@tong80quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
oke het is tong80
(Het is niet zo dat jullie dit kunnen checken)
Ohja, iedereen mag daar modden. Omdat die 2 vrouwen het niet aankunnen.quote:
Tijd voor wat WLR notes.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:38 schreef maxi-mus het volgende:
Mijn laatste note is van 4 april, een voorwaarde waar ik mij keurig aan gehouden heb.
Oke, daar heb je wel een punt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en als er iemand een hekel heeft aan matige acts ben jij het wel
Nu blijft het weer stil.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Tijd dat @:klaasweetalles in COR mag posten
Unleash the beastquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Hij maakt meer kans dan jijquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:41 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja kan je hem lekker TRen de hele dag
GGMM kan het op alleen-lezen zettenquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat raar is @:GGMM
Met een COR ban kan je het forum niet lezen, maar als je uitgelogd bent wel.. Wat voor zin heeft het dan, zet dan alleen reacties uit @:Danny FIX UR SHIT
Ja, die opties zijn er beidequote:Op dinsdag 28 april 2020 14:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je wat raar is @:GGMM
Met een COR ban kan je het forum niet lezen, maar als je uitgelogd bent wel.. Wat voor zin heeft het dan, zet dan alleen reacties uit @:Danny FIX UR SHIT
Klaas is een vriend van mij. Ik pak bij hem geen reports mee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja kan je hem lekker TRen de hele dag
Wat liefquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het gelijk even op alleen lezen gezet voor je @:doublepain
Kan je dat ook doen voor mij bij ESF?quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
Ik heb het gelijk even op alleen lezen gezet voor je @:doublepain
Mehquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kan je dat ook doen voor mij bij ESF?
Dank.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Kan je dat ook doen voor mij bij ESF?
Dank.
Wel goed van @GGMM . De mods kunnen nu de post niet meer zien en dus niet gaan janken. Wat uitstekend is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:45 schreef Zipportal het volgende:
De post van Caland was al weg maar de mentions zijn voor eeuwig gezet.
CALANDED.
Bedankt voor je TR overigens.quote:Op dinsdag 28 april 2020 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel goed van @:ggmm . De mods kunnen nu de post niet meer zien en dus niet gaan janken. Wat uitstekend is.
GGMMGod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Krijgen we dat eindeloze gedram weer in de PM box. Bedankt he @:GGMM
Oh de NSBEER is weer lekker bezig geweestquote:
Oh ja sorryquote:Op dinsdag 28 april 2020 14:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag niet voor de schermen bespreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |