Een soort van beetje per ongelukquote:
Anders gewoon online bestellen en voor afhalen kiezen, dan kan het wel binnen 1/2 dagen.quote:
ja sta je daar ook weer in de rijquote:Op dinsdag 28 april 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon online bestellen en voor afhalen kiezen, dan kan het wel binnen 1/2 dagen.
Dat wel ja, ik zou gewoon nog even een paar weekjes wachten tot het weer wat rustiger is daar.quote:
Ik zou er een hoes voor kopen.quote:
Hoe zie je dat?quote:Op dinsdag 28 april 2020 10:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik keek voor die bank was het een maand
Tsja, het is niet alsof je een verhuizing kunt plannen hè.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Serieus mensen die nu naar de Ikea gaan
Ja het is wekenlang dichtgeweest en nu is het regenachtig weer, dat is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Serieus mensen die nu naar de Ikea gaan
niet?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tsja, het is niet alsof je een verhuizing kunt plannen hè.
als je door gaat naar betaalproces zag je de verwachte leverdatum. maar das dan met hun eigen dienst., denk voor kleine dingen gebruiken ze ook post nl?quote:
Dingen in je mandje leggen en naar de kassa gaan, daar kun je een bezorgdatum kiezen.quote:
al verkocht?quote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef gianni61 het volgende:
ik plan mijn verhuizing tot in de puntjes
Als hij me even 6000 euro wil geven wil ik het best een paar maandjes uitstellen, ik wil ook helemaal niet naar bouwmarkten en naar de IKEA nuquote:
neequote:
koffie drinken is ook wat doenquote:Op dinsdag 28 april 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik neem nog één kop koffie en dan ga ik wat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |