Een soort van beetje per ongelukquote:
Anders gewoon online bestellen en voor afhalen kiezen, dan kan het wel binnen 1/2 dagen.quote:
ja sta je daar ook weer in de rijquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon online bestellen en voor afhalen kiezen, dan kan het wel binnen 1/2 dagen.
Dat wel ja, ik zou gewoon nog even een paar weekjes wachten tot het weer wat rustiger is daar.quote:
Ik zou er een hoes voor kopen.quote:
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik keek voor die bank was het een maand
Tsja, het is niet alsof je een verhuizing kunt plannen hč.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Serieus mensen die nu naar de Ikea gaan
Ja het is wekenlang dichtgeweest en nu is het regenachtig weer, dat is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Serieus mensen die nu naar de Ikea gaan
niet?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsja, het is niet alsof je een verhuizing kunt plannen hč.
als je door gaat naar betaalproces zag je de verwachte leverdatum. maar das dan met hun eigen dienst., denk voor kleine dingen gebruiken ze ook post nl?quote:
Dingen in je mandje leggen en naar de kassa gaan, daar kun je een bezorgdatum kiezen.quote:
al verkocht?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
ik plan mijn verhuizing tot in de puntjes
Als hij me even 6000 euro wil geven wil ik het best een paar maandjes uitstellen, ik wil ook helemaal niet naar bouwmarkten en naar de IKEA nuquote:
neequote:
koffie drinken is ook wat doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem nog één kop koffie en dan ga ik wat doen.
Ga je toch op een bierkratje zitten voorlopig, ik denk dat je deze pandemie anders niet helemaal serieus neemt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsja, het is niet alsof je een verhuizing kunt plannen hč.
+1quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
Ikea vind ik normaal al matig, nu krijg je mij er met geen 10 paarden heen
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je toch op een bierkratje zitten voorlopig, ik denk dat je deze pandemie anders niet helemaal serieus neemt.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als jij me even 6000 euro wil geven wil ik het best een paar maandjes uitstellen, ik wil ook helemaal niet naar bouwmarkten en naar de IKEA nu.
die dame wilde toch niet?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
morgen komt er weer een kijker.
Haha dat klinkt wel leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een soort van beetje per ongeluk. We waren sowieso al samen op zoek naar een woning omdat in je eentje iets vinden onmogelijk is en in de tussentijd kregen we een relatie.
ik heb net de verwarming aangezetquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil mijn vrije dag buiten doorbrengen.
Ik ga altijd voor de accessoires, planten en het vreten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:04 schreef bitterbal het volgende:
ik vind ikea echt een topwinkel. heb hier kasten en dingen staan die al 15 jaar mee gaan. lampen ook
niks meer van gehoordquote:
niet de meubelen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor de accessoires, planten en het vreten.
Een picknick met 1 ander persoon is wel even wat anders dan met weet ik hoeveel mensen in een rij te gaan staan, dat zie je zelf ook wel toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het overigens wel grappig dat ik dit moet horen van iemand die een compleet te voorkomen vrijwillige picknick houdt. Wie neemt het nou niet serieus, huh?
niet onverwacht.........quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
11:04
In China lijken sommige lokale autoriteiten steeds verder te gaan in het controleren van burgers in coronatijden. Ze installeren camera’s aan de voordeuren van mensen die in quarantaine moeten blijven, en soms zelfs binnenshuis.
Volgens staatsomroep CCTV waren er in 2017 in heel China meer dan 20 miljoen bewakingscamera’s geīnstalleerd. Maar andere bronnen suggereren een veel hoger aantal, tot 349 miljoen.
Nu heeft de coronapandemie bewakingscamera’s nog dichter bij het privéleven van de Chinezen gebracht, tot aan de voordeur van hun huis, en in enkele gevallen zelfs in hun appartementen. Dat blijkt uit verschillende getuigenissen die CNN verzamelde.
als ik naar de berg voer op de foto keek was het eerder met een man of 10quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een picknick met 1 ander persoon is wel even wat anders dan met weet ik hoeveel mensen in een rij te gaan staan, dat zie je zelf ook wel toch?
Hoop het niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet onverwacht.........
wij zullen volgen hier, al zijn we wat eigenwijzer vooralsnog dan de makke Chinezen
Ga je nu serieus een picknick op twee meter afstand vergelijken met tussen de tokkies schuifelen in een fucking Ikeaquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het overigens wel grappig dat ik dit moet horen van iemand die een compleet te voorkomen vrijwillige picknick houdt. Wie neemt het nou niet serieus, huh?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een picknick met 1 ander persoon is wel even wat anders dan met weet ik hoeveel mensen in een rij te gaan staan, dat zie je zelf ook wel toch?
Als ik netjes 1,5 meter afstand van iedereen hou, snel wat spulletjes uitkies en deze direct op ga halen in het magazijn zie ik oprecht het probleem niet zoquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu serieus een picknick op twee meter afstand vergelijken met tussen de tokkies schuifelen in een fucking Ikea
een vriend van me heeft vorige week zn huis te koop gezeten en had binnen een dag al een bod van 11000 boven de vraagprijsquote:
maar is dat huis te vergelijken met jou huis?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend van me heeft vorige week zn huis te koop gezeten en had binnen een dag al een bod van 11000 boven de vraagprijs
Ben je eigenlijk al lang bezig met de verkoop?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een vriend van me heeft vorige week zn huis te koop gezeten en had binnen een dag al een bod van 11000 boven de vraagprijs
Van mij mag je naar de Ikea hoor maar ik vond je vergelijking wat krom. En als je echt niet wil zoals je zegt heb je toch in je oude huis ook meubels?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Als ik netjes 1,5 meter afstand van iedereen hou, snel wat spulletjes uitkies en deze direct op ga halen in het magazijn zie ik oprecht het probleem niet zo.
Ik ben ook absoluut tegen mensen die nu voor de lol met het hele gezin naar een winkel gaan, maar ik vind het vrij inhumaan als ik om die reden maandenlang in een huis zonder meubels moet gaan zitten.
Als jij een kledingkast belangrijker vind dan jouw en andermans gezondheid zou ik gewoon gaan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Als ik netjes 1,5 meter afstand van iedereen hou, snel wat spulletjes uitkies en deze direct op ga halen in het magazijn zie ik oprecht het probleem niet zo.
Ik ben ook absoluut tegen mensen die nu voor de lol met het hele gezin naar een winkel gaan, maar ik vind het vrij inhumaan als ik om die reden maandenlang in een huis zonder meubels moet gaan zitten.
nja, verschil is wel dat mijn huis in een dorp staat en dat van hem in maastricht.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar is dat huis te vergelijken met jou huis?
M'n huis is vol, past geen meubel meer bijquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet de meubelen?
Ik heb echt niks te klagen over de kwaliteit. Het is misschien niet zo sjiek ofzo
nee, dat niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al lang bezig met de verkoop?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij een kledingkast belangrijker vind dan jouw en andermans gezondheid zou ik gewoon gaan.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij een kledingkast belangrijker vind dan jouw en andermans gezondheid zou ik gewoon gaan.
Na de meivakantie is het op een doordeweekse dag waarschijnlijk rustig genoeg hoor. En denk dat het in de avond ook wel te doen is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
hebben ze ook.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef Koen66 het volgende:
ik mag aannemen dat ze bij Ikea wel een beetje maatregelen hebben genomen de afstand te waarborgen, anders horen ze niet open te zijn
Op één ding na alleen maar kapotte/pauperspullen eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van mij mag je naar de Ikea hoor maar ik vond je vergelijking wat krom. En als je echt niet wil zoals je zegt heb je toch in je oude huis ook meubels?
Ja precies. Ik wil een rustig moment afwachten. Er is geen haast, maar maanden wachten is gewoon echt suboptimaal.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Na de meivakantie is het op een doordeweekse dag waarschijnlijk rustig genoeg hoor. En denk dat het in de avond ook wel te doen is.
die mogen wat mij betreft ook de toegang geweigerd wordenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op één ding na alleen maar kapotte/pauperspullen eigenlijk.
Gewoon jammer om direct een gevaar voor volksgezondheid / tokkie / iemand die de pandemie niet serieus neemt genoemd te worden. We zijn in een intelligente lockdown, zolang mensen zich aan de regels van het RIVM houden zijn ze op dat gebied geen slecht mens. Ik kan er ook niets aan doen dat er hele gezinnen uitjes naar de bouwmarkt doen.
Dat gebeurt ook. Maar mensen zijn blijkbaar gewoon heel massaal aan het klussen geslagen waardoor er nu al weekend na weekend een file en rij staat bij de plaatselijke bouwmarkt.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die mogen wat mij betreft ook de toegang geweigerd worden
trek het je niet aan nijn.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon jammer om direct een gevaar voor volksgezondheid / tokkie / iemand die de pandemie niet serieus neemt genoemd te worden. We zijn in een intelligente lockdown, zolang mensen zich aan de regels van het RIVM houden zijn ze op dat gebied geen slecht mens. Ik kan er ook niets aan doen dat er hele gezinnen uitjes naar de bouwmarkt doen.
[..]
Ja precies. Ik wil een rustig moment afwachten. Er is geen haast, maar maanden wachten is gewoon echt suboptimaal.
Lieverd, ik ga zelf toch ook plantjes halen bij het tuincentrum? Ik oordeel helemaal niet. Maar je zegt dat je liever niet gaat, dan zijn er andere oplossingen zoals online bestellen. Waar ik over viel en op reageerde is je uithaal naar US dat hij geen recht van spreken heeft omdat hij was gaan picknicken. Dat vind ik een kromme vergelijking en daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is ook zo. Je moet gewoon zelf die afweging maken. Ik heb ook nog spullen nodig, maar ik pas er nu even voor. Ik heb sowieso al een hekel aan mensenmassa’s en nu helemaalquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ja precies. Ik wil een rustig moment afwachten. Er is geen haast, maar maanden wachten is gewoon echt suboptimaal.
zelfs ik, anti-klusser bij uitstek ben al 2x bij de Praxis geweest afgelopen weken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook. Maar mensen zijn blijkbaar gewoon heel massaal aan het klussen geslagen waardoor er nu al weekend na weekend een file en rij staat bij de plaatselijke bouwmarkt.
ik ben helaas ook al 1x naar het milieupark geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs ik, anti-klusser bij uitstek ben al 2x bij de Praxis geweest afgelopen weken.
En moet nog een keer om buitenbeits te kopen. Maar geen haast met deze regen vooralsnog
Twee keer. Twee keer een uur in de file gestaanquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben helaas ook al 1x naar het milieupark geweest.
Bij de Hornbach: grote borden met daarop "liever geen kinderen", sta ik in de rij omsingeld door kinderen, huhquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die mogen wat mij betreft ook de toegang geweigerd worden
Ik ben het daar wel mee eens ja, zelf de afweging maken maar uiteraard wel aan alle regels houden. Wij hebben nu ook een lijstje met spullen die prio hebben en spullen die later nog wel kunnen, we gaan voorlopig nog niet aan het niet-prio lijstje beginnen. Alles wat uitgesteld kan worden moet maar even als alles weer wat normaler is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is ook zo. Je moet gewoon zelf die afweging maken. Ik heb ook nog spullen nodig, maar ik pas er nu even voor. Ik heb sowieso al een hekel aan mensenmassa’s en nu helemaal
hier is het zelfbrendepot nu alleen op afspraak te bezoekenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer. Twee keer een uur in de file gestaan
ik heb er maar een kwartier in de rij gestaan geloof ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Twee keer. Twee keer een uur in de file gestaan
deze crisis legt wel het tokkie niveau genadeloos blootquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bij de Hornbach: grote borden met daarop "liever geen kinderen", sta ik in de rij omsingeld door kinderen, huh. Vervolgens hield ik me in de winkel aan alle regels, komt er in de gang waar ik al in sta een gezin van 7 (!) personen om me heen staan waarvan enkele leden gaan bellen of uitgebreid met elkaar gaan staan discussiëren. Ik voel me dan zo schuldig dat ik daar ben hč. Ik wil er niet zijn, maar ik moet wel. (Op dit specifieke moment ging het om het uitzoeken van een laminaatvloer, het is verboden om geen vloer in de woning te leggen).
Inmiddels ben ik daar wel een beetje overheen en vind ik dat ik gewoon voor mezelf moet zorgen (de regels inachtnemend en zo snel mogelijk te winkel weer uit), maar het blijft een kutgevoel.
[..]
Ik vind het ook niet erg dat hij gaat picknicken! Ik hoop dat hij gewoon inziet dat iemand die zich aan de regels van het RIVM houdt niet direct een gevaar voor volksgezondheid / tokkie / iemand die de pandemie niet serieus neemt is en het nogal ongepast en onaardig is om iemand daar meteen voor uit te maken. Wat ik met de vergelijking bedoelde is dat hij zelf ook fout is als hij dat vindtquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lieverd, ik ga zelf toch ook plantjes halen bij het tuincentrum? Ik oordeel helemaal niet. Maar je zegt dat je liever niet gaat, dan zijn er andere oplossingen zoals online bestellen. Waar ik over viel en op reageerde is je uithaal naar US dat hij geen recht van spreken heeft omdat hij was gaan picknicken. Dat vind ik een kromme vergelijking en daar reageerde ik op.
Gisteren een stukje gevaren over de Maas, zag soms echt wel groepen van 8-10 man dicht bij elkaar aan de waterkant hangen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deze crisis legt wel het tokkie niveau genadeloos blootAls je dan ondanks dergelijke borden toch kennelijk een uitje gaat plannen in een bouwmarkt
Dat is wel handiger. Alleen moet je die afspraak dan wel tijdig maken anders zit je met je zooi opgescheept in huis.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hier is het zelfbrendepot nu alleen op afspraak te bezoeken
nieuwe kaars voor jequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren een stukje gevaren over de Maas, zag soms echt wel groepen van 8-10 man dicht bij elkaar aan de waterkant hangen.
Achterstanden in het magazijn?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:27 schreef bitterbal het volgende:
zie nu kleine dingen via post nl bij ikea pas 25 mei
begrijp ik niet
ja misschienquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Achterstanden in het magazijn?
hoe ruikt go-ask-your-dad vanilla?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nieuwe kaars voor je
[ afbeelding ]
Nogmaals, een kledingkast, wat lampen of wat ze dan ook te verkopen bij de Ikea is geen eerste levensbehoefte, je longen wel.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg dat hij gaat picknicken! Ik hoop dat hij gewoon inziet dat iemand die zich aan de regels van het RIVM houdt niet direct een gevaar voor volksgezondheid / tokkie / iemand die de pandemie niet serieus neemt is en het nogal ongepast en onaardig is om iemand daar meteen voor uit te maken. Wat ik met de vergelijking bedoelde is dat hij zelf ook fout is als hij dat vindt.
Mmm, nu heb ik zin om te picknicken(in m'n eentje).
Gofferquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nieuwe kaars voor je
[ afbeelding ]
Nijn zit in een groep die echt weinig risico looptquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nogmaals, een kledingkast, wat lampen of wat ze dan ook te verkopen bij de Ikea is geen eerste levensbehoefte, je longen wel.
En ik zeg niet dat jij zelf niet netjes op past maar je bent in zo'n geel-blauw filiaal niet echt alleen maar met duizenden anderen.
misschien is bitterbal wel mijn vaderquote:
Ze proberen het in ieder geval te beperken het aantal mensen:quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
En ik zeg niet dat jij zelf niet netjes op past maar je bent in zo'n geel-blauw filiaal niet echt alleen maar met duizenden anderen.
quote:De heropening is er een met regels. Er zijn maximaal 150 auto's welkom. Auto's waar méér dan twee personen inzitten, worden niet toegelaten. Daar worden bijvoorbeeld ook baby's onder verstaan. Daar wordt al op de weg op toegezien. Er zullen zo'n 600 mensen tegelijkertijd binnen mogen zijn. In de berekeningen is ook rekening gehouden met fietsers en wandelaars.
https://www.bndestem.nl/b(...)els-houden~ad457b68/
Gelukkig lopen er geen bejaarden of mensen met bejaarde familieleden rond bij de Ikea.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nijn zit in een groep die echt weinig risico loopt
En een vloer waarvoor je de woning uitgeschopt wordt als je die niet legtquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nogmaals, een kledingkast, wat lampen of wat ze dan ook te verkopen bij de Ikea is geen eerste levensbehoefte, je longen wel.
Ondanks dat dit waarschijnlijk waar is handel ik hier niet echt naar, omdat ik het wel zou kunnen verspreiden. Ik wil echt absoluut geen gevaar voor andere mensen vormen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nijn zit in een groep die echt weinig risico loopt
Nou het restaurant is dicht dus ook geen ontbijtjes, dat scheelt ongeveer 95% van de bejaarden.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er geen bejaarden of mensen met bejaarde familieleden rond bij de Ikea.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien is bitterbal wel mijn vader
Dit leest al wel positief.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze proberen het in ieder geval te beperken het aantal mensen:
[..]
ja maar mensen moeten ook hun eigen verantwoordelijkheid nemen toch. ze gaat verhuizenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig lopen er geen bejaarden of mensen met bejaarde familieleden rond bij de Ikea.
Dan zou je een prettig kamelenkleurtje hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kčn maar zo. Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het restaurant is dicht dus ook geen ontbijtjes, dat scheelt ongeveer 95% van de bejaarden.
Oh wauw, dat is heel erg goed geregeld. Dit was mijn grootste ergernis bij andere bouwmarkten.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Oh maar dan is het heel eenvoudig. Laat je lekker hem alles doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
En een vloer waarvoor je de woning uitgeschopt wordt als je die niet legt? Ik snap je punt hoor, maar een verhuizing houdt helaas wat meer in dan een kledingkast of lampen kopen. Geloof me, we houden ons echt aan het prioriteitenlijstje. En als een winkel als een IKEA niet rustiger wordt zoals Chai zegt, ga ik daar echt niet heen
. Vriend moet zelf weten wat hij doet.
Vind dit raar om te vragen maar heb je daar ook enig bewijs voor?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
jongens ik ben niet de vader van gianni
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dit raar om te vragen maar heb je daar ook enig bewijs voor?
Waarom koop je een vloer niet bij een zaak als Carpet Right? Zelfde prijzen, geen mensenmassa’s.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En een vloer waarvoor je de woning uitgeschopt wordt als je die niet legt? Ik snap je punt hoor, maar een verhuizing houdt helaas wat meer in dan een kledingkast of lampen kopen. Geloof me, we houden ons echt aan het prioriteitenlijstje. En als een winkel als een IKEA niet rustiger wordt zoals Chai zegt, ga ik daar echt niet heen
. Vriend moet zelf weten wat hij doet.
[..]
Ondanks dat dit waarschijnlijk waar is handel ik hier niet echt naar, omdat ik het wel zou kunnen verspreiden. Ik wil echt absoluut geen gevaar voor andere mensen vormen.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar dan is het heel eenvoudig. Laat je lekker hem alles doen
Teruggefloten worden vanwege privacygelul in 3...2...1...quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Opstaan? Het is half twaalf luie big!quote:
van de stoelquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opstaan? Het is half twaalf luie big!Opstaan!
pffff gelukkig maarquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooooohja wacht ik heb je borsten gezien, ik geloof je
Gelukkig heeft US je tieten gezien?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft US je tieten gezien?
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft US je tieten gezien?
hoe is hij in deze bevoorrechte positie gekomen?quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog paar stukjes bij werken maar dat kon gisteren nog niet. maar het is mooi
We hebben het uiteindelijk bij de Karwei gehaald vlak voor sluitingstijd in het begin van de coronamaatregelenpaniek. Of ja, niet eens gehaald. Gewoon daar eventjes gekeken en uitgezocht en vervolgens online besteld. Een weekend daarna zijn we nog bij bouwmarkten geweest, maar mij werd het toen al te druk en nu ga ik liever niet meer. Daarna zijn we inderdaad voornamelijk bij zulke winkels geweest. Toen we de bank kochten waren we zelfs een uur lang de enige in de winkel op de verkopers na, heel erg fijnquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom koop je een vloer niet bij een zaak als Carpet Right? Zelfde prijzen, geen mensenmassa’s.
Ik ookquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is hij in deze bevoorrechte positie gekomen?
nou ja ze stonden gewoon hierquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is hij in deze bevoorrechte positie gekomen?
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We hebben het uiteindelijk bij de Karwei gehaald vlak voor sluitingstijd in het begin van de coronamaatregelenpaniek. Of ja, niet eens gehaald. Gewoon daar eventjes gekeken en uitgezocht en vervolgens online besteld. Een weekend daarna zijn we nog bij bouwmarkten geweest, maar mij werd het toen al te druk en nu ga ik liever niet meer. Daarna zijn we inderdaad voornamelijk bij zulke winkels geweest. Toen we de bank kochten waren we zelfs een uur lang de enige in de winkel op de verkopers na, heel erg fijn.
Speciaalzaken zijn zo chill, daar gaan geen tokkies heen voor hun uitjes.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En nu bij mij op mijn bureaublad
De Makro is ook echt ineens zo'n kutwinkel nu iedereen er heen magquote:
ohwquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet meer. was niks te zien joh
dat vond ik vroeger ook een leuk uitjequote:Op dinsdag 28 april 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Makro is ook echt ineens zo'n kutwinkel nu iedereen er heen mag.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Makro is ook echt ineens zo'n kutwinkel nu iedereen er heen mag.
Heb je ook de theedoekfoto gemist?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
[..]
dat vond ik vroeger ook een leuk uitje
quote:
zegt me niks, dus: jaquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je ook de theedoekfoto gemist?
Ja, de Makroquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw
[..]
dat vond ik vroeger ook een leuk uitje
En ineens hebben we je beroep.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HALL0N HIER SPREEKT DE BRANDWEER.
BUDAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)confusion/index.html
The plot thickens
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ineens hebben we je beroep.
@:kwiwi, zet Haags maar neer als stoere brandweerman
Ik ben echt zo benieuwd wat er uit dit hele verhaal gaat komen. Die doktoren zullen ook al lang en breed geëxecuteerd zijn als dit waar isquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
The plot thickens
quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ineens hebben we je beroep.
@:kwiwi, zet Haags maar neer als stoere brandweerman
Ja, Trump zei ook nog dat we snel gaan horen wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben echt zo benieuwd wat er uit dit hele verhaal gaat komen. Die doktoren zullen ook al lang en breed geëxecuteerd zijn als dit waar is.
Volgens Trump was het corona virus ook verdwenen in april.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Trump zei ook nog dat we snel gaan horen wat er aan de hand is.
En het grote afleiden is begonnen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:52 schreef Budapestenaar het volgende:
The plot thickens
is met een Kquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HALL0N HIER SPREEKT DE BRANDWEER.
Is april al voorbij dan?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens Trump was het corona virus ook verdwenen in april.
Lol meestal zit er een vrij duidelijke beschrijving bij toch?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:04 schreef bitterbal het volgende:
de slagroom moest pas voor de topping worde gebruikt, ik heb het al in de taart mix gedaan
Ik vind dit echt reuze interessant.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En het grote afleiden is begonnen.
https://www.nu.nl/280464/(...)tverschijnselen.html
ja.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol meestal zit er een vrij duidelijke beschrijving bij toch?
Alsof bitterbal ergens instructies voor nodig heeftquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol meestal zit er een vrij duidelijke beschrijving bij toch?
ben ik te ongeduldig voor meestalquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof bitterbal ergens instructies voor nodig heeft
Je bent aan het grillen om 12 uur in de middag?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Platen van de contactgrill nooit meer met afwasmiddel schoonmaken. Dat proef je.
Tosti voor lunch, is dat raar denk je?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent aan het grillen om 12 uur in de middag?
MI van een dicht pak cakemix in de oven en een ongeduldig kwispelende bitterbal die door het raampje kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent aan het grillen om 12 uur in de middag?
Nee dacht meer aan bbqenquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tosti voor lunch, is dat raar denk je?
Lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus. Platen van de contactgrill nooit meer met afwasmiddel schoonmaken. Dat proef je.
kan je mij soms zien ofzo?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van een dicht pak cakemix in de oven en een ongeduldig kwispelende bitterbal die door het raampje kijkt.
ook lekker als lunchquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
al had ik al weinig vertrouwen in een papiere taartvorm
[ afbeelding ]
https://www.bitterbal/slaapkamerenkeuken/zoom14cam.nlquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je mij soms zien ofzo?![]()
maar het spannendste is gelukt.
[ afbeelding ]
Ik kan zo veel met zo'n ding. Gebruik hem ook als broodrooster bijvoorbeeld.quote:
moest je ook een houten latje met een nummertje meenemen?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, bouwmarkt en supermarkt overleefd. Het was nu lekker rustig bij de Karwei.
Dit gaat echt een leuk avontuur wordenquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:11 schreef bitterbal het volgende:
al had ik al weinig vertrouwen in een papiere taartvorm
[ afbeelding ]
Je moet ze ook goed afspoelen daarna.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
ik entertain jullie wel de dag doorquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit gaat echt een leuk avontuur worden![]()
Nee, er stond een mannetje bij de ingang te dirigeren. Maar was serieus rustig, dus prima wel zo. En hoefde alleen wat te brengen en af te halen, dus binnen no time weer buiten ook.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest je ook een houten latje met een nummertje meenemen?
Ja, dat had ik dus ook gedaan. Vond ik zelfquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ze ook goed afspoelen daarna.
Wij gooien ze af en toe in de vaatwasser.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus ook gedaan. Vond ik zelf
ik ben hier laatst ook even in mn lunchpauze naar de karwei geweest.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, er stond een mannetje bij de ingang te dirigeren. Maar was serieus rustig, dus prima wel zo. En hoefde alleen wat te brengen en af te halen, dus binnen no time weer buiten ook.
Of juist niet en dit is een methode om mensen bewust te houden van de regels. Bij zwaar nieuws verwacht ik geen Q&A eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)lvast-je-vragen.html
Oh jezus er wordt weer iets ergs bekendgemaakt
Ja dat doe ik ook maar even denk ik. Tot net voordat de rookmelder af gaatquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wij gooien ze af en toe in de vaatwasser.
Maar als ze goed heet kunnen worden, is dat op zich ook prima om ze schoon te krijgen afaik.
Zal wel per filiaal verschillen, Joop was vorig weekend (vrijdag denk ik?) naar een Gamma, maar die hoefde niet eens een karretje.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben hier laatst ook even in mn lunchpauze naar de karwei geweest.
Kreeg een plankje met een nummertje mee, maar er waren echt maar 6 klanten binnen ofzo
Hier herhaald door onze eigen Ab Haagsterhausquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens Trump was het corona virus ook verdwenen in april.
Die corona documentaire op Netflix is wel verhelderend, niet positief maar wel gewoon duidelijk en eerlijk dat we toch echt eerst een vaccin moeten hebben en we weten amper hoe we een vaccin tegen een corona virus moeten maken.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)lvast-je-vragen.html
Oh jezus er wordt weer iets ergs bekendgemaakt
Ja, maar dat is niet wat de mensheid wil horen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die corona documentaire op Netflix is wel verhelderend, niet positief maar wel gewoon duidelijk en eerlijk dat we toch echt eerst een vaccin moeten hebben en we weten amper hoe we een vaccin tegen een corona virus moeten maken.
Die taart kun je straks van het rooster schrapenquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:16 schreef Koen66 het volgende:
Allemaal naar @:bitterbal voor een taartje
Bakpapier niet gezien?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die taart kun je straks van het rooster schrapen
Klopt, bij normale griep gaat het redelijk, maar destijds Mexicaanse griep en vooral ook SARS was ook een grote faalquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die corona documentaire op Netflix is wel verhelderend, niet positief maar wel gewoon duidelijk en eerlijk dat we toch echt eerst een vaccin moeten hebben en we weten amper hoe we een vaccin tegen een corona virus moeten maken.
Ja maar als een tsunami op je af rolt heeft het ook weinig zin om met je vingers in je oren op het strand te gaan staan.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet wat de mensheid wil horen.
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier herhaald door onze eigen Ab Haagsterhaus![]()
![]()
Ik ga voor een volledig gechokolateerde ovenquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die taart kun je straks van het rooster schrapen
Dat zou wel de zaak iets duidelijker maken. Je ziet nu gewoon niet mensen twee keer kuchen en dood neervallen. Dan was dat bewustzijn er wat meer geweest denk ik.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als een tsunami op je af rolt heeft het ook weinig zin om met je vingers in je oren op het strand te gaan staan.
Mooie wel deze.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar als een tsunami op je af rolt heeft het ook weinig zin om met je vingers in je oren op het strand te gaan staan.
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een tsunami van beslag.quote:
maar het liep net weg?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:50 schreef RockNijntje het volgende:
Help er stond nog eten in de koelkast op kantoor.
Oh nee wat een ravagequote:Op dinsdag 28 april 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
het wordt een abstracte taart
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon het nog net op tijd gevangen krijgen en in de prullenbak gooienquote:
hoezo ravagequote:Op dinsdag 28 april 2020 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh nee wat een ravage. Het gaat om de smaak zullen we maar zeggen
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou daar kan de politie mooi wat boetegeld innen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
oh god demo tegen 5g en lockdown in de stad
[ afbeelding ]
https://regio15.nl/nieuws(...)GTqXyaTU4Tsqcb0nfmOo
Jesusquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, uhm, misschien die halve taart buiten de bakvorm, zeg maarquote:
dat hoort zo. das taartkunstquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, uhm, misschien die halve taart buiten de bakvorm, zeg maar.
dat heb ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:54 schreef kwiwi het volgende:
Maar hoezo is het een papierentaartvorm en niet een normale bakvorm?
nee. zeker van die kunstwerken?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik keek laatst Nailed It, kennen jullie dat programma? Die taarten, omg.
Ja maar dan dus juist nietquote:
Probeer dit een keer anders?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dit ligt serieus aan de papierenbakvorm hoor
is de ME al met het waterkanon onderweg?quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:51 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
lijkt mij niet verstandigquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Probeer dit een keer anders?
Doe het voor mij, voor ons allemaal, please please please
Ik hou van de voorbeeld-uitkomst vergelijkingen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik keek laatst Nailed It, kennen jullie dat programma? Die taarten, omg.
Ik ben benieuwd. Jammer dat we niet kunnen proevenquote:Op dinsdag 28 april 2020 12:44 schreef bitterbal het volgende:
buda zal straks nog staan te kijken als mijn creatie is gelukt
[ afbeelding ]
Echt hoorquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hou van de voorbeeld-uitkomst vergelijkingen.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Hier staan ook mooie.
https://www.reddit.com/r/nailedit/
chop chop naar buitenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, strandwandeling kan ik wel vergeten. Godsamme wat ben ik lui vandaag
Regen, ik hoor het al de hele dag.quote:
Boehoequote:Op dinsdag 28 april 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in de auto te stappen
Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraamquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Regen, ik hoor het al de hele dag.![]()
Schuin raam.
als je er bent ben je blijquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om in de auto te stappen
het is hier net pas begonnen met regenenquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Regen, ik hoor het al de hele dag.![]()
Schuin raam.
Het ritme van de eenzaamheid, tudutuduquote:Op dinsdag 28 april 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam
Trippel trappel trippel trap.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam
Mja, westen he.quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het is hier net pas begonnen met regenen
quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je er bent ben je blijmisschien wel flinke wind en veel regen
![]()
Uitwaaien aan zee.quote:
ah ja, ff checken of ik kan stoppen met werkenquote:
Rijke boy, gefeliciteerd!quote:
Belasting?quote:Op dinsdag 28 april 2020 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij heeft de overheid geld van mijn rekening getrokken
Niets verloren ook dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |