in de oorlogGenotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is wel standaard VBL hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2020 21:29 schreef Coco. het volgende:
RIP Lenny
Kan er een dag voorbij gaan zonder een VBL ban?
Dom wijfquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:57 schreef Doublepain het volgende:
@:Jancees
Die Dennis is ook een soeperd he
Ben je daar nou nog steeds mee bezig?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedenmorgen Tarado, hoeveel notes heb jij?
Er werd gisteren geopperd dat Tarado de minste notes zou hebben.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2020 09:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Goedenmorgen Tarado, hoeveel notes heb jij?
Een simpele 'ja' was voldoende geweest.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er werd gisteren geopperd dat Tarado de minste notes zou hebben.
Daar ben ik nieuwsgierig naar
https://www.mirror.co.uk/(...)aking-plans-21942290quote:Op woensdag 29 april 2020 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]laten we diegene die dat roept maar niet al te serieus nemen
Dat is toch Dirk "noem mij niet dorpspastoor" "werkpaard" Kuijt?quote:
eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 29 april 2020 09:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.mirror.co.uk/(...)aking-plans-21942290
Je bedoelde afgelopen 1,5 dag?quote:Op woensdag 29 april 2020 09:57 schreef Doublepain het volgende:
Komende 1,5 dag geen note updates jongens
@:jancees
@:caland
@:afcniels
@:mansjester
PROLEET!quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:57 schreef Doublepain het volgende:
@:Jancees
Die Dennis is ook een soeperd he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen hersenbloeding maar een gebrek aanquote:Op woensdag 29 april 2020 09:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee komende??
Staat er toch, heb je een hersenbloeding ofzo
TERINGDOM VRIENDquote:Op woensdag 29 april 2020 09:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee komende??
Staat er toch, heb je een hersenbloeding ofzo
quote:
Braaa braaa pow powquote:Op woensdag 29 april 2020 10:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen hersenbloeding maar een gebrek aan
Een gebrek aan hersenbloedingen?quote:Op woensdag 29 april 2020 10:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Geen hersenbloeding maar een gebrek aan
Sorryquote:Op woensdag 29 april 2020 10:15 schreef Coco. het volgende:
@:GGMM komt een beetje kribbig over deze ochtend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Doublepain lenny_leonard @AFCNielsAlweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Ze hebben me vorige week in COR gewoon voor elke post standaard een note gegeven.quote:Op woensdag 29 april 2020 09:57 schreef Doublepain het volgende:
Komende 1,5 dag geen note updates jongens
@:jancees
@:caland
@:afcniels
@:mansjester
quote:Op woensdag 29 april 2020 10:22 schreef GGMM het volgende:
Leuk kommetje heeft je moeder je bij je uitzet meegegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:doublepain lenny_leonard @:afcniels
wanbeleidquote:Op woensdag 29 april 2020 10:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze hebben me vorige week in COR gewoon voor elke post standaard een note gegeven.
9 erbij, 65 totaal
Rutte vertelt tijdens de persconferentie dat er geen betaald voetbal meer is. Ik reageer dat ik daarom hoop dat ADO degradeert. Note gekregen met opmerking: In COR
JA RUTTE HAD HET NET OVER CORONA EN EREDIVISIE VOETBAL MOD
Mimimimimimimiquote:Op woensdag 29 april 2020 10:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ze hebben me vorige week in COR gewoon voor elke post standaard een note gegeven.
9 erbij, 65 totaal
Rutte vertelt tijdens de persconferentie dat er geen betaald voetbal meer is. Ik reageer dat ik daarom hoop dat ADO degradeert. Note gekregen met opmerking: In COR
quote:Op woensdag 29 april 2020 10:22 schreef GGMM het volgende:
Grote hap zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:doublepain lenny_leonard @:afcniels
Maak mn kommetje niet belachelijk.quote:Op woensdag 29 april 2020 10:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Leuk kommetje heeft je moeder je bij je uitzet meegegeven.
Ja, ik had er duidelijk zin inquote:
Ze haten VBL en @GGMM moet ze gedwongen beschermenquote:Op woensdag 29 april 2020 10:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
9 erbij, 65 totaal
Jij loopt nu al een jaar typo' s uit te lachen in plaats van enigszins normaal te functioneren als adminquote:Op woensdag 29 april 2020 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mimimimimimimi
Jij loopt nou al een week te janken
Pics?quote:Op woensdag 29 april 2020 10:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet yoghurt, muesli en een banaan op dit moment.
Ook net yoghurt op met cruesliquote:Op woensdag 29 april 2020 10:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet yoghurt, muesli en een banaan op dit moment.
En weer verkapt gejankquote:Op woensdag 29 april 2020 10:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij loopt nu al een jaar typo' s uit te lachen in plaats van enigszins normaal te functioneren als admin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |