SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga kijken hoe het gras van de buren groeit![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ja daar is het altijd groener he!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:11 schreef engine het volgende:
Ik ga kijken hoe het gras van de buren groeit![]()
![]()
![]()
Exactquote:![]()
Maar kan lang kijken want is kunstgras.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:12 schreef engine het volgende:
[..]
Exact![]()
Maar kan lang kijken want is kunstgras.Ah!
![]()
![]()
En de andere buurman weet volgens mij niet eens dat hij een tuin heeftquote:In 3 jaar tijd ofzo heb ik hem 1x buiten zien zitten
Niet dat ik er atlijd ben maar toch.
Haha, okee dan!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
En de andere buurman weet volgens mij niet eens dat hij een tuin heeftIn 3 jaar tijd ofzo heb ik hem 1x buiten zien zitten
Ja mijn buurman hier zie je ook nooit, tenzij hij de deur bij je plat loopt!
De buurt heeft op zich wel een idee dat het een alleenstaande man is die daar woont, maar that's all.
Alleen kwam hij hier echt te pas en te onpas aankloppen voor een bakkie en om weer over alles en iedereen te klagen. Meestal exact dezelfde verhalen over exact dezelfde personen.
Gelukkig lijkt hij nu wel te snappen dat ik daar zo onderhand niet echt meer op zit te wachten.
Wel vriendelijk dat hij contact wil, maar mag het ook een keertje wat minder negatief?![]()
![]()
Ik zit ook bijna nooit buiten in de tuin! Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
En de andere buurman weet volgens mij niet eens dat hij een tuin heeftIn 3 jaar tijd ofzo heb ik hem 1x buiten zien zitten
![]()
Ik vroeger ook zelden, maar ik begin het wel steeds fijner te vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zit ook bijna nooit buiten in de tuin! Haha!![]()
![]()
Zonde!quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:24 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik zit ook bijna nooit buiten in de tuin! Haha!Ik wil er wel gaan zitten
Ah ja dat begint wel irritant te worden na een tijdje. Wij zeggen hoi maar spreken elkaar nooit. Mij wel prima zo.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, okee dan!
Ja mijn buurman hier zie je ook nooit, tenzij hij de deur bij je plat loopt!
De buurt heeft op zich wel een idee dat het een alleenstaande man is die daar woont, maar that's all.
Alleen kwam hij hier echt te pas en te onpas aankloppen voor een bakkie en om weer over alles en iedereen te klagen. Meestal exact dezelfde verhalen over exact dezelfde personen.
Gelukkig lijkt hij nu wel te snappen dat ik daar zo onderhand niet echt meer op zit te wachten.
Wel vriendelijk dat hij contact wil, maar mag het ook een keertje wat minder negatief?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:10 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPANNENNNNNNNND!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook met buren moet je een bepaalde afstand houden wil je niet in hun alledaagse sleur getrokken worden (een collega is dubbel fucked want haar buurvrouw is tevens haar schoonzus en collega op het werk).quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ah ja dat begint wel irritant te worden na een tijdje. Wij zeggen hoi maar spreken elkaar nooit. Mij wel prima zo.![]()
Twaalf sterren nog welquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een privé-twaalfsterrenrestaurant zoals jij he!Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een privé-twaalfsterrenrestaurant zoals jij he!jullie zijn altijd welkom op het paleis voor een lekker ontbijtje, lunch of diner (of feestje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |